News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2016-02-13: Saksa: vasemmistonainen raiskattiin - ei tunnu haittaavan

Started by kriittinen_ajattelija, 13.02.2016, 00:34:32

Previous topic - Next topic

Toni R Jyväskylästä

Olen sanaton....ei tollaisia ihmisiä voi olla olemassa! :o

kriittinen_ajattelija

Saksalaiset on uskovaista kansaa, kyllähän sitä ideologian nimissä kelpaa tulla raiskatuksi miksei tapetuksikin, oli sitten natsi tai anti-natsi. Kaikilla noilla suvakeilla tietenkin natsi-isoisä joka kuoli niinikään ideologian puolesta. Lieneeköhän joku saksalais/germaanisen kulttuurin erityispiirre...

Suomalaiseen mentaliteettiin ei moinen fanatismi ei oikein sovi, poislukien tietenkin suomenruotsalainen vähemmistömme jotka ovat siihen taipuvaisia.
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering." - Master Yoda

Muuttohaukka

Quote from: Toni R Jyväskylästä on 13.02.2016, 14:11:11

Ei pitäisi. Joko se on satuilua tai sitten tuo on aivan sekaisin.

märtsy

Kuulostaa siltä, että henkilön mieli on hajoamassa. Hänen ainoa tukiryhmänsä syyllistää häntä nyt siitä, että meni joutumaan raiskatuksi ja antoi siten "rasisteille" kortit käteen. Hän on täysin yksin. Jos hän on vahva, hän kyseenalaistaa tuon logiikan ja etsii uuden viiteryhmän, joka tukee häntä eikä raiskaajia. Jos hän ei siihen pysty, pitkän ja kivuliaan tien päässä odottaa ennen pitkää psykiatrinen hoitolaitos.
Kekripukki, takinkääntäjä per se.

Leso

Quote from: Muuttohaukka on 13.02.2016, 14:48:32

Suotakoon heille ilonsa.
Minulta on turha ruinata minkäänlaista myötätuntoa. Oma valinta, oma vika.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Toni R Jyväskylästä

Quote from: Muuttohaukka on 13.02.2016, 14:48:32

Olihan tuolla saksanmaalla joku paikallinen vokki vapaaehtoinen saanut matulta puukkoa selkään ja syytti tästä tietenkin saksalaisia rasisteja.

Saturnalia

Onko meillä edessä lähitulevaisuudenkuva, jossa suvakit yhä kasvavissa määrin joutuvat uskonsa tähden psykiatriseen hoitoon?
Suvakkius on kuin jokin waco-kultti. Skientologia tulee myös mieleen. Iskee tietyntyyppisissä yksilöissä heissä olevaan herkkään kohtaan, saa heidät antautumaan kultille täysin ja lopulta sekoamaan. Narsistiset alfa-suvakit tietävät tämän ja vievät betasuvakkeja kuin litran mittaa.

Jalopeura

Tuo on kai se tila kun totuus on väkivaltaisella tavalla puhkaissut sen kuplan missä aikaisemmin samanmielisessä seurassa on oltu varmoja uskossaan tähän monikulttuurisen kultin jumalaan. Nyt kun pään sisällä alkaa kuulua epäilyksen ääniä, pitää huutaa vain kovemmin ja kovemmin. Jokainen harhaileva ajatus pitää tukahduttaa ja jokainen joutilas sekunti valjastaa, jotta tuska ei saavuta ja saa epäilemään.

Kone käy yhä lujempaa ja lujempaa ja lujempaa, kunnes... https://www.youtube.com/watch?v=9qAc4qWc7rU

Minä olen ollut aikanaan samassa tilanteessa, joskin aivan eri syistä. Ensimmäisen vuoden ajan tein kuten epäilen tuon naisen (omalla tavallaan) tekevän, tukahdutin kaikki ikävät ajatukseni sillä että omistauduin kokonaan opiskeluun ja urheiluun. Päivisin 100 lasissa koulussa, iltaisin sata lasissa treeniä, sen jälkeen sata lasissa demoja, jotta aivot pysyivät koko ajan täystyöllistettyinä eikä ajatus päässyt kivuliaihin aiheisiin. Painoin sen vuoden jälkeen jotain reilusti alle 60 kiloa.

