News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Miksi matut eivät ahdistele suvakkeja?

Started by Impivaaran tiikeri, 09.02.2016, 17:28:46

Previous topic - Next topic

Impivaaran tiikeri

Rasmus-ryhmässä yksi kyseleee miksei hän koskaan  näe matujen huonoa käytöstä  ja mikseivät matut koskaan käy päälle. Alla poimintoja vastauksista.

Kirsi XXX
Yesterday at 11:04 · Pori
Kertokaapa mulle miksen mä näe koskaan mitään turvapaikanhakijoiksi väitettyjen miesten huonoa käytöstä? Miksei ne mun päälle käy? Miksi ne osaa aina valita nuo maahanmuutovastaiset? Vai käynkö väärissä paikoissa? Vai olenko ollut onnekas vai olenko niin vastenmielinen,kuten eräs kirjoitti taannoin? Joo,näen varmasti maailman eri tavoin kuin he, mutta vetää kyllä suun ympyrkäiseksi? Turvapaikanhakijat kun eivät osaa siis käyttäytyä missään, pitävät ääntä ja nauravat, ja katselevat tyttöjä ....

Minna XXX  Mulla on ihan vastaavia kokemuksia, ja asun sentään Varissuolla. Olen oikein yrittänyt etsiä palaneita autonraatoja, mutta ei vain löydy. Poliisikin on rohjennut tulla yhdellä partiolla, vaikka kaikki tietävät että tämä paikka on yksi Malmö. Tosin muuan raumalainen tuttavani oli ollut junnujääkiekko-ottelussa, ja käynyt jäähallin pihalla tupakilla, ja nähnyt kaksi nuorta mamua notkumassa. Kun kerroin että todennäköisesti olit käynyt nuorisotilan nurkalla, oli asia kuulemma okei, mutta silti oli jotenkin väärin notkuttu.
Like · 19 · Yesterday at 11:41

Raija XXX  vai oltiin väärin notkuttu...
Aivan ihana juttu..
Like · 1 · Yesterday at 12:25

Sara XXX  Mä olen varmasti kanssa niin kamala, ettei muhun halua kukaan koskea pitkällä tikullakaan. Kun olen tällainen iloinen karjalainen, puhun paljon ja äänekkäästi niin useat pakolaisetkin hiukan karttavat
Like · 8 · Yesterday at 11:42

Taina XXX  Minä lauantai-iltana Espoossa odotin bussipysökillä (yksin!) kun ensin käveli yksi ja kohta toinen ryhmä nuoria KIlon vastaanottokeskuksen porukoita ohi. Nostin katseeni hetkeksi niin kuin ohikulkijoita nyt katsotaan, Yksi miehistä just just uskalsi/viitsi katsoa päin, salamannopean sekunnin verran. Mietin että on oppi mennyt perille, varmaan on kovisteltu poikia ettei saa tuijottaa...mutta vähän surullistakin jos ei normaalia sosiaalista reagointiakiaan uskalleta harrastaa. Minusta on kohteliasta ja normaalia kevyesti noteerata ohikulkijat, ei ole ehdointahdoin välttelykään mukavan tuntuista kenestäkään .
Like · 5 · Yesterday at 11:44

Milla XXX  Mä kuljen päivttäin Itiksen metroaseman ohi ja viikoittain itse kauppakeskuksessa. Rauhassa saa sielläkin kävellä. Ainoa, mikä hieman häiritsevää, on se kantasuomalaisten juoppojen / sekakäyttäjien joukko siinä metroaseman ja Tallinnanaukion välissä. Mut ehkä mun värikkäät huivit menee kukkahatusta smile emoticon
Like · 11 · Yesterday at 11:45

Havka XXX Mä käyn viikottain ostoksilla Puhoksen puolella. Ja miten kohteliaita ihmisiä on, pitävät ovea auki jos kuljen isojen ostoksen ja lapsen kanssa ja tutut ihmiset tervehtivät jne jne... Aivan eri meininki kuin mitä Suomessa yleensä näkee. Noin 5-6v ajan olen käynyt ja yhtään uhkatilannetta ei ole tullut. Juurikin nuo Tallinnanaukion juopot ja nistit mä koen itsekin epämiellyttävinä mut eipä niistäkään mitään inhottavuutta isompaa häiriötä ole.
Like · 1 · 5 hrs

