News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2014-09-15 TalSa: EU voi hajota kuin Neuvostoliitto

Started by Nuivanlinna, 15.09.2014, 21:35:07

Previous topic - Next topic

Uuno Nuivanen

Quote from: -PPT- on 16.09.2014, 13:54:24
Oliko N-liiton hajoaminen sittenkään yllätys? Minulla ainakin on muistikuva että ainakin Baltian maiden itsenäistyminen oli vuodesta 1988 lähtien vain ajan kysymys.

Minä vuonna se olikaan, kun Väyrys-Pate vielä julisti Neuvostoliiton olevan ikuinen?

jmk

Quote from: Uuno Nuivanen on 08.06.2016, 14:35:49
Minä vuonna se olikaan, kun Väyrys-Pate vielä julisti Neuvostoliiton olevan ikuinen?

1988.

Väitöskirjassaan Väyrynen muun muassa esitti, että Neuvostoliitto ei hajoa ja että Euroopan kahtiajako on pysyvä. Vastoin Väyrysen arviota Neuvostoliiton hajoaminen ja Euroopan yhdentyminen alkoivat kuitenkin 1989 nopeassa tahdissa. (Wikipedia)

xor_rox

Toivottavasti tällä kertaa historiaan kirjataan tarkkaan poliitikot, jotka pitävät Eurostoliittoa ikuisena ja työskentelevät kansallisen päätösvallan siirtämiseksi politbyrolle. Nigel Farage ei kuulu heihin.

France: Farage says EU has sowed the seeds of its own destruction

Aksiooma

Quote from: xor_rox on 08.06.2016, 14:47:17
Toivottavasti tällä kertaa historiaan kirjataan tarkkaan poliitikot, jotka pitävät Eurostoliittoa ikuisena ja työskentelevät kansallisen päätösvallan siirtämiseksi politbyrolle. Nigel Farage ei kuulu heihin.

France: Farage says EU has sowed the seeds of its own destruction

Katainen laskeskelee miljooniaan vieressä.
Pahimmat vihollisemme ovat omassa keskuudessamme ne, jotka itsekkäistä syistä ovat valmiit uhraamaan kansakunnan elinedut ja ne, jotka jatkuvasti ja toistuvasti julistavat totuutena sitä, minkä tietävät valheeksi. -Risto Ryti

Jordan Peterson: Postmodernism - How and why it must be fought https://youtu.be/Cf2nqmQIf