News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2016-02-03 Panu Huuhtanen: RK hajoaminen

Started by vihapuhegeneraattori, 03.02.2016, 15:09:57

Previous topic - Next topic

MacGyver

Jopas on täällä tapahtumien suunnitelmat kiihkeimmillään :)

Jos joku ei jaksa lukea koko tuota keskustelua edellä, tiivistin sen tähän;
(Tämä ihan huumoripohjalta. Tunteet kuumenee vaan välillä jokaisella, antaa palaa vaan, kyllä tänne tekstiä mahtuu)

ph: ELC? Tuohan on joku isänmaallinen EU. Ei isänmaallinen järjestö voi olla kansainvälinen.

kh: Olen käynyt Virossa joten ELC ei voi olla mikään impivaaralainen järjestö. Mulla on ulkomailla kavereita ja sinua ei muuten huolita mukaan.
Nostan penkistä 182.

ph: Olen aikasemmin jo sanonut etten halua olla tekemisissa ELC:n kanssa, mutta nyt sanon sen uudelleen.

Pekka Kemppainen

Quote from: b_kansalainen on 15.02.2016, 23:10:09

Jos häviää kissakahvilalle, niin ei kannattais elvistellä :) Ainakaan, jos tavoittelee poliittista uskottavuutta.

Minäkin kävin äänestämässä kissakahvilaa. :) Jaloille luontokappaleille häviäminen ei ole mikään häpeä.

Khevonen

Onnea Kyuulle ja kumppaneille Panun kanssa. Tuo mies onnistuu riitautumaan itsensäkin kanssa :)

Tuntuu että olen arvioinut hieman väärin ihmisiä. Pekalle rehellisesti sanon, että en arvosta häntä ja voinemme tässä lyödä virtuaalisesti kättä yhteen siitä, että molemmat ainakin puhumme suoraan ja rehellisesti. Susannasta en osaa sanoa mitään, kun hän tuntuu olevan maanantaisin anarkisti, tiistaisin kansallissosialisti ja keskiviikkoisin ties mitä. Ehkä jos tapaisin joskus paremmalla ajalla hänet, voisin ottaa jotain sanomisiani takaisin. Itseasiassa tuo voisi olla hauskakin tapaaminen, sillä minulla on ihan filosofisteoreettista mielenkiintoa demokratian luhistumista ja anarkismia kohtaan. Luulen että hänellä on asiasta myös ajatuksia.

Panu sen sijaan... Voi hyvä jumala (en usko jumaliin) tuota juutalaisvihaa. Se sumentaa kaiken järjellisen logiikan. En alennu vastaamaan enää hänen purkauksiinsa. Antisemitismi ei ole minun leipälajini.

En tiedä kuka b_kansalainen on, mutta ei kannata tulla isojen poikien leikkiin, jos ei tuota enempää tajua. Palestiina nimistä valtiota ei ole koskaan ollut, sen nimistä kansaa ei ole koskaan ollut, Palestiina on vain poliittinen pelinappula monelle arabimaalle. Egyptikin rakenti muurit Egyptin ja "Palestiinan" välille.

Oho. En huomannut b_kansalaisen heilausjuttua. Näytäpä kuva jossa heilaan Sepin kanssa. Juttelen kyllä Sepin kanssa mielelläni, sillä hän on oikein mukava mies, mutta pistä se heilauskuva nyt näkyville ettet tee itsestäsi täyttä valehtelijaa.
"Thank god leftards are more self-destructive than any other group."

Panu Huuhtanen

Quote from: khevonen on 16.02.2016, 23:11:48

Panu sen sijaan... Voi hyvä jumala (en usko jumaliin) tuota juutalaisvihaa. Se sumentaa kaiken järjellisen logiikan. En alennu vastaamaan enää hänen purkauksiinsa. Antisemitismi ei ole minun leipälajini.

Voi hyvä jumala (mäkään en usko jumaliin) tuota Markon panuvihaa. Se sumentaa kaiken järjellisen logiikan.

