News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2016-06-30: Nasima Razmyar, 31

Started by paukuttaja, 30.06.2016, 09:47:37

Previous topic - Next topic

paukuttaja

https://demokraatti.fi/monet-kysyvat-etta-tunnenko-olevani-afgaani-vai-suomalainen/

QuoteMonet kysyvät, että tunnenko olevani afgaani vai suomalainen. Että mikä minun identiteettini on. Itse en mieti sitä enää ollenkaan. Näen peilissä vain itseni, Nasiman. Naisen, tyttären, toivon mukaan monelle myös ystävän.

Kansanedustajalla ei siis ole identiteettiä. Vaikka on kansanedustaja, Suomen eduskunnassa. Jonka pitäisi edustaa Suomen kansaa. Mitenkä voi edustaa Suomen kansaa jos ei ole suomalaista identiteettiä? Pelkästään itseään? Demareita ehkä?
F.U.B.A.R

Sydämistynyt

Hyvin on Nasima monikulttuurisuuden sisäistänyt.  Tanssii Tähtien Kanssa-ohjelman aikaan symppasin niin kovasti Nasimaa ja ajattelin, että hänestä tulee muslimityttöjen vapauttaja, kun on itsekin taistellut itsensä huntujen takaa vapauteen.

Niin kissan viikset.  :(  Mokuttajat kaappasivat ja aivopesivät hänetkin.

ISO

nasima on siis ihminen ilman identiteettiä, ilman viiteryhmää johon kuuluu.

Ja on kansanedustajana ajamassa Suomalaisten etua, vaikkei itse koe olevansa Suomalainen.

Eikös tuo ole jo miltei rikollista, tai ainakin vähintään moraalisesti hyvin kyseenalaista.

Ei ihme, että päästää suustaan mitä päästää, ja vaatii mitä vaatii.

Suomalaisten kustannuksella, aina.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Ernst

Quote from: ISO on 30.06.2016, 10:01:00
nasima on siis ihminen ilman identiteettiä, ilman viiteryhmää johon kuuluu.

Ja on kansanedustajana ajamassa Suomalaisten etua, vaikkei itse koe olevansa Suomalainen.

Eikös tuo ole jo miltei rikollista, tai ainakin vähintään moraalisesti hyvin kyseenalaista.

Ei ihme, että päästää suustaan mitä päästää, ja vaatii mitä vaatii.

Suomalaisten kustannuksella, aina.

Se nyt vaan sitä hänen afgaaniuttaan. Kun on afgaanin siittämä, afgaanin synnyttämä ja afgaanina kasvanut, yllätys! On afgaani! Suomalaisuutta on vain kuorrutus.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Vera

Quote from: paukuttaja on 30.06.2016, 09:47:37
https://demokraatti.fi/monet-kysyvat-etta-tunnenko-olevani-afgaani-vai-suomalainen/

QuoteMonet kysyvät, että tunnenko olevani afgaani vai suomalainen. Että mikä minun identiteettini on. Itse en mieti sitä enää ollenkaan. Näen peilissä vain itseni, Nasiman. Naisen, tyttären, toivon mukaan monelle myös ystävän.

Kansanedustajalla ei siis ole identiteettiä. Vaikka on kansanedustaja, Suomen eduskunnassa. Jonka pitäisi edustaa Suomen kansaa. Mitenkä voi edustaa Suomen kansaa jos ei ole suomalaista identiteettiä? Pelkästään itseään? Demareita ehkä?

Onhan sillä identitteetti, vaikka se ei määrittelekään sitä suomalaisuuden tai afganilaisuuden kautta. Oletan että se voi ihan hyvin edustaa vaalipiirinsä ihmisiä myöskin miettimättä niidenkään kansallista identiteettiä - ihan samalla tavalla kuin se edustaa vaalipiirinsä miehiä olematta itse mies.

Faidros.

