News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2016-07-28 IL: Poliisi vaatii MV-sivuston sulkemista / MV katosi netistä

Started by Leona, 28.07.2016, 00:43:57

Previous topic - Next topic

Lumiukko Jeti

Quote from: tos on 30.07.2016, 00:11:25

Pointti oli se, että Suomen poliisi joutui pyytämään virka-apua Maltalta, joka ei suostunut tutkimaan asiaa, koska asia ei ollut Maltan lakien vastaista.

Paljon mahdollista mutta EU tuomioistuin totesi että Ladbrokesin yms tarjonta suomalaiseen markkinaan on laitonta koska Suomen laki. Tsekkaa Ladbrokesin sivut ja siellä kerrotaan että et voi rdkisteröidä tiliä koska Suomen laki. Se mitä Pääkkönen tai Selin ovat puuhanneet lienee enemmän yksityishenkilöiden juttuja kuin peliyhtiöiden juttuja.

Jenkkilä ei kuitenkaan kuulu EU:hun joten tuskin tällä keinolla MV:tä voidaan kieltää. Etenkin kun voi viitata perustuslain ykköspykälään.
"Suomi tarvitsee sekä jatkuvaa työperusteista maahanmuuttoa että vapaan liikkuvuuden tuomaa moninaisuutta. "
- Vihreiden tavoiteohjelma 2014-2019

törö

Quote from: Blanc73 on 30.07.2016, 00:46:16
Janitskinille täytyy nostaa hattua siitä että hän on saanut suvakit ja median täyteen paniikkiin. Osoitus punavihreän tärähtäneistön heikkoudesta.

Setä Samulin suurlähetystössä varmaan seurataan kohua mielenkiinnolla, vaikka ei tää ole ensimmäinen kerta kun suomalaiset päättäjät ottavat asiakseen todistaa, että ne ovat sananvapausasioissa sittenkin enempi Valko-Venäjän linjoilla.

Oikeiston NATO-miehille tää on suurin tappio, koska niitten sanat ja teot eivät oikein käy yksiin, joten CIA ottaa varmaan taas yhteyttä demareihin jos tilanne alkaa taas kiristyä, koska ne ovat sentään rehellisiä. Suhtautuminen jenkkeihin stemmaa niiden arvomaailman kanssa.

tos

Quote from: Lumiukko Jeti on 30.07.2016, 01:05:14

Pointti oli se, että Suomen poliisi joutui pyytämään virka-apua Maltalta, joka ei suostunut tutkimaan asiaa, koska asia ei ollut Maltan lakien vastaista.

Paljon mahdollista mutta EU tuomioistuin totesi että Ladbrokesin yms tarjonta suomalaiseen markkinaan on laitonta koska Suomen laki. Tsekkaa Ladbrokesin sivut ja siellä kerrotaan että et voi rdkisteröidä tiliä koska Suomen laki. Se mitä Pääkkönen tai Selin ovat puuhanneet lienee enemmän yksityishenkilöiden juttuja kuin peliyhtiöiden juttuja.

Jenkkilä ei kuitenkaan kuulu EU:hun joten tuskin tällä keinolla MV:tä voidaan kieltää. Etenkin kun voi viitata perustuslain ykköspykälään.

Pääkkönen ja Selin olivat omistajia peliyhtiössä. Miten se voi olla yksityishenkilöiden juttuja. Juuri äsken kokeilin, niin voin kyllä esim. Paf:lle rekisteröityä, mutta en tosiaan ladbrokersille.

AnnaManna

MV keräsi kosolti palstatilaa tempauksellaan, joten loisto veto Iljalta. Popcornit maistui ;) Eläköön sananvapaus silloinkin, kun mielipide on "väärä" ja totuus liian suora. Oli kiva seurata, miten suvakit twiittaili juhlapuheita, kun paha MV on viimeinkin suljettu. Nyt, kun heidän juhlat ovat ohi, tekisi mieli ottaa vaskipuhaltimet (ts. lasten nokkahuilu) esiin ja vetästä itse parit fanfaarit, mutta, koska olen solidaarinen naapuri ignooraan mielihaluni ainakin tällä kertaa.
"THERE`S ONLY SO FAR YOU CAN GO BEFORE YOU SAY ENOUGH IS ENOUGH"

MW

Juurikaan en ole MV-lehteä seurannut, mutta reisille, reisille menee pyhä sotanne, orwelliaanit.

