News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

sianliha-asetus , valtion tai kuntien tukema vok-ruokailun ainoa lihatuote sika

Started by siviilitarkkailija, 01.02.2016, 07:56:03

Previous topic - Next topic

siviilitarkkailija

Sianliha on hyvää ja turvallista ravintoa. Sen tuottaminen ja käyttö kuuluu Suomalaiseen kulttuuriin. Eduskunta voi minä päivänä hyvänsä korjata n 50-70% kaikesta tp-hakuun ja suomalaisen sianlihantuottajien ongelmiin liittyvästä problematiikasta määräämällä sianlihan lakisääteisesti vastaanottokeskuksiin liharavinnoksi.

Näin yksinkertainen muutos tuottaa melko pian suuria säästöjä sekä tp-hakijoiden etnisen sekä tosiasiallisen hädänalaisseulonnan jolla järjestelmään pykivät elintaso- ja valikoijapakolaiset nopeasti ja edullisesti voidaan erottaajoukosta.

Eli jos sianliha on ylitsepääsemätön ongelma turvapaikan hakijalle,  niin tällöin turvapaikan todellinen tarve on jotain muuta kuin hädänalaista ja konkreettista. Eduskunta voi minä päivänä hyvänsä tehdä tämän korjaus -ja tarvemäärittelysäädöksen sianlihan avulla. Kyse on pikkujutuista (tai toisten mielestä) joka tosiasiