News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Mainio artikkeli Suomen tilasta

Started by hattiwatti, 17.11.2015, 17:49:18

Previous topic - Next topic

Osiris

Quote from: Lalli IsoTalo on 10.02.2016, 11:57:29
Tuleville sukupolville.

Näin tämä nyt taitaa sitten mennä. En tiedä miksi tämä meidän sukupolven kohdalle napsahtaa, mutta Lord Of The Ringsistä lainattua: Emme voi vaikuttaa siihen, mihin aikaan synnymme. Mutta voimme vaikuttaa, mitä me tuossa ajassa teemme.

Kristittynä JulmaJuhan sanoin voi turvautua siihen, että tällä kaikella on lopulta tarkoitus.

Alkaa olemaan täysin selvää, että tämä kaikki nyt sitten kaataa jollain aikavälillä tuntemamme yhteiskunnan. Kansantaloudellisesti kielitaidottomat, kouluttamattomat ja tyystin erilaisesta kulttuuritodellisuudesta saapuneet pakolaiset ovat itsemurha. Turvallisuuspoliittisesti sotaa käyvistä, islamfundalistisista maista saapuvat pakolaiset ovat itsemurha.

Jos karmaan on millään tasolla uskominen, koostuvat jokainen tämän mielettömyyden mahdollisista uhreista, niin raiskatuista, tapetuista kuin räjäytetyistä suvaitsevaisista, jotka tätä hulluutta ovat alunalkaenkin kannattaneet. Näinhän ei tietenkään ole, ja jos nalli lähipiiriin napsahtaa, niin tiedätte hallituksen ja kaupunginvaltuustojen maanpetturit jumakauta saaneenne allekirjoittaneesta vihollisen.

Jos ihmettä ei nyt keväällä tapahdu, niin mennään sitten tuhon ja hävityksen kautta. Jokaisen metsäpalon jälkeen sieltä kuitenkin nousee aina se ensimmäinen kielo. Näin on aina ollut ja tulee aina olemaan. Minä tiedän, että maanpetturit, EU-mielistelijät ja jihadistit tulevat tulevan taistelun lopulta häviämään. Se taistelu voi niistää hengen minulta ja tuntemiltani ystäviltä, mutta olkoon sitten niin. Hengellä ja verellä minä puolustan niitä arvoja, joihin olen kasvanut. Samoin puolustan tätä maata. Maata, sen järvineen, jokineen ja metsineen.

Tulkaa prkleet. Minä alan olla koitokseen henkisesti valmis. Suosittelen saman ajatustyön läpikäymistä ja asenteen kasvattamista jokaiselle teistä. Rauhallisesti omat selviytymistodennäköisyydet kasvavat huomattavasti. Ja turha luulla, että yhteiskunnan kaatuessa täällä aletaan ensimmäisenä syödä toisiamme. Näitä hävityksiä on aina ollut ja näköjään sitten ainakin yksi on vielä tulossa.

Minä olen siinä mielessä kristitty, että jaan kotitaloutemme vaikka viimeisen leivän sitä tarvitsevan suomalaisen kanssa. Tuo on sellainen arvo, joka on jotain maallista taivallusta aina rikkaampi ja arvokkaampi.

Minä olen valmis.

edit: kijrjoitusvihreitä
Jalkojemme alla on Pyhä Maa

Rosebud

Quote from: Lalli IsoTalo on 10.02.2016, 11:57:29
Ennen konkurssi kuulosti kaiken lopulta, mutta nyt se kuulostaa pelastukselta.
Kyllä. Ilmaisen rahan jakaminen maahantunkeutujille loppuu näköjään vasta sitten kun raha loppuu. Suomen valtion totaalinen konkurssi ja siitä alkava yleinen anarkia olisi parasta, mitä Suomelle voisi nyt tapahtua. Maahantunkeutujia ei tulisi enää ensimmäistäkään, ja suurin osa nykyisistä lähtisi parempien lihapatojen ääreen. Syylliset etsittäisiin ja heidät tuomittaisiin sotarikollisina pikaoikeudenkäynneissä. Suomen kansa olisi pelastettu.

Pari vuotta jouduttaisiin tietenkin elämään Mad Max -tyylisissä olosuhteissa, mutta jossakin vaiheessa suomalainen sissi taas nousisi suosta.

Tämä on minun unelmani.

hattiwatti

Linkki alussa ei toimi, tässä uusi toimiva Jarmo Nevalaisen kirjoitukseen:

http://katehon.com/1255-what-happened-to-finland-from-a-welfare-state-to-the-next-greece.html

En tiedä miksi, mutta viestinmuokkaustoiminto ei toiminut joten pakko laittaa erikseen.

Tämä aihehan on nyt uusajankohtainen joten hyvä nostattaa. Nevalaisen kautta Katehoniin voinevat kirjoitella muutkin jos ketään kiinnostaa.