News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2016-07-01 TE: Eräs Jyväskylän parhaita pizzerioita kiersi veroja sadallatuhannella

Started by Rikastaja, 01.07.2016, 11:49:17

Previous topic - Next topic

K.L.O

Quote from: uffomies on 28.07.2016, 18:27:18
Olisko sellainen pahin kiusa tälläiselle paikalle että maksaa aina kortilla? Pystyykö sitä huijaamaan ettei tarte laittaa kirjanpitoon?

Ei auta kortilla maksaminen ja kuittiasiakin on lapsellisen helposti kierrettävissä. Kunnon fyysinen valvonta tarkkailemalla asiakasmääriä ja tarkastus kirjanpidosta kyseiseltä ajanjaksolta.

Oikeastaan paras keino on minun käyttämäni: en ole ikipäivänä syönyt karvaranteen koskemaa elintarviketta enkä syö.
Eikä eniten vaivaa veronkavallus ja hiekkiksen epähygieenisyys vaan valmistusmateriaalien hankinta.

OT. Uuno, joko kissasi löytyi?  :roll:

Vesa Heimo

Quote from: K.L.O on 07.07.2018, 14:47:50

Oikeastaan paras keino on minun käyttämäni: en ole ikipäivänä syönyt karvaranteen koskemaa elintarviketta enkä syö.

Asia joka sinun on hiukkasen vaikea valvoa jos et kasvata kaikkea ruokaasi itse eivätkä ranteesi ole kovin karvaiset  ;D
" Onko tarina tosi tai ei, se on toinen juttu. Näin nämä asiat koetaan."  T: Perussuomalaisten puoluesihteeri.

Pentecost

QuoteOikeastaan paras keino on minun käyttämäni: en ole ikipäivänä syönyt karvaranteen koskemaa elintarviketta enkä syö.
Eikä eniten vaivaa veronkavallus ja hiekkiksen epähygieenisyys vaan valmistusmateriaalien hankinta.

Epäluuloni ei kyllä rajoitu pelkästään ulkomaalaistaustaisten johtamiin tai operoimiin paikkoihin vaan koskee ravintola-alaa yleensä. Ketjuissa saa aina samaa kastiketta suoraan pöntöstä ja harvassa ovat ne paikat, joissa ihan oikeita kulinaarisia traditioita noudatettaisiin eli valmistettaisiin ruokaa ihan alusta alkaen vaan suurin osa on suunnilleen einesten lämmittämistä.

Hyvän aavistuksen tasosta antaa, jos paikan ikkunat, pöytäpinnat, vessat ja muu yleinen hygieeninen taso on matala eli likaista, tahmaista hälläväliämeininkiä on selvästi havaittavissa. Tästä syystä en juuri käy ravintoloissa muutamaa harvaa poikkeusta lukuunottamatta.

Jos minun tekee mieli hampurilaista tai pizzaa tai vaikka sushia, teen sen itse. Yllättyisin kovasti, jos jossain olisi saatavilla maukkaampaa. Kun tekee kunnon aineista ei voi pettyä.

Kebablihaan enkä vastaaviin koe mitään vetoa. Ovat yleensä halvinta roskaa, mitä ihminen voi ravinnokseen nauttia.
KKO:n tuomio
A:n käyttämissä ilmaisuissa on kysymys niin sanotuista arvoarvostelmista, joiden osalta ei lähtökohtaisesti ole mielekästä puhua lausuman totuudellisuudesta.

paukuttaja

Ot mutta vain hivenen. Hyvää kebulihaakin saa aikaan itse tekemällä: https://www.mättömestari.fi/resepti/kebabliha-ohje/

Useamman satsin olen tuota tehnyt eikä yksikään karvaranne tee parempaa.
F.U.B.A.R

Nikolas

Quote from: K.L.O on 07.07.2018, 14:47:50

Jaloilla äänestäminen onkin ainoa varma keino. Suosittelen sitä kaikille.