Henki on päässyt jo ulos pullosta, jos ette ole kuplassanne huomanneet.

ApinA

Quote from: tos on 30.07.2016, 00:28:28
Quote from: ApinA on 30.07.2016, 00:20:11
Quote from: Jochanan on 29.07.2016, 22:56:14
Tässä ketjussa kun on suunnilleen köörissä haukuttu Suomen poliisia, niin haluaisin omalta osaltani kantaa korteni kekoon ja todeta, että mielestäni Suomen poliisi on yleisesti ottaen hoitanut asiansa helvetin hienosti. Ei täydellisesti, mutta kaiken kaikkiaan hyvin.

On turvallinen olo asua Suomessa ja tämän turvallisuuden tunteen eteen tekee omalta osaltaan paljon ensiarvoisen tärkeää työtä myös Suomen poliisi. Ihan voi rinta rottingilla [edelleen] sanoa, että Suomi on edelleen länsimainen ja demokraattinen oikeusvaltio, jopa hyvinvointivaltio, jossa kansalaisista pidetään erinomaisen hyvää huolta.

Olen kiitollinen siitä, että olen saanut syntyä ja saan asua juuri Suomessa. Täällä on asiat niin hyvin. Poliisi tekee hyvin työnsä ja tulee tarvittaessa aina hätiin, sulkee rikolliset nettisivustot jne.

Eläköön poliisi!
Suomen poliisi ei ole tehnyt yhtään mitään erityisen hienosti. Poliisi tekee työnsä niin kuin suomalaiset keskimäärin. Suomi on turvallinen maa, koska suomalaiset ja suomalainen kulttuuri.

Poliisi ei yleensä edes estä rikoksia. Se se tutkii tehtyjä rikoksia.

Suomen poliisi on oikeastaan aika paska. Jostain luin tilaston, että poliisin selvittämien henkirikosten ratkaisuprosentti olisi 97%. Mutta, kun näistä tapauksista otetaan pois henkirikokset, joissa  tekijä ei ole valmiiksi tiedossa, ratkaisuprosentti on vain 13%.
Onhan se helppo ratkoa sellaisia rikoksia, missä joku juoppo aamulla soittaa poliisille, että taisin tappaa Penan eilen. Mitään en muista, mutta ei täällä muitakaan ole ollut ja tuossa se on kuolleena. Eipä tuollaisen ratkaisemiseen paljon lahjoja vaadita.
Mitä taas tulee noihin henkirikoksiin, joissa tekijä ei ole tiedossa, on 13% todella huono lukema.

Onkohan muualla maailmassa yhtään sen paremmat tilastot, jos otetaan helpot keissit pois... Suomessahan muutenkin on vähän henkirikoksia, kun otetaan pois yksityisasunnoissa tehdyt kännitapot. Itse en halua alkaa osoitteleen yksittäisiä poliisin rivimiehiä sormella. Hoitavat hommansa siinä missä muutkin suomalaiset. Enemmän huolettaa järjestelmän halu etsiä uhkakuvia ja painostaa mediassa päätöksentekijöitä ja kansalaisia hyväksymään kovemmat pakkokeinot poliisin avuksi.
Tästä on MV yksi esimerkki. Vaatimus välittömästä sivuston sulkemisesta on kohtuuton, koska niin merkittävää taloudellista tai muutakaan haittaa ei kenellekkään ole, etteikö tuomioon asti voisi odottaa.

ApinA

Quote from: tos on 30.07.2016, 01:19:17
Quote from: Lumiukko Jeti on 30.07.2016, 01:05:14

Pääkkönen ja Selin olivat omistajia peliyhtiössä. Miten se voi olla yksityishenkilöiden juttuja. Juuri äsken kokeilin, niin voin kyllä esim. Paf:lle rekisteröityä, mutta en tosiaan ladbrokersille.

Käsittääkseni Ladbrokes vetäytyi vapaaehtoisesti Suomen markkinoilta, koska ei halunnut lähteä oikeuteen/taistelemaan viranomaisia vastaan. Mikä tahansa peliyhtiö voi tarjota pelejäänsuomailisse ja suomen kielellä, kunhan sillä on jonkin maan lisenssi toimintaan. Suurin osa peliyhtiöistä toimii Maltan lisensillä, koska tällöin peli voitot on ETA-alueellaverottomia.

