News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Perussuomalaisten gallup-kannatus

Started by b_kansalainen, 05.02.2016, 14:08:07

Previous topic - Next topic

Kyklooppi

Quote from: UgriProPatria on 25.07.2016, 20:19:00
"Kihniö, Suomen perussuomalaisin kunta."  :)

Jabban luotto"mies" Lea, kihniön thatcher, tuo vokin perustaja..perussuomalaisuutta osuvimmillaan.
Ihmisjäte.

terrakotta

Quote from: Micke90 on 24.07.2016, 15:51:11
Itse olen sitä mieltä, että kannattaa äänestää Persuja, mutta tiputtaa Soini ulos.

Ei välttämättä toimi aukottomasti vaikka Soini ei seuraavaavissa eduskuntavaaleissa tulisi valituksi. Jos Soini on edelleen puheenjohtaja ja Perussuomalaiset eduskuntapuolue, Soini voi neuvotella Perussuomalaiset hallitukseen ja itsensä ministeriksi. Ministerin kun ei tarvitse olla kansanedustaja.

Hämeenlinnan Oraakkeli

40 prosenttiyksikköä olisi sellaisia ääniä joille ei ole kotia. Luulisi sekä persuja että pienpuolueita kiinnostavan. Muutos kun menisi politiikaan mukaan niin joka kymmenes ääni tästä tekisi muutoksesta lopullisesti eduskuntapuolueen. Tosin piraatit taitaa olla se taho joka nousee eduskuntaan.

Kyklooppi

Itse olen sitä mieltä että kannattaa unohtaa persut ja soini.
Ihmisjäte.

UgriProPatria

Quote from: Kyklooppi on 26.07.2016, 10:22:33

Minä taas en osaa sanoa tuota vielä tässä vaiheessa, sillä kaikista tarjolla olevista muista... Soini on ihan keskivertoa.

Periaatteessa olen edelleen perSu, mikäli perSut olisivat sitä mitä ovat luvanneet olla.

Maahantunkeutumiselle stop! Matut ulos Suomesta, he eivät kuulu tänne, eivätkä koskaan tule kuulumaan omaan, ryöstettyyn ja raiskattuun, elävältä poltettuun kansaamme ja sen lapsiin!

Irakilainen loinen suomalaisille: "Me emme ole vaarallisia". Miten ne kehtaa, ihan vasten naamaa?! Irakilaiset Irakiin, matut takaisin omiin maihinsa, pois Suomesta!

Micke90

Ja äänestää Mäenpään Marginaalidemokraatteja?  :facepalm:

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: Micke90 on 26.07.2016, 12:01:00

Persut kyllä Jabba ei

Kyklooppi

Quote from: UgriProPatria on 26.07.2016, 11:51:52

Minä taas en osaa sanoa tuota vielä tässä vaiheessa, sillä kaikista tarjolla olevista muista... Soini on ihan keskivertoa.

Periaatteessa olen edelleen perSu, mikäli perSut olisivat sitä mitä ovat luvanneet olla.

Maahantunkeutumiselle stop! Matut ulos Suomesta, he eivät kuulu tänne, eivätkä koskaan tule kuulumaan omaan, ryöstettyyn ja raiskattuun, elävältä poltettuun kansaamme ja sen lapsiin!

Irakilainen loinen suomalaisille: "Me emme ole vaarallisia". Miten ne kehtaa, ihan vasten naamaa?! Irakilaiset Irakiin, matut takaisin omiin maihinsa, pois Suomesta!

No mitenkä se on mennyt niiqu omasta mielestä? Saitko sitä mitä tilasit?
Minäkin äänestäisin yhä persuja jos ja jos ja jos mutta kun ei niin ei.
Ihmisjäte.

UgriProPatria

Jorma M.

Muut puolueet ja media vaativat persuja tilille saatanallisesta rasismista. Papin pää irrotetaan kirkon jumalanpalveluksessa Ranskassa. Onkohan yksikään persujen puoluejohdon edustaja lausunut sanaakaan? Puolustautunut saati haastanut mediaa ja muita puolueita? 
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

Kyklooppi

Nii sellasta se on se perussuomalaisuus perimmiltään kun naamiot on riisuttu.Aika hajuton mauton ja näkymätön setti.
Ihmisjäte.

KTM

Quote from: Micke90 on 26.07.2016, 12:01:00

No ainakin seuraavissa kuntavaaleissa.