Jos sanon, että Suomen 1300 juutalaisella on tosi vähän tekemistä ainakaan mun suomalaisuusaatteeni kanssa, niin tekeekö se musta antisemitistin??? Jos jatkan sanomalla, että Suomen 1300 metodistiakaan ei vaikuta paskaakaan mun suomalaisuusaatteeseeni, niin vihaanko silloin myös metodisteja???

Entäpä baptistit, joita on jo tuhat enemmänkin? Pitäisikö suomalaisuudessani näkyä babtistien kädenjälki? WTF??? Mitä toi Parkkola nyt sekoilee?

Pitikö sun Marko lähteä sinne ulkomaalaisen paremman väen pariin ja lopettaa puhuminen Hommalle? Kun ELC:llähän ei pitänyt olla mitään asiaa meille tavallisille kuolevaisille.

Khevonen

Minähän puhun nyt itsenäni. Ei minulla ole lupa puhua ELC:n nimissä ilman muiden lupaa.

Sinun käsitys suomalaisuudesta on aika erikoinen. En ole tavannut ketään muuta joka olisi kyseenalaistanut minun suomalaisuuteni, nationalistisuuteni ja isänmaallisuuteni. Mutta kerta se on ensimmäinenkin :D

Tämä on kyllä mielenkiintoista mitä alta aina löytyy, kun vähän rapsuttaa kuorta. Täytyy kehaista itseäni, että psykologisessa sodankäynnissä minulla ei ole mitään ongelmia. Mutta jätän tämän keskustelun tähän ja palaan astialle vain korjaamaan tilannetta, jos ELC:stä taas puhutaan jotain paskaa.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: khevonen on 17.02.2016, 01:18:42
Minähän puhun nyt itsenäni. Ei minulla ole lupa puhua ELC:n nimissä ilman muiden lupaa.

Sinun käsitys suomalaisuudesta on aika erikoinen. En ole tavannut ketään muuta joka olisi kyseenalaistanut minun suomalaisuuteni, nationalistisuuteni ja isänmaallisuuteni. Mutta kerta se on ensimmäinenkin :D

Tämä on kyllä mielenkiintoista mitä alta aina löytyy, kun vähän rapsuttaa kuorta. Täytyy kehaista itseäni, että psykologisessa sodankäynnissä minulla ei ole mitään ongelmia. Mutta jätän tämän keskustelun tähän ja palaan astialle vain korjaamaan tilannetta, jos ELC:stä taas puhutaan jotain paskaa.

Mikä wattu toi ELC on?

Khevonen

Quote from: Hämeenlinnan Oraakkeli on 17.02.2016, 02:39:10
Mikä wattu toi ELC on?

Perustaisin sille oman ketjun, mutta tietänet, että Hommalla siitä tulisi sellainen likasanko, ettei sitä kestäisi kukaan.

ELC:tä voitaisiin kuvata näin. Suomen Sisu toimii Suomen sisällä keskustelukanavana jäsenilleen. Sisu on perustanut paikallisyhdistyksiä, joilla on muunkinlaista toimintaa. Tämä on erittäin hienoa mielestäni.

ELC on vastaava, mutta Euroopan laajuisesti. Me välitämme toisillemme tietoja siitä, mitä tapahtuu ihan ruohonjuuritasolla Suomessa ja muualla Euroopassa. Esimerkiksi sitä kautta sain tietoa, että matut yrittivät lääppimiskampanjaa 14. päivä. Ilmoitin asiasta poliisille ja lääppimisiä ei tapahtunut. Mielestäni tällainen tiedonvaihto on erittäin hyödyllistä. Saamme mm. tietää etukäteen, jos Suomea kohti on lähdössä matutulva. Jaamme tietoa toki järjestön ulkopuolellekin, jos sellaista jaettavaa ilmenee.

ELC on löydä kaveripiiri, kuten poliisi sanoisi. Me emme voi komentaa toisiamme tekemään mitään. Mutta koska kaikki ovat samalla asialla, ei mitään komentoketjuja tarvita. Kaikki ymmärtävät tietojen vaihdon tärkeyden.