Sitten vuoden päästä tuli motivaation loppuminen ja urheilu loppui kokonaan. Koulussa täysillä, vapaa-ajalla maistui nyt viina. Viina turrutti vieläkin tehokkaammin kuin fyysinen treeni. Sen vuoden jälkeen paino oli kohonnut 25 kg.

Kolmannen vuoden aikana lopetin alkoholin käytön kivun poistoon, ja kävin psykologilla. Hän antoi SSRI-lääkityksen. Se vei kivuliaat ajatukset, mutta samalla myös kaiken kiinnostuksen ylipäätään mihinkään, sekä väsytti hirveästi. Nukuin varmaan 14 tuntia vuorokaudessa.

Kolmannen vuoden jälkeen tulin uskoon ja sain rauhan, ja lopetin masennuslääkkeiden käytön.

Jos tuo juttu pitää paikkansa, luulen että tuo nainen on samassa tilanteessa kuin minä olin koettelemusteni ensimmäisenä vuotena. Toivottavasti käy hyvin, ja tulee järkiinsä ja tajuaa ettei monikulttuurisuus ainakaan tuollaisena kulttimaisena uskontona johda mihinkään hyvään.
"The board is set, the pieces are moving. We come to it at last, the great battle of our time"

foobar

Mielenkiinnolla jään odottamaan sitä hetkeä jona vasemmistosuvaitsevaiset alkavat tappamaan toisiaan vain siksi, että reaktio ideologian ja käytännön ristiriidan kohtaamisen osalta on ihmisillä erilainen, kun sitä tarpeeksi koeponnistetaan. Kuuluisi ainakin tyyliin...
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Vaniljaihminen

Quote from: Toni R Jyväskylästä on 13.02.2016, 17:09:44
Naps
Olihan tuolla saksanmaalla joku paikallinen vokki vapaaehtoinen saanut matulta puukkoa selkään ja syytti tästä tietenkin saksalaisia rasisteja.

Tuossakin tekstissä syytettiin Saksaa juuri rasismista ja seksismistä ja pidettiin hyvänä ettei raiskaaja ollut hukkunut Välimereen, vaan että oli pelastunut Isikseltä ja selvinnyt pakolaisleirin "helvetillisiltä" olosuhteilta. Tuolle saksalaiselle sanoisin, että hän on varmaan siltikin rasisti, sillä eiväthän pakolaiset raiskaa yhtään ketään...
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

Vaniljaihminen

Quote from: Jorma M. on 13.02.2016, 01:33:49

Nyt ohitan lähdekritiikin ja kerron että jos pitää kutinsa niin jumala on olemassa. Ahhh.

Ja valitettavasti myös paholainen näyttäisi olevan olemassa kanssa.
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

Purppura

Quote from: siviilitarkkailija on 13.02.2016, 07:55:27
Yhtä todennäköistä kuin raiskaaminen on että kyseessä on vihervasemmistolaisen puhujan keksimä tarina jolla pyrkii vähättelemään tai selittämään pois joukkoraiskauskulttuurin maahantuonnin seurauksia.

Itseasiassa en jaksa uskoa kertojan anti-rasismihuuhaaväitteisiin yhdistettynä oikean joukkraiskauskokemuksen traumatisoimaan uhriin.

Kultti. Klassinen minä en ole tärkeä, kultti ideologioineen on tärkeä. Minä osoitan että olen todellinen seuraaja kun tästäkin huolimatta työnnän syrjään sen mitä minulle tapahtui ja teen kuten on oikein, eli korostan kaikkien ihmisten sopuisaa yhteiseloa. (Minä en sorry syyttelemään, minä en ole heikko ja anna rasistien käyttää tätä hyväkseen, ei minä teen niinkuin on oikein)
  Ei tarvitse kuin vilkaista Heaven's gate ja muista vastaavia casejä..
Todellisuuden tajuamista nimitetään nykyään rasismiksi.

Iku-routa

Raiskaus on tulossa takaisin. Vähemmistöistä se valtavirtaistuminen usein lähtee. Kohta todetaan ääneen, että ei se raiskaaminen ole naiselle niin kauheaa ollenkaan, vaan lähinnä asennoitumiskysymys.

