News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2016-05-18: VL, Ei hissiin rasistin kanssa

Started by matti, 18.05.2016, 09:53:03

Previous topic - Next topic

matti

Maria Pettersson tykittää täysillä [emoji12]

"JUSSI HALLA-AHO YRITTÄÄ joskus tervehtiä, kertoo Euroopan parlamentissa vuosia työskennellyt konkari.

Konkari ei tervehdi takaisin vaan kävelee ohi."

http://www.vihrealanka.fi/blogi-eu-kolumni/ei-hissiin-rasistin-kanssa

Sent from my iPhone using Tapatalk

ISO

Viherpiipertäjät on kuin pienet lapset.

Kun eivät saa tahtoaan läpi, kiukuttelevat kuin pienet lapset.

Näin ei ongelmia ratkaista.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Gunnar Hymén

antaa Marian huudella, viimeaikaiset kirjoitukset on häneltä ollut pelkkää unelmahöttöä ja vihanlietsontaa. ei jatkoon.
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

Franklin

Ei minua ainakaan haittaisi, jos joku jättäisi tulematta samaan hissiin poliittisten näkemysteni takia. Olisipahan vain väljempää.
Muuten olen sitä mieltä, että humanitäärinen maahanmuutto on lopetettava.

Tabula Rasa

Syrjintä on vihreiden normaali toimintamalli. Mitä uutta?
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Linkster

Jussi ei muuten mitään yritä tervehtiä,vaan tervehtii kuten sivistyneen valkoisen euroopplaisen kuuluukin. Naurettavat vi/vas- edustelijat taasen kunnostautuvat suorastaan kehitysmaalaisten himokkiensa älyntasolla- "tuo on erimieltä kuin minä,eikä edes feministi,eristän mokoman omiin oloihinsa".
Todellista keskusteluyhteyttä siis aitoon vi/vas-paskasakkityyliin taas.
Jussi muuten kirjoitti osuvasti näistä "paremmista ihmisistä ym yliymmärtäjistä" tuolla euroopan unionin pääpaikalla. Siinä kun Jussi reippaana nuorena miehenä pyöräilee duunipaikalleen,suhaavat nämä pallonpelastajahalaajat virka-autonsa(tai taxin) takapenkillä tuon pienen työmatkansa!
Lisäksi Jussi mainitsi myös erään viheriäisen,joka asui samassa talossa ja  jonka kanssa hän tietenkin keskusteli kuten kohteliaat ihmiset ainakin. Jostain viheriäinen oli sitten saanut yllättäen infoa Jussin jutuista, joten vi/va joutui heittäytymään mykkäkoululinjalle! Hienoa käytöstä europarlamentaarikolle.
Meikäläisillä kai nämä pikkutyttöilyt kitkettiin jossain esikouluvaiheessa veks; koulussa sitten opittiin jo oikein keskustelemaan kaverin kanssa.
Mikä/missä näillä huuhaakanslereilla on mennyt asiat noin pieleen? Saatika tavan perässähiihtäjillään.
Toivotaan aikaa parempaa ilman petterssoneja  tahi upeaa työpanostansa, liian kalliiksi käy joka mittarilla noiden apinoiden kustantaminen.

Tuomas3

Voiko alemmaksi enää vajota? Aikuinen ihminen ehdottaa ja ylistää tarhaikäisille tyypillistä kiusantekoa. Nokitan. Ehdotan, että seuraavaksi sylkäisevät tai vaikka vetävät tukasta tai puraisevat.

Kauhea Ihmismäinen Otus

Vihreät taas osoittavat alkeellistenkin käytöstapojen puutteensa. Miksi on niin hankalaa kohdella muita kuin he kohtelevat sinua? Jos joku punaviherstallari moikkaa minua ei-ironisessa hengessä, moikkaan kohteliaisuudesta   takaisin vaikka hänen mielipiteellensä pitäisi minun mielestäni antaa 0 painoarvoa yhteiskunnassa.
Pienetureiällinen lesbotransnainen

Chew Bacca

Onneksi uskoni järkevään dialogiin ja rationaaliseen ongelmanratkaisuun eri tavoin ajattelevien ihmisten kesken on jo kuollut.

Toivottavasti eivät tunge samaan pelastusveneeseen tai bunkkeriin tai piilopirttiin. Minulle käy oikein hyvin että selviytyjät valitaan poliittisen kannan, mielipiteiden, uskonnon ja vaikka naaman värin perusteella. Hyvä tietää että suvakit ovat ankaran syrjinnän kannattajia.