Nazimasta tulee ensimmäisenä mieleen sosialisti, jonka isä on ollut kommaripäällikko Afganistanissa. Yhteiskunnan rasitteita molemmat.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Ernst

Quote from: Vera on 30.06.2016, 10:15:43
Quote from: paukuttaja on 30.06.2016, 09:47:37

Onhan sillä identitteetti, vaikka se ei määrittelekään sitä suomalaisuuden tai afganilaisuuden kautta. Oletan että se voi ihan hyvin edustaa vaalipiirinsä ihmisiä myöskin miettimättä niidenkään kansallista identiteettiä - ihan samalla tavalla kuin se edustaa vaalipiirinsä miehiä olematta itse mies.

Ihminen ei useinkaan mieti sitä identiteettiään, mutta saattaa hyvinkin toimia sen ohjaamana. Itsestään kun harvalla on edes jonkinlainen selvyys. Monilla identiteetti (mikä olen, millainen olen, mihin tai kenen seuraan kuulun) on epäselvä tai muotoutumaton. Itse olen aateliuteni ohella selvästi nuivaa huonetta ja sukua.

Sydämistynyt

Sosialismi, joksi laskettakoon myös arabisosialismi, on toistaiseksi ainoa voima, joka on pitänyt muslimit rautaisessa kurissa. 

hattiwatti

Quote from: Sydämistynyt on 30.06.2016, 09:52:53
Hyvin on Nasima monikulttuurisuuden sisäistänyt.  Tanssii Tähtien Kanssa-ohjelman aikaan symppasin niin kovasti Nasimaa ja ajattelin, että hänestä tulee muslimityttöjen vapauttaja, kun on itsekin taistellut itsensä huntujen takaa vapauteen.

Mun käsittääkseni edustaa afgaanien yläluokkaa joka tuskin on hunnun takana koskaan ollutkaan, eikä tavallisen afgaanien elämästä ymmärrä mitään. Se onkin tietty edistänyt integraatiota Suomeen, mutta ehkä hieman väärin. Tämä on ihan tyypillistä kehitysmaissa, että yläluokka voi olla ihan yhtä liberaalisivistynyt kuin täälläkin, mutta ero köyhempään rivikansaan on tajuton. Hunnut ja Burkat ovat tulleet tuonne vasta ei-niin-pitkä-aika-sitten. Afganistan ei myöskään ole ollut aina mikään Paskanistan, tämä tapahtui vasta sitten kun USAn neuvonantajana toiminut herra Brzezinski keksi ruveta jihadisoimaan maata Saudien ja Pakistanin tuella, jotta senaikaista sekulaaria ja naistenkin oikeuksia ajanutta hallintoa puolustaneet neukkujoukot imettäisiin loputtomaan kulutussotaan joka heikentäisi maataan (sittemmin Al-Qaida hyödynsi samaa ajatusta jenkkejä ja niitä puolella miljardilla peesanneita Suomalaisiakin kohtaan).  Sama herra touhuaa vieläkin Obaman takana vanhana pappana, ja samaa metodia on näemmä käytetty erinäisissä muissakin maissa Afganistanin opettaessa miten destabilisaatio on loputtomiin syvenevä kierre josta mahdoton päästä eroon. Tätä ennen Afganistan kuitenkin oli Aasialaisten eliittien keskuudessa hyvin suosittu lomakohde ja myös vanha hippireitti kulki maan läpi - olen tavannut itsekin yhden britin joka liftasi 18 vuotiaana maan läpi kunnioittaen sen väestöä syvästi. Mun käsittääkseni - en tiedä olenko oikeassa - Nasiman vanhemmat kai edustivat tuota ajanjaksoa ja siirtyivät maasta pois jo varhain, tuskin omaten mitään kosketusta nykytodellisuuteen. Olen joskus koittanut Nasimaa tavata liittyen alueen asioihin, mutta havainnut haastatteluistaan etteihän hän tunnu ymmärtävän aiheesta mitään tai olevan mitenkään kiinnostunut siitä, koska eliittisuku.

Ernst

Quote from: Sydämistynyt on 30.06.2016, 10:21:30
Sosialismi, joksi laskettakoon myös arabisosialismi, on toistaiseksi ainoa voima, joka on pitänyt muslimit rautaisessa kurissa.

