News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2016-06-12 Orlando, Fla: Terrori-isku yökerhoon, 50 kuollut, yli 50 haavoittunut

Started by qwerty, 12.06.2016, 11:40:46

Previous topic - Next topic

sr

Quote from: SerialSuicideBomber on 21.06.2016, 19:18:21
Juttelin jenkin kanssa tästä. Tällaisen kiveksissä/munasarjoissa tms. salakuljetetun terroristin KARKOITUS (banish) on mahdollinen ja terminä/käytäntönä sellainen joka on jo unohtunut  valitettavasti. Suvakit kiljuu aina että "täällä syntynyt ei voi lähettää minnekään" jne. mutta aina on konstit jos on halua ja tahtoa lähettää kriminaalit muualle. Sellaisissa tapauksissa joissa vankila ei tule kysymykseen tai on liian kallis ylläpitoon. Tilaa maailmassa on.

Ensinnäkin, tuo olisi YK:n ihmisoikeuksien julistusta vastaan, eli ihmiseltä ei saa ottaa kansalaisuutta pois, ellei hänellä ole jotain muuta kansalaisuutta.

Toiseksi, mikä olisi se "muualle", johon USA:ssa syntynyt ihminen edes voitaisiin lähettää? Etenkin jos on kyse jostain rikollisesta, niin mikä maa sanoisi, että lähettäkää se vaan tänne?

Kolmanneksi, miten pitkälle tuota pitäisi voida soveltaa? Jos vaikkapa sinun esi-isien joukosta löytyy joku Suomen ulkopuolelta tullut, niin pitäisikö sinut voida tarvittaessa karkoittaa sinne maahan vain sillä perusteella, että sinä kannat samoja geenejä sen ulkomailta tulleen kanssa?
With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -Steven Weinberg
Faith = Pretending to know things you don't know

TheVanishedTerrorist

AG LYNCH ADMITS THE FBI HAS LOST TRACK OF OMAR MATEEN'S WIFE
Attorney General Loretta Lynch admitted today that the FBI is unaware of the whereabouts of Omar Mateen's wife, Noor Salman.
https://grabien.com/story.php?id=58325

TheVanishedTerrorist

Quote from: sr on 22.06.2016, 11:38:24
Juttelin jenkin kanssa tästä. Tällaisen kiveksissä/munasarjoissa tms. salakuljetetun terroristin KARKOITUS (banish) on mahdollinen ja terminä/käytäntönä sellainen joka on jo unohtunut  valitettavasti. Suvakit kiljuu aina että "täällä syntynyt ei voi lähettää minnekään" jne. mutta aina on konstit jos on halua ja tahtoa lähettää kriminaalit muualle. Sellaisissa tapauksissa joissa vankila ei tule kysymykseen tai on liian kallis ylläpitoon. Tilaa maailmassa on.

Ensinnäkin, tuo olisi YK:n ihmisoikeuksien julistusta vastaan, eli ihmiseltä ei saa ottaa kansalaisuutta pois, ellei hänellä ole jotain muuta kansalaisuutta.

Toiseksi, mikä olisi se "muualle", johon USA:ssa syntynyt ihminen edes voitaisiin lähettää? Etenkin jos on kyse jostain rikollisesta, niin mikä maa sanoisi, että lähettäkää se vaan tänne?

Kolmanneksi, miten pitkälle tuota pitäisi voida soveltaa? Jos vaikkapa sinun esi-isien joukosta löytyy joku Suomen ulkopuolelta tullut, niin pitäisikö sinut voida tarvittaessa karkoittaa sinne maahan vain sillä perusteella, että sinä kannat samoja geenejä sen ulkomailta tulleen kanssa?
Onpa sinulle vaikeaa ymmärtää karkoitus ;D Mieti sinä noita, laita vaikka sähköpostia piu pau biaudetille, ehkä hän osaa kertoa.

xor_rox

Minulla ei ole aavistustakaan, miten pointtisi suhtautuvat USA:n lainsäädäntöön, mutta sen sanon, että listaat aina vain parempia syitä torjua haittamaahanmuuttoa.

törö

QuoteA man identified only as "Miguel" claimed in an interview Tuesday he was Omar Mateen's lover for two months, and that the gunman in the deadly Orlando shooting "had rage" against Puerto Ricans.