Sanna XXX  Nyt voisi kyllä valittaa, että mikä on vikana meissä suomalaisissa naisissa, kun ei kelpaa huudella tai muutenkaan ahdistella?
Pitäskö tässä nyt olla joku huippumalli prkl!!
Nää hirveet ulkonäköpaineet tulee jo tässäkin vastaan, ahistavaa!
Like · 12 · Yesterday at 11:49

Liisa XXX  Mulla sama juttu , koskaan ei mua ole muut kuin kantikset häiriköineet . Sitä on tapahtunut ihan nuoruudesta saakka .
Like · 7 · Yesterday at 11:49

Minna XXX  Niin tietty, mä nyt oon yli viiskyt, joten mut ehkä pikemminkin ryöstettäis. Vai näytänkö illan köyhältä? Tosin on täällä mamupappojakin.
Like · 3 · Yesterday at 11:50

XXX Anni Samaa olen miettinyt. Olen ollut esim. Helsingissä liikkeellä juuri väitettyihin tapahtuma-aikoihin enkä siltikään ole mitään huomannut. Pitää vissiin ostaa vahvemmat rillit. 🤔
Like · 6 · Yesterday at 12:03

Kirsi XXX  Onhan tuolla vokissa väliin meno ja meteli kun Bagdadin markkinoilla smile emoticon ja kakarat huutaa kun hyeenat, mutta mä huudan takaisin smile emoticon : Mutta Suomessa ei saa näkyä eikä kuulua, ei ottaa silmään mitenkään. Hiljaa tolkullisesti värittömänä, hajuttomana, mauttomana...kunnes perjantai saapuu ja korkataan pullo jos toinenkin, sitten näytään ja kuulutaan
Like · 18 · Yesterday at 12:04

Liisa XXX   Kirsi mun alakerrassa myös ollaan välillä kuin Bagdadin markkinoilla ,vaikka siellä asuu kantis perhe grin emoticon Ennen asui maahanmuuttajia ja usein ihmettelin ,että siellä ei lapsi rääkynyt ,eikä äiti raivonnut grin emoticon Eilen taas sitä perkelettä lapsille huusi .huoh ja kohtuu kovaa huutaa ,koska heräsin kaks kertaa päikyiltä siihen raivoamiseen . Mut jotka tuntee ,niin en yleensä ihan pieneen mekkalaan herää
Like · 2 · Yesterday at 12:07

Anja XXX  Joopa se see nämä muualta tulleet on yleensä iloista porukkaa.
Like · Yesterday at 12:08

Jari XXX  Iso on meidän suvakkien kupla ku näköjään kattaa koko Suomen frown emoticon eihän me nyt kaikki asuta piritorin vieressä.
Like · 8 · Yesterday at 12:14

Laylah XXX  May No melkein ja mitäs sielä on?
Like · Yesterday at 12:23

Jari XXX  Kallion punavihreä suvakkikupla persujen mielestä siis
Like · 1 · Yesterday at 12:25

Jarmo XXX  Asun Hennalan entisen varuskunnan, nykyisen vastaanottokeskuksen vieressä, asioin paikallisesa marketissa ja kohtaan mamuja kadulla. En kuitenkaan ole vielä kohdannut huonosti käyttäytyviä mamuja, käyttäytymistaidottomia kantasuomalsia kylläkin.
Like · 10 · Yesterday at 12:17

Salla XXX Eilen tapasin tooodella väkivaltaisia nuoria miehiä. Heitä oli ainakin 20. Pelasivat biljardia Sellon kirjastossa. Jäin odottamaan milloin se väkivalta oikein alkaa. En jaksanut odottaa. Harmikseni en kuullut heidän puheitaan jos vaikka suunnittelevat jotain. Olen niin vanha että mieltäni lämmittäisi jos joku edes taputtaa olalle.😐
Like · 10 · Yesterday at 12:20

Jari XXX  Mä otan kukkahattuni ja lähden rohkeasti mamun pitämälle kirpikselle,toki pelottaa ku se perkele hymyilee aina asiakkaille,pakko olla joku taka-ajatus frown emoticon heti soitan poliisit jos alkaa juttelemaan,joku roti oltava
Like · 13 · Yesterday at 12:21

