News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2016-06-17 Eva Biaudet purskahti itkuun eduskunnassa - "enemmistö väärässä"

Started by Artisti, 16.06.2016, 23:22:02

Previous topic - Next topic

dothefake

Tuossa suvakkiudessa on samoja piirteitä kuin joissakin uskonnoissa tai moottoripyöräkerhoudessa. Jos et hyväksy annettuja teesejä ja ohjeita, alkaa kiusaaminen ja simputus. Pahinta on tietysti eristäminen sekä kokonaan erottaminen joukosta, johon haluaa kuulua. Erotusrituaalit voivat olla kalliit ja kivuliaat. Päästään siihen, että esim. Bideau ei kertakaikkiaan uskalla muuta, kuin näytellä itkevää suvakkia tai hänet hylätään. Kukaan siitä joukosta ei johda suvakkiutta, mutta juuri siksi, kun sitä ei tiedetä, mokutetaan ihan sopulina varmuuden vuoksi. Ja kierre on valmis.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Khalifatta

Quote– Mitä sanon lapsille? Biaudet sanoi.

Kerro, että RKP:n maailmaa halaavaan rahoitukseen on tullut loppu.
Rahat on loppu!
Vi har inga pengar mer! Och jag är också skyldig för det!

ja sama vasemmistovihreäksi!
"Toisista kulttuureista tulevat tutustuvat prinsessoihimme. Tähän myös heillä on oikeus." - Rikoskomisario J. Kiiskinen

FadeAway

Eva kulta. Olet 7000 miljoonan, EI suomalaisen puolella.
Et ole enemmistöä, tässä maassa, vaan n. 4% vähemmistöä.
Haaveiletko E-Afr. ? Pieni ruotsinkielinen vähemmistö tuhoaa valtion, kuten Ruotsin (tuleva) kalifaatti!
Vihdoinkin RKP:stä päästiin eroon. Ei ole syytä ottaa hallitukseen tällä vuosisadalla.

Fiksu nostaa kytkintä & vetää johtopäätökset. Tyhmänä voit muuttaa Ruotsiin kokemaan monikulttuurin ilot!
On paljon vaikeampi purkaa syntynyttä ongelmaa, kuin ennaltaehkäistä se.

timo73

Toisin sanoen sama kuin naapuri varastaisi minulta rahaa ja laittaisi menemään hyväntekeväisyyteen tai sellaisiksi itseään kutsuviin, kuitenkin käytännössä huijariyhdistyksiin. Päälle vielä itse on yhden näiden yhdistyksien hallituksessa. Sitten itkee, kun minun rahat ovatkin yllättäen loppu! Syyttää päälle minua vielä itsekkyydestä.

Siis nämä muumipäät ovat todella kuvottavan tekopyhiä. Pitäisi keksiä uusi sana tämän tason tekopyhyydelle.

Otetaan sitä rahaa vaikka RKP:n puoluetuesta tai niistä kymmenistä suomenruotsalaisten hilipatihippa-yhdistyksistä! Ai, niihin ei saa koskea...

Leso

Millä perusteella kansanedustajattaren tarvitsisi millään lailla puhua lapsille työasioitaan?
Kysyykö Eva lapsiltaan neuvoa yleisestikin, tai setvii kinkkisiä poliittisia juttuja?
Mitens tuo ei minusta kuulosta ollenkaan hyvältä lasten kannalta silleen?

Bideen olisi hyvä alkaa valmistautumaan siihen, mitä sanoo, kun lapset tai lastenlapset oikeasti kysyvät, että mitä mumma sinä teit silloin aikoinaan...? Sitten on kyyneleetkin paikallaan, tasan varmasti.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Jaska Pankkaaja

Pönttö-bidee seurakuntineen jakaa toisten rahaa tähän tihutyöhönsä. Tämän pitäisi olla se pointti mihin vedotaan. Täysi vahingonkorvaus ja tietenkin näiden suojatöiden lakkautus. Mielestäni näkyvästi maanmutaamista vaativat eläkeläisetkin voisi laittaa talkoisiin maksamaan kustannuksia.
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Blanc73

Quote from: BiaudetMitä olette tehneet minun maalleni? Enemmistön ääni ei aina ole oikeassa.
Voi luoja mikä ylimielinen k****pää :facepalm:

Eva Biaudet edustaa suvakismia sen "jaloimmassa" muodossa. Epävakaa ihmisraunio, joka haluaa vetää muut mukanaan hullun utopiansa kanssa tuntemattomiin syvyyksiin.

