News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Gallup kuka kansanedustaja ensimmäisenä uskaltaa arvostella Jabbaa

Started by Hämeenlinnan Oraakkeli, 19.02.2016, 01:31:36

Previous topic - Next topic

Hämeenlinnan Oraakkeli

Gallup kuka kansanedustaja ensimmäisenä uskaltaa arvostella Jabbaa ja persujen nykypolitikkaa? Vai uskaltaako kukaan. Katsovatko kaikki vierestä kun koko homma menee vituralleen. Itse veikkaisin että sahuri Hakkarainen voisi olla se henkilö joka saa jossakin vaiheessa tarpeeksensa nykytouhusta.

Nuivanlinna

En oikein usko kenenkään vaivautuvan, Persut on niin nähty.
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Micke90

Ei kukaan. Itse harkitsen jo nyt vakavasti Ozan Yanarin äänestämistä.  ;D

mattima5

Ei näillä ole mitään väliä. Soini sanoi jo Jytky 1n jälkeen että Persut ei ole radikaalipuolue että voitte nukkua lampaat yönne rauhassa.

Niin jättäkää ne persut jo rauhaan ja etsikää uusi puolue. Äänestämättä jättäminen ei ole ratkaisu vaan se sataa vanhojen puolueiden pussiin.

Soini on tavallaan tehnyt (tietämättään) hyvää työtä, tekemättä mitään EU/Suomi tuhoutuu pakoloisiin.  ;D ;D ;D

Toni R Jyväskylästä

On jotenkin alkanut tuntua, että jopa itse mestari on harjaa pelkäävä mies.

Peltipaita

On se kuka tahansa, minua vituttaa kyseinen tyyppi koska ei avannut suutansa ja tehnyt mitään aikaisemmin. Olisi voinut nousta suurmiesten joukkoon selkärankaisena politikkona. Nyt hän nousee esiin opportunistina joka haistaa menestystä uudesta suunnasta.
"Kumiluodit ovat hyväksyttävyyden rajoilla"  sanoi Matti Vanhanen, kun Kataloniassa haluttiin saada mielipide selville äänestämällä.

Raksa_Mies

Quote from: Toni R Jyväskylästä on 19.02.2016, 02:17:21
On jotenkin alkanut tuntua, että jopa itse mestari on harjaa pelkäävä mies.

Se on just sitä harjaa ja vastuunottoa paossa Brysselissä. Olisko jotain paremmin vaikka matu-tulvan suhteen, jos JHa olis sisäministeri?

IDA

Quote from: Hämeenlinnan Oraakkeli on 19.02.2016, 01:31:36
Gallup kuka kansanedustaja ensimmäisenä uskaltaa arvostella Jabbaa ja persujen nykypolitikkaa?

Niillä on paljon muuta tekemistä, joten Soinin arvostelu ei varmaan ole, eikä pitäisikään olla, ykkösprioriteettina.
qui non est mecum adversum me est

Saturoitunut

Quote from: IDA on 19.02.2016, 06:39:19
Quote from: Hämeenlinnan Oraakkeli on 19.02.2016, 01:31:36
Gallup kuka kansanedustaja ensimmäisenä uskaltaa arvostella Jabbaa ja persujen nykypolitikkaa?

Niillä on paljon muuta tekemistä, joten Soinin arvostelu ei varmaan ole, eikä pitäisikään olla, ykkösprioriteettina.

Persuilla on niin paljon tärkeitä paperitöitä, etteivät he millään ehdi sammuttaa liekehtivää paperikoria. Lopulta palaa koko toimisto ja ne paperitkin siinä samalla.

Ihan sama kuka on ensimmäinen. Juna meni jo.