S'oon keinot kehitystasoa myören. Kehittynyt markkinatalous edellyttää mielestäni ei-muslimiutta, sekulaaria kristillisyyttä ja pragmaattisuutta. islamin piirissä ei taida olla yhtään kehittynyttä markkinataloutta demokratian ja oikeusvaltion oloissa.

Asra

Nasima on hyvä esimerkki monikulttuurisuusideologian tuottamista juurettomista ihmisistä, joiden arvomaailma ei rakennu enää kansallisen identiteetin varaan vaan länsimaiselle liberaalihötölle.

ﻳَﺎ ﺃَﻳُّﻬَﺎ اﻟﻨَّﺎﺱُ اﺗَّﻘُﻮا ﺭَﺑَّﻜُﻢُ اﻟَّﺬِﻱ ﺧَﻠَﻘَﻜُﻢْ ﻣِﻦْ ﻧَﻔْﺲٍ ﻭَاﺣِﺪَﺓٍ ﻭَﺧَﻠَﻖَ ﻣِﻨْﻬَﺎ ﺯَﻭْﺟَﻬَﺎ ﻭَﺑَﺚَّ ﻣِﻨْﻬُﻤَﺎ ﺭِﺟَﺎﻻً ﻛَﺜِﻴﺮًا ﻭَﻧِﺴَﺎءً ۚ ﻭَاﺗَّﻘُﻮا اﻟﻠَّﻪَ اﻟَّﺬِﻱ ﺗَﺴَﺎءَﻟُﻮﻥَ ﺑِﻪِ ﻭَاﻷَْﺭْﺣَﺎﻡَ ۚ ﺇِﻥَّ اﻟﻠَّﻪَ ﻛَﺎﻥَ ﻋَﻠَﻴْﻜُﻢْ ﺭَﻗِﻴﺒًﺎ

http://www.setakielto.fi/

Sydämistynyt

Quote from: hattiwatti on 30.06.2016, 10:23:59
Quote from: Sydämistynyt on 30.06.2016, 09:52:53

Mun käsittääkseni edustaa afgaanien yläluokkaa joka tuskin on hunnun takana koskaan ollutkaan, eikä tavallisen afgaanien elämästä ymmärrä mitään. Se onkin tietty edistänyt integraatiota Suomeen, mutta ehkä hieman väärin. Tämä on ihan tyypillistä kehitysmaissa, että yläluokka voi olla ihan yhtä liberaalisivistynyt kuin täälläkin, mutta ero köyhempään rivikansaan on tajuton. Hunnut ja Burkat ovat tulleet tuonne vasta ei-niin-pitkä-aika-sitten. Afganistan ei myöskään ole ollut aina mikään Paskanistan, tämä tapahtui vasta sitten kun USAn neuvonantajana toiminut herra Brzezinski keksi ruveta jihadisoimaan maata Saudien ja Pakistanin tuella, jotta senaikaista sekulaaria ja naistenkin oikeuksia ajanutta hallintoa puolustaneet neukkujoukot imettäisiin loputtomaan kulutussotaan joka heikentäisi maataan (sittemmin Al-Qaida hyödynsi samaa ajatusta jenkkejä ja niitä puolella miljardilla peesanneita Suomalaisiakin kohtaan).  Sama herra touhuaa vieläkin Obaman takana vanhana pappana, ja samaa metodia on näemmä käytetty erinäisissä muissakin maissa Afganistanin opettaessa miten destabilisaatio on loputtomiin syvenevä kierre josta mahdoton päästä eroon. Tätä ennen Afganistan kuitenkin oli Aasialaisten eliittien keskuudessa hyvin suosittu lomakohde ja myös vanha hippireitti kulki maan läpi - olen tavannut itsekin yhden britin joka liftasi 18 vuotiaana maan läpi kunnioittaen sen väestöä syvästi. Mun käsittääkseni - en tiedä olenko oikeassa - Nasiman vanhemmat kai edustivat tuota ajanjaksoa ja siirtyivät maasta pois jo varhain, tuskin omaten mitään kosketusta nykytodellisuuteen. Olen joskus koittanut Nasimaa tavata liittyen alueen asioihin, mutta havainnut haastatteluistaan etteihän hän tunnu ymmärtävän aiheesta mitään tai olevan mitenkään kiinnostunut siitä, koska eliittisuku.