Mukana on joitain järjestöjä, jotka tekevät esim. katupartiotoimintaa ja estävät moskeijoiden rakentamista (ulkomailla) sekä suorittavat myös omia toimiaan esim. Flanderin itsenäistyminen. Mutta meillä on kaksi kriteeriä, millä porukkaan pääsee mukaan tai mitä rikkomalla porukasta pääsee ulos: 1. riitaa ei haasteta 2. väkivaltaa ei harrasteta

Mielenosoituksiin osalilstumisesta ei olla puhuttu, joten siksi kehotin pitämään ELC:n erillään mielenosoituksia järjestävistä järjestöistä.

Sitä en ymmärrä miten tällaiseen tiedonvaihtopiiriin kuuluminen tekisi minusta ei-isänmaallisen. Minähän toimin pitkäjänteisemmällä tasolla ja ajattelen vuosien päähän Suomen tilannetta. Toiset toimivat lyhyemmällä aikataululla ja järjestävät mielenosoituksia. Mielestäni kumpikin on hyvä asia, eikä kumpikaan huononna toista.

Nationalisti

Jokainen nationalisti on automaattisesti sionisti. Nationalisti kannattaa sitä, että joka kansalla on oma suvereeni valtionsa. Sionistit kannattavat että heillä on Israel ja finnofiilit että meillä on Suomi. Jos olet nationalisti, olet myös sionisti. Mietipä sitä.

Kummallinen olisi sellainen nationalisti, joka kannattaa alkuperäisen väestön karkoittamista kolonisoijan tieltä.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

Khevonen

Quote from: Nationalisti on 17.02.2016, 11:09:19
Kummallinen olisi sellainen nationalisti, joka kannattaa alkuperäisen väestön karkoittamista kolonisoijan tieltä.

Tämä on eri keskustelun aihe, mutta menkööt nyt tässä.

Judea mainitaan historiallisissa kirjoissa vuosisatoja ennen Palestiinaa. Judea tarkoitti kuningaskuntaa, kun Palestiina vain yleisesti aluetta siellä. Historiallisilla perusteilla Israelilla on täysi oikeus valtioonsa.

Palestiinaa sen sijaan ei ole olemassakaan. Gaza ja Länsiranta ovat vain alueita, joita arabimaat käyttävät Israelia vastaan. Miksi muuten Egypti olisi rakentanut muurin, etteä palestiinalaiset pääse Egyptiin? Miksi muuten Jordania, Syyria (no siellä on sota nyt), Saudi-Arabia ym. arabivaltiot eivät halua ottaa palestiinalaisia hoiviinsa? Se hoituisi erittäin kätevästi.

Palestiinalle on tarjottu itsenäistymistä. He vastustavat sitä. Miksikö? Koska silloin ensimmäinen Scud Israeliin olisi cassus belli ja sodan luonne muuttuisi aivan toisenlaiseksi. Palestiina häviäisi päivässä.

Palestiinalaiset saavat muuten runsaat määrät avustuksia ja työpaikkoja Israelista. Israel haluaisi palestiinalaisten olevan vain rauhassa, eivätkä ampuilisi tai kiduttaisi heidän kansalaisiaan. Asiaa voitaisiin verrata Suomen menetettyyn Karjalaan. Eipä siellä hirveästi riehuta ja ammuta scudeja. Miksikö? Siksi koska Neuvostoliitto ei aseistanut karjalaisia, kuten he aseistivat arabivaltioita Israelia vastaan.

Joten kyllä, Israelilla on oikeus omaan valtioon. Palestiinalaisetkin voisivat mielestäni itsenäistyä. Ovathan he jo olleet sillä alueella hyvän aikaa, niin mikseipä heille annettaisi valtiostatusta.

Susanna Kaukinen

Tämä keskustelu on kyllä kieltämättä melko raikasta luettavaa! :-D

Jos suomalaisen pitää rakastaa kaikkien valtioiden kansallismielisyyttä, koska Isreal on rakkaamme, pitää varmaan sitten myös rakastaa ekspansiivisen venäläisen nationalismin ihastuttavaa aatetta.

Priceless. Melekosta. :-)
Ilman juuria et ole yhtään mitään.

