News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2016-07-04 Malmö: Arabi koskettelee bussissa alaikäisiä tyttöjä ja masturboi.

Started by Leijona78, 05.07.2016, 09:53:59

Previous topic - Next topic

Arvoton

Quote from: newspeak on 05.07.2016, 14:04:27
Quote from: ArtturiE on 05.07.2016, 13:57:33
Quote from: newspeak on 05.07.2016, 13:33:01
Kun älykkyysosamäärä on kehitysvammaisen tasolla, ei ihme jos käyttäytyvätkin sen mukaisesti.

Julkirunkkaamista harjoittavat juuri psyykkisistä sairauksista kärsivät. Tällä perusteella koko lähi-itäkulttuuri on sairas.  Ei semmoista tänne.

Ruotsin feministipuolueen edustaja pääsikin juuri toteamaan, että mamun tekemä raiskaus ei ole yhtä paha kuin ruotsalaismiehen tekemä. Joidenkin seksuaalirikollisuus on siis parempaa kuin toisten.

http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/214479

Jotenkin hiipii ajatus, että mitä laajemmin uusruotsalaiset ottavat naisia väkisin ja vasureiden vieläpä hyväksymänä, moraali voi höltyä sen myötä muiltakin - ruotsalaisilta, jugoilta, suomalaisilta, ym. Moni isäntä saattaa todeta, että paskat, mitä mä tässä kärvistelen puutteessa, kun muutkin saavat naisen, kun vain ottavat. Olen ymmärtänyt, että raiskauksissa on useimmiten kysymys vallan tunteesta. Väitän, että riippumatta tekijän etnisyydestä.

newspeak

Quote from: Arvoton on 06.07.2016, 08:49:19
Quote from: newspeak on 05.07.2016, 14:04:27
Ruotsin feministipuolueen (korjaus: Vänsterpartietin) edustaja pääsikin juuri toteamaan, että mamun tekemä raiskaus ei ole yhtä paha kuin ruotsalaismiehen tekemä. Joidenkin seksuaalirikollisuus on siis parempaa kuin toisten.

http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/214479

Jotenkin hiipii ajatus, että mitä laajemmin uusruotsalaiset ottavat naisia väkisin ja vasureiden vieläpä hyväksymänä, moraali voi höltyä sen myötä muiltakin - ruotsalaisilta, jugoilta, suomalaisilta, ym. Moni isäntä saattaa todeta, että paskat, mitä mä tässä kärvistelen puutteessa, kun muutkin saavat naisen, kun vain ottavat. Olen ymmärtänyt, että raiskauksissa on useimmiten kysymys vallan tunteesta. Väitän, että riippumatta tekijän etnisyydestä.

Seksuaalisuuden ja/tai sukupuolisuuden ylikorostaminen on aina tuhoisaa. Propaganda kohdistuu aina ensisijaisesti kantaväestöön, joten olisi pieni ihme, jos siellä ei kaikenlaista oireilua esiintyisi. Sairasta touhua.

Lahti-Saloranta

Tuollainen iljetys kulkee vapaana. Mies on polentiaalinen lasten raiskaaja niin ulkopuolisille ja etenkin perhepiirissä. Äijällä ei ole minkäänlaista suhteellisuuden tajua. Kuohita tuollaiset pitäisi.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista