News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Kansallismielisen naisliikkeen nousu!

Started by J. Lannan haamu, 24.05.2016, 09:45:45

Previous topic - Next topic

elven archer

Quote from: J. Lanta on 31.05.2016, 21:04:04
Mutta miten tuollainen voi olla mahdollista?? Sehän tarkoittaa juuri sitä keskinkertaista, joka ei miellytä loppujen lopuksi yhtään ketään. Tuollainen ajatus on jotenkin turhauttava, mutta voi johtua siitä että en ymmärrä mitä tarkoitatte?
Ei se tarkoita keskinkertaista, vaan keskittymistä rajatulle alueelle asioita sen sijaan, että yrittää myydä jotain kokonaista elämänkatsomuspakettia. Esim. sinun ja minun arvomaailmat ovat lähes vastakkaisia kokonaisuutena tarkastellen ja hyvin monessa yksittäisessä asiassa, mutta eivät maahanmuuttokritiikissä. Tämä yhteinen osa on avain onnistumiseen, koska sillä on riittävän iso potentiaalinen kannattajakunta. Sinä mielestäni haikailet liikaa niiden ihmisten perään, joiden äänet ovat jo ns. plakkarissa. Tai olivat, kunnes persut heittivät lippuset ja lappuset taivaan tuuliin säikähtäessään Soinin harjaa, mutta ei siellä kovien konservatiivien leirissä enää kuitenkaan oikein ole jäljellä käännytettäviä ihmisiä, kun heistä lähes jokainen mahdollinen on jo maahanmuuttokriittinen. Siksi en ymmärrä, miksi sinä hehkutat niin suuresti tyyppejä, jotka vetoavat nimenomaan jo voitettuihin sieluihin, mutta karkottavat muita mielipiteidensä jyrkkyydellä.

Maahanmuuttokritiikki olisi pitänyt alusta asti pystyä pitämään irti siitä kaikesta siihen usein liitetystä, mutta ei siihen välttämättä liittyvästä, oheisajattelusta. Nykyisin mielikuva maahanmuuttokriitikosta on tietynlainen, kuten jokainen tietää, vaikka kenties jopa suurin osa kriitikoista ei siihen sovi. Ei ainakaan, jos lasketaan mukaan vähän hiljaisemmin kriittiset ihmiset. Ongelmana on ollut se, että moni aktiivinen toimija on ajanut ohessa omia muita ajatuksiaan, kun sen sijaan olisi pitänyt koko ajan vain pyrkiä niistä eroon näin leikaten maahanmuuttokritiikki irti kaikesta mahdollisesta muusta, mikä olisi näin suojannut maahanmuuttokritiikkiä niiltä hyökkäyksiltä, jotka kohdistuvat siihen kaikkeen muuhun.

Jaska Pankkaaja

^Tuo maahanmuuton kritiikin leikkaaminen irti muusta politiikasta olisi ollut minunkin mielestäni äärimmäisen tärkeää. Oli henkilö sitten kommari tai libertaari ei hänelle keharimaanmutaamisesta mitään hyvää koidu jos ei ole itse mukana bisnexissä. Eilä koidu aina silloinkaan.
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

elven archer

En tiedä tosin, onko tällä enää mitään merkitystä. Ehkä me hävisimme pelin, mutta kunhan nuo mokuttavat urpot tuhoavat toimiensa seurauksena koko pelikentän kuin ruotsalaisen lähiön, niin ehkä koko pelillä ei ole enää merkitystä. Virkistää kummasti aivotoimintaa, kun oman elämän laatu laskee dramaattisesti. Ei siinä meitä oikeastaan tarvita muussa kuin muistuttamaan, että mistä se johtuu.

Minä olen tuo mielessäni luovuttanut jo asiasta argumentoinnin, koska ihmiset ovat liian tyhmiä edes ymmärtääkseen, mikä on voittava argumentti. Mitä suotta kinastelemaan näistä asioista, kun kohta ihmiset näkevät ja kokevat monikulttuurista helvettiä ihan itse. Sillä on hintansa ja riskinsä, mutta mitäpä muutakaan tässä voisi tehdä? Jokainen järkiperustelu on esitetty. Jos joku on niin tyhmä, harhainen, fanaattinen tai kulttuurirelativisti, että ei mene puhe jakeluun, niin sitten se ei vain mene. Sanotaan, että ei uskovaisuutta pysty kumoamaan järkiperusteluilla, koska se ei perustu järkeen, ja sama pätee monikulttuurisuuteen siinä mielessä kuin se nykyisin ymmärretään. Minä keskityn jatkossa osoittamaan sormella Simpsonien Nelsonia imitoiden, kun moku-uskovaisten touhut leviävät käsiin: "Haa-haa!"

Toki enemmistö suomalaisistahan on jo aika kriittistä, mutta ei se riitä, kun maata johdetaan kuin maanpetturien toimesta, jos ei johdeta ihan maanpetturien toimesta. Kansan pitäisi olla selvästi yksimielisempää, jotta kansan näkemystä tästä asiasta ei voisi noin helposti sivuuttaa.

Hamsteri

^

Kansa äänesti aivan itse maanpetturinsa. Samoin Itävallassa, Ruotsissa, Saksassa, Ranskassa....
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

elven archer

Quote from: Hamsteri on 02.06.2016, 06:57:29
Kansa äänesti aivan itse maanpetturinsa. Samoin Itävallassa, Ruotsissa, Saksassa, Ranskassa....
Kansan mielestä asia ei ollut riittävän tärkeä, mutta odotellaan vain, jos mieli vielä muuttuisi. Jos ei muutu, niin eihän tässä varmaan mitään ongelmaa edes koskaan ollut, kun kansa sai tilaamansa. Minä en aio enää yhtään sääliä suomalaisten kohtaloa tai muidenkaan eurooppalaisten idioottikansojen. Jos ihmiset haluavat harjoittaa jotain kollektiivista kansakunnan itsemurhaa, niin siitä vain. Onhan se minunkin ongelmani, mutta minua helpottaa suuresti ajatus siitä, että minä en ole tuosta vastuussa pienimmässäkään määrin.

Artisti

^

Sipilä on valehtelija. Kansa äänesti Sipilän myymää mielikuvaa itsestään. Itsekin äänestin perussuomalaista minulle myydyn mielikuvan perusteella. Paskan möivät.

Hamsteri

Quote from: Artisti on 02.06.2016, 07:18:10
^

Sipilä on valehtelija. Kansa äänesti Sipilän myymää mielikuvaa itsestään. Itsekin äänestin perussuomalaista minulle myydyn mielikuvan perusteella. Paskan möivät.

Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka antaa äänensä.
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

Lalli IsoTalo

Lisäisin vielä viestin täsmennysajatukseen, että eri kohderyhmiin pitää vedota eri argumenteilla. Vihreille puhutaan väestönvaihdon haitallisesta vaikutuksesta ympäristöön jne. Lisäksi nuiva visio pitäisi levittää Hommalta kaikkiin mahdollisiin ja mahdottomiin jakelukanaviin, kuten antiperhe, anti-isänmaa, anti-kristinusko -liike, Yhdistyneet Mokuttajat on onnistunut tekemään. Se on vallannut mm. kirkon, armeijan, partion, hyväntekeväisyysliikkeiden jne johtotehtäviä suurissa määriin. Se, että kirkon johtohahmot ovat kirkon vihollisten hallussa kertoo, miten tehokas vastustajan kulttuurivallankumous on ollut. Tässä tarvitaan erittäin laajan rintaman vastakulttuurivallankumousta. Eli siis haasteita riittää, kun otetaan huomioon mitä näyttöjä mistään on tähän mennessä annettu.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Edelliseen vielä liittyen: Jos Suomessa olisi huomattavan suuri määrä natseja jotka olisivat myös suvakkeja, niin kaikin mokomin tätä ryhmää voitaisiin käännyttää esimerkiksi viestillä "Aatukin vastusti kansojen sekoitusta". Mutta koska Suomesta ei löytyne ensimmäistäkään mokuttavaa aatufania, niin ainoa mitä hakaristilipun heilutuksella saadaan aikaan on juuri se mitä ei pitäisi saada aikaan: tärkeimmän käännytettävän ryhmän - keskiluokan - vieraannuttaminen.

