News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Äänestys: Segregaatio vai hajasijoitus?

Started by Make M, 12.06.2016, 12:33:35

Previous topic - Next topic

Miten pitäisi sijoittaa huonosti integroituvat mamut Suomessa?

Muslimien ja afrikkalaisten segregoitumista pitää tukea
20 (37%)
Muslimien ja afrikkalaisten annetaan segregoitua siihen puuttumatta
13 (24.1%)
En osaa ottaa kantaa
5 (9.3%)
Muslimeja ja afrikkalaisia kannustetaan muuttamaan kantasuomalaisille alueille
1 (1.9%)
Muslimit ja afrikkalaiset saavat sosiaalitukia vain jos hajasijoittuvat Suomeen
15 (27.8%)

Total Members Voted: 54

Eino P. Keravalta

Quote from: Peltipaita on 12.06.2016, 12:51:57
Voiko neekereitä olla liikaa jollain alueilla? Kuulostaa rasismilta.

Ilmeisesti heitä on toisinaan koettu olevan liikaa jollakin alueella, koska siitä on seurannut kurkunleikkausta. Esimerkkinä Ruanda.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Gunnar Hymén

valehtelin hieman äänestyksessä, etten osaa ottaa kantaa. sen verran kuitenkin tiedän ja otan kantaa, että:

a) muslimit poistetaan ei-muslimimaista muslimimaihin
b) tummaihoiset poistetaan ei-tummaihoisista maista tummaihoisiin maihin

esim. Suomessa ei neekereitä ole ollut neekereiden historian alusta saakka, joten toimitetaan ne sinne, missä heimoveljiä on.
anteeks vaan neekeröinti, mutta ei se muuksi muutu toisilla sanoilla.
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

AkseliMaki

Quote from: Artisti on 13.06.2016, 00:44:27
Mitä itse ehdotat ratkaisuksi tuhansille palautettaville, joista ei tiedetä mitään muuta kuin nämä ovat itse kertoneet, eivätkä maassaoloedellytykset täyty, eikä ilmainen lento omaan, turvalliseen kotimaahan kelpaa?!  Internointileiriltä pääsee heti suoraan lentokoneeseen ja omaan kotimaahan halutessaan. Kyseessä ei ole vankila, vaan paikka jossa saa täyden ylläpidon, kuitenkin niin, etteivät pääse muun väestön keskuuteen.

Mä puhuin maahanmuuttajista ketjussa jossa puhutaan maahanmuuttajista.

Ei turvapaikanhakijat ole maahanmuuttajia, vaikka muutamista voi maahanmuuttajia tulla. Eri aihe, eri ketju.

AkseliMaki

Quote from: Siili on 13.06.2016, 12:56:29
Tällaiset vaihtoehdot sopivat kenties "jos olisin diktaattori"-peliin, mutta yhteiskunnassa, jossa on muuttamisen vapaus ja oikeus käyttää omaa varallisuuttaan haluamalla tavalla, monikulttuurisen yhteiskunnan dynamiikka johtaa väistämättä segregaatioon.  Vai onko sinulla vastakkaisia esimerkkejä?

Aivan. Sä viittaat heihin joista mä mainitsin että yhteiskunta ei kovin tehokkaasti voi vaikuttaa, kuten vaikkapa venäläiset ja venäjäntaustaiset. Jos koko maan tilannetta katsoo niin venäläiset ovat kovin "segregoituneet" Suomessa. Heitä on todella vähän jos laisinkaan Ahvenanmaalla ja Lapissa, ja niin suhteettoman paljon pääkaupunkiseudulla ja myös Itä-Suomessa.

Mutta se ei ole segregaatiota. Eli onko sulla todellisia esimerkkejä?

nollatoleranssi

Erillisiä alueita ei pitäisi luoda, koska se ei pidemmän päälle kannata.
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/