Kni

Syrjintä poliittisten mielipiteiden takia on siis ookoo.
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

Niobium

Välimeren ylityksessähän on ollut tunnetusti sananparsi "Ei kristittyjen kanssa samassa veneessä."
"Varmaan jokaisen venäläisen äidin suurin unelma on synnyttää lisää lapsia tulevaisuuden juoksuhautoihin laittamaan käsikranaatti leuan alle ja vetämään sokka irti. Korvaukseksi saa säkillisen perunoita. " (Jäsen Hohtis.)

Nanfung

Kaukonäköisenä vakiovarusteisiini kuuluvat myös hengityssuojaimet siltä varalta, jos M. Petterssonnit änkeytyvät samaan hissiin kanssani.
Suomen kielen sanoissa on pasaatituulen lempeää voimaa ja laulettuna se soi, kuin parhaiten viritetty Stradivarius.

siviilitarkkailija

Minä kysyn jokaiselta että voitteko rehellisesti, käsi sydämellä, uskoa että tuollainen poliittinen järjestelmä voi toimia jossa käytös- ja vaikutustavat ovat noin lapsellisia ja järjettömiä. Ollaan joko maailman parhaita kavereita tai sitten avoimessa vihamielisyyden tilassa ja suoranaisessa järjestäytyneessä kiusaamis- ja syrjintätilassa.

Millä logiikalla kukaan voi kuvitella että tuo laitos pysyy pystyssä pitkään? Millä perusteella kuvitellaan että tuo eu paskastan ei muka lopulta sysää eurooppaa sisällissotaan?

ps Vihervasemmistolainen ihmishirviö vielä ylpeilee käytöksellään, mikä ei voi johtaa mihinkään muuhun kuin lopulta sotaan kun kerran politiikan tekeminen on periaatteellisella ryhmäpäätöksellä ja ihmisten käytöstavoilla estetty.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

SmallFish

Petterssonilla on viime aikoina mennyt muutenkin folioisiin juttuihinsa entistä suuremmat ylikierrokset päälle. Sitä se EU-pesti teettää...

Vaniljaihminen

Eurostoliitossa ei tarvitse tervehtiä, siinä toisessa onkin sitten pakko tervehtiä.

Kyllä minä kuitenkin eniten arvostan niitä, ketkä ne ihmisoikeudet joutuvat kustantamaan kuin niitä, jotka omivat ne itselleen ja jakavat niitä kaiken kunnian itselleen pitäen.
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

EwithAllinPoe

Ei turhaan sanota, että politiikka on yksi iso hiekkalaatikko. Mutta Maria voi varmaan kävellä raput ylös. Hissi on tärkeää pitää kunnossa niille, jotka eivät itse pääse rappuja ylös, tai joilla on paljon kannettavaa.
Sydänmesi kuuluu minulle.

Jääpää

Kiusallanikan e n kirjoita tähän mitään Mariia Petterssonia kiihottavaa...

(kävin kyllä vilkaisemaan kuvansa Virheästä Köydestä, tunnustan..)
Perustuslaki 29§
"Kansanedustaja on velvollinen toimessaan noudattamaan oikeutta ja totuutta. Hän on siinä velvollinen noudattamaan perustuslakia, eivätkä häntä sido muut määräykset."

Kyklooppi

Viherfasistit rauhan asialla, typerää vihan lietsontaa, ei jatkoon.
Ihmisjäte.

Roope

Quote from: Antti Salminen on 18.05.2016, 10:10:42
QuoteIhmisiä aletaan hyljeksiä pääasiassa siksi, että heidän poliittiset näkemyksensä ovat kuvottavia. Asiaa voi pahentaa käyttäytymällä ääliömäisesti. Monet ruotsalaiset ja demarit ovat hyvin tietoisia siitä, että Halla-aho luonnehtii ruotsalaisdemareita maailmankaikkeuden alhaisimpien matelijoiden erityisen limaiseksi alalajiksi.
Lisätään keskustelun tueksi asiayhteys: http://www.halla-aho.com/scripta/sosiaalidemokraatin_selkaranka.html

Jussin 10 vuotta vanhaan tekstiin ei siis vieläkään löydy parempaa vastusta kuin tervehtimättä jättäminen.

Kirjoituksen pointti on sittemmin todistettu kerta toisensa jälkeen.

Kymmenen vuotta sitten:
Quote from: Jussi Halla-aho 23.3.2006
Eettisyydellään profiloituvat sosdem-tädit, kuten Freivalds ja Mona Sahlin, eivät koe tunnontuskia valehdellessaan, rikkoessaan lakeja ja maksaessaan henkilökohtaiset menonsa valtion luottokortilla. Erityisen ahdistavaa on, että heistä ei päästä eroon, vaikka he jäisivät kiinni. Persson panee heidät vähäksi aikaa jäähylle, minkä jälkeen he nauttivat jälleen Perssonin täyttä luottamusta. Sahlinin potkujen jälkeen kului vain yksi vaalikausi, ja simsalabim, Mona oli jälleen hallituksessa.