Hannele XXX  Samma här. Ikäni täällä pääkaupunkialueella asuneena ja aina julkisia käyttäneenä en voi kuin ihmetellä juttuja siitä kuinka mahdotonta on naisen käyttää dösää tai metroa. Jokaikisellä reissulla tulee joku iholle ! On se perkeleen kumma kun tollaista en ole koskaan nähnyt.
Se mitä on näkynyt monesti on että kaltaiseni keski-ikäiset naiset ja vähemmässä määrin miehet aukovat päätään nuorille miehille. Ei väliä värillä. Ovat vapaata riistaa vaikka eivät tee yhtään mitään.Ollut oikea kulttuurishokki kun tollasten 16 v kanssa lähtee etelään. Ovat täysin hämmästyneitä miten mukavia myyjät ovat kaupoissa tai ravintoloissa. Heille puhutaan ja vielä hymyillään. Täällä sitä ei tapahdu ikinä. Ellei tiskin takana ole muualta muuttanut..
Like · 11 · Yesterday at 13:00

Tino XXX  Täällä Käpylässä en ole kuullut ainoastakaan järjestyshäiriöstä, vaikka vastaanottokeskus on tuossa parin sadan metrin päässä. Elämä on jatkunut jo puoli vuotta ennallaan, ja naisetkin kulkevat täällä pimeällä ihan ilman Odinin sotureiden varjostusta.
Like · 6 · Yesterday at 13:26

Suvi XXX  Mulla on sellainenkin tunne, että naisten sietokynnys ulkomaalaisten miesten lähentelyä kohtaan on matalammalla ja näistä ahdisteluista ilmoitetaan helpommin. Tällä en vähättele ahdistelua: päinvastoin se on ihan yhtä väärin tekijästä riippumatta. Tämä oli vain lisänäkökulma pohdintaan.
Like · 3 · Yesterday at 13:42

Päivi XXX  En lukenut viestiketjua mut asun melko lähellä Tampereen keskustaa kukaan ei oo lähestynyt uhkaavasti/no olen jo vanha mutta ei myöskään tytärtäni joka jonkinverran liikkuu kaupungilla myös öiseen aikaan välillä tuntuu et nämä raiskausjutut ovat keksittyjä
Like · 2 · Yesterday at 14:18

Noora XXX Mää kävin vastaanottokeskuksessa ja ne kehtas tehä mulle ruokaa!
Like · 9 · 23 hrs

Hannele XXX  Käytithän maistajaa ? Eikä sua edes huumattu ?
Like · 2 · 23 hrs

Noora XXX No ootin koko ajan että joku niistä miehistä kävis käsiksi mutta hemmetti ujoina istuivat vaan siinä. Ei huumatu, ei raiskattu, ei mitään. Yksittäistapauksia varmaan.
Like · 5 · 22 hrs

Hannele XXX  Toi on selvä melkein tapahtui raiskaus. Älä emmi rikosilmoituksen kanssa. Tsemppiä .
Like · 3 · 22 hrs

Sara XXX  Siis joo kauheeta, mullekin on tarjottu ruokaa. Ja mun lapselle. Selvittiin kumpikin hengissä 🙈
Like · 19 hrs

Anu XXX  Kyllä minua häiriköivät sekä naiset, että miehet, paikalliseen cm:ään kun menee kestää kymmenen minuuttia, että pääsee aulan poikki. Pitää kätellä ja halata ja tervehtiä ja kysyä kuulumisia.
Like · 12 · 22 hrs

Terhi XXXX Meilläkin kauhea tapaus jokin aika sitten täällä Turun Pernossa, kun kävelimme ns. hätämajoitujsen ohitse. Turvapaikanhakija tervehti!
Like · 7 · 21 hrs · Edited

Hannele XXX Käytithän pippurikaasua ?
Like · 2 · 20 hrs

Tea XXX   Mutta oletteko huomanneet sellaisen mielenkiintoisen kaavan? Nämä ikävät tapahtumat tapahtuvat aina jollekin muulle. Se on joko kuultu tapahtuma, milloin kaverin, kaiman tai naapurikunnan Peran kokema tai näkemä tapahtuma. Todisteita ei tietenkään ole koska niitähän ei tarvita, ja koska lehdessä ei ole juttua niin se taas todistaa että tapauksesta vaietaan virkavallan puolesta.
Jos se sitten onkin tapahtunut itselle, niin poliisi yleensä korjaa ja kertoo avoimesti ettei tilanne ole oikeasti mennyt niin, tai ettei koko tapausta ole koskaan tapahtunutkaan, tai tekijä onkin supisuomalainen.. Mutta sehän on aina sitä salailua ja vaikenemista!
Loppujen lopuksi ne harvat keissit, ne harvinaiset tapaukset joita me normaalin järjenjuoksun ja omat aivot omaavat ihmiset kutsumme yksittäistapauksiksi, ovat niitä jotka todellisuudessa ovat tapahtuneet. Mutta "tietynlaisille ihmisille" nämä sitten todistavat koko ihmisryhmän ja jopa etnisyyden olevan läpeensä paha.
Like · 4 · 7 hrs · Edited