Ihan mitä muuta tahansa kuin persuja (siis mitä tahansa uutta vaihtoetoa) sen jälkeen persut miettikööt haluavatko pärjätä eduskuntavaaleissa vai ei.

Ovatko persut onnistuneet estämään vastaanottokeskusta missään tai muutakaan pakolaisten kuntakiintiön ottoa?

Ei, eli seuraavissa kuntavaaleissa ääni kannattaa käyttää uusien vaihtoehtopuoluiden kannattamiseen ja uskon nostamiseen.

Ääni persuille seuraavissa kuntavaaleissa olisi kaikkein hölmöin ja turhin pahiten hukkaan mennyt ääni.

Kuntavaaleissa jokainen fiksu äänestää jotain muuta kuin persuja.

Kyklooppi

Ihmisjäte.

pw

Quote from: Jorma M. on 26.07.2016, 22:45:53

Muut puolueet ja media vaativat persuja tilille saatanallisesta rasismista. Papin pää irrotetaan kirkon jumalanpalveluksessa Ranskassa. Onkohan yksikään persujen puoluejohdon edustaja lausunut sanaakaan? Puolustautunut saati haastanut mediaa ja muita puolueita?

On. Kike Elomaa on asettunut puolustamaan Tynkkystä
http://www.hs.fi/kotimaa/a1469504836510

Uimakoulutettava

Quote from: Kyklooppi on 26.07.2016, 14:48:02
No mitenkä se on mennyt niiqu omasta mielestä? Saitko sitä mitä tilasit?
Minäkin äänestäisin yhä persuja jos ja jos ja jos mutta kun ei niin ei.

Niin, mutta Turun torilla on Merkelin-Sipilän hallituksen edustajien hillotolppa 30.7. ja sieltä saa ilmaisia lättyjä. Päälle "poliittista sanomaa", kuorrutukseksi ehkä kermavaahtoakin.

Samalla voi mahdollisesti ilmoittautua rasisminvastaiseksi lätynkääntäjäksi Kihniön Perusvokin ruokamielenosoitukseen.

http://hommaforum.org/index.php/topic,114693.0.html
"Taisi Merkel todeta tuossa keskustelussa lainaten edeltäjiään, että joka unohtaa EU-projektin, pitäisi käydä sotilaiden haudoilla sitä muistelemassa" :flowerhat:

Päälahjoittaja Sipilä

"Teko oli rikos ja siinä käytettiin väkivaltaa. Uhriksi otettua naista sormeiltiin vaatteiden alta. Ja siinä kaikki."

Dr. Kemppinen

Micke90

Quote from: KTM on 26.07.2016, 22:54:41
Ovatko persut onnistuneet estämään vastaanottokeskusta missään tai muutakaan pakolaisten kuntakiintiön ottoa?

Eipä kunnilla ole päätäntävaltaakaan?

maha54

Quote from: Micke90 on 27.07.2016, 00:20:08

Maahanmuuttovirasto voi perustaa keskuksen kunnan omistamaan tilaan, jolloin asia käsitellään normaalisti, ja kunta päättää, onko se mukana vain ei.

Jos taas vastaanottokeskus perustetaan yksityisen omistamaan tilaan, kunnan hyväksyntää ei tarvita, vaikka käytännössä Maahanmuuttovirasto kantaa aina kysyy. 

Sen sijaan jo toiminnassa olevan vastaanottokeskuksen alaisuuteen tulevasta hätämajoitusyksiköstä päätöksen tekee yksin Maahanmuuttovirasto. 

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/maahanmuuttovirasto-voi-perustaa-vastaanottokeskuksen-kunnan-vastustuksesta-huolimatta/5287152
"DDR försvann inte - det flyttade bara lite norr ut." - laina tuntemattomalta ruotsalaiselta.

KTM

Quote from: Micke90 on 27.07.2016, 00:20:08

Ei, mutta missään tapauksessa ei kannata tuhlata kannatusääntään persuihin seuraavissa kuntavaaleissa.

Nyt kannattaa tukea uusia puolueita ja antaa niille toivoa kansallisesta noususta.

Ensi kunnallisvaaleissa ei missään nimessä kannata ääneestää persuja. Nyt on aika antaa epäluottamuslause ja katsoa auttaako se mitään ennen eduskuntavaaleja?