Ari-Lee

Ai katosi vai? Eipä näytä kadonneen jonkun idiootin vaatimuksesta. Noh, katsotaan mitä pukki tuo vajaan 5 kk:n päästä.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Roope

Quote from: Morsum on 29.07.2016, 19:44:25
Sakari Timonen on aika hyvin selittänyt blogissaan miksi julkaisu on vaadittu poistettavaksi. MV-lehti syyllistyy jatkuvasti rikoksiin, joten on ihan perusteltua pitää koko julkaisua välineenä rikoksentekoon.

En tiedä Timosen selityksistä, mutta "jatkuvista rikoksista" ei ole toistaiseksi mitään näyttöä. Luulisi löytyneen parin vuoden jälkeen jotain näyttöä sellaisista, mutta ei.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Ari-Lee

Quote from: Roope on 30.07.2016, 01:58:22
Quote from: Morsum on 29.07.2016, 19:44:25
Sakari Timonen on aika hyvin selittänyt blogissaan miksi julkaisu on vaadittu poistettavaksi. MV-lehti syyllistyy jatkuvasti rikoksiin, joten on ihan perusteltua pitää koko julkaisua välineenä rikoksentekoon.

En tiedä Timosen selityksistä, mutta "jatkuvista rikoksista" ei ole toistaiseksi mitään näyttöä. Luulisi löytyneen parin vuoden jälkeen jotain näyttöä sellaisista, mutta ei.

Muistatkos kuinka samankaltainen tässä on asetelma siihen kun "jotkut tahot" etsivät laillisia perusteita sulkea dosentti Johan Bäckmanin suu joillakin tekaistuilla syytteillä? Mies ei vielä ole syyllistynyt lainkirjaimen rikkomiseen, vaikka tekstinsä onkin paheksuttavaa ja paljon paheksuttavampaa kuin mvlehden.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

MW

Quote from: Hohtava Mamma on 30.07.2016, 02:04:54
Käsittämätöntä yritystä suitsia puhetta Streisandin nenästä. Jos nenä puhuttaa, ei kanavien sulkeminen auta. Puhe jatkuu, muodossa tai toisessa niin kauan kuin ihmiset kokevat tarvetta puhua siitä. On melko vajaaälyistä yrittää lakkauttaa puhetta aiheesta, joka puhuttaa. En silti yllättynyt.

"Meet Barbara Streisand", hyvin sanottu, ja jonkun Mikon olisi pitänyt sanoa se. Ei ole äijää näkynyt.

elven archer

Kuinkas nuo lähdeaineistojen käyttämiset? Kuvat, tekstit? Liekö kuvien omistajat yms. saavat korvauksia? On nimittäin vähän eri touhua jonkun yksityishenkilön ottaa jokin kuva netistä käyttöönsä kuin rahaa tekevän julkaisun. Eikä se yksityishenkilönkään tekemänä aina ole ok.

Roope

Quote from: elven archer on 30.07.2016, 02:22:18
Kuinkas nuo lähdeaineistojen käyttämiset? Kuvat, tekstit? Liekö kuvien omistajat yms. saavat korvauksia?

Niistä on varmaan mielipiteitä, mutta palataan asiaan useampien lainvoimaisten tuomioiden jälkeen. On myös kyseenalaista, että sekään riittäisi nettisivujen alasajoon.

Golimar

Minä tykkään Barbra Streisandin nenästä, itseasiassa minullakin on komea konkkanokka joka on muutaman murjaisun kokenut ja olen ylpeä siitä.

https://www.youtube.com/watch?v=0KJ60uJZ3-Q

elven archer

Quote from: Roope on 30.07.2016, 02:25:09
Niistä on varmaan mielipiteitä, mutta palataan asiaan useampien lainvoimaisten tuomioiden jälkeen. On myös kyseenalaista, että sekään riittäisi nettisivujen alasajoon.
Oletko vakavissasi sitä mieltä, että ei voida puhua (jatkuvista) lainrikkomisista ilman tuomiota? Eivätkö ihmiset aja ylinopeutta, jos eivät saa sakkoja? Kaatuuko puu metsässä, jos kukaan ei ole näkemässä? Riittää alasajoon tai ei, niin oma mielipiteeni on, että sen pitäisi riittää, jos asiat eivät korjaannu sen jälkeen, jos niitä tuomioita joskus tulee. En tiedä, mikä siinä on ongelmana, että asiat eivät tunnu etenevän, vaikka esim. Sanoma ja Otavamedia ilmoittivat jo viime vuonna laittavansa juristinsa asialle. Tekijänoikeuslainsäädäntö on tietyiltä osin yllättävän yksikäsitteinen etenkin kuvien käytössä.