Sitä suuremmalla syyllä soisi Nasiman puhuvan musliminaisten puolesta, jos ja kun hänen ei ole tarvinnut afgaanitaustastaan huolimatta koskaan kärsiä islamilaisesta orjuudesta.

Arvoton

Nii, eiks toi ole jo tullut selväksi, että identiteettinsä on muslimi?

Brandis

Quote from: MIhminen ei useinkaan mieti sitä identiteettiään, mutta saattaa hyvinkin toimia sen ohjaamana

Tämä ^.

Kansanedustajan asemassa mielestäni pelottavaa, ettei tiedosta (eikä siten kykene ajattelemaan itsekriittisesti) motiivejaan. 

En tosin tiedä uskonko siihen mitä hän tässä sanoo; voi hyvin olla, että hän on kosketuksissa identiteettiinsä, mutta sen ääneen toteaminen suomalaisena demokraattina ja kansanedustajana voisi olla poliittisen uran kannalta vahingollista ja nostattaa lisäkysymyksiä, siksi on helpompaa todeta, ettei pidä asiaa niin tärkeänä.

Jokaiselle pitäisi olla tärkeää se mistä on tullut ja kuka ihmisenä on.

Uuno Nuivanen

Quote from: Asra on 30.06.2016, 10:27:43
Nasima on hyvä esimerkki monikulttuurisuusideologian tuottamista juurettomista ihmisistä, joiden arvomaailma ei rakennu enää kansallisen identiteetin varaan vaan länsimaiselle liberaalihötölle.

Kyllä ählämien pyllistely-, kaavutus- ja räjäyttelyhöttö on jopa vielä kehnompaa.

Ernst

Afganistanilaiselle kommunistinomenklatuurallepas! Get Real!

Isänsä oli A:n kommarieliittiä, tytär on pyrkinyt ja valitettavasti päässyt Suomen parlamenttiin.  Yhteyden pitäisi olla aika kirkas.

hattiwatti

Quote from: Sydämistynyt on 30.06.2016, 10:28:38
Sitä suuremmalla syyllä soisi Nasiman puhuvan musliminaisten puolesta, jos ja kun hänen ei ole tarvinnut afgaanitaustastaan huolimatta koskaan kärsiä islamilaisesta orjuudesta.

Niinpä. Olen tosin kuullut muistaakseni kirjamessuilla hänen tekevän niin, kytkeytyen alueen heroiiniepidemiaan (jonka alunperin järkkäsi CIA jotta näin luodulla rahalla rahoitettiin jihadisointia Neuvostojoukkoja vastaan - USAn viralliset elimet eivät olleet suunnitelmasta niin innoissaan, että olisivat rahoittaneet joten kiertoteitä piti keksiä, Kosovo nykyään lienee heroiiniputken toinen pää Euroopan markkinoille).

Ongelma vaan, että tämä on tietyn sorttista moraalisäteilyhyvistelyä, sillä Nasimalla ei oikein ole omakohtaista kosketusta sikäläiseen todellisuuteen. Lisäksi wikipedian mukaan darin kielinen, joka taas viittaa Afganistanin bättre folkiin, siinä kun Talebanit koostuvat pataaneista joilla täysin tribalistinen sotilaskunniakulttuuri joihin koko Afganistan samastetaan - tästä porukasta puolet on Pakistanin puolella koska brittikolonialistit katsoivat olevansa pakotettuja tämän poikkeuksellisen hankalan etniteetin jakamaan tällä tavoin. Pataaneilla muuten ilmeisesti paljonkin Aleksanteri Suuren sotajoukoista perittyjä genomeja, usein mm. siniset silmät. Tässä ehkä mielenkiintoisin kirja koskaan kyseisestä porukasta joka kaikkiin Afgaaneihin samastetaan, mutta mihin Nasima siis ei kuulu, ja koko alueen myrskyisään historiaan: http://www.rauhanasema.fi/product/islamin-aseeton-soturi-ghaffar-khan-ja-talebanien-synty

^ Suosittelen lämpimästi.