Kyllä elintasopakolaisuus (ja sitä puffaavat ultra-naiivit hölmöt) minuakin itkettää, mutta hieman eri syistä...
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Vänkääjä

– Mitä olette tehneet minun maalleni? Enemmistön ääni ei aina ole oikeassa. Enemmistö ei aina välttämättä tee oikeita päätöksiä, Biaudet sanoi ääni väristen.
Honkasalo toivoo myös, että tavallisen kansan "hiljainen enemmistö" aktivoituisi.
- Niin iso joukko ihmisiä hyväksyy hiljaa vihapuheen. Jos yhä useampi henkilö tuomitsisi asiattoman kirjoittelun, sillä voisi olla vaikutusta vihapuheen vähentämisessä.

Niitä on siis kaksi. Hiljainen ja äänekäs.

Linkster

Pidee on ehkäpä nykyhulluuden kasvot puhtaimmillaan,pienen marginaalisakin edustelija , erinomaisen toimeentulon omaava kultaisessa häkissään asuva ohjaaja. Miettikää,tuota on jotkut äänestäneet tuohon postiin. He suvaitsevat, he ovat avarakatseisia ja heillä on tosiaan varaa(muiden varoja). Ja nyt oikein muodikkaan ärsyttävä tekoitkuilu vielä,jotta kylmät juntit heräisivät.
Nuo varakkaat vosivat käydä vaikkapa Etelä-Afrikassa kyselemässä nekruilta miten on mennyt valkoisten lähdön jälkeen! Sitten he voisivat jäädä sinne suvaitsemaan oikein urakalla,aivan omilla rahoillaan vielä.Vihapuheiden kitkemisen tuo lauma voisi aloittaa omistaan ja lähipiiristään.

Tämän päivän valtiomiestaidot ovat kyllä vertaansa vailla;myötäilevä konsensushyminä ja pään nyökyttely,ei mitään mieltä mistään oleminen,itkeminen ja tietenkin aivan tajuton pöyristyminen asiasta kuin asiasta! Tämä teatteri on vain lisääntynyt tietynlaisen naisjohtaja-aineksen vaikutuksen kasvamisen myötä.
Missä ovat vanhat kunnon viiksekkäät valtiomiehet,joita ei valittu millään BB-habituksella?! Nämä nykyiset Hum.Kandit ja muut siementieteilijät kuuluvat suljettuun laitokseen,ei valehtelijoiden klubille.

Tauno-yksi

Kyllä tämä voi hyvinkin liittyä evoluutiopsykologisiin mekanismeihin. RKP on vähemmistö Suomessa, ja se innokkaasti pyrkii heikentämään enemmistön valtaa lisäämällä sitten vaikka muuta vähemmistöä. Toisaalta nainenhan haluaa kilpailuttaa miehiä toisiaan vastaan, mikäs sen kätevämpää kuin parikymppisiä ukkoja kehiin jne.
Seinähullu hallitus.

timo73

Kyllä tämän joukkohulluuden juuret voidaan löytää 1960-luvun vapaa kasvatus-liikkeestä. Lapset kun saivat etsiä itse rajansa, niin ne rajat sitten jäi osittain löytämättä ja terve psyyke tältä osin jäi kehittymättä. Sitten nämä "vapaat lapset" tulivat politiikkaan 90-luvulta lähtien ja tulokset sen mukaisia.

Nyt Suomessakin alkaa olla aikamoinen porukka samanlaisia "vanhemmat oli mun kavereita pienenä ja sain tehdä, mitä huvittaa"-tyyppejä koossa. Toisaalta he ovat hyvin narsistisia ja pitävät huolen omista eduistaan.