Jos joku haluaa puolustella MV-lehteä tässäkin, niin siitä vain, mutta eipä tuo suoraan sanottuna älyllisesti rehelliseltä toiminnalta vaikuta, vaan pelkästään puolustelulta, kun jakolinjat on piirretty, että on me ja muut, joten me tekee aina kaiken oikein. Itse en lähde tuolle linjalle, koska se on yksi perhanan pahalainen, joka vie lopulta koko käden tai ehkä tässä tapauksessa pään sisällön.

Minä näen MV-lehdellä ihan tarpeellisen oman lokeronsa, mutta ei se minun silmissäni tee kaikkia asioita likimainkaan tavalla, johon en soisi puututtavan onnistuneesti. Pitäkööt mielipiteensä, mutta muuten toivoisin, että se parantaisi tapojaan tuossa toisten luoman sisällön käyttämisessä.

MW

Quote from: elven archer on 30.07.2016, 02:30:25
Quote from: Roope on 30.07.2016, 02:25:09

Jos joku haluaa puolustella MV-lehteä tässäkin, niin siitä vain, mutta eipä tuo suoraan sanottuna älyllisesti rehelliseltä toiminnalta vaikuta, vaan pelkästään puolustelulta, kun jakolinjat on piirretty, että on me ja muut, joten me tekee aina kaiken oikein. Itse en lähde tuolle linjalle, koska se on yksi perhanan pahalainen, joka vie lopulta koko käden tai ehkä tässä tapauksessa pään sisällön.

Minä näen MV-lehdellä ihan tarpeellisen oman lokeronsa, mutta ei se minun silmissäni tee kaikkia asioita likimainkaan tavalla, johon en soisi puututtavan onnistuneesti.

Sorry paskat quotet, mobiililla takkuaa.

Miten tämä eroaa Turkista?

elven archer

Quote from: MW on 30.07.2016, 02:41:39
Kaikki sanomani eroaa Turkista. On se nyt kumma, kun täällä palvotaan MV:tä rehellisyyden sijaan. Minä en puhunut mitään tuossa mielipiteiden sensuroimisesta, vaan ihan muista asioista. Jos esim. itse kirjoittaisin artikkelin, niin en tosiaan haluaisi, että joku Hesari ottaisi sen kokonaisuudessaan ja tekisi sillä rahaa. Tai jos ottaisin valokuvan, niin en haluaisi, että Turun Sanomat käyttäisi sitä ilman korvausta minulle. Miten MV-lehti toimii näissä asioissa? Valtamedian antaman kuvan mukaan siinä toiminnassa saattaisi olla parantamisen varaa.

"Otavamedia selvittää asiaa, koska MV-lehti julkaisi sen mukaan elokuun alussa luvatta kokonaisen Suomen Kuvalehden artikkelin.

- Annamme asian juristimme hoitoon, koska kyseessä on ilmiselvä tekijänoikeusrikkomus tai -rikos, päätoimittaja Ville Pernaa sanoo Journalistille."

http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/journalisti-otavamedia-ja-sanoma-oikeustoimiin-mv-lehtea-vastaan/704428/

"Juttuani ei siteerattu. Siihen ei viitattu. Sitä ei referoitu. Se julkaistiin kokonaisuudessaan.

Minun työni varastettiin. Joku muu tekee sillä nyt rahaa."

http://seura.fi/isanpikajuna/2015/04/12/mita-vittua-takoo-rahaa-varastetulla-materiaalilla/

"Helsingin Sanomien päätoimittaja Päivi Anttikoski sanoo, että MV-lehti on luvatta julkaissut parikymmentä Helsingin Sanomien, Ilta-Sanomien tai Taloussanomien julkaisemaa artikkelia."

http://www.journalisti.fi/artikkelit/2015/9/0.22648400-143927588024/

P

Quote from: Jochanan on 29.07.2016, 22:56:14
Tässä ketjussa kun on suunnilleen köörissä haukuttu Suomen poliisia, niin haluaisin omalta osaltani kantaa korteni kekoon ja todeta, että mielestäni Suomen poliisi on yleisesti ottaen hoitanut asiansa helvetin hienosti. Ei täydellisesti, mutta kaiken kaikkiaan hyvin.