Ei muuten, mutta mulla on yksi ulkomaalainen kaveri joka kiinnostunut josko Suomi voisi vielä tehdä jotain 70-luvun ETYK kokouksen tyylistä työtä maailmalla, ja polttopiste islamismin kanssa oli juuripa Afganistan joka olisi pelastamisen rajoilla, olen ollut kiinnostunut Nasimasta sen vuoksi. Kuitenkin olen tullut tulokseen, ettei Nasimista ilmeisesti olisi aiheessa pätkääkään hyötyä, ja ne terveiset olen joutunut kertomaan että Suomen perinne jota suuressa maailmassa sanoinkuvaamattoman suurella kunnioituksella muistellaan on Soinin johdolla tuhottu peruuttamattomasti, ja näemmä Afganistaniakin destabilisoidaan taas ulkoapäin läheisten suurvaltojen heikentämiseksi ja alueelle suunniteltujen Kiinan silkkiteiden estämiseksi. Toivottomalta näyttää.

Oho

Quote from: M on 30.06.2016, 11:20:36

Isänsä oli A:n kommarieliittiä, tytär on pyrkinyt ja valitettavasti päässyt Suomen parlamenttiin.  Yhteyden pitäisi olla aika kirkas.

Kodista tupla-annos autoritaarisen totalitarismin ihannointia, eikä oikeastaan näytä kauaksi pudonneen.....

multa tulille

Quote from: Faidros. on 30.06.2016, 10:17:21
Nazimasta tulee ensimmäisenä mieleen sosialisti, jonka isä on ollut kommaripäällikko Afganistanissa. Yhteiskunnan rasitteita molemmat.

Kerran kommari = aina  kommari. On tällä hetkellä vain tilapäisesti lainazza demareilla. Eipä ole ensimmäinen kerta kun  demarit on kyytä tisseillään kasvattaneet. Kylä se Nazimakin vielä puree jos eivät demarit tee nin kuin käärmeelle pitää tehdä. Voi vaan olla ettei siellä osata sitä enään. 

Voi harmi.

Micke90

Tai islamilaisesta kiihkoilusta pikemminkin.

mamuman

Nasima on erittäin älykäs ja vaikutusvaltainen musliminainen. minäkin olen ollut hänen idoli jo useita vuosia.

internetsi

Kertooko älykkyydestä se, ettei kannata esimerkiksi afgaanien tanssipoikakulttuuria? Onko siis älyn merkki, jos on pedofiliaa vastaan? Sitten voidaan keskustella siitä, kuinka älykästä on puolustella pedofiilikulttuurien tuomista tänne rikkautena.

Eikö samalla logiikalla Paavo Väyrynen on tuplasti parempi kuin Nazi? Hänellä on ollut enemmän vaikutusvaltaa ja hänkään ei Nazin tavoin ole tehnyt koskaan oikeaa työtä.
Lohjan persut

Ernst

Quote from: mamuman on 30.06.2016, 13:05:14
Nasima on erittäin älykäs ja vaikutusvaltainen musliminainen. minäkin olen ollut hänen idoli jo useita vuosia.

Ei se mitään.

Asra

Nasima on julkisella toiminnallaan osoittanut ettei ole muslimi eikä muslimit pidä häntä enää muslimina.

ﻳَﺎ ﺃَﻳُّﻬَﺎ اﻟﻨَّﺎﺱُ اﺗَّﻘُﻮا ﺭَﺑَّﻜُﻢُ اﻟَّﺬِﻱ ﺧَﻠَﻘَﻜُﻢْ ﻣِﻦْ ﻧَﻔْﺲٍ ﻭَاﺣِﺪَﺓٍ ﻭَﺧَﻠَﻖَ ﻣِﻨْﻬَﺎ ﺯَﻭْﺟَﻬَﺎ ﻭَﺑَﺚَّ ﻣِﻨْﻬُﻤَﺎ ﺭِﺟَﺎﻻً ﻛَﺜِﻴﺮًا ﻭَﻧِﺴَﺎءً ۚ ﻭَاﺗَّﻘُﻮا اﻟﻠَّﻪَ اﻟَّﺬِﻱ ﺗَﺴَﺎءَﻟُﻮﻥَ ﺑِﻪِ ﻭَاﻷَْﺭْﺣَﺎﻡَ ۚ ﺇِﻥَّ اﻟﻠَّﻪَ ﻛَﺎﻥَ ﻋَﻠَﻴْﻜُﻢْ ﺭَﻗِﻴﺒًﺎ

http://www.setakielto.fi/

Hakkapeliitta

Panisin, mutta en seurustelisi.  :P
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