UgriProPatria

Onneksi itselläni ei ole koskaan ollut suvakkien kaltaisia ongelmia.
Olen kelvannut, tahdoin, taikka en.

Tapza

QuoteLoppujen lopuksi ne harvat keissit, ne harvinaiset tapaukset joita me normaalin järjenjuoksun ja omat aivot omaavat ihmiset kutsumme yksittäistapauksiksi, ovat niitä jotka todellisuudessa ovat tapahtuneet. Mutta "tietynlaisille ihmisille" nämä sitten todistavat koko ihmisryhmän ja jopa etnisyyden olevan läpeensä paha.

Vähän samaan tapaan kuin matujen päälle sylkevät kantasuomalaiset tarraajatuuppijamummot todistavat että Suomi on pesiytynyt läpeensä täyteen rasismia, vaikka ainakaan mä en ole ikinä sellaista nähnyt ?
∆v = ve⋅ln(m0/mf)

Micke90

Miksen minä koskaan näe rasismia missään?  :'(

ItikanPieru

Lienee kyse siitä, miten matujen lähestymiset kokee. Eihän sellaista voi "ahdistella" joka on itse tyrkyllä. Vrt. ei sellaiselta voi varastaa lompakkoa, joka ojentaa sen itse varkaan käteen.

Mr.Reese

Eikait niiden tarvii ahdistella, kun suvikset on valmista kauraa nappisilmien edessä.
"Heille kun sanoo disko disko, niin he ovat silleen, että mennään." - Tiia Nohynek

"Yleensä vauvat ja mummot on parhaita mielenosoittajia, koska luovat kuin itsestään turvallista tilaa." - Marjaana Toiviainen

Eino P. Keravalta

Yksi syy voi olla ihan silkka rumuus.

Olen pahoillani, että sanoin tämän, mutta havaintojen perusteella epänaisellisissa naisissa on enemmän suvakkeja kuin normaalin näköisissä naisissa.

Saa kiistää ja väittää vastaan.  :)
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Kulttuurirealisti

Quote from: Impivaaran tiikeri on 09.02.2016, 17:28:46
Rasmus-ryhmässä yksi kyseleee miksei hän koskaan  näe matujen huonoa käytöstä  ja mikseivät matut koskaan käy päälle.
Minna XXX  Mulla on ihan vastaavia kokemuksia, ja asun sentään Varissuolla. Olen oikein yrittänyt etsiä palaneita autonraatoja, mutta ei vain löydy.

Jokunen vuosi sitten Varissuolla oli aika lailla kohua herättänyt rikossarja, jossa matujengi ryösti eläkeläisiä väkivaltaisesti. Mutta jos muisti toimii tosi valikoivasti, ja lasketaan vain itselle tapahtuneet seksuaaliset ahdistelut, niin sitten varmaan näkee maailman noin kuin Minna.

Jos pitää veikata, missä niitä autonraatoja Turussa ensin nähdään, niin Varissuon kertoimet on matalat.
"Ovela tapa pitää ihmiset passiivisina ja kuuliaisina on rajoittaa tiukasti hyväksyttävien mielipiteiden kirjoa, mutta sallia hyvin vilkas keskustelu sen kirjon sisällä. ... tämä antaa ihmisille tunteen, että ajattelu on vapaata." - Chomsky

Toni R Jyväskylästä

Tietävät että yllätysseksin jälkeen suviksesta ei pääse eroon ilman lähestymiskieltoa.