In an interview with Noticias Univision, the man told the Spanish-language newscast he had been questioned by the FBI, and gave agents information about when and where he met Mateen.

https://www.buzzfeed.com/aliciamelvillesmith/nightclub-shooting-orlando-florida?utm_term=.wi8oz1yELW#.nj99RJgnpW

sr

Quote from: Siili on 21.06.2016, 11:39:59
Quote from: sr on 21.06.2016, 11:30:40
Öh, missä minä olen sanonut mitään hänen mielenvikaisuudestaan? Tuossa yllä sanon vain, että ISIS ei ole sanonut hänen olevan mielenvikainen. Pitääkö minun olla tuossa asiassa eri mieltä ISISin kanssa tai olen ISISin kannattaja, vai mihin tuo päätelmäsi minun mielipiteestäni ampujan mielenvikaisuuteen perustuu?

Kirjoittaako tänne kaksi eri ihmistä nimimerkillä "sr"?  :)

http://hommaforum.org/index.php/topic,113973.msg2320693.html#msg2320693

QuoteMinusta on siis erittäin epätodennäköistä, että hän olisi oikeasti saanut suoran käskyn saati koulutusta terrorismiin ISISiltä, vaan ennemminkin hän on ollut mieleltään vikainen piilohomo, joka on hakenut islamistisesta propagandasta itselleen turvaa ja perustelua teolleen.

Niin? Eli mikä oli pointtisi? Kuten kirjoitin, tuossa yllä viittasin siihen, että ISIS ei ollut sanonut hänen olevan mielisairas.
With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -Steven Weinberg

TheVanishedTerrorist

Quote from: sr on 22.06.2016, 17:56:12
Öh, missä minä olen sanonut mitään hänen mielenvikaisuudestaan? Tuossa yllä sanon vain, että ISIS ei ole sanonut hänen olevan mielenvikainen. Pitääkö minun olla tuossa asiassa eri mieltä ISISin kanssa tai olen ISISin kannattaja, vai mihin tuo päätelmäsi minun mielipiteestäni ampujan mielenvikaisuuteen perustuu?

QuoteMinusta on siis erittäin epätodennäköistä, että hän olisi oikeasti saanut suoran käskyn saati koulutusta terrorismiin ISISiltä, vaan ennemminkin hän on ollut mieleltään vikainen piilohomo, joka on hakenut islamistisesta propagandasta itselleen turvaa ja perustelua teolleen.

Niin? Eli mikä oli pointtisi? Kuten kirjoitin, tuossa yllä viittasin siihen, että ISIS ei ollut sanonut hänen olevan mielisairas.
Joskus tuohon omaan "nokkeluuteen" sotkeutuu kun tarpeeksi saivartelee...

sr

Quote from: SerialSuicideBomber on 22.06.2016, 14:41:00

Onpa sinulle vaikeaa ymmärtää karkoitus ;D Mieti sinä noita, laita vaikka sähköpostia piu pau biaudetille, ehkä hän osaa kertoa.

Eli tapasi mukaan sinulla ei ollut mitään järkevää vastausta, kunhan vaan lämpimiksesi naputtelet.

sr

Quote from: xor_rox on 22.06.2016, 14:55:37
Minulla ei ole aavistustakaan, miten pointtisi suhtautuvat USA:n lainsäädäntöön, mutta sen sanon, että listaat aina vain parempia syitä torjua haittamaahanmuuttoa.

Ja miten tiedät, kenen jälkeläiset ovat haitaksi ja kenen ei? Kristallipallo kädessäkö arvotaan oleskelulupia?

Tai jos tuon tehdä jonkun väestöprofiilin mukaan, niin tuossa mennään sitten rasistisuudessa suunnilleen yli kaikista mahdollisista rajoista. Sinun kriteereitä käyttäen ei siis auta, että ihminen itse osoittaa, ettei omaa niitä mahdollisia piirteitä, jotka joku määrittelee "haittamaahanmuutoksi", vaan pelkästään se, että joku mahdollinen vielä syntymätön jälkeläinen voi olla haitaksi, riittää torppaamaan maahanmuuton.

TheVanishedTerrorist

Quote from: sr on 22.06.2016, 18:32:31
Quote from: SerialSuicideBomber on 22.06.2016, 14:41:00

Eli tapasi mukaan sinulla ei ollut mitään järkevää vastausta, kunhan vaan lämpimiksesi naputtelet.
Turha vastata sinun tyhjänpäiväisyyksin. Terroristeja on ennenkin kuljeteltu ja ihmisiä karkoitettu.
Minä olen asunut suurimman osan elämästäni maissa joissa karkoitukset ja kuolemantuomiot ovat toimineet erinomaisesti. Ei ole haitannut ollenkaan, päinvastoin.