:facepalm:
"Know what you're owed on this dark day road
Temper burn hot
And your heart stay cold"

MW

Quote from: Purppura on 13.02.2016, 20:40:11
Quote from: siviilitarkkailija on 13.02.2016, 07:55:27
Yhtä todennäköistä kuin raiskaaminen on että kyseessä on vihervasemmistolaisen puhujan keksimä tarina jolla pyrkii vähättelemään tai selittämään pois joukkoraiskauskulttuurin maahantuonnin seurauksia.

Itseasiassa en jaksa uskoa kertojan anti-rasismihuuhaaväitteisiin yhdistettynä oikean joukkraiskauskokemuksen traumatisoimaan uhriin.

Kultti. Klassinen minä en ole tärkeä, kultti ideologioineen on tärkeä. Minä osoitan että olen

Hyvin kultin omainen. Mutta karismaattinen johtaja puuttuu. Millä monikultturistit ovat korvanneet sen?

Ano Nyymi

Quote from: Iku-routa on 13.02.2016, 20:44:30
Raiskaus on tulossa takaisin. Vähemmistöistä se valtavirtaistuminen usein lähtee. Kohta todetaan ääneen, että ei se raiskaaminen ole naiselle niin kauheaa ollenkaan, vaan lähinnä asennoitumiskysymys.

Kohta suvaitsevaisto varmaan ajaa voimaan lain joka velvoittaa jokaisen naisen rasvaamaan räpylänsä ulos lähtiessään, ettei vaan maturaiskaajan piliin satu.

Purppura

Quote from: MW on 13.02.2016, 20:45:08
Naps
Hyvin kultin omainen. Mutta karismaattinen johtaja puuttuu. Millä monikultturistit ovat korvanneet sen?

Hyvän ihmisen uskolla erinomaisuudestaan ja paremmuudestaan muihin ihmiskunnan yksilöihin nähden. (Tiettyjen alaryhmien kokoukset ovat toimivat sellaisella hurmoshengellä ettei ole tosikaan).

Luka

Quote from: Ano Nyymi on 13.02.2016, 20:46:42
Quote from: Iku-routa on 13.02.2016, 20:44:30

Kohta suvaitsevaisto varmaan ajaa voimaan lain joka velvoittaa jokaisen naisen rasvaamaan räpylänsä ulos lähtiessään, ettei vaan maturaiskaajan piliin satu.

Raiskaus on feministien käsitys seksistä. Ruotsi on hyvä esimerkki tästä.

Luka

Tämä on sitä uutta normaalia. Heteron miehen annattaa totutella ajatukseen puskaromantiikasta karvaisten käsien puristuksessa.

Vaseliinit mukaan oli pakkasta tai ei.

Pöllämystynyt

Tällaisten tapausten psykologinen puoli onkin jo selitetty ketjussa: kun maailma ja minuus romahtaa, niin henkilö tarrautuu ideologiaansa, että olisi edes jotain pysyvää, tuttua ja turvallista. Ja tekee sen ehkä entistäkin paljon kiivaammin. Perusmokuttajasta voi tulla kiljuva fanaatikko.

Etäisesti tämä voi muistuttaa sitä "tunnehäiriötä", jonka kanssa jouduin aluksi taistelemaan, kun aloin boikotoida suomalaisia tuotteita. Tilannehan oli, että yhteiskunnan huipulta käytiin ennennäkemättömän törkeään hyökkäykseen kansanvaltaa, laillisuutta ja paikallista alkuperäisväestöä vastaan. Valtaeliitti alkoi jalostaa yhteiskunnan etnistä rakennetta väestönsiirroilla, käytännössä vastaanottamalla turvallisista maista tuhansittain ihmisiä, joiden vastaanottamista vastaan puhuivat kaikke järki- ja moraalisyyt ja kaikki juridiset seikat, ennen kaikkea kansan tahto ja etu. Orastava, potentiaalinen, jo merkittävää rohkaisua saanut luottamukseni viranomaisiin ja uusiin päättäjiin mureni. Vaikutti (ja vaikuttaa yhä), että demokratia oli rikottu, kansalaiset ja kansalaisten etu ja näkökulma sivuutettu kohtaloaan, tulevaisuuttaan, elämäänsä, ihmisarvoaan ja asuinseutuaan koskevista kaikkein olennaisimmista päätöksistä. Tämä tuntui siltä, kuin osa maailmastani olisi romahtanut.