Gunnar Hymén

09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

vihapuhegeneraattori

Quote from: Miniluv on 14.02.2016, 11:46:35
Quote from: khevonen on 14.02.2016, 10:52:07
Tästä keskustelusta pitäisi jokaisen JR/RK/Odinien yms. nähdä, kuinka joillakin on agendana pelkästään puhua paskaa toisista. Edelliseen viitaten epäilen JR:n eliniäksi noin 2 päivää sen jälkeen kun jostain on kyetty itseasiassa päättämään.

Yhtään JR-mielenosoitusta ei tule sen jälkeen, kun asia on kunnossa. No shit, Sherlock.

2 päivää on ylimitoitettu arvio :)

Helvetti, kun se käänteentekevä päätös/tapahtuma tapahtuu, mä vietän seuraavat 2 päivää ainakin tukevasti kännissä.

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Susanna Kaukinen

Aha. Täällä poistellaan viestejä, jotka on totta.

En tule takaisin.
Ilman juuria et ole yhtään mitään.

vihapuhegeneraattori

Eiköhän se "keskustelu" voi joko loppua tai muuttua hiukan salonkisävyisemmäksi.

Eri mieltä voi olla, mutta toisten nimettely ja syyttely (suuntaan tai toiseen) ei auta nyt. Millä helvetillä meidän pitäis kerätä väkeä miekkareihin jos me vain kustaan toistemme muroihin.

Aikuiset ihmiset, joskus voi näyttää esimerkkiä ja lopettaa ensimmäisenä.

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Histon

Vai on nasulit "yli-innokkasta nuorisoa". JR:n ja Homman kannattaa pysytellä ihan helvetin kaukana tuosta pellekaartista.
Dear @realDonaldTrump, Sweden is immigration friendly, international & liberal. One of the most prosperous, richest, safest places on earth.

— Alexander Stubb (@alexstubb) 19. helmikuuta 2017

Rikastettu uraani

"Why can't we all just get along."

Poteroitten kaivelu ja rintamalinjojen vetäminen "omien joukoissa" silloin, kun kaikkien pitäisi tehdä voitavansa sen yhteisen haasteen suhteen (jonka me kaikki tiedämme) ei meidän asiaamme juuri edistä. Jos kaikki osalliset eivät pysty sujuvaan yhteistyöhön keskenänsä, kunnioittakaa toisianne ja antakaa ilman enempää sapelien kolistelua toisillenne mahdollisuus toimia siinä organisaatiossa missä haluaa. Kaikkien ei tarvitse toimia samassa komppaniassa, mutta samaa "vihollista" vastaan.

"ME taistelemme kodin, uskonnon ja isänmaan puolesta". Kun Mannerheim aikanaan lausui nuo sanat, hän tiesi, että entiset veriviholliset parinkymmenen vuoden takaa taistelivat ilman kaunaa samalla puolella, samaan asiaan uskoen. Tuohon lauseeseen on hyvä yhtyä tänäkin päivänä.
Me taistelemme kodin, uskonnon ja isänmaan puolesta.

MW

YLE kyllä osaa poimia rusinat kakuista. Pari päivää sitten oli juttu RK-miekkarista lokakuussa Narinkkatorilla, kuvin höystettynä.

Kuvat olivat luonnollisesti siegheilausta pilottitakeilta. Olin yleisössä, en nähnyt. Varmasti autenttista materiaalia, mutta perin tarkoitushakuisesti valittua. Oli meitä ihan maltillisiakin kapinallisia, siellä takarivissä. Ihan v*tusti enemmän.

Yritin itse asiassa rakentavaa keskustelua vastamielenosoittajien edustajankin kanssa, ja rastatukkainen poika olikin jokseenkin järkevän oloinen, kunnes pullea postpunkkarityttö tuli vituttelemaan kuola valuen, ja keskustelu päättyi.

millla

Eikö näissä yhteistyökuvioissa voisi sopia, ettei puhuta niistä erottavista aiheista? Jos on yhteisymmärrystä rajojen kiinni laittamisesta, miksi debatoida Israelista.

(Luin vain hieman loppua ketjusta, tuli vain mieleen...)