Moniko muslimimaa muuten on allekirjoittanut YK:n ihmisoikeussopimukset?

TheVanishedTerrorist

Esimerkki karkoitettavasta:

Anjem Choudary
https://en.wikipedia.org/wiki/Anjem_Choudary

Passit pois ja muslimimaahan hopihopi perheineen. Vihasaarnatkoon siellä.

xor_rox

Quote from: sr on 22.06.2016, 18:37:28
Quote from: xor_rox on 22.06.2016, 14:55:37

Ja miten tiedät, kenen jälkeläiset ovat haitaksi ja kenen ei? Kristallipallo kädessäkö arvotaan oleskelulupia?

Ei ollenkaan. Aloittaisin määrittelemällä Afganistanin, Syyrian, Irakin ja monet muut muslimivaltiot maiksi, joista Suomeen voisi tulla vain poikkeustapauksessa. Monet Afrikan maat pääsisivät listalle myös.

TheVanishedTerrorist

Mitäs jos aselupakontrollin sijasta olisikin muslimikontrolli.... :roll:

Linkster

[/quote]

Ei ollenkaan. Aloittaisin määrittelemällä Afganistanin, Syyrian, Irakin ja monet muut muslimivaltiot maiksi, joista Suomeen voisi tulla vain poikkeustapauksessa. Monet Afrikan maat pääsisivät listalle myös.
[/quote]
Tuo on erittäin hyvä ja toimiva systeemi,ei tietenkään noin vaarallisista valtioista voi mitenkään saada liikennöidä huvikseen mihinkään. Homma toimii (ainakin viimeksi kun sinne olisi pitänyt mennä) joissain arabivaltioissa edelleen meikäläisiin päin. Kutsukirje ja matkan tarkoitus kirjallisesti paikalliselta,joka myös vastaa matkailijasta. Asuinpaikan(hotellin ) tiedot, elämiseen tarvittavien varojen todentaminen ja sitten viisumia hakemaan. Taisi muuten suurlähetystö olla lähimmillään Tukholmassa silloin,kieltäydyin kohteliaimmin lähtemästä huoltokeikalle,eikä sinne kukaan muukaan lähtenyt.
Mutta päiväuntahan tuollainen on ,koska meillä on varaa ja velvollisuus !

Siili

Quote from: sr on 22.06.2016, 17:56:12

Rautalangasta: kysymykselläsi (yllä boldi kursiivi) annoit ymmärtää, ettet missään vaiheessa ole väittänyt hänen olevan mielenvikainen.  Ja sinä kutsuit minua kiemurtelijaksi!  :)

Gunnar Hymén

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/vaite-orlandon-ammuskelu-kosto-hiv-positiiviselle-ex-kumppanille-tekoa-ei-tehty-terrorismin-nimissa/5959140

QuoteVäite: Orlandon ammuskelu kosto HIV-positiiviselle ex-kumppanille – "Tekoa ei tehty terrorismin nimissä"

maikkari sen tietää, ei mitään tekemistä terrorismin tai islamin kanssa  :facepalm: :facepalm: :facepalm:
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

Siili

Quote from: Gunnar Hymén on 23.06.2016, 10:13:27
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/vaite-orlandon-ammuskelu-kosto-hiv-positiiviselle-ex-kumppanille-tekoa-ei-tehty-terrorismin-nimissa/5959140

QuoteVäite: Orlandon ammuskelu kosto HIV-positiiviselle ex-kumppanille – "Tekoa ei tehty terrorismin nimissä"

maikkari sen tietää, ei mitään tekemistä terrorismin tai islamin kanssa  :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Eikö väittäjä ole Miguel, ei MTV?

niemi2

Quote from: Toni R Jyväskylästä on 21.06.2016, 00:18:54
Tämän pitäisi olla sensuroimaton 911-puhelu.

Edit: Olen puusilmä, voi poistaa.

Ei ole, tuossa on edelleenkin allah sana korvattu God-sanalla.

Tämä on poikkeuksellinen 911-puhelu kun siitä julkaistaan pätkiä usean vuorokauden jälkeen ja joitakin sanoja muutetaan alkuperäisestä.