Mitä lähemmäksi nollaa persujen kannatus vajoaa seuraavissa kuntavaaleissa sen parempi, koska hallituksessa saavutukset ovat olleet pyöreä nolla. Ehkä joku vähitellen herää ymmärtämään miksi heitä on joskus äänestetty.

Micke90

Jabban tippuminen Espoon valtuustosta muun puolueen kannatuksen noustessa olisi kunnon nöyryytys oppi-isä Timolle.

JT

Quote from: Micke90 on 27.07.2016, 01:28:12
Jabban tippuminen Espoon valtuustosta muun puolueen kannatuksen noustessa olisi kunnon nöyryytys oppi-isä Timolle.

Aina löytyy tarvittava määrä espoolaisia raviurheilun harrastajia äänestämään Jabba valtuustoon. Kysymys kuuluu, kehtaako megalomaanikko Jabba lähteä vaaleihin, jos paikka valtuustosta irtoaa todennäköisesti vain Simon Elolta yli jääneillä äänillä.
Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.
- Mirja Niemitalo ("Hyvyyden aalto pyyhkäisi yli Suomen", Kaleva, 2.10.2015)

Micke90

Timpan kannatus on muutenkin ollut laskusuunnassa. Alla kuntavaalien äänimäärät:

2000 383
2004 1484
2008 8206
2012 5533

Eduskuntavaaleissa 2015 Timppaa suositumpia ehdokkaita Espoossa olivat sekä Tuppi että Kalle.

Vredesbyrd

En usko Jabban putoavan Espoon valtuuskunnasta, se on tähän mennessä solminut jo vinon pinon edustavuuksia sen paikan pamppuihin ja baarien penat & kaket äänestää tätä limanuljaskaa, koska voivat. Toivottavasti olen väärässä.
Psykoanalyyttisessä näkökulmassa aikuinen on ihminen, jolle ei tarvitse valehdella. Aikuinen kestää, jos hänelle sanotaan, miten asia on.

Uimakoulutettava

Merkelin-Sipilän turvapaikkapolitiikka upottaa paitsi Euroopan, myös ulkoministerinsalkkulaiset. Kyse on vain ajasta. Yllätys!
YLE:n ilouutinen 28.7.2016: "Merkel: Saksa ei muuta pakolaispolitiikkaansa iskujen takia". Wir schaffen das!  :) :flowerhat:

Halla-aho ja Soini seisovat yhdessä rintamassa Merkelin-Sipilän hallituksen takuumiehinä, mutta Halla-aholle tulee toistuvan yksittäistapauksellisena yllätyksenä, että hallituksen sitoutuminen "Monikulttuurisuuteen" ja Soinin salkkuunsa merkitsee Suomen päätösvallan sijaitsemista Berliinin unelmatehtaassa - jossa Sipilä onkin käynyt esittämässä hurmokselliset kiitoksensa henkilökohtaisesti:

Germany: Finnish PM Sipila praises Berlin's role in refugee crisis

https://www.youtube.com/watch?v=anCJwnHbzYA

Terrori epäilemättä vain lisää Sipilän ihailua Vapaan Maailman Kansleria kohtaan, koska Linja pitää "yllätykselliseen" loppuun asti. Jämäkkyydestään tunnettu Orpo viimeistelee tweeteillään Suomen aseman: ei pelkoa, ei valtaa.

Euroopan uppoamisesta on kuitenkin demokratiassa vastuussa kansa, jonka enemmistö tosin vastustaa Merkelin-Sipilän humanitaarisuutena mokuttamia väestönsiirtoja, mutta silti kantaa edelleen äänensä HallitusOppositiolle -  kuten aina ennenkin.

Poikkeuksen muodostavat Perussuomalaisten äänestäjät, joiden enemmistöä rintaansa röyhistelevät periaatekauppiaat eivät toistamiseen petä. Hillotolpallinen johtopäätös: Syyllinen puoluerekisteristä katoamiseen ei ole poliitikon peilissä, vaan kansassa... :roll:

"Taisi Merkel todeta tuossa keskustelussa lainaten edeltäjiään, että joka unohtaa EU-projektin, pitäisi käydä sotilaiden haudoilla sitä muistelemassa" :flowerhat:

Päälahjoittaja Sipilä

"Teko oli rikos ja siinä käytettiin väkivaltaa. Uhriksi otettua naista sormeiltiin vaatteiden alta. Ja siinä kaikki."