P

Quote from: Micke90 on 09.02.2016, 17:42:47
Miksen minä koskaan näe rasismia missään?  :'(

Pitäisi varmaan jonkun tahon järjestää sellainen "avoimet päivät" -tapahtuma katurasismista kinnostuneille? Halukkaat aiheesta voisivat sitten mennä etukäteen ilmoitettuun aikaan jonnekin julkiselle paikalle tai julkiseen liikennevälineeseen seuraamaan rasismia sekä rasistisia eleitä? Tuo helpottaisi myös ricky the bosseja ja apulaiskaupunginjohtajia. Olisivat oikeassa paikassa oikeaan aikaan torjumassa rasismia. "Tänne et tule rasistisissa aikomuksissa". Myös median olisi helppo tulla paikalle oikeaan aikaan todistamaan rasismia, jos tilaisuus järjestettäisiin riittävän lähellä Sanomataloa ja Pressiklubia.

Varmaan FB:n kautta tuo olisi asiasta kiinnostuneille yhteiseksi foorumiksi puuhailla?
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Hornsmith

Kyllä minäkin osaisin noista pysytellä etäällä, jos olisin vapailla markkinoilla. Osalla on niin paljon Soliferin osia naamassa, että niihin rikkoo itsensä. Tietty porukka näistä kulkee taas niin omahyväinen ilme naamallaan, etten vahingossakaan halua tietää mitä ilmeen taustalla piilee. Höperöitä huovuttajia myöskin kuuluu paljon tähän porukkaan ja siihen liittyy ihan omanlaisensa varoittava merkistö.

e: Huovuttajissa on siis muitakin kuin tämä höperöosasto, eli käsityöläiset älkööt pillastuko.
S.N.A.F.U
-------------------
And hey, lets be careful out there!

Kyklooppi

Koska suvikset ovat auliita matujen lähentelyille, ne siis koetaan ihanina.
Ihmisjäte.

Haplotaxida

Kirsi XXX
Yesterday at 11:04 · Pori
Kertokaapa mulle miksen mä näe koskaan mitään turvapaikanhakijoiksi väitettyjen miesten huonoa käytöstä? Miksei ne mun päälle käy? Miksi ne osaa aina valita nuo maahanmuutovastaiset? Vai käynkö väärissä paikoissa? Vai olenko ollut onnekas vai olenko niin vastenmielinen,kuten eräs kirjoitti taannoin? Joo,näen varmasti maailman eri tavoin kuin he, mutta vetää kyllä suun ympyrkäiseksi? Turvapaikanhakijat kun eivät osaa siis käyttäytyä missään, pitävät ääntä ja nauravat, ja katselevat tyttöjä ....

Kerta vielä, nostaen. Mahtaisikohan tämä selittää osaltaan tuota omituista kuviota:

Quote from: Haplotaxida on 01.10.2015, 19:46:41
Voicen herättäjät keskiviikkona, 08:15-12:40. Kannattaa kuunnella. Liittyy aiheeseen.

Jääskeläinen kertoo naispuolisen ystävänsä havainnosta (kolmekymppiset ulkomaalaistaustaiset miehet painostaen pummasivat 15-16-vuotiaalta mopoautotytöltä kyydin) ja facebook-ryhmän suhtautumisesta ystävän viestiin tapahtuneesta.

Kun uskotaan, että auttajakin on oikeasti maahanmuuttovastainen ja "rasistihuora".
THL - Turhuuden ja huolettomuuden laitos

Ajattelija2008

Helsingin keskustassa olen nähnyt viime vuosina muutaman kerran, että teini-ikäiset arabin näköiset ovat vislailleet tai huutaneet teini-ikäisille suomalaistytöille.

Nämä Suomeen tulleet "turvapaikanhakijat" ovat paljon vanhempaa porukkaa, enkä ole heidän nähnyt vislaavan tai huutelevan naisille.

Joku Kalliossa asuva nainen väitti, että ulkomaalaiset seuraavat jopa kotiovelle, mutta en ole ollenkaan varma, puhuiko hän totta.

Beenari

Tosiasiallinen syy:
a) suvakit poistavat kavereistaan ne jotka ovat kriittisiä tai kääntyneet kriittisiksi
b) ullatusrikastuksen uhrista tulee kerrasta mamukriittinen, josta seuraa....
c) suvakit poistavat kavereistaan kriittiseksi kääntyneen

Ja kas kummaa, suvakkileirissä ei ole ketään ullatysrikastuksen kokenutta.
"Hölmöä miettiä, mikä maan tai maapallon tila on sadan vuoden kuluttua. Meistä kumpikaan ei ole silloin enää elossa"
- Antti Rinne (SDP)

newspeak

Tottahan toki suvakki voi joutua rikastuksen uhriksi siinä, missä kuka tahansa.