911-puhelu on julkista tietoa vuorokauden sisällä ilman muokkausta tai sensuuria. Orlandon tapaus on äärimmäisen poikkeuksellinen, mutta miksi ja kuka on määrännyt näin? Oikeusministeriöllä on selitettävää jos halutaan kieltää yhteys Obaman sensuuriin perustuvaan politiikkaan ja, että viranomaisia käytetään pönkittämään Hillaryn kampanjaa.
MAKE FINLAND NORMAL AGAIN

RP

Quote from: niemi2 on 23.06.2016, 10:56:50

Siinä on kokonaisia arabiankielisiä lauseita käännetty englanniksi. God isolla alkukirjaimella ei ole mikään yleisnimi englannissakaan.
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

niemi2

Quote from: RP on 23.06.2016, 11:17:50
Quote from: niemi2 on 23.06.2016, 10:56:50

Siinä on kokonaisia arabiankielisiä lauseita käännetty englanniksi. God isolla alkukirjaimella ei ole mikään yleisnimi englannissakaan.

Allah on virallisissa käännöksissä koraanin käännöksen mukaisesti Allah silloin kun tällä viitataan juuri nimenomaa islamin käsitykseen jumalasta.

Quote from: UA93 11.9.2001
09:45:57 In the name of Allah. In the name of Allah. I bear witness that there is no other God, but Allah.

09:47:31 Unintelligible.

09:47:40 Allah knows.

http://911research.wtc7.net/planes/evidence/flight93cvr.html

FBI on myöntänyt 911-nauhotteen manipuloinnin poliittista syistä, vaikka freedom act:n nojalla kyse on julkisesta asiakirjasta. FBI joutuu luovuttamaan alkuperäisen materiaalin, mutta viivyttelevät Obaman ja Hillaryn suojelemiseksi.

sr

Quote from: SerialSuicideBomber on 22.06.2016, 18:44:27
Terroristeja on ennenkin kuljeteltu ja ihmisiä karkoitettu.

Ok, kuka USA:n kansalainen, jolla ei ole mitään muuta kansalaisuutta on karkoitettu USA:sta?

Minä olen asunut suurimman osan elämästäni maissa joissa karkoitukset ja kuolemantuomiot ovat toimineet erinomaisesti. Ei ole haitannut ollenkaan, päinvastoin.

Mitä kuolemantuomioilla on tekemistä tämän keskustelun kanssa? Minulla ei ole epäilystäkään, että kuolemantuomiota voidaan käyttää USA:ssa tarpeeksi rankkoja rikoksia tehneitä vastaan.

Mihin siinä asumassasi maassa karkoitettiin ne ihmiset, joilla ei ollut minkään muun maan kansalaisuutta kuin sen karkoittajamaan?

Moniko muslimimaa muuten on allekirjoittanut YK:n ihmisoikeussopimukset?

Miten tämä liittyy mihinkään? Tämän keskustelun kannalta on oleellista se, että USA on sen allekirjoittanut.

Vai onko logiikkasi se, että jos on uskonnon X harjoittaja ja maailmasta löytyy maa, jossa uskonto X on suosittu eikä tämä maa ole allekirjoittanut yleismaailmallista ihmisoikeuksien julistusta, niin sitten tätä uskonnon harjoittajaa saa kohdella piittaamatta ihmisoikeuksista? Sinulta on tainnut jäädä huomaamatta se, että kyse on todellakin yleismaailmallisesta ihmisoikeuksien julistuksesta. Yleismaailmallisuuden pointti on siinä, että se koskee kaikkia ihmisiä riippumatta heidän uskonnostaan tai muistakaan asioista.

sr

Quote from: SerialSuicideBomber on 22.06.2016, 18:46:38

Anjem Choudary

Tuossa on kyse syntyperäisestä britistä. Hänellä ei ole minkään muun maan kansalaisuutta (ainakaan antamasi wiki-sivun mukaan). Antamassasi wikipedian jutussa ei puhuta mitään mistään karkoituksesta. Tai siis ainoa kohta, jossa puhutaan karkoituksesta, on se, kun hänet karkoitettiin Libanonista takaisin Britanniaan Britannian hallituksen junailun kautta.

sr

Quote from: niemi2 on 23.06.2016, 12:36:53
Allah on virallisissa käännöksissä koraanin käännöksen mukaisesti Allah silloin kun tällä viitataan juuri nimenomaa islamin käsitykseen jumalasta.

Voitko antaa linkin koraanin "viralliseen" suomennokseen? Itse hain googlella ja sillä vastaantullut linkki puhui koko ajan Jumalasta, ei Allahista.

Toni R Jyväskylästä

Muslimit vainoaa taas kerran homoseksuaalia.

niemi2

Quote from: sr on 23.06.2016, 19:51:20

Voitko antaa linkin koraanin "viralliseen" suomennokseen? Itse hain googlella ja sillä vastaantullut linkki puhui koko ajan Jumalasta, ei Allahista.