Tälläisille sitten "rajat auki"-ideologia sopii kuin nenä päähän. Kun ei ole niitä kunnon rajoja ollut omassa lapsuudessakaan, niin miksi valtioidenkaan rajat mitään heille merkitsisi. Paitsi tietenkin jos tulevat heidän kukkarolleen. Rajat-auki on toki maksettava muiden kukkarosta. He ovat itse arvokkaampia omasta mielestään,että voivat norsunluutorneista sanella muille.

Miniluv

Tallennetaan pdf:nä, arkistoidaan kovalevylle hakemistoihin Islam/maahanmuutto ja Huumori.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Jane Doe

Luulin, että Stubbin kyyneleet olisivat makeinta nektaria, mutta olin väärässä; Evan kyynelkanavista virtaa sitä jumalaisinta nestettä. Kun se virtaa, tiedämme asioiden olevan etenemässä oikeaan suuntaan. Kun taas Evan naamassa vilahtaa hymy, on kuin maankuori liikahtaisi ja paljastaisi helvetin.

edit: Kirjoitusvihre (sic)
Wippajei!

Eurytmistinä alkaa mielikuvitus elää..

ISO

QuoteOppositiopuolue RKP:n kansanedustaja Eva Biaudet liikuttui tänään kyyneliin aloittaessaan puheenvuoroaan eduskunnassa koskien perheenyhdistämisen tiukennusesitystä.

– Mitä sanon lapsille? Biaudet sanoi.

Kyse ei olekaan sinusta biaudet, ja mitä sinä sanot.

Kyse on siitä, mitä lapset sanoo sinulle.

Tästä päätöksestä ne sanoo:
Kiitos. Kiitos, että ette tuhoa meidän elämäämme lopullisesti tuomalla tänne laumoittain kehitysmaalaisia elätettäväksemme.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

svobo

On maahanmuuttokriittisilläkin moraali, mutta se ei perustu ensimmäiseen naiiviin, intuitiiviseen oivallukseen, vaan kauaskatseisempaan syy-seuraussuhteiden puntarointiin.
"Eilen paluumatkalle Irakiin lähteneillä mieli muuttunut kun olivat nähneet Helsingin. Aikovat palata Saarijärvelle päästäkseen Helsinkiin."
Jani Ilola (@i_lo_la) December 10, 2015

kenelek

Sanaton olen. Mutta tuppaa hihityttämään. Ja uusi avatarhan tästä. Olen kai julma rasisti ja fasisti. :(
"Pelolle ei saa antaa sijaa" © 2016 Noin joka ikinen mokuttaja Suomessa vastauksena terrori-iskuihin
"Mutta koronavirusta on pelättävä" © 2020 lähtien kaikki valtapuolueet ja mediat

siviilitarkkailija

Quote from: kenelek on 17.06.2016, 08:50:47
Sanaton olen. Mutta tuppaa hihityttämään. Ja uusi avatarhan tästä. Olen kai julma rasisti ja fasisti. :(

Ottaen huomioon Bidaudetin halun tuoda Suomeen aikuisia sotaakäyneitä miehiä ja laittaa heidät mielenterveyskuntoutuksen sijaan peruskolulaisten keskelle, ahdistelemaan tyttöjä ja hakkaamaan munattomia tai muuten puolustuskyvyttömiä suomalaispoikia, näkisin että rkp:n lasten hyväksikäyttäjäpoliitikon kyyneleiden väri on verenpunainen.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

dr jeep

Quote from: Biaudet
– Mitä sanon lapsille? Biaudet sanoi.

Kerro, Eva, lapsille että ns. "oikeamielisen hyvyyden" sokaisemana sinä ja hengenheimolaisenne olette kivenneet tien helvettiin. Kerro myös että tulevaisuudessa ne ovat juuri nämä lapset jotka tulevat kantamaan isoimman taakan ja maksamaan suurimman hinnan teidän vastuuttomista päätöksistänne.