Kaikki eivät ilmeisesti vain hymistele tekopyhästi keskenään RASMUS-ryhmässä.

Vaniljaihminen

No jos Emma Kari kävelee kadulla ja sitten joku hyypiö tulee hiplailemaan, niin Emma luultavasti juoksee vain pois alta ja pitää sen aiotun suvaitsemispuheenvuoron aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Eli Emma vain kuvittelisi että se lähentelijä ei olisi ollutkaan ulkomaalainen, sillä sellainen ei kuulu hänen omaan todellisuuteensa eikä muiden enemmän nättien vihreiden naistenkaan.

On sitten niitäkin, jotka vain purevat hammasta ja "suvaitsevat", sillä persuille ei saa hävitä.

Sitten toki on näitä mustiin säkkeihin pukeutuvia niittinaamaisia sukupuolineutraaleja punkeroita, matut luultavasti pelkäävät heitä jopa ja pysyvät vain kaukana.
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

guest8096

The eyes see only what the mind is prepared to comprehend.

Kukkahatuton täti

Voisiko nyt kuitenkin olla kyse siitä, että +5-25 kg ylipainoa, suvakkien suosima punk-pukeutumistyyli, kotivärjäyksellä pilattu tukka ja miesmäinen olemus ei houkuta edes matuja? Ei kai?

Lahti-Saloranta

Rasmus-ryhmässä yksi kyseleee miksei hän koskaan  näe matujen huonoa käytöstä  ja mikseivät matut koskaan käy päälle. Alla poimintoja vastauksista.
Asialla voi olla ihan yksinkertainen selitys, Jos tulisi raiskatuksi mamun toimesta nii ei ehkä kirjoittelisi Rasmus-ryhmässä tai sitten kirjoitukset moderoitaisi pois.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

yks vaan

Ei minullakaan ole monta negatiivista henkilökohtaista kokemusta, mutta ei se tarkoita että tuon porukan haalimisessa maahan olis järkeä.
Kuka syrjisi minua?

Golimar

Quote from: Lahti-Saloranta on 09.02.2016, 18:51:01
Asialla voi olla ihan yksinkertainen selitys, Jos tulisi raiskatuksi mamun toimesta nii ei ehkä kirjoittelisi Rasmus-ryhmässä tai sitten kirjoitukset moderoitaisi pois.

Tai sitten ne ylistävät matua ihanan villinä rakastajana.

UgriProPatria

Quote from: Kukkahatuton täti on 09.02.2016, 18:49:37
Voisiko nyt kuitenkin olla kyse siitä, että +5-25 kg ylipainoa, suvakkien suosima punk-pukeutumistyyli, kotivärjäyksellä pilattu tukka ja miesmäinen olemus ei houkuta edes matuja? Ei kai?

Matutkin ovat laatutietoisia. Heille kelpaavat lähinnä neitsyet.

Ja sellaisiahan ei Suomessa juuri yli 16 vuotiaista, etenkään suvakeista juurikaan löydä. Näin kohteliaasti yläkanttiin arvioituna.

Sahaaja

Quote from: Beenari on 09.02.2016, 18:10:27
Tosiasiallinen syy:
a) suvakit poistavat kavereistaan ne jotka ovat kriittisiä tai kääntyneet kriittisiksi

d) Vaikka maahanmuuttajien aiheuttamat ongelmat olisivat lisääntyneet alueella, ne ovat edelleen niin marginaalinen ilmiö, ettei tavan kansalainen niitä juuri elämässään kohtaa.

UgriProPatria

Quote from: Sahaaja on 09.02.2016, 19:04:21
Quote from: Beenari on 09.02.2016, 18:10:27
Tosiasiallinen syy:

d) Vaikka maahanmuuttajien aiheuttamat ongelmat olisivat lisääntyneet alueella, ne ovat edelleen niin marginaalinen ilmiö, ettei tavan kansalainen niitä juuri elämässään kohtaa.

Ei valitettavasti myöskään suvakki. Siksi maahan pitää saada lisää matuja.

nollatoleranssi

Jos tällä foorumillakin on liioiteltu muutamia melko tavalliselta kuullostavia kohtaamisia mamujen kanssa, niin tietyissä piireissä voidaan vähätellä kaikkia niitäkin juttuja, joissa on oikeasti tapahtunut ikävästi. Sama ilmiöhän se on ollut nähtävillä julkisuudessakin eli kun tapahtuu joukkoahdisteluita ja raiskauksia useamman miehen toimesta, niin ei suinkaan paheksuta niitä, vaan aletaan puhumaan jostakin "suomalaismiesten ahdistelutapauksista", jotka ovat olleet yleensä todella mitätöntä tasoa verrattuna niihin alkuperäisiin kohutapahtumiin.