Aapo

Quote from: Asra on 30.06.2016, 13:22:14
Nasima on julkisella toiminnallaan osoittanut ettei ole muslimi eikä muslimit pidä häntä enää muslimina.

Toivotaan, että hän myöntää tuon pian itsekin. Jokainen, joka kääntyy pois islamista tekee maailmasta hieman paremman paikan.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."

- Robert J. Hanlon

Faidros.

Kannattaa lähettää hänelle omakuva nimmarilla varustettuna.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

UgriProPatria

Quote from: Asra on 30.06.2016, 13:22:14

Eikä suomalaiset pidä suomalaisena. En tiedä mikä hän on.

Täytyy sanoa, että varsin vähän tunnen, eli en tunne ollenkaan mainittua Nasimaa. Jonkinlainen poliittinen linssilude, joka on ottanut päivätyökseen vahingoittaa Suomea ja suomalaisuutta, olen ymmärtänyt.

Jos tulee vieraaseen maahan, silloin tulisi kunnioittaa sen maan tapoja, kieltä, kulttuuria, sielua, mieltä ja uskoa, eikä aloittaa mainitun kansan vastaista vihatyötä, ryhtyen käännyttämään tätä johonkin pinnalliseen roskamonikulttuuriin, jolla ei ole ollut mitään todellista, arvokasta annettavaa, jo muinaissivistyneelle Pohjolallemme.

Ei häneltä ainakaan itsetuntoa ole puuttunut, nöyryyttä sitäkin enemmän. Se näyttää olevan näiden etelän ja Lähi-idän kasvattien yleinen hengensivistyksen puute. Vierasmaalaisena lähtee toisen kansan politiikkaan, kansan jonka tapoja ja sydäntä ei tunne ja kuten itse Suomenkansa on huomannut: ei meitä vähääkään kunnioita.

UgriProPatria

mamuman kaiketi yrittää sanoa: "Nasima on jo useita vuosia ollut minunkin idolini."

sivullinen.

Nazima on erittäin tyylikäs ja puolueuskollinen sosialistinainen. Jätesäkkiin en ole hänen nähnyt koskaan pukeutuvan, joten muslimiksi häntä on kyseenalaista kutsua.

Nazima toimii myös innoittajan nuiville. Esimerkiksi Oiva vaalimanifesti oli hauska, kiva ja muistutti Halla-ahon loistonajoista. Oli myös oikein mukava asia, että hän pääsi eduskuntaan päipän nenän edestä. Sitä tosin ihmettelen, kuka häntä oikein äänestää? Hän ei ole koskaan ollut töissä, joten työssä käyvien ihmisten ei uskoisi häntä äänestävän. Hän on aika nuori, joten en usko hänen puhuttelevan Itä-Saksaa tai Neuvostoliittoa kaiholla muistelevia eläkeläissosialisteja. Hän on afgaani, joten harva äänestyskelpoinen on hänen kanssaan samoilla kulmilla nuoruuttaankaan viettänyt. Oletettavasti häntä äänestää jokunen televisiosaarnoja katsova sosialisti. Televisio-ohjelmissa hän tanssii ja huutaa rasistia. Se tuo monen onnettoman sosialistin elämään hieman piristystä.

Minun elämäänikin Nazima on tuonut paljon piristystä. Enemmän tykkäisin kuitenkin Tampereen tyttelin Emilia Kukkalan esiintuomisesta. Hän on kuin Nazima, mutta suomalainen. Hän on oikea rotunainen.

[tweet]723918828493791232[/tweet]
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)