News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

USA:n presidentinvaalit 2016

Started by qwerty, 10.11.2012, 03:16:19

Previous topic - Next topic

Don Nachos

Tuskinpa täällä kukaan tätä videota katsoo, mutta postaan silti. Videon alussa olevat 'disclaimerit' tuskin estää Trumpisteja kutsumasta videon tekijää 'huonoksi häviäjäksi', sillä he kutsuu niin jokaista joka on heidän kanssa eri mieltä.

Video ei ota kantaa Trumpin politiikkaan vaan siihen onko Trumpilla varmasti kaikki Muumit laaksossa. Videon tekijän mielestä on aika selvää ettei ole. Kuten hän itsekin toivoo, niin toivon minäkin että hän on väärässä.
https://www.facebook.com/gq/videos/10155623514558098/

Mä olen itse sanonut jo Diili ajoista lähtien että se on joko todella hyvä näyttelijä tai sitten kaikki ei ole kotona. Diiliin näyttely vielä hyvin sopikin. Mutta jos se ei näytellytkään?
"Religion was invented when the first con man met the first fool."
- Mark Twain

Kultti on uskonto jolla on vähän seuraajia. Uskonto on kultti jolla on paljon seuraajia.

Don Nachos

Nyt pyörii YLE:llä psykedeelinen suora lähetys:
http://areena.yle.fi/1-3942576
QuoteDonald Trumpin virkaanastujaisiin liittyvät tilaisuudet alkavat tänään Washingtonissa. Luvassa on ainakin seppeleenlasku, konsertti ja Donald Trumpin puhe.

Kuvassa yksinäinen sotilas kävelee pitkää mattoa edestakaisin ja pokkuroi itselleen. Trump on ilmeisesti tulossa paikalle jossain vaiheessa, mutta nyt on vain yksi sotilas ja ääniraitana taivaalla pörrääviä helikoptereita (ja hävittäjiä?) sekä lintujen huutoa.

Soltun blehat on aika viileät!
- Mark Twain

Kultti on uskonto jolla on vähän seuraajia. Uskonto on kultti jolla on paljon seuraajia.

Kremppamestari

Quote from: Don Nachos on 19.01.2017, 22:39:24
Tuskinpa täällä kukaan tätä videota katsoo, mutta postaan silti. Videon alussa olevat 'disclaimerit' tuskin estää Trumpisteja kutsumasta videon tekijää 'huonoksi häviäjäksi', sillä he kutsuu niin jokaista joka on heidän kanssa eri mieltä.

Video ei ota kantaa Trumpin politiikkaan vaan siihen onko Trumpilla varmasti kaikki Muumit laaksossa. Videon tekijän mielestä on aika selvää ettei ole. Kuten hän itsekin toivoo, niin toivon minäkin että hän on väärässä.

Mä olen itse sanonut jo Diili ajoista lähtien että se on joko todella hyvä näyttelijä tai sitten kaikki ei ole kotona. Diiliin näyttely vielä hyvin sopikin. Mutta jos se ei näytellytkään?

Jaksoin katsoa melkein loppuun. Mitään kiinnostavaahan tuossa ei ole. Trumpista on vaikka kuinka paljon räväkämpää matskua. Nythän tuo hölöttäjä onnistui vain munaamaan itsensä.

Don Nachos

Quote from: Kremppamestari on 19.01.2017, 22:55:13
Quote from: Don Nachos on 19.01.2017, 22:39:24

Jaksoin katsoa melkein loppuun. Mitään kiinnostavaahan tuossa ei ole. Trumpista on vaikka kuinka paljon räväkämpää matskua. Nythän tuo hölöttäjä onnistui vain munaamaan itsensä.
Koko pointti oli ettei mitään räväkkää olla edes hakemassa. Idea on katsoa "normaalista" näkökannasta ilman fanilaseja tai heittausta.

Mun mielestä T:n huolestuttavin video on tämä haastattelu:
https://youtu.be/WjQ03C46aBo
Haastateltava vaikuttaa olevan ns. "hyvikisissä".

Alkuperäisen videon alussa on muuten hauska kohta. Trump sanoo että olen: "paksunahkainen" minä en välitä mitä minusta kirjoitetaan. Jos joku valehtelee, niin puutun siihen, mutta minua saa vapaasti kritisoida ja minä en välitä."

Käytännössä Trump on toiminut päinvastoin kuin vielä syksyllä sanoi käyttäytyvänsä.

- Mark Twain

JKN93

Joe Bidenin puhe Davosissa ennen Trumpin valtaan nousua:
Read Joe Biden's Speech Warning of the Collapse of the 'World Order'
http://fortune.com/2017/01/18/joe-biden-speech-world-economic-forum-davos-transcript/

kriittinen_ajattelija

QuoteRight on the eve of the inauguration ceremony of President-elect Donald Trump, experts are observing some suspicious events unfolding.

