News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2016-04-21 Helsingin Uutiset: 20-päinen nuorisojoukko ryösti ja pahoinpiteli

Started by takalaiton, 21.04.2016, 17:43:57

Previous topic - Next topic

Oho

Quote from: Professori on 24.04.2016, 12:18:03

Aitoja tulee asuinalueiden ympärille siinä vaiheessa kun joku rakennusfirma ymmärtää aidatun alueen nostavan rakennettavien asuntojen hintaa.

Onhan noita jo esmes Kuusisaarentien varella, mutta kaavottajalla on valta ja voima estää aitojen rakentaminen.

guest8096

Quote from: Skeptikko on 24.04.2016, 00:47:27
Quote from: keski-ikäinen on 24.04.2016, 00:43:09
Olen huomannut itsessäni kasvavan pienen sadistin. Olen päättänyt, että jos joskus näen matun tai suvakin pulassa, niin auttamaan en mene. Kaikille mokutus poliitikoille toivon kaikkea pahaa, hyökkäykset niin matujen kuin kantavaestän suunnalta näitä ihmisiä kohtaan saa hymyn huulilleni. Kaikki kärsiköön.

Miten tunnistaa suvakki?

Tässä kuvassa on malli.

JJohannes

Quote from: Frida Hotell on 26.04.2016, 12:41:49
Quote from: Skeptikko on 24.04.2016, 00:47:27
Quote from: keski-ikäinen on 24.04.2016, 00:43:09
Olen huomannut itsessäni kasvavan pienen sadistin. Olen päättänyt, että jos joskus näen matun tai suvakin pulassa, niin auttamaan en mene. Kaikille mokutus poliitikoille toivon kaikkea pahaa, hyökkäykset niin matujen kuin kantavaestän suunnalta näitä ihmisiä kohtaan saa hymyn huulilleni. Kaikki kärsiköön.

Miten tunnistaa suvakki?

Tässä kuvassa on malli.

En tiedä kenestä on kyse mutta näyttää minusta enemmän korsolaiselta tupakkaa ketjussa polttavalta parturikampaaja-opiskelijalta joka itsevarmaan tyyliinsä sanoo suorat sanat "neekereistä" ja "rättipäistä" jos ei Rajat kiinni -miekkariin sentään kuitenkaan vaivaudu.
Ei ole turhia päiviä, tai jos on, on koko elämä.

Kemolitor

Nuorisojoukko ryösti ja pahoinpiteli Vantaalla – poliisin tutkinta ei etene

Itä-Uudenmaan poliisi ei ole saanut ainuttakaan vihjettä liittyen huhtikuun puolivälissa Vantaalla tapahtuneeseen ryöstöön ja pahoinpitelyyn.

Rikosilmoituksen mukaan noin 20 tummaihoisen nuorten joukko hyökkäsi kahden 18-vuotiaan kimppuun Havukosken koulun lähistöllä. Heiltä vietiin omaisuutta ja he saivat pieniä vammoja.

– Tietojeni mukaan poliisille ei ole tullut vihjeitä, rikoskomisario Markku Helenius Itä-Uudenmaan poliisilaitoksesta kertoo.

Poliisin mukaan tutkinta ei ole toistaiseksi edennyt.

Jutturuuhkista johtuen poliisi ei ole vielä kuulustellut ketään asian johdosta, Helenius jatkaa.

Poliisilla ei ole syytä epäillä ilmoituksen oikeellisuutta.

Heleniuksen mukaan hänellä ei ole myöskään tietoa siitä, että vastaava nuorisojoukko olisi hyökännyt muiden nuorten kimppuun Vantaalla.

– Minulla ei ole tietoja muista vastaavista tapauksista.

HU: Nuorisojoukko ryösti ja pahoinpiteli Vantaalla – poliisin tutkinta ei etene

Alaric

Vantaallakin riittää vihapuhetta ja rasismia niin paljon ettei tällaista pientä ja vähäpätöistä sattumusta ole ehditty vielä tutkimaan. Tärkeimmät jutut ensin.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Dangr

"We now live in a nation where doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the press destroys information, religion destroys morals, and our banks destroy the economy." Chris Hedges
"Shouting "Freedom" and other anti-government slogans" NYT