Oto Hascak

Quote– Mitä sanon lapsille? Biaudet sanoi

En ymmärrä, en. Siis kelle lapsille Bideen yleensäkkään pitää sanoa yhtään mitään? Puhuuko hän omasta jälkikasvustaan vai kiertääkö hän henkilökohtaisesti ympäri Lähi-itää, Afrikkaa ja Aasia kertomassa lapsille, että miksi heitä ei tänne lennätetä perheenyhdistämisen merkeissä?

Vai josko hän tarkoittaa suomalaisia lapsia? Niitä, jotka tulevaisuudessa korjaavat nykyisen maailmanmenon hedelmät ja joutuvat ihan oikeasti kärsimään päätöksistä, joita nyt tehdään tai jätetään tekemättä? Näille lapsille Bidee voi sanoa, että Suomesta tuli ihan pikkaisen parempi paikka ja rahaa voi jopa riittää heillekkin, kun ei toimita koko maailman sosiaalitoimistona.

Muussa tapauksessa voisi pitää turpansa kiinni ja lakata vollottamasta. Kansainvälinen ihmisarvo on ilmeisesti siitä kiinni, että saako tulla tänne loisimaan verorahoilla vai ei.
"Tässä on mun pippeli! Se on huippu pippeli!" X2

Iku-routa

Minä olen hyvin kylmä ihminen. En tunne kummoista myötätuntoa juuri ketään kohtaan. Minua loukkaa se, että Biaudetit pitävät minua jonkinlaisena ali-ihmisenä, jolla ei ole oikeutta mielipiteeseen - hyvä ettei olemiseen. Minusta sellaisten ihmisten pitäisi ymmärtää olevansa hieman häiriintyneitä, jotka eivät kykene minkäänlaiseen itsetarkkailuun, hyvin heikosti ajatteluun ja siten heidän suustaan tulee juuri tuollaista tunnepitoista ulostetta. Jota ei voi käyttää mihinkään, eikä sitä voi sisällöllisesti edes kommentoida mitenkään. Minusta ihmiset nykyään näyttelevät myötätuntoisempia kuin ovat ja se näyttää typerältä. Mutta minä pyrin kyllä ymmärtämään ihmisten vaikuttimia ja koitan ymmärtää heidän käytöstään. Se on myös myötätuntoa.

Juuri se myötätunnon laji, johon kykenen parhaiten, varoittaa minua minua näistä ukoista, joita rajan yli tulee; Kun asetun heidän asemaansa, en löydä ensimmäistäkään viitettä siihen suuntaan, että he ansaitsisivat tai tarvitsisivat mitään täältä. Jos minä saisin päättää, kaikki lähtisivät saman tien. Ei siksi, että ovat muslimeja tai erivärisiä, vaan siksi, että heillä ei ole minkäänalaista asiaa olla täällä. Toissijaisesti toki en pidä myöskään muslimeista. Eri värisiä ihmisiä siedän aivan hyvin - tai nyt yhtä huonosti kuin ketä tahansa muita.
"Know what you're owed on this dark day road
Temper burn hot
And your heart stay cold"

Khalifatta

QuoteBiaudet on pitkän linjan poliitikko. Hän on toiminut ministerinä ja ollut puolueensa presidenttiehdokas. Biaudet on toiminut myös yhdenvertaisuusvaltuutettuna ja Etyjin ihmiskaupan vastaisena erityisedustajana.

... ja auton torven tööttääjänä.
"Toisista kulttuureista tulevat tutustuvat prinsessoihimme. Tähän myös heillä on oikeus." - Rikoskomisario J. Kiiskinen

Punaniska

Quote from: newspeak on 16.06.2016, 23:44:08
Ihmiset, jotka ampuvat terroristeja työkseen ulkomailla, tekevät enemmän hädänalaisten naisten ja lasten eteen kuin Suomen perheenyhdistämispolitiikalla voidaan koskaan tehdä.

Täysin näin. Se brittiläinen tarkka-ampuja, joka napsi ISIS-pyöveleitä estäen näitä murhaamasta viattomia, teki ihmisyyden eteen enemmän, kuin 98% suvakeista.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Golimar

Eva Biaudet on elitisti ja omasta mielestään yli-ihminen. Jos olisin löytänyt kuvan jossa Eva Biaudet jakaa lahjoja ympärillään oleville neekerilapsille jossain päin Afrikkaa olisin postannut sen tähän sillä siitä kuvasta huokuu kolonialistin asenne alamaisiaan kohtaan.

