News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2016-03-13 IL: Janakkalassa kadonnut pikkutyttö löytyi kuolleena

Started by JoKaGO, 13.03.2016, 18:49:12

Previous topic - Next topic

JoKaGO

Quote from: dothefake on 14.03.2016, 00:47:33
Kelvottomalla mopolla. Nyt kuule loppui sinulta vittuilu. Yamaha RD-5 ei ollut mopo ja toisekseen, jos laki salli ajaa taajamien ulkopuolella ilman nopeusrajoituksia, niin mikä sinua rikollista siinä vaivaa?

Ei kai se nopeusrajoitustaulu, kesällä sata ja talvella 80 mitään muuta?
Siis ne, jotka tulivat sinne, kun vapaat nopeudet lopetettiin Suomesta. Laki ja turvallisuus ovat kaksi eri asiaa.

En ymmärrä noista laitteista, anteeksi jos loukkasin!
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

dothefake

Anteeksipyyntö hyväksytty. Ei silloin voinut ajaa ylinopeutta, kun kerran ei ollut mitään rajoituksia. Tuota pyörää tiukemmat olivat vain Honda tuutti, Kawasaki 750 ja hetkittäin Kawasaki 350, kolmepyttyinen muuten. Yleensä se oli rikki. Noin suurinpiirtein.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

JoKaGO

Quote from: elven archer on 14.03.2016, 00:51:46
Quote from: JoKaGO on 14.03.2016, 00:35:02
Jokainen lapsi, joka pelastuu "kyttäyksen" ansiosta, on iso voitto "kyttäykselle". Vaikka oletkin noin voimakkaasti eri mieltä.
Mielipideasia. Osa kyttäyksestä ei edes paranna olennaisesti turvallisuutta, vaan estää lapsia oppimasta itsenäisyyttä ja vastuuta omasta turvallisuudestaan.

Kolmevuotiaan pitää oppia itsenäisyyttä?

QuoteMissä sinun lapsesi menevät tällä hetkellä? Jos sinulla ei ole lapsia, niin mene vaikka kaljalle  ;D
Missä sinun hattusi on? Jätitkö sen Pentin luo? Käy hakemassa.

Rinnastatko hatun ja lapset? Kysymykseni oli vilpitön ja vastauksestasi päätellen voit mennä vaikka kaljalle  8)  Perkele, se hattu...

QuoteMikä minä olen lopettamaan mitään aikuista miestä(?) yhtään mistään, täällä on sana vapaa!
Sinä olet tyhjänpuhuja.

Aha!

QuoteJos katsot tarkkaan, niin taulukossa on nollavuosikin. Mikä silloin meni oikein ja nyt väärin? Vai meneekö koko taulukko normaalin vaihte!un piikkiin?

Analysoi äläkä vain anaa...  ;)
Tilastollinen anomalia, mitä sitten? Ei siitä voi päätellä mitään, ellei sitten ole niin ymmärtämätön tilastotieteestä kuin sinä, ja silloin päättely menee aivan väärin. Sinä esitit väitteen "nykyisin hukkuu enemmän kuin muutama vuosi sitten", mutta eihän se pidä paikkaansa, koska valikoit sieltä epätyypillisen vuoden niiden muutaman vuoden joukosta. Kuten sanoin, niin trendi on selvä. En tiedä, mikä muumi (säästän tässä miniluvin aikaa korjaamalla itseäni valmiiksi) sinua nyppii, mutta minulle alkaa nyt riittää.
[/quote

Mutta onko alle kymmenen tapausta vuosittain mikään otos kertomaan muutoksista. Ketjun alussa en tiennyt lukumääriä vaan olin median viimevuosien hypetyksen varassa ja pyysin jo anteeksi erehdystäni.

Mutta pointtini on, että pitäkää lapsistanne huolta, vaikka vähän överiksi mieluummin kuin liian vähän.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

elven archer

Quote from: JoKaGO on 14.03.2016, 01:09:15
Kolmevuotiaan pitää oppia itsenäisyyttä?
Söisinkö juustoleivän? Vähän kalkkunaa päälle. En puhunut kolmevuotiaista, vaan yleisellä tasolla lapsuudesta, eli ihan iän ja kykyjen mukaan voisi antaa sitä vastuuta.

Rinnastatko hatun ja lapset? Kysymykseni oli vilpitön ja vastauksestasi päätellen voit mennä vaikka kaljalle  8)  Perkele, se hattu...
Ei minua kiinnosta vastata argumentoinnin virheisiisi, sillä asia ei muutu lasteni määrällä mihinkään.

Mutta onko alle kymmenen tapausta vuosittain mikään otos kertomaan muutoksista.
Tuo tilasto on oletettavasti ihan kaikista asiaan kuuluvan ikäisistä suomalaisista, joten kyllä sen trendit pidemmällä aikavälillä tarkasteltuna selvästä muutoksesta kertovat.

yks vaan

Kuka syrjisi minua?

junakohtaus

Pistän ketjun hetkeksi jäähylle. Jokainen voi pohtia omaa osuuttaan siihen, miksi näin.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.