MW

Quote from: millla on 18.02.2016, 23:01:39
Eikö näissä yhteistyökuvioissa voisi sopia, ettei puhuta niistä erottavista aiheista? Jos on yhteisymmärrystä rajojen kiinni laittamisesta, miksi debatoida Israelista.

(Luin vain hieman loppua ketjusta, tuli vain mieleen...)

Joillekin nämä näihin miekkareihin hakeutuvat siegheilaavat nuoret ovat ehdoton "no no", ei voi olla samassa tilaisuudessa.

Kokemus on osoittanut, että suurimmasta osasta niitäkin tulee niitä Kelan biisin "muurareita taksikuskeja, suutareita, yksinhuoltajaäitejä, autokauppiaita, lääkäreitä virkamiehiä, vääpeleitä.

Paitsi tietysti jos ne pannaan vankilaan, koulukotiin, helvettiin ja vittuun "rasistisesta elehdinnästä" jo nuorena.

EDIT: Ja jos joku nyt siellä huutaa "HA-HAA", niin: siegheilaajien innoitus tulee jostain korkeajännitys-lehdistä, tai ehkä nykyään netin joltain puolelta. Tilapäistä, päälleliimattua identiteetin koettelua.

Se ei ole jotain, joka imetään äidinmaidossa, ja jatketaan isien esimerkin ja perimän rohkaisemana.

Niin kuin jotkut epämiellyttävät käytänteet joisain muissa kulttuureissa.

UgriProPatria

Quote from: Susanna Kaukinen on 18.02.2016, 21:40:32
Aha. Täällä poistellaan viestejä, jotka on totta.

En tule takaisin.

Huomaan, että muuan Palestiinan historiaa selventävä viestini poistettiin.

Khevonen

Quote from: Susanna Kaukinen on 18.02.2016, 03:41:07
Jos suomalaisen pitää rakastaa kaikkien valtioiden kansallismielisyyttä, koska Isreal on rakkaamme, pitää varmaan sitten myös rakastaa ekspansiivisen venäläisen nationalismin ihastuttavaa aatetta.

Se ei ole nationalismia. Opettele edes aakkoset ennen kuin alat pätemään.

Suskia lainaten, minäkin painun tästä likakaivosta. En jaksa keskustella ihmisten kanssa jotka eivät jumalauta edes osaa termejä. Eskpansiivisuus ei kuulu nationalismiin vaan empirismiin! Ja sitten joku antaa golftaputukset tälle aivopierulle.

Ottakaa yhteyttä facessa yksityisviestillä niin voin opettaa edes perusasiat. Ei tarvitse nolata itseään Ylen tai kenenkään edessä sitten.

Fair

Olisin mielelläni mukana rakentamassa kansanliikettä, joka ajaa rajojen sulkemista, mutta kuten tämäkin keskustelu osoittaa, on se mahdotonta. Siis yhteisensävelen löytäminen. Ajatus tuhansien, saati kymmenientuhansien ihmisten miekkarista on täysin utopistinen tilanteessa, jossa niitä eniten tarvittaisiin! Itselläni on käsitys, että tässä keskustelussa on mukana henkilöitä jotka ovat jo tahoillaan järjestäneet miekkareita, mutta nyt sättivät toisiaan ja kehuvat itseään. En tiedä miten Seinäjoella sen tekivät, mutta onnistuivat mielestäni täydellisesti. Sieltä kannattaisi  riitapukareiden tiedustella vinkkejä. Menemättä kenenkään yksittäisen nimimerkin kirjoitukseen sanon muutamien teistä olevan ihan vitun sekaisin.

Pekka Kemppainen

Quote from: Rikastettu uraani on 18.02.2016, 22:35:37
"Why can't we all just get along."

Poteroitten kaivelu ja rintamalinjojen vetäminen "omien joukoissa" silloin, kun kaikkien pitäisi tehdä voitavansa sen yhteisen haasteen suhteen (jonka me kaikki tiedämme) ei meidän asiaamme juuri edistä. Jos kaikki osalliset eivät pysty sujuvaan yhteistyöhön keskenänsä, kunnioittakaa toisianne ja antakaa ilman enempää sapelien kolistelua toisillenne mahdollisuus toimia siinä organisaatiossa missä haluaa. Kaikkien ei tarvitse toimia samassa komppaniassa, mutta samaa "vihollista" vastaan.