Dr. Kemppinen

Micke90

Soinin tähtihetki oli 2011 jytky. Sen jälkeen kannatus on ollut hiipuva.

maltti on valttia

Quote from: Uimakoulutettava on 30.07.2016, 12:37:47
Merkelin-Sipilän turvapaikkapolitiikka upottaa paitsi Euroopan, myös ulkoministerinsalkkulaiset. Kyse on vain ajasta. Yllätys!
YLE:n ilouutinen 28.7.2016: "Merkel: Saksa ei muuta pakolaispolitiikkaansa iskujen takia". Wir schaffen das!  :) :flowerhat:

Halla-aho ja Soini seisovat yhdessä rintamassa Merkelin-Sipilän hallituksen takuumiehinä, mutta Halla-aholle tulee toistuvan yksittäistapauksellisena yllätyksenä, että hallituksen sitoutuminen "Monikulttuurisuuteen" ja Soinin salkkuunsa merkitsee Suomen päätösvallan sijaitsemista Berliinin unelmatehtaassa - jossa Sipilä onkin käynyt esittämässä hurmokselliset kiitoksensa henkilökohtaisesti:

Germany: Finnish PM Sipila praises Berlin's role in refugee crisis

https://www.youtube.com/watch?v=anCJwnHbzYA

Terrori epäilemättä vain lisää Sipilän ihailua Vapaan Maailman Kansleria kohtaan, koska Linja pitää "yllätykselliseen" loppuun asti. Jämäkkyydestään tunnettu Orpo viimeistelee tweeteillään Suomen aseman: ei pelkoa, ei valtaa.

Euroopan uppoamisesta on kuitenkin demokratiassa vastuussa kansa, jonka enemmistö tosin vastustaa Merkelin-Sipilän humanitaarisuutena mokuttamia väestönsiirtoja, mutta silti kantaa edelleen äänensä HallitusOppositiolle -  kuten aina ennenkin.

Poikkeuksen muodostavat Perussuomalaisten äänestäjät, joiden enemmistöä rintaansa röyhistelevät periaatekauppiaat eivät toistamiseen petä. Hillotolpallinen johtopäätös: Syyllinen puoluerekisteristä katoamiseen ei ole poliitikon peilissä, vaan kansassa... :roll:
Uimakoulutettavan kannattaa omaksua sellainen tieto, että myös hän itse seisoo Merkel politiikan takana tekemättä mitään muuta kuin puukottamalla selkään niitä jotka Merkel  politiikkaa oikeasti vastustaa. 

Uimakoulutettava

Quote from: maltti on valttia on 30.07.2016, 12:56:42
Uimakoulutettavan kannattaa omaksua sellainen tieto, että myös hän itse seisoo Merkel politiikan takana tekemättä mitään muuta kuin puukottamalla selkään niitä jotka Merkel  politiikkaa oikeasti vastustaa.

Puukkoselkäisenä ex-perussuomalaisena seison vain sen valtiomiehen ja puolueen takana, joka oikeasti nousee vastarintaan Merkelin-Sipilän hurmoksellista Linjaa vastaan. Tätä arvioin sanojen ja tekojen perusteella:

Tornion HotSpottia (ja miksei Kihniön PerusVokin ruokamielenosoitustakin) voi toki yrittää mainostaa sekä Euroopan Komissiolle että kansalle... :roll:

Äänestäminen on uskottava vaihtoehto vain, jos on olemassa uskottava puolue. Suomessa ei enää ole.

Päälahjoittaja Sipilä

Dr. Kemppinen

Nanfung

Suomen ainoana sivistyspuolueena persut ovat ainoa varteenotettava vaihtoehto seuraavan hallituksen ministerivalinnoissa.
Suomen kielen sanoissa on pasaatituulen lempeää voimaa ja laulettuna se soi, kuin parhaiten viritetty Stradivarius.

Mika

Tänään julkistetussa uusimmassa gallupissa persujen kannatus on 7,6 % ;D    Toivottavasti alamäki jatkuu edelleen.

"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

no future

Ja vassaritkin kirkkaasti edellä. Mut kyllä tässä puhutaan syvien kansanrivien äänellä edelleen.

Veturinainen

Puolueiden kannatusilmoitukset ovat julkisia. Lue Hesarin viimekertainen juttu tämän linkin takaa.