News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Maahanmuuttajat.fi, kokemuksia Suomesta

Started by Eve, 09.08.2009, 19:11:13

Previous topic - Next topic

Ano Nyymi

Quote from: apexi on 09.08.2009, 22:13:15
Monikulttuurisuus on kuin kukka, jonka terälehdet aukeavat kulttuurien kohtaamisen edistämisen prosessin tuloksena.

Todellisuutta paljon paremmin vastaava versio:
Monikulttuurisuus on kuin luomutulppaani jonka kantasuomalainen nainen saa mukuloineen haarukkaansa yöllisessä puistossa. Kulttuurien kohtaamisen edistämän prosessin symbolina mattopuukon terä aukeaa ikäänkuin kukan terälehti.

No, ei mennyt kyllä kovinkaan hyvin tuo vastine, mutta kun en ole monikulttuurisuuden elähdyttämä höpönassu niin minkäs teet.

apexi

Alkoi kiehtomaan tuo LAH:n salapoliisityöskentely, niin jatkoin hieman eteenpäin:

Tyt.fi forumilta:
http://www.tyt.fi/forum/search.php?search_author=Sigridur&sid=1ae9a50ceb8a09ebe069f7fd1950d972
Minä haluan Teiltä kysyä.
Olen syntynyt keski Euroopassa, asun Suomessa 8v, ja ensi vuonna haluan pyrkiä teologiseen tiedekunnaan.

Hommalta:
http://hommaforum.org/index.php?action=profile;u=2774;sa=showPosts
Islannissa olen syntynyt, mutta olin asunut myös Tsekkissä, Prahassa välillä.

Nyt ennenkuin alatte räyhäämään, että mitäs helkuttia sitten, niin perustelen hieman miksi mielestäni tuo asia pitäisi tuoda esille.

Sigridur esiintyy islantilaisena maahanmuuttajana ja kertoo omista kokemuksistaan täällä meille, joten saisimme suoraan tietoa oikealta maahanmuuttajalta (ei turvapaikanhakijalta), eikä huhupuheita / mutu-juttuja. Tämä tilanne luo hyvän mahdollisuuden satuilla jos jonkinlaisista asioista, yhtenä tulee mieleen, esim. kuinka hän on jossain tilanteessa kokenut rasismia kantasuomalaiselta.
Työkkäri ja KELA suhtauttuvat hyvin kylmästi ja sanoivat mulle suoraan, miksi en menne takaisin Islantiin, tai vaikka Norjaan.

Ehkä foliopiponi on liian tiukalla, mutta kuinka kukaan voisi unohtaa syntymäpaikkaansa, tai miksi kukaan haluaisi siitä valehdella?

Toivottavasti Sigridur vastaa tähän ja todistaa, että olen vain vainoharhainen, on ollut jos jonkinlaista Pirjoa kuitenkin täällä foorumilla pilaamassa asioita ja mieluusti itse haluaisin, että kaikki keskustelijat olisivat oikeita henkilöitä ja asiallisia. Myös kaikki mokuttajat, peräkammarin pojat ja piilorasistit.

Modet voivat antaa vaikka banaania, jos tuntuu siltä, että tämä oli henk.koht. hyökkäys Sigriduria kohtaan...
"See computers are racist because they make them too hard to use. They need to make them easy like TV, so people in the community can have good jobs. Computers are made by whites and chinese, and they don't like it when we try to get ahead."
-Rakim, Oakland.