"ME taistelemme kodin, uskonnon ja isänmaan puolesta". Kun Mannerheim aikanaan lausui nuo sanat, hän tiesi, että entiset veriviholliset parinkymmenen vuoden takaa taistelivat ilman kaunaa samalla puolella, samaan asiaan uskoen. Tuohon lauseeseen on hyvä yhtyä tänäkin päivänä.

Olen viimevuoden lokakuusta alkaen toistanut tuota, minkä sitaatissa boldasin. Kun 10.10. järjestettiin ensimmäistä 'Jotain rajaa!'-miekkaria, siihen kohdistui myös nyttemmin aiheettomiksi osoittautuneita epäilyjä vesittämisestä.  Minun reaktioni oli osallistua tapahtumaan omalla panoksellani, mikä näkyy myös paikalta otetuista kuvista.

Myöhemmin syksyllä eräässä nettijulkaisussa syytettiin näkyvää JR-toimijaa "suvakiksi". Samantien pyysin hänet lähinnä seuraavaan rk-miekkariin puhujaksi. Näkemyseroja on, saakin olla, mutta ne eivät ole konfrontaatiota, eikä niitä saa sellaisiksi käsittää. Po. tapauksessa yleisö piti "suvakin" puheesta (ablodeista päätellen) aivan yhtä paljon, kuin "radikaaliksi" leimatun Susanna Kaukisen. Siis sama yleisö, samalla torilla.

Tässä on näitä ristiriidoilla-pelaamis-tilanteita tullut vastaan säännöllisesti,  eikä niistä selvitä tunkionpohjaa tonkimalla, vaan suhteellisuudentajulla ja katsomalla eteenpäin. Meillä on vielä paljon työtä edessä, ennenkuin rajat on kiinni.

Erääseen tilanteeseen reagoin seuraavalla viestillä meidän suljetussa "mutapainiryhmässämme":
"Pekka Kemppainen:
Maanantaina 15.02. päätin osallistua Marco de Witin ja Mario Argentan koollekutsumaan mielenosoitukseen stadissa. Jotkut ovat kyselleet, miksi olin siellä. Siispä kerron: Rajat-kiinni!-mielenosoitusliikettä on revitty hajalle jo neljättä kuukautta erinäisillä ristiriidoilla. Siksi katsoin tarpeelliseksi demostroida, ettei porukassa ole henkilöitä, jotka eivät tarvittaessa pysty toimimaan yhdessä.

Toki on olemassa ihan todellisisiakin erimielisyyksien aiheita, joita on pakko käsitellä. Viestini osallistumisellani oli se, että riitelyt voidaan jättää taakse, jos halutaan, vaikka huomenna klo. 09.00 aamulla ja jatkaa eteenpäin taakse katsomatta. Se edellyttäää vain motivoitumista siihen asiaan, jota olemme tekemässä.

Mistä ihme-kysymyksistä olemmekin riidelleet, niitä tärkeämpiäkin asioita on olemassa. Mm. mielenosoitusliikkeemme varsinainen tavoite. Sama toisinpäin: Jos keskitymme tavoitteeseemme, ristiriidat ja "ristiriidat" putoavat ansaitsemaansa merkitykseen. Niiden vatkaaminen olis vähän niinqon itkemistä toissavuotisen siemenperunan heikosta laadusta. Muista, Sami, tämä kun keväällä laitat pottuja maahan.

Kuvassa Marco puhuu, minä odotan vuoroani.
Henkilön Pekka Kemppainen kuva.
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xlp1/v/t1.0-9/12705761_1672117769704349_5269731095707548445_n.jpg?oh=28100e96e6fbe5dbce5d5e6b23f5ec7d&oe=575B19A6

Tykkää · Vastaa · 1 · Eilen 2:41"

Politiikan huipulta on kulunut sekä positiivisia sananvalintoja, että huolestuttavaa "orpoilua". Paineita on sekä rajojen sulkemiseen että uuden ihmisvyöryn sisäänpäästämiseen. Kabinetteihin me emme pääse. Niissä puhuu vaalirahan ja poliitikkoja johtokuntiinsa ottaneiden vokki-bisnes-yritysten ääni. Me voimme kuulua vain kaduilla.