Se on aivan halawatun hailee mitä itse kukin ajattelee Aatun toimista tai historiankirjoituksesta joka näitä toimia kuvaa. Tosiasiat sellaisena kuin ne olen ymmärtänyt, ovat seuraavat:

1. Yksikään natsi ei tarvitse käännytystä suvakista nuivaksi, joten hakaristilipun heiluttelu ei ole tarpeellista.
2. Yksikään suvaitsevainen ei käänny nuivuuteen hakaristilipun heiluttelulla vaan loittonee siitä kaummaksi, joten heiluttelu ainoastaan haittaa nuivuutta ja edistää mokutusta.
3. Ne, jotka heilailevat tai muulla tavalla osoittavat julkista suosiota natsismille, eivät joko ymmärrä kohtia 1 ja 2, tai sitten he ymmärtävät ne liiankin hyvin.

Tosiasiat voi tietenkin ymmärtää eri tavallakin.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Nikolas

Quote from: Hamsteri on 31.05.2016, 08:24:12

Sveitsi oli vielä 70-luvulla maailman edistyneimpiä maita, kun eivät olleet pakottaneet naisille äänioikeutta. Sen mokan jälkeen niiden mamuongelma on lisääntynyt pikkuhiljaa naisten äänivääryyden mukana.

Sveitsissä on ollut naisilla tasa-arvoinen äänivalta ja täydet poliittiset oikeudet jo 45 vuotta, mutta Sveitsi ei ole silti hajonnut monikulttuuriin. Miksi näin ja mitä Sveitsissä sitten on tapahtunut?

Survey data shows a clear rejection of immigration and multiculturalism by the 15 to 25 percent of European voters who constitute Europe's right-conservative electorate. However, majorities in most European societies are concerned with safeguarding cherished local and national customs that are supposedly under siege. For this reason, the notions of open borders can be rejected by majorities of European voters, as happened in the Swiss referendum. The 50.3 percent who rejected immigration represented a wide range of voters: liberals and conservatives, urban and rural voters, men and women, and citizens with different levels of education. Studies even indicate that many Swiss voters with a left-liberal worldview approved of this one aspect of the right-conservative agenda.

Lähde: http://www.gmfus.org/blog/2014/02/23/three-lessons-switzerland%E2%80%99s-immigration-referendum

Tuo kirjoitus on yli kaksi vuotta vanha. Miten arvelet Euroopan tapahtumien tällä välin vaikuttaneen Sveitsin kansan poliittisiin näkemyksiin?

Paljonko Sveitsi on satsannut monikultturismin toteutumiseen?
http://www.queensu.ca/mcp/immigrant-minorities/evidence/switzerland

Entäs sitten vertailun vuoksi Ruotsi?
http://www.queensu.ca/mcp/immigrant-minorities/evidence/sweden

Tai vaikkapa Suomi?
http://www.queensu.ca/mcp/immigrant-minorities/evidence/finland

Minä päättelen näistä että demokratia ei tee huonoa. Sen sijaan puhdasoppinen parlamentarismi tekee.

Hamsteri

^

50,3% on helvetin pieni marginaali, eli olisi voinut mennä naisten voitoksi. Ei tuollaisista sekopääjutuista pitäisi päästää ketään äänestämään.