On turvallinen olo asua Suomessa ja tämän turvallisuuden tunteen eteen tekee omalta osaltaan paljon ensiarvoisen tärkeää työtä myös Suomen poliisi. Ihan voi rinta rottingilla [edelleen] sanoa, että Suomi on edelleen länsimainen ja demokraattinen oikeusvaltio, jopa hyvinvointivaltio, jossa kansalaisista pidetään erinomaisen hyvää huolta.

Olen kiitollinen siitä, että olen saanut syntyä ja saan asua juuri Suomessa. Täällä on asiat niin hyvin. Poliisi tekee hyvin työnsä ja tulee tarvittaessa aina hätiin, sulkee rikolliset nettisivustot jne.

Eläköön poliisi!

Mitä sinä vedät? Minulle kävi niin, että keski-ikäinen elämäänsä kyllästynyt pistätti minut turhaan käräjille, jossa nuijittiin syyte nurin, koska no ei ollut juttua. Mulkku alkoi vittuilla jo puhelimessa enne kuin olin koko äijää tavannut ennen esitutkintaa. Tutkintamateriaali ei ollut kiinni missään reaalimaailmassa. Siitä huomauttaminen innosti vaan elämänsä kadottanutta..

Ei poliisi aina toimi oikein. Mulla on siitä käo:n päätöskin. Poliisi toimii suurimmalta osin Ok. Poliisien rikoksia ja perseilyjä vaan ei rangaista. Lukeise vaikka Mikko Niskasaaren blogia..
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

elven archer

Joka tapauksessa on hyvä asia, ettei tuo MV:n alasajo luultavasti tule onnistumaan. Se ei varmaan perusteluja kaipaa, kun valtamedian taso, avoimuus ja puolueettomuus on sitä, mitä jokainen täysipäinen tietää sen olevan. Se tarvitsee vastapainoja, jotta Suuri Kusetus ainakin vähän vaikeutuisi.

Skeptikko

Quote from: Blanc73 on 30.07.2016, 00:46:16
http://www.hameenkaiku.fi/viikko-hame/tyo-ja-talous/32264-mv-sivuston-sulkeminen-on-loistava-uutinen-2016-07-28
Hanna Huumosen mielestä MV-lehden kampittaminen järkevöittää polarisoitunutta mamu-keskustelua.  :facepalm: Eli demari kannattaa avoimesti sensuuria, jotta haittamaahanmuuton palvontaa ei turhaan häirittäisi typerän rahvaan mielipiteillä.

Mietin, että mahtaakohan MV:n vainoajien takana olla samoja tahoja, kuin jotka palvelunestohyökkäyksellä hyökkäsivät Hommaforumia kohtaankin. Eikös silloin jollain Twitter-tilillä uhottu, että seuraavana vaientamiskohteena heillä on MV-lehti...
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

MW

Quote from: elven archer on 30.07.2016, 02:42:19
Quote from: MW on 30.07.2016, 02:41:39
Kaikki sanomani eroaa Turkista. On se nyt kumma, kun täällä palvotaan MV:tä rehellisyyden sijaan. Minä en puhunut mitään tuossa mielipiteiden sensuroimisesta, vaan ihan muista asioista. Jos esim. itse kirjoittaisin artikkelin, niin en tosiaan haluaisi, että joku Hesari ottaisi sen kokonaisuudessaan ja tekisi sillä rahaa. Tai jos ottaisin valokuvan, niin en haluaisi, että Turun Sanomat käyttäisi sitä ilman korvausta minulle. Miten MV-lehti toimii näissä asioissa?

http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/journalisti-otavamedia-ja-sanoma-oikeustoimiin-mv-lehtea-vastaan/704428/

Okei. Sananvapadessa mielestäni saa vaikka laitoshullut käyttää hallussaan olevia välineitä. Kuulijallakin pitää olla vastuu, minkä aasin hirnuntaa seuraa. Minun puolestani MV-lehti voi painua, mutta turpaani ei tukita. Ja tämä haisee juuri siltä.