First of all, Facebook has banned RT's official English-language Facebook page without any explanations.

Secondly, dozens of Democratic lawmakers have stated that they are going to boycott Donald Trump's inauguration. They claim that the boycott is "a reflection of the division in the country right now". But is this true?

Finally, the American Constitution presents a line of succession where if the president and vice president are killed or incapacitated, then the next in line is the Speaker of the House, then the president pro-tempore of the Senate. Following them, the succession continues to the cabinet secretaries, starting with Secretary of State.

On the day of the inauguration, as a precaution, the cabinet secretary will not attend the event in order to be ready to step in if something happens. This person is known as the designated presidential successor or designated survivor.

And we know, Barack Obama has already chosen his candidate for this position: the current Secretary of State, John Kerry. What is suspicious is that Kerry won't be in place after Trump is inaugurated at noon.

Katehon experts have analyzed multiple times different scenarios for inauguration day and the possibility of an assassination attempt on Donald Trump and Mike Pence.
http://katehon.com/news/will-globalists-attempt-assassinate-trump-during-inauguration

QuoteCNN has aired a segment speculating what might happen if a "disaster" wiped out everyone present at the inauguration of President-elect Donald Trump, contemplating a scenario that would leave an Obama administration official in charge.

"Disaster could put Obama Cabinet member in Oval Office" was the chyron that ran across the bottom of the screen during a report by CNN contributor Brian Todd, featured during the January 18 broadcast of The Situation Room with Wolf Blitzer.

The report envisioned a scenario in which Speaker of the House Paul Ryan as well as President pro tempore of the US Senate, Orrin Hatch, perished along with Trump and Vice President-elect Mike Pence, pushing the chain of succession to the cabinet.
https://www.rt.com/usa/374280-cnn-trump-inauguration-survivor/
Trumpina tarkistaisin "terroristien" asettamat pommit lavan alta varmuuden vuoksi.  :)
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering." - Master Yoda

RP

Quote from: kriittinen_ajattelija on 20.01.2017, 10:05:41
Trumpina tarkistaisin "terroristien" asettamat pommit lavan alta varmuuden vuoksi.  :)

Juuu. Kiirettä pitää. Obamalla alkaa olla viimeiset hetket lunastaa oikeistohörhöjen toiveet ja tuhota maan talous, saattaa sosialismi, sharia ja sotatila voimaan Yhdysvalloissa, perustaa kuolemanpanelit ja takavarikoida kansalaisilta aseet. Kiirettä pitää, mutta ehkä se vielä onnistuu..
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

Valli

Quote from: RP on 20.01.2017, 11:50:52
Quote from: kriittinen_ajattelija on 20.01.2017, 10:05:41

Juuu. Kiirettä pitää. Obamalla alkaa olla viimeiset hetket lunastaa oikeistohörhöjen toiveet ja tuhota maan talous, saattaa sosialismi, sharia ja sotatila voimaan Yhdysvalloissa, perustaa kuolemanpanelit ja takavarikoida kansalaisilta aseet. Kiirettä pitää, mutta ehkä se vielä onnistuu..

Onneksi Obama oli niin surkea presidentti että epäonnistuminen oli taattu näissäkin asioissa.

RP

Quote from: mannym on 12.01.2017, 16:55:16
Näin se alkaa, saa nähdä onnistuvatko republikaanit isoimmassa keskisormen näytössä Obamalle, jota on jo vitsiniekkojen toimesta arvuuteltu. Obamacaren repeal sellaiseen kuntoon että Obama viime töinään saa sen allekirjoitettavaksi pöydälleen. Jolloin Obama saisi itse tuhota oman perintönsä ja Obamacaren :D

Ei tainnut onnistua. Haluatko antaa uuden veikkauksen meneekö siihen päiviä, viikkoja, kuukausia vai kenties vuosia, että republikaaneilla on kossa se, mitä he eivät seitsemässä vuodessa ole onnistuneet tekemään, eli korvaava terveydenhuoltojärjestelmän lakipaketti?

ikuturso

Quote from: Don Nachos on 19.01.2017, 23:10:00Alkuperäisen videon alussa on muuten hauska kohta. Trump sanoo että olen: "paksunahkainen" minä en välitä mitä minusta kirjoitetaan. Jos joku valehtelee, niin puutun siihen, mutta minua saa vapaasti kritisoida ja minä en välitä."

Käytännössä Trump on toiminut päinvastoin kuin vielä syksyllä sanoi käyttäytyvänsä.

Kritisointi ja solvaaminen ovat eri asioita. ek-vaalien aikaan törmäsin usein täysin vieraisiin tai jopa vanhoihin ystäviin - jopa sukulaisiin, jotka tulivat fb-aikajanalleni vain nimittelemään minua tai persuja. Kun tuohduin, he kutsuivat solvauksiaan "kritiikiksi". Mm. "ihmisperseeksi" nimittäminen on mielestäni aika outoa kritiikkiä.