Ja nyt taas:
Iltalehti: Mona Sahlin eroaa tehtävästään - poliisitutkinta valheellisen todistuksen antamisesta 5.5.2016
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Arvoton

Joo, en luullutkaan, että Rosengårdin Tiina olisi poikkeus. Vai mikä -berg se oli.

Harmi, että jo enemmän tai vähemmän lahkoja muistuttavat porukat nauttivat suhteellisen suurta kannatusta. Tarkoitan VASia ja Virheitä. Unelmahöttöinen ja kaiken hyvän puolella oleva sanoma kantaa. Niinhän se on muissakin lahkoissa. Niiden sisällä sitten voi olla vaikka minkälaista ihmisvihaajaa ja sosiopaattia.

Kauhea Ihmismäinen Otus

Quote from: Roope on 18.05.2016, 11:22:49
Quote from: Antti Salminen on 18.05.2016, 10:10:42
QuoteIhmisiä aletaan hyljeksiä pääasiassa siksi, että heidän poliittiset näkemyksensä ovat kuvottavia. Asiaa voi pahentaa käyttäytymällä ääliömäisesti. Monet ruotsalaiset ja demarit ovat hyvin tietoisia siitä, että Halla-aho luonnehtii ruotsalaisdemareita maailmankaikkeuden alhaisimpien matelijoiden erityisen limaiseksi alalajiksi.
Lisätään keskustelun tueksi asiayhteys: http://www.halla-aho.com/scripta/sosiaalidemokraatin_selkaranka.html

Jussin 10 vuotta vanhaan tekstiin ei siis vieläkään löydy parempaa vastusta kuin tervehtimättä jättäminen.

Kirjoituksen pointti on sittemmin todistettu kerta toisensa jälkeen.

Kymmenen vuotta sitten:
Quote from: Jussi Halla-aho 23.3.2006
Eettisyydellään profiloituvat sosdem-tädit, kuten Freivalds ja Mona Sahlin, eivät koe tunnontuskia valehdellessaan, rikkoessaan lakeja ja maksaessaan henkilökohtaiset menonsa valtion luottokortilla. Erityisen ahdistavaa on, että heistä ei päästä eroon, vaikka he jäisivät kiinni. Persson panee heidät vähäksi aikaa jäähylle, minkä jälkeen he nauttivat jälleen Perssonin täyttä luottamusta. Sahlinin potkujen jälkeen kului vain yksi vaalikausi, ja simsalabim, Mona oli jälleen hallituksessa.

Ja nyt taas:
Iltalehti: Mona Sahlin eroaa tehtävästään - poliisitutkinta valheellisen todistuksen antamisesta 5.5.2016
Niinpä. Mikä on suurin pahe: kutsua laitonta ja moraalitonta toimintaa sos.dem. johtajien tasolla "limaisiksi matelijoiksi" vai se, että tekee em. laittomuuksia?

Blanc73

Kaikesta ne uutisia väsäävätkin. Jos punavihreä mädättäjä ei tervehdi, niin se on pelkästään positiivista.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

siviilitarkkailija

Quote from: Blanc73 on 18.05.2016, 12:02:36
Kaikesta ne uutisia väsäävätkin. Jos punavihreä mädättäjä ei tervehdi, niin se on pelkästään positiivista.

Kansalaisen tasolla tuo käytös vielä menettelee, mutta aidossa politiikassa ja aidon valtioasianhoidossa, tuollainen niskojen nakkelu sataa paskaa omaan niskaan. Suomi ei ole koskaan ollut eikä ole sellainen valtio että moiseen käytökseen olisi valtiona varaa, ja vielä vähemmän eu-tasolla.

Aseet jatkavat puhetta kun ihmiset lopettavat.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Isäntä ja loinen

Halla-ahoa on systemaattisesti lyöty, demonisoitu ja vedetty lokaan kymmenen vuoden ajan, mutta tästä huolimatta hän yrittää yhä edelleen vilpittömästi tervehtiä poliittisia vastustajiaan tavatessaan heitä kasvotusten. Kyllähän tuo kertoo jotain Halla-ahon sydämen sivistyksestä. Vaatii luonnetta tervehtiä asiallisesti sellaista ihmistä, jonka tiedät inhoavan sinua.