Koraanista ei taida olla ainuttakaan virallista suomennosta, joka olisi uskonoppineiden hyväksymä.

Hämeen-Anttila on tehnyt suomennoksen, mutta ei väitäkään sen olevan tarkka, vaan tasapainoilee luettavuuden ja alkuperäisen välimaastossa.

niemi2

Quote from: sr on 23.06.2016, 19:44:07

Ok, kuka USA:n kansalainen, jolla ei ole mitään muuta kansalaisuutta on karkoitettu USA:sta?

Jos näin on, niin vanhempien oleskeluluvat tai kansalaisuus on annettu liian heppoisin perustein. Sinisilmäisyyteen ei ole varaa, vaikka Talibaani-isä voi olla aluksi vain monikulturismin rikkautta ja halpaa työvoimaa Vartiaisen teorian mukaan.

Jaakko Sivonen

Quote from: sr on 23.06.2016, 19:44:07

Tämä mies?

https://en.wikipedia.org/wiki/John_Demjanjuk
Malo periculosam libertatem quam quietum servitium

TheVanishedTerrorist

Quote from: sr on 23.06.2016, 19:47:57
Quote from: SerialSuicideBomber on 22.06.2016, 18:46:38

Anjem Choudary

Tuossa on kyse syntyperäisestä britistä. Hänellä ei ole minkään muun maan kansalaisuutta (ainakaan antamasi wiki-sivun mukaan). Antamassasi wikipedian jutussa ei puhuta mitään mistään karkoituksesta. Tai siis ainoa kohta, jossa puhutaan karkoituksesta, on se, kun hänet karkoitettiin Libanonista takaisin Britanniaan Britannian hallituksen junailun kautta.
Annoin sinulle esimerkin henkilöstä jonka karkoittaisin HETI jos minulla olisi siihen valtuudet. Tuollaiset kuuluu MUSLIMIMAAHAN ja saavat siellä sitten vihasaarnat sydämensä kyllyydestä.

Ymmärsitkö?

TheVanishedTerrorist

Quote from: sr on 23.06.2016, 19:51:20

Mikä tässä on nyt se juttu?

Selvitätkö mitä et halua ymmärtää?

Skeptikko

FBI investigators say they have found no evidence that Orlando shooter had gay lovers
http://www.latimes.com/nation/la-na-orlando-gay-fbi-20160623-snap-story.html

Since the shooting at an Orlando nightclub last week that left 49 people dead, reports have emerged that gunman Omar Mateen frequented the gay club, used gay dating apps and had gay lovers.

But the FBI has found no evidence so far to support claims by those who say Mateen had gay lovers or communicated on gay dating apps, several law enforcement officials said.
...
Several Pulse regulars have come forward in the days since the shooting, claiming to have seen Mateen at the club or to have been contacted by him on the gay dating apps Grindr, Jack'd and Adam4Adam.

On Tuesday, Univision aired a report in which "Miguel," a man wearing a disguise to conceal his identity, alleged he had sex with Mateen after meeting him on the gay dating app, Grindr. He said Mateen had sex with other men too, including a threesome with a Puerto Rican who allegedly told Mateen, after having had unprotected sex with him, that he was HIV positive.

But investigators do not consider the man's account credible, according to one senior law enforcement official with access to the investigation.

In seeking to verify the reports, federal agents have culled Mateen's electronic devices, including a laptop computer and cellphone, as well as electronic communications of those who made the claims, law enforcement officials said.

So far, they have found no photographs, no text messages, no smartphone apps, no gay pornography and no cell-tower location data to suggest that Mateen — who was twice married to women and had a young son — conducted a secret gay life, the officials said.

The FBI is continuing to explore Mateen's past, but investigators now believe the men who made the claims are not credible, or confused Mateen with someone else.

The FBI has not said whether it has uncovered any evidence that Mateen visited the Pulse nightclub prior to the shooting.
...
Cord Cedeno, 23, another Pulse regular, insisted he saw Mateen at Pulse months before the shooting and messaged with him on Grindr for a short time, but eventually blocked him because he would only send photos and say "Hi." Cedeno said he has no reason to doubt accounts from other Pulse regulars who have said they had seen Mateen visit the club in the past.

"The FBI obviously is trying to cover up their information," he said of gay men who reported being contacted by Mateen. "I can go take a lie detector test. I know for a fact Omar messaged me."
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/