Huomioi myös, että vaikka Sveitsi on pitänyt pintansa paremmin kuin ympäröivät maat, niin kuona velloo enemmän tai vähemmän sinnekin kansainvaelluksen  myrskyissä.

Suorademokratia on varmasti auttanut positiivisesti multikulttipaskan pysäyttämisessä, kuitenkin 50,3%...

Kulttuurirealisti

Quote from: elven archer on 02.06.2016, 07:13:18
Kansan mielestä asia ei ollut riittävän tärkeä, mutta odotellaan vain, jos mieli vielä muuttuisi.

Tilanne voi hyvinkin muuttua, jos kulttuurien konfliktit ja tähän hyödyttömään (egonnostatus)projektiin menevän rahan määrä pidetään esillä. Kun tilanne huononee, ja rahaa menee kuin onttoon honkaan, jossain vaiheessa yli puolet äänestäjistä tajuaa että onhan tämä pöljää. Silloin on vielä mahdollisuus muutokseen.
"Ovela tapa pitää ihmiset passiivisina ja kuuliaisina on rajoittaa tiukasti hyväksyttävien mielipiteiden kirjoa, mutta sallia hyvin vilkas keskustelu sen kirjon sisällä. ... tämä antaa ihmisille tunteen, että ajattelu on vapaata." - Chomsky

Olli_Johannes

Maahanmuuttokriittisyyden lisäämiseksi kannattaisi ottaa mallia suvakkien vaikutuskeinoista. Jos joku heiluttelee jossain työkaluilla varustettua punalippua suvakit eivät pöyristy ja irtisanoudu. Kommari- tai stallarisyytteet suvakit ohittavat usein kommentoimatta pitivät ne paikkansa tai eivät. Irtisanoutumisen sijaan he keskittyvät heittämään lokaa vastapuolen eli meidän kriitikoiden niskaan. Suvakit tekevät lisäksi yhteistyötä keskenään vaikka suhtautuminen maahanmuuttoon olisi ainoa heitä yhdistävä tekijä.

Koska faktat ovat meidän puolella kannattaa keskittyä niiden esiintuomiseen usein esillä olleiden työlisyys- ja rikostilastojen lisäksi voi tuoda esille mm. maahanmuuton vaikutuksia ympäristöön, naisten ja seksuaalivähemmistöjen asemaan, yhteiskuntien sisäiseen luottamukseen, tuloeroihin, ihmisten väliseen yhteistoimintaan ja maailmanlaajuiseen kulttuurien monimuotoisuuteen.

Foundation

Quote from: Nikolas Ojala on 04.06.2016, 15:40:59
Sveitsissä on ollut naisilla tasa-arvoinen äänivalta ja täydet poliittiset oikeudet jo 45 vuotta, mutta Sveitsi ei ole silti hajonnut monikulttuuriin. Miksi näin ja mitä Sveitsissä sitten on tapahtunut?

Voi näitä meidän talouskriisejä, kun ne kohtelevat naisia niin huonosti.

QuoteIn 1964, the TFR was 2.7 children per woman and was practically twice as high as today. During the economic crisis of the seventies, the birth rate dropped abruptly for 10 years and fell below the generation replacement level. From 2009, the total fertility rate reaches 1.5 children per woman.

http://www.bfs.admin.ch/bfs/portal/en/index/themen/01/06/blank/key/02/05.html

http://www.findikaattori.fi/verti/Graphserver.png?Gedit=false&ifile=../quicktables/findikaattori/vaesto/hedelmallisyys&x=800&y=600&lang=fi
"Erityisesti on mainittava kokoomuksen Wille Rydman, jolla on järkeviä näkemyksiä ja joka onnistui toisella yrittämällä." - Jussi Halla-aho 2015

"Koska puheenaihe on jatkuvasti sama, huomaan pitäväni jatkuvasti suunnilleen samaa puheenvuoroa, mutta toistoahan ei koskaan ole liikaa." - Jussi Halla-aho 2015