Nuo kohujututkin ovat usein alkaneet hyvillä kokemuksilla. Eiköhän siellä Kempeleelläkin oltu aluksi hyvissä väleissä toistensa kanssa ja kukaan ei osannut odottaakkaan mitään pahaa tapahtuvan. Yhdessä pelailtiin ja pidettiin kivaa. Illuusion rikkoi ainoastaan myöhemmin tapahtunut raiskaus, kun tilaisuus siihen vihdoin ja viimein tuli.

Ei tuohonkaan tekoon tietysti syyllistynyt kuin yksi henkilö, mutta sen jälkeen tuli tietoon kuinka samanlaisia tekoja oli tapahtunut muuallakin.

Ainahan se on muistettava, että ei turvapaikanhakijoista tai muistakaan syyllisty kuin pieni osa rikoksiin. Se on sitten enemmän siitä kiinni, että miten isosta osasta tekijöitä puhutaan. Kulttuuriset erot voivat selittää ison osan rikoksista ja jos mitään ei tapahdu, niin voidaan ajatella kuin mitään rikoksia ei olisi olemassakaan esim. suomalaisen terrorismiasiantuntijan näkemys Eurooppaan suuntautuvasta terrorismista, kun mitään iskuja ei ollut tapahtunut. Samaan aikaan suunniteltiin täydellä teholla kuuluisaa Pariisin iskua (joka onnistui) ja muita iskuja (jotka eivät onnistuneet).
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

Deloch

Kysymykseen on yksinkertainen vastaus.

Jos henkilö on kriittinen ja / tai joutunut kohtaamisteoriaa kokemaan, hän tuskin rasmus-ryhmissä pyörii. Rasmukseen hakeutuvat siis vain suvakit, jotka tuntevat ihq-kivoja mamuja ja eivät ole kohtaamisteoriaa kokeneet. Jos joku entinen suvis on ryhmässä ollut, on hän varmaan järkevöityään sieltä vähin äänin lähtenyt. Jäljelle on siis vain jäänyt näitä mitkä eivät mitään ongelmia ole kohdanneet.

CaptainNuiva

Quote from: Deloch on 10.02.2016, 00:05:04
Kysymykseen on yksinkertainen vastaus.

Jos henkilö on kriittinen ja / tai joutunut kohtaamisteoriaa kokemaan, hän tuskin rasmus-ryhmissä pyörii. Rasmukseen hakeutuvat siis vain suvakit, jotka tuntevat ihq-kivoja mamuja ja eivät ole kohtaamisteoriaa kokeneet. Jos joku entinen suvis on ryhmässä ollut, on hän varmaan järkevöityään sieltä vähin äänin lähtenyt. Jäljelle on siis vain jäänyt näitä mitkä eivät mitään ongelmia ole kohdanneet.

Niinpä ja veikkaisin että sielläkin pyörii joitakin jotka ovat kyllä kohtaamisteorian jollain tasolla jotuneet kokemaan mutta koska tuossa porukassa itsepetos on suorastaan vaatimus eikä suositus niin suvakki syyllistää mieluummin itsensä kuin ihqun visionsa.

Voisin näiden rasmuslaisten tapaan itse ihmetellä vaikapa sitä että en ole koskaan joutunut vakavaan kolariin vaika olen sentään elämäni aikana jonkusen kilsan ajanut ja kohdannut tiellä äärettömän monia autoja.
En kuitenkaan lähde väittämään taikka epäilemään etteikö vakavia kolareita voi tapahtua koska en itse sellaiseen ole joutunut.

Tämä rasmuslaisten todistelu on sitä ehtaa itseään, kuin uskonnosta konsanaan.
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

ABC

Hauska ketju, noinhan se menee. Vaikka olenkin tavallinen keski-ikäinen ihminen, en minäkään ole kohdannut mitään erityistä. Välillä huomaan mulkoilevani itse jotain oudon näköistä menijää. Tosin en käykään uimahalleissa, noissa lastenraiskauskeskuksissa.