Löysin kuitenkin mielenkiintoisen tweetin.

https://twitter.com/alexstubb/status/274500047763292160

Niobium

Hyvä Eva, voit vaikka aloittaa näin: Oletteko lapsikullat koskaan kuulleet sellaisesta asiasta kuin "Ruotsalaispykälä"?

"Varmaan jokaisen venäläisen äidin suurin unelma on synnyttää lisää lapsia tulevaisuuden juoksuhautoihin laittamaan käsikranaatti leuan alle ja vetämään sokka irti. Korvaukseksi saa säkillisen perunoita. " (Jäsen Hohtis.)

guest8096

Luulen, että lapset sanovat: kuka hitto sen keksi, että tänne piti niitä kehitysmaalaisia haalia?

Pölhökustaa

Ehdotan tämänsuuntaista lausuntoa:

Olipa kerran katajainen kansa, joka eli roudan ja rospuuton mailla, kylmässä pohjolassa, ja joka työllä, hiellä ja vaivalla nosti vähäväkisen maansa yhdeksi hyvinvointivaltioiden malliesimerkiksi.

Sitten oli monia eri kansoja etelän lämmössä, öljykenttien maissa, vehreiden puiden ja peltojen keskellä. 1900-luvun lopun lähestyessä aityivät nämä kansat kuitenkin sähläämään niin, että monet maat muuttuivat takapajuloiksi.

Paitsi Israel.

Takapajuluuden myötä läksivät nuoret miehet näiltä alueilta etsimään kivempaa maata jossa asua. Salakuljettajat lupasivat maksua vastaan viedä heidät pohjoisen maihin, jossa rahaa annettaisiin käteen, auto alle, katto pään päälle, vaaleat naiset kehon alle. Maat mainostivat itseään monikulttuurisina, ja niissä voisi valita kaikista kulttuureista itselleen sopivimmat palat, vaikkapa pohjoismaisen hyvinvointivaltion edut sekä lähi-idän ja afrikansarven leppoisan joutilaskulttuurin.

Sitten kävikin niin, että pohjoisen maan asukkaat nuivistuivat. Ja he sanoivat: tuotte perheenne ja sukunne tänne vain ja ainoastaan jos pystytte itse omalla työllänne elättämään niin itsenne kuin perheenne.

Sen pituinen se.

TheVanishedTerrorist

Mitä vastaat? Olethan jo vastannut twiitissäsi...

nitkunatku

Quote– Mitä olette tehneet minun maalleni? Enemmistön ääni ei aina ole oikeassa. Enemmistö ei aina välttämättä tee oikeita päätöksiä, Biaudet sanoi ääni väristen.

Vittu mitä sinä olet tehnyt minun maalleni?! Sinä ja minä elämme kahdessa aivan eri maassa! Ja vaikkei enemmistö aina teekään oikeita päätöksiä, enemmistö kuitenkin määrittää demokratiassa suunnan. Voisin kirjoittaa tähän, mitä sinusta todella ajattelen, mutta saisin Hommalle bänniä. No, haista nyt ainakin, Eva, kukkanen!
Nyt tai joskus toiste.

Punaniska

Suvakkien viehtymys totalitääriseen vallankäyttöön kohdistuu tällä kertaa Eerolaan:

"tuntee olevansa yksi Suomen vihatuimpia henkilöitä. Eilen eduskunnan käytävällä, kun olimme taas päättäneet kiristää ulkomaalaislakia, tuli eräs oppositiopoliitikko sähisemään minulle, että olisin hänen listallaan ensimmäinen, joka tulisi lähettää Suomesta pois. Tänään, kun tiukensimme näitä perheenyhdistämiskriteereitä, tämä samainen edustaja pillahti itkuun. Monien muidenkin oppositiolaisten mielestä olimme epäinhimillisiä ja aivan kamalia."

https://www.facebook.com/juho.eerola.52/posts/10209670263056543

Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me