Juhak

Ihan käsittämätöntä puhetta, että porukka pitäisi jakaa kahteen osaan! Nyt jos koskaan tarvitaan yhteistä linjaa eikä mitään lässytyksiä kuka on oikealla tai jopa äärioikealla. Todella naurettavaa et yksi tai kaksi ihmistä vetelee viivoja missä kukakin seisoo, jos tässä meinataan tehdä jotain näkyvää, niin pitäisi heti lopettaa toisten mustamaalaaminen jonkun viivan "väärälle" puolelle. Isoja miekkareita tarvitaan ei kahtiajakamista!!!!  Ymmärtäkää jo!

Mitä tulee väitteisiin 6.12 Itsenäinen Suomi 2015 tapahtumaan niin olen pöyristynyt ihmisten vähättelystä. Jos ihan totta puhutaan Niin siellä oli vähän perkeleesti sakkia tekemässä/laittamassa alulle sitä tapahtumaa!  Mainitsen tässä muutaman en kaikkia: Rajat kiinni (kummatkin) Muutos, Suomidemokraatit, Jotain rajaa, 90-Luvun lamanuhrit, Sisu (piirijärjöstöjä) jne.... Erikseen mainittakaan Eturautin ja Väli-klemelän panos, ilman heitä tää tapahtuma olisi mennyt niin päin persettä kun olla ja voi, he pelastivat tapahtuman siitä ei ole kahta sanaa!

Tarvitaan yhdessä tekemistä ei tota minä minä minä ajattelua, mikä paistaa jossain viesteissä. Ei vaan uppoo mun päähän miksi tällä asialla pitää omaa egoaan nostaa, säälittävää kaikin puolin.. Sitten kun joku tekee jonkun YHTEISTYÖKUVION niin eikös siellä ole nää pari ihmistä vetämässä niitä viivoja taas sinne "äärioikealle" He ovat sitä ja tätä, kuhan nyt vaan ei varmasti saa mitään aikaseksi.

Aletaan nyt vihdoin tehdä yhdessä näitä hommia! Ei sinne lavalle/tapahtumiin varmaa kukaan halua mitä heilaajia sun muuta siihen liittyvää, eikä näistä nykyisistä toimijoista KUKAAN ole semmosta miekkareihin tuomassa! Jotain rajaa, Rajat kiinni (kummatkin), Itsenäinen Suomi, Suomidemokraatit, Muutos, ELC jne. Tai kertokaa missä on sunnitteilla miekkareihin viedä edellä mainittuja asioita? Mitä minä olen noissa miekkareissa pyörinyt, niin kaikkien edellä mainittujen miekkareissa on ollut lähes sama kaava, eli mistä ihmeestä nää jutut revitään?

UgriProPatria

Eli: yhteistyötä, maltillisesti, muistaen, että miekkariin osallistuu muitakin kuin "Minä!" ja oma käytös leimaa myös vierellä olijoita. Jos miekkarissa esiintyy jonkinlaista ohi-asian-menoa, jokunen, muutoin vilpitön osallistuja saattaa vähin äänin hiipiä kauemmaksi.

Esim. 30. tammikuuta marssi naisrauhan puolesta alkoi komealla letkalla Narinkkatorilta, mutta minne se yhtäkkiä katosi? Kaikki eivät selvästikään päätyneet perille asti, Senaatintorille. Jokin karkoitti osan pois.

Itse katselin vaivihkaa muuatta islaminuskoa herjaavaa plakaattia ja ajattelin, että tuohon plakaattiin en kyllä itse samaistu. Itselläni ei ole tarvetta herjata kenenkään vakaumusta sinällään.