On muuten turhauttavaa kuunnella kansallismielisiä kavereita keskenään pohtimassa mihin menisi syömään kebabia. Ikään kuin ei olisi mielekkäitä vaihtoehtoja.

Kari Kinnunen

Quote from: Nikolas Ojala on 07.07.2018, 16:37:48
On muuten turhauttavaa kuunnella kansallismielisiä kavereita keskenään pohtimassa mihin menisi syömään kebabia. Ikään kuin ei olisi mielekkäitä vaihtoehtoja.

Kepappia maturäkälässä jyystävä tai edes asiaa harkitseva ei ole kansallismielinen. Se mikä matuipaikoissa aikoinaan eniten mätti oli niiden karvaranteiden jonkinlainen ylimielisyys. Piirre joka on kaikille ählyille jotenkin tyypillinen.

Kai ne oikeasti luulee olevansa jotain luomakunnan kruunuja.

John Johnson

Monikulttuurisuus todellisuudessa. Turkkilaiset vääntää italialaista ruokaa. :facepalm:
You cannot say Happiness without saying Penis.

I went to the bank the other day and asked the lady behind the counter to check my balance, so she pushed me!

AngleHedd

Laitan HassanMuhamedin käteen aina lounassetelin kun aniharvoin satun noihin mestoihin eksymään.
Mahtaa vituttaa. 8)

Shishkeppi laajoine höysteineen maistuu kyllä erinomaisen hyvin pari kolme kertaa kuussa.
Ja kukaanhan ei tee parempaa vuoristoleipää kuin kansanmurhasyytöksiä pakeneva kurdi.
Motivaatio on kohdillaan. ;D
Bastion Europa

K.L.O

Quote from: Nikolas Ojala on 07.07.2018, 16:37:48
...
Jaloilla äänestäminen onkin ainoa varma keino. Suosittelen sitä kaikille.
...

Jep, ja jaloilla äänestämisestä mieleen kädet.
Kannattaa muistaa mitä ählämit tekevät vasemmalla kädellään ja miksi heidän vessoissaan on vesipullo lattialla.  :o

Bon Appétit!

pekka2409

Quote from: paukuttaja on 07.07.2018, 16:05:21
Ot mutta vain hivenen. Hyvää kebulihaakin saa aikaan itse tekemällä: https://www.mättömestari.fi/resepti/kebabliha-ohje/

Useamman satsin olen tuota tehnyt eikä yksikään karvaranne tee parempaa.
Itse teen samoilla ohjeilla, ja hyvää tulee.

Luka Mokonesi

Quote from: K.L.O on 07.07.2018, 18:20:13
Jep, ja jaloilla äänestämisestä mieleen kädet.
Kannattaa muistaa mitä ählämit tekevät vasemmalla kädellään ja miksi heidän vessoissaan on vesipullo lattialla.  :o

Liittyy:

Quote from: HSSäännöllisin väliajoin joku kysyy sosiaalisessa mediassa, mihin ihmeeseen suihkua tarvitaan. Vastaajat kertovat, että sillä pestään alapää isomman hädän jälkeen ja hoidetaan kuukautisajan hygieniaa.

vs.

Quote from: HSAlapesusuihkulle on löytynyt toinenkin markkina-alue, mutta käyttötarkoitus on vaihtunut, hieman yllättävään suuntaan.

Sundholm kertoo, että arabimaissa bideesuihkua kannetaan laukussa. Suihkun omistaja kytkee letkun moskeijan pesuhuoneessa vesijärjestelmään ja pesee jalkansa ennen rukoilua.
"Maapallon elämä on kestänyt suurempia muutoksia kuin mitä ihminen on nähnyt. Maapallo selviää hyvin ihmisestä ja on täällä vielä kauan ihmisen jälkeenkin." -mannym

"Gustafsson on asunut Bangkokissa 57 vuotta, mutta sanoo yhä olevansa farang." -HS-