Skeptikko

Quote from: free123 on 30.07.2016, 00:47:46
Operaattorit (3-4kpl) ovat pyynnöstä nyt blokanneet ip:n kun eivät muuta voi. Heh.. MV näkyy tälläkin hetkellä proxyn läpi. Toki 7/10 klikkaajalta jää sisältö näkemättä, mikä on ollut varmaan tarkoituskin.

Mitkäs operaattorit tällaista ovat tehneet? Minulla tuntuu toimivan ongelmitta. Tuollaiset operaattorit joutavat päätyä jollekin boikottilistalle.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

TheVanishedTerrorist

Sen verran v******a että tuen nyt rahallisesti MV lehteä.

Alaric

Quote from: J.M on 29.07.2016, 23:00:34
On se Ilja epeli, ei voi muuta sanoa.

Esimerkiksi Hanna Huumonen päätti sitten tehdä itsestään täyden pellen.

Pitää vielä quotata tuolta linkkaamastani uutisesta, tämä siis klo 20:44:

QuotePäätoimittaja Ilja Janitskiin kohdistuvat rikossyytteetkin varmasti vaikuttavat siihen, ettei sivusto enää tule nousemaan, Huumonen mainitsee.

Huvittavaa muuten katsella Huumosen twittertiliä, kun ensin on hirveä määrä suvakkien onnitteluja MV:n sulkemisesta (lol) ja sitten sivujen avauduttua uudestaan totaalinen hiljaisuus. Haha.

https://twitter.com/hannahuumonen?lang=fi

Alla muutama poiminta. Huomioikaa alimpana myös Valtterin äidin twiittaus.

[tweet]759094539151892481[/tweet]

[tweet]759093490945028096[/tweet]

[tweet]759078304230113280[/tweet]

[tweet]759065278852558848[/tweet]
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Kuli

Tämä ketju on tuonut elämääni niiiin paljon räkäistä naurua ja siitä on onnellisuus tehty. ;D ;D ;D

On se Ilja kyllä aika tyyppi, kun vetää 10-0 meidän rupumedioita.
Kiitos kaikesta Rähmis.

B52

^^Eikö noistakin jokunen ole toimittelija, luulisi olevan edes jokin näköistä tietoa miten netti toimii, mutta ei.
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Paula 8v.

elven archer

IP-osoitteen blokkaaminenhan on ihan turhaa, mutta sen sijaan verkko-osoitteen blokkaaminen voisi jo oikeasti tuntua, koska suurin osa ihmisistä käyttää operaattorinsa DNS-palvelinta. Jos sillä tasolla ohjataan mvlehti.net jollekin "pääsy kielletty" -sivulle, niin suurin osa ihmisistä laittaa siinä sormensa suuhun. Toki MV voisi vaihdella sitäkin, mutta se tuntuisi jo lukijamäärissä huomattavasti, kun ihmisten pitäisi aina selvittää uuden domainin nimi.

En ole seurannut, mitä poliisi haluaa blokata, mutta lehdistön mukaan juurikin IP-osoitteita, eikä domaineita. Tietääkö lehdistö, mistä puhuu? Ei aavistustakaan. Pitäisi aina selvittää kaikki itse, mutta nyt en jaksa.

Gunnar Hymén

DNS-servereiden verkko on laaja
täytyy oikeasti bannata IP-osoite (dnsn lisäksi) jos haluaa, että kukaan ei lue verkkosivua.

onnea matkaan.
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

Roope

Quote from: elven archer on 30.07.2016, 02:30:25
Oletko vakavissasi sitä mieltä, että ei voida puhua (jatkuvista) lainrikkomisista ilman tuomiota?

Ei voida, ei ainakaan minun tietääkseni tässä tapauksessa. Jos on olemassa laki, jossa pelkkien poliisin epäilyjen perusteella voidaan tällaisessa tapauksessa vetää nettisivut alas, niin en ole kuullut sellaisesta. Käsittääkseni laki vaatii tuomion/tuomioita, eikä muusta ole ennakkotapausta.

On jo sinänsä naurettavaa, että parin vuoden toiminnan jälkeen vasta nyt ryhdyttiin edes tutkintaan, mutta toisaalta ensimmäisenä toimena vaaditaan salaisesti sivujen sulkemista jatkuvien lainrikkomisten perusteella.

MW

Joskus, Hanna Huumonen, on kuin Turkki tai 1939. Oikeassa oleva on vain oikeassa, ja muilta pää poikki.