Trump on sietänyt aika monta pilakuvaa ja nöyryytystä. Suoraan persoonaansa tai henkilökohtaisiin ominaisuuksiinsa kohdistuvat jutut hän ottaa raskaimmin. Hän on myös herkkä tahallisille väärinymmärtäjille. Siinä suhteessa symppaan häntä ja olen harmissani hänen puolestaan. Hän on tahallisten väärinymmärtäjien ykkösmaali maailmassa tällä hetkellä. Silti pikaistuksissa kirjoitetut twiitit eivät ole maailman paras tapa reagoida näihin. Mutta käsittääkseni USA:n presidenttikin on vain ihminen.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

xor_rox

[tweet]822213093065367553[/tweet]

xor_rox

https://who.is/whois/disruptj20.org

QuoteRegistered On    2016-10-26

Taisi Sorosilla olla parempaa poll -dataa.

kriittinen_ajattelija

[tweet]822025502252793856[/tweet]
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering." - Master Yoda

-PPT-

Harmi että parlamentarismiin ei voi lisätä kahden kauden rajoitusta hallituksen johtajalle. Viisas pääministeri kuitenkin moista noudattaa kuten Aznar Espanjassa ja vähemmän viisas taas ei kuten Merkel joka tavoittelee ensi syksynä neljättä kauttaan.

Yksikään kahden kauden presidentti ei olisi voittanut kolmatta kautta jos olisi ollut mahdollista. 8v yksi henkilö päättämässä on tarpeeksi pitkä aika.

Valli

QuoteObama Leaves U.S.A $9,335,000,000,000 Deeper in Debt

President Barack Obama will leave the federal government approximately $9,335,000,000,000 deeper in debt than it was when he took office eight years ago, according to data released today by the U.S. Treasury.

The increased debt incurred under Obama equals approximately $75,129 for every person in the United States who had a full-time job in December.

http://www.cnsnews.com/news/article/terence-p-jeffrey/obama-leaves-usa-9335000000000-deeper-debt

RP

Quote from: -PPT- on 20.01.2017, 16:22:04
Yksikään kahden kauden presidentti ei olisi voittanut kolmatta kautta jos olisi ollut mahdollista.

Mitähän tuolla tarkoitat? Noita rajoituksiahan on tyypillisesti laitettu sen jälkeen kun presidentti on valittu kahden kauden jälkeen kolmannelle ja sitten mahdollisesti neljänelle kaudelle. Tätä ei ole pidetty toivottavana, mutta kyllä näin omaan on tapahtunut demokratioissa(kin). Reaganhan viimeksi ehti puhumaan (ennen kuin alzheimer tuli näkyväksi) rajoituksen poistamisen puolesta. Ilman perustuslaillista estettä jokunen muukin yrittäjä olisi voinut vuosien varrella nähdä (Obamakin on puolisentoista vuosikymmentä nuorempi kuin seuraajansa (tai tämän vastaehdokas))

RP

Quote from: Valli on 20.01.2017, 16:40:49
QuoteObama Leaves U.S.A $9,335,000,000,000 Deeper in Debt

Piäisikö alkaa kerämään veikkauksia siitä, paljonko velka Trumpin kaudella kasvaa?
Toisin kuin Obama hän ei peri syöksylaskussa olevaa kansan(ja maailman)taloutta, mutta eiköhän hän riittävillä veronalennuksilla hätääkärsiville miljonääreille pitkälle pääse.

mannym

Quote from: RP on 20.01.2017, 12:06:43
Quote from: mannym on 12.01.2017, 16:55:16
Näin se alkaa, saa nähdä onnistuvatko republikaanit isoimmassa keskisormen näytössä Obamalle, jota on jo vitsiniekkojen toimesta arvuuteltu. Obamacaren repeal sellaiseen kuntoon että Obama viime töinään saa sen allekirjoitettavaksi pöydälleen. Jolloin Obama saisi itse tuhota oman perintönsä ja Obamacaren :D

Ei tainnut onnistua. Haluatko antaa uuden veikkauksen meneekö siihen päiviä, viikkoja, kuukausia vai kenties vuosia, että republikaaneilla on kossa se, mitä he eivät seitsemässä vuodessa ole onnistuneet tekemään, eli korvaava terveydenhuoltojärjestelmän lakipaketti?

Annan optimistisen arvaukseni, perustuen siihen että sekä senaatti että kongressi hyväksyivät aloitteen jolla Obamacaren rahoitukseen puututaan isolla kädellä. 2018 mennessä.
"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

Nuivinator

Ketju on nyt lukittu.

Aloittakaa uusi Trump-seurantaketju, jos haluatte.
Nimitys paperiton laittomasta maassaolijasta on kuin kutsuisi huumediileriä paperittomaksi farmaseutiksi tai myymälävarasta kuitittomaksi asiakkaaksi.