Oli täysin luonnollista, loogista, oikein ja järkevää alkaa boikotoida suomalaisia tuotteita, jotta päättäjillä ja viranomaisilla olisi vähemmän resursseja käytettävissään hirmutekoihinsa. Kuitenkin, jostain ihmeen syystä, se tuntui aluksi erittäin pahalta. Tuntui kuin kylmä veri olisi virrannut suonissani. Vielä tämäkin osa tästä melko hyvin toimineesta yhteiskunnasta ja minun hyvin toimineesta suhteestani siihen olisi rikottava. Olisi käännyttävä vastaan sitä, mitä olin opetellut ja vihdoin oppinut tukemaan, ja josta oli tullut hyvä mieli. Kyllä se lopulta onnistui, kun tunteeni seurasivat järkeäni ja sisäistin, että näin on oikein.

Haluankin vielä kerran vedota kaikkiin lukijoihin: Boikotoikaa suomalaisia tuotteita, vaikka tuntuisi kuinka vaikealta! Tunteenne seuraa kyllä perässä, kun aluksi järjen tasolla tiedätte toimivanne oikein. Opitte saamaan siitä tyytyväisen olon, että olette tänäänkin tehneet jotain oikein ja yhteiseksi hyväksi, edes jotain pientä. Tämä maa on "raiskattu", mutta ette saa enää tukea "raiskaajianne".
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

MW

Boikotoida pitää sitä julkeata sektoria, joka häpeämättä imee iilimadon lailla elämän suomalaisesta tuotannosta.

Pöllämystynyt

Quote from: MW on 13.02.2016, 22:27:59
Boikotoida pitää sitä julkeata sektoria, joka häpeämättä imee iilimadon lailla elämän suomalaisesta tuotannosta.
Julkea sektori elää verorahoista, joten verorahoja tulisi vähentää. Ei suomalainen voi päättää, että enpä maksa tuolle ja tuolle sektorille veroa (paitsi eroamalla kirkosta), joten on vähennettävä valtion verokertymää kokonaisuudessaan.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

ismolento

Quote from: Frida Hotell on 13.02.2016, 07:45:06
Siinä on sitten vähän vastausta tähänkin kysymykseen "Miksi matut eivät ahdistele suvakkeja?"

http://hommaforum.org/index.php/topic,110877.0.html

Kyll'ne suvakkejakin ahdistelee kun kohdalle sattuu mutta suvakki on hiljaa eikä ainakaan poliisille tai lehdille kerro.

Purppura

Quote from: MW on 13.02.2016, 22:27:59

Järkevästi ajatellen suomalaisten pitäisi pyrkiä mahdollisimman korkeaan omavaraisuusasteeseen ja jos mahdollista vaihtokauppaan. Näistä seuraa kaksi asiaa, 1) tavalliselle tallaajalle jää huomattavasti enemmän käteen, koska palkasta tai korvauksista jää enemmän käteen. 2) Valtion verokassa pienenee oleellisesti.

Artisti

EIHÄN TÄÄ TUNNU VIELÄ MISSÄÄN!!!  (Vanha suomalainen sananlasku)

Professori

Jos uskomme tarinan olevan totta niin kyllä on. Lohdutukseksi on kuitenkin todettava, ettei heitä ole kovin paljoa. Suomessa vihreitä ja vasemmistoliittoa äänestäviä on noin 15%. Lisäksi mahdollisesti RKP:tä äänestäneet. 80% suomalaisista on siis normaaleja.
Niin kauan kuin yhteiskunnassa on todellinen sananvapaus se ei voi olla läpeensä mätä. Sen sijaan jokaisesta läpeensä mädästä yhteiskunnasta puuttuu todellinen sananvapaus.
Lisää ajatuksia: http://professorinajatuksia.blogspot.com/

Alaric

Quote from: Professori on 14.02.2016, 14:54:08

Jos uskomme tarinan olevan totta niin kyllä on. Lohdutukseksi on kuitenkin todettava, ettei heitä ole kovin paljoa. Suomessa vihreitä ja vasemmistoliittoa äänestäviä on noin 15%. Lisäksi mahdollisesti RKP:tä äänestäneet. 80% suomalaisista on siis normaaleja.