Poliittinen asiani on vastustaa epäisänmaallisuutta, vieraskansaista maahantunkeutumista, puolustaa omaa, suomalaista kansaani ja maatani. Nämä, noin jotakuinkin, ovat omat, poliittiset motiivini. Minulle on ykshailee, kumartelevatko muslimit Mekkaan päin, valinta on kunkin oma, mutta suomalaisen yhteiskunnan julkiseen kuvaan sellainen ei sovi. Suomi ei ole, eikä saa tulla islamilaiseksi tasavallaksi, johon nk. suvakit ohjaavat maatamme.

En pysty ollenkaan ymmärtämään noita suomalaisia maanpettureita, oman kansansa pettureita, jotka epäilemättä saavatkin vain henkilökohtaista hyötyä kansanpetoksestaan. Itse taas olemme miekkareissa suorastaan henkemme kaupalla, rikollisen toiminnan, kuten kansanpettureiden omiin, tai heidän, mahd. esim. ISISille myymiin, laittomiin arkistoihin valokuvaamisen kohteina ja jota poliisi vain katsoo sivusta. Mm. Takkunetissä henkeämme epäsuorasti uhkaillaan: tunnistamaan kuvista meitä, "jotta rasismi saadaan loppumaan." Tulkitkaa tuollainen ilmoitus, miten tahdotte.

Minä tulkitsen tuon kansanpettureiden, rohkeita, isänmaallisia suomalaisia vastaan suunnattuna tappouhkauksena. Tiedämme siis, missä mennään. Mikä on maamme myyneiden kansan- ja maanpettureiden viimeinen keino yrittää estää heidän maanpetoksellisten bisnestensä häiritseminen.

ArtturiE

Nuiva ja maahanmuuttokriittinen kenttä näyttää pirstaloituvan pieniksi kuppikunniksi, jos tulkitsee asioita eri medioista nähdyn ja kuullun perusteella.  Tänään katsoin Susanna Kaukisen videon youtubesta, jossa hän kritisoi mm. Janitskinia, Junesta, Marco de Witiä, Tiina Wiikiä.

Minusta Kaukinen vaikuttaa joissakin asioissa järkevältä, mutta joissakin täysin eri linjoilla oman käsitykseni kanssa.  Janitskinista minulla on sama käsitys, riippuu asiasta. Junesta arvostan varsinkin taustansa huomioiden, en ymmärrä mitä pahaa on siinä, että on suomalaisuuden puolustaja, vaikka ei ole taustaltaan täysin suomalainen?  Meillä riittää Suomessa ihan puhdasrotuisia suomalaisia oman kulttuurimme ja maamme mädättäjiä, jotka herättävät vähintäänkin myötähäpeää.
Marco de Wit on mielestäni hyvä omalla tyylillään ja Tiina Wiikiä paitsi katselee mielellään  ;) myös arvostan hänen selkeää tyyliään vetää omaa ohjelmaansa.  On paljon muitakin toimijoita, mutta juuri monen merkittävän toimijan keskinäiset erimielisyydet melko pienissäkin asioissa hajottavat nuivan kentän.  Tämä siis vain omana mielipiteenäni ilman mitään tarkempaa analyysiä kiistojen syntyyn.

Nyt tärkeintä olisi yhdistyä "kattojärjestön" alle ja haudata linjaerimielisyydet ja periaatekiistat suuremman yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi eli haittamaahanmuuton ja sosiaalietuuksien ja verovarojen tuhlauksen pysäyttäminen ja maamme henkisen ilmapiirin kääntäminen Suomen edun mukaiseksi.  Aikaa vaaleihin on vielä ja yhtenäisen rintaman rakentaminen unelmajengin ja suvakkien vastavoimaksi pitää olla nyt ykköstavoite.  Sen tavoitteen tiellä ei saa olla kenenkään henkilökohtainen etu tai muu itsekäs tavoite.  Otetaan esikuvaksi ilmiönä vaikka Saksan AfD.   
Peace. And that really has nothing to do with islam.
-Pat Condell
Jussi Halla-aho pääministeriksi 2019
Laura Huhtasaari presidentiksi 2024
Giorgia Meloni http://www.fratelli-italia.it
Matteo Salvini http://www.leganord.org

"keskiaasialainen"

Monokulttuuri FM
https://www.youtube.com/channel/UCXDMEjhhzvzqJQvXUPWVXfA