Tällainen "mun ei tartte moikata sua" tyyppinen asenne sen sijaan kertoo henkilön henkisestä pienuudesta. Tämä kertoo karulla tavalla myös sen, että mokutus ja mamutus ovat vihervasemmistolle ennen kaikkea irrationaalinen ja ideologinen asia. Vihervasemmistolaiset suhtautuvat mokutukseen ja mamutukseen tunneperäisesti ja niinpä he suhtautuvat myös mokutuksen ja mamutuksen vastustajiin äärimmäisen tunneperäisesti. Kuten esimerkiksi juuri lapsellisesti kieltäytymällä tervehtimästä maahanmuuttokriitikoita.

Halla-aho on sen sijaan aina sanonut suhtautuvansa maahanmuuttoon ja monikulttuurisuuteen kiihkottomasti ja pragmaattisesti. Ja hän myöskin todistaa tämän käyttäytymällä kiihkottomasti niitä kohtaan, jotka ovat hänen kanssaan täysin vastakkaista mieltä. Kuten esimerkiksi juuri tervehtimällä asiallisesti.
- Vapaus vai vastuu?
- Vastuu.
- Oikeus vai velvollisuus?
- Velvollisuus.

Gunnar Hymén

Quote from: Isäntä ja loinen on 18.05.2016, 12:46:03
Halla-ahoa on systemaattisesti lyöty, demonisoitu ja vedetty lokaan kymmenen vuoden ajan, mutta tästä huolimatta hän yrittää yhä edelleen vilpittömästi tervehtiä poliittisia vastustajiaan tavatessaan heitä kasvotusten. Kyllähän tuo kertoo jotain Halla-ahon sydämen sivistyksestä. Vaatii luonnetta tervehtiä asiallisesti sellaista ihmistä, jonka tiedät inhoavan sinua.

eiköhän halla-aho, kuten minä, ole yli näistä "yyhhyyhyy tuo inhoaa mua" -keisseistä jo viimeisen 30-35 vuotta. täytyy olla ylempänä kuin tuollainen paskasakki.
toki kirjoituksessani on dilemma - olen sivistyneempi ja kättelen ja tervehdin näitä vassareita, mutta silti sanon niitä paskasakiksi.

miksi? no koska faktat ei muutu vaikka kutsumatapa muuttuisikin
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

newspeak

Enpä minäkään varsinaisesti halua olla suvakkien kanssa tekemisissä, jos ei ole pakko. Joitakin pitäisi muka koko ajan mielistellä. Ei anna luonto periksi.

Jorma M.

Jos Maria Pettersson yrittäisi tulla samaan hissiin kuin minä, niin lähtisin itse ulos. 

Kun vuosia sitten MP ilmestyi Ylen nettiradiosivuston kansikuvaolioksi kielilävistyksineen ja alien-meikkeineen, niin tajusin etten taida itse kuulua samaan populaatioon kuin suomalaisten enemmistö. Eli ajattelin ettei voi olla mahdollista että tällainen lärvi lyödään ensimmäiseksi vastaan sadoille tuhansille radiouutisia hakeville. Ja että suomalaiset tulevat samalle saitille takaisin. No, en ole pystynyt myöhemmin kuuntelemaan itse Ylen radiouutisiakaan.

Paradoksaalista mutta ehkä Suomi kaipaisi enemmän MP:n kuvia ja kolumneja. Se ehkä herättäisi zombie-tilassa olevat suomalaiset  tajuamaan millaista väkeä punavihreät ovat. Mulla on vieläkin, ehkä luontoäidin antamana suojamekanismina sellainen ajatus, että ei suomalaisten enemmistö ole sittenkään luontaisesti ihmiskunnan tyhmimpiä edustajia. Heidät on vain vaivutettu ja hypnotisoitu valtamedian toimesta zombieiksi. Ehkä MP:n kuvat ja kolumnit herättäisivät, shokkihoitona, suomalaisia pahasta lumouksesta? 

Maria Pettersson (ruotsalaiselta haiskahtava nimi mutta naama ja keho suomalaisia) kiteytti kirjoituksellaan, vahingossa, punavihreän natsismin ytimen.
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

Keza

Quote from: Vilmariina Mesivirta on 18.05.2016, 11:17:43
Ei turhaan sanota, että politiikka on yksi iso hiekkalaatikko. Mutta Maria voi varmaan kävellä raput ylös. Hissi on tärkeää pitää kunnossa niille, jotka eivät itse pääse rappuja ylös, tai joilla on paljon kannettavaa.

Marian jaloillahan näyttää olevan aika kuorma kannatettavanaan

Kauhea Ihmismäinen Otus