Meinaatko, että esimerkiksi demareita tai kokoomusta äänestäneistä kaikki ovat täyspäisiä? ;D Joku on niille Jaakonsaarille, Stubbeille ja muille äärimokuttajille äänensä antanut ja he todennäköisesti myös ajattelevat suunnilleen samalla tavalla ihanasta, väistämättömästä ja rikkaasta monikulttuurisuudesta.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Melbac

Mites se vitsi tai tositarina meni kun poika kysy isältään että miksi se pyöri nuorempana vasureiden piirissä niin vastaukseksi tuli että akat anto helpommin?.Suomeksi siis ei tunnu haittaavan kun on jo niin monen sellaisen kanssa ollut joiden kanssa ei oikeasti olisi halunnut olla.. :P

Purppura

Quote from: Alaric on 14.02.2016, 17:10:54
Quote from: Professori on 14.02.2016, 14:54:08

Meinaatko, että esimerkiksi demareita tai kokoomusta äänestäneistä kaikki ovat täyspäisiä? ;D Joku on niille Jaakonsaarille, Stubbeille ja muille äärimokuttajille äänensä antanut ja he todennäköisesti myös ajattelevat suunnilleen samalla tavalla ihanasta, väistämättömästä ja rikkaasta monikulttuurisuudesta.

Eiköhän ne suvaitsevaiset äänestäjät saada vaikka Pareto periaatteella laskettua. Enemmän olen huolestunut siitä, miten syvällä aatteessa tuollainen ihminen on (jo montako yhtä fanaattista mokuttajaa siellä vielä onkaan). Voiko ihmisen minuus lähteä tauolle ja tulla korvatuksi ideologialla.

Aurelius

Quote from: Melbac on 14.02.2016, 17:23:50
Mites se vitsi tai tositarina meni kun poika kysy isältään että miksi se pyöri nuorempana vasureiden piirissä niin vastaukseksi tuli että akat anto helpommin?

Sedät on kertoneet, että yliopistolla vasureilla oli aina parhaat bileet.

Itse aiheeseen: Se on kallista kun ihmisen mieli pistetään paskaksi. Usein siitä ei enää saa toimivaa koskaan, kun ajaa itsensä tuollaiseen kognitiiviseen dissonanssiin. Hirveintä on, että meillä kulttuuri tukee kollektiivisesti tuollaista psykoosia. Kaikkein sairaimmat voivat saada sankarinviitan, ja toisaalta huutelevat muita seuraamaan itseään. Vähän tulee mieleen tuosta eräs äijä, jolla kyvyt tehdä asioita ja asioiden tekeminen puheissa erkanivat yhä kauemmas toisistaan, kunnes se hakkasi pari ihmistä, lukittautui asuntoonsa ja soitteli sieltä poliisille kuinka sitä vainotaan.

Purppura

Quote from: Aurelius on 17.02.2016, 19:30:33
Quote from: Melbac on 14.02.2016, 17:23:50
Mites se vitsi tai tositarina meni kun poika kysy isältään että miksi se pyöri nuorempana vasureiden piirissä niin vastaukseksi tuli että akat anto helpommin?

Sedät on kertoneet, että yliopistolla vasureilla oli aina parhaat bileet.

Itse aiheeseen: Se on kallista kun ihmisen mieli pistetään paskaksi. Usein siitä ei enää saa toimivaa koskaan, kun ajaa itsensä tuollaiseen kognitiiviseen dissonanssiin. Hirveintä on, että meillä kulttuuri tukee kollektiivisesti tuollaista psykoosia. Kaikkein sairaimmat voivat saada sankarinviitan, ja toisaalta huutelevat muita seuraamaan itseään. Vähän tulee mieleen tuosta eräs äijä, jolla kyvyt tehdä asioita ja asioiden tekeminen puheissa erkanivat yhä kauemmas toisistaan, kunnes se hakkasi pari ihmistä, lukittautui asuntoonsa ja soitteli sieltä poliisille kuinka sitä vainotaan.

Se vaan, että tuolla tasolla voidaan miettiä kumpi painaa enemmän vaa'assa Suomen laki vai ideologia ja aate. Kirjoitin tuolla aiemmin että osa noista touhuista menee kultin tasolle ja riittää kun seuraajien kirjoituksia lukee niin löytää useammankin tunnetun psykologian teoksen lainauksia. Lainaajat sensijaan eivät liene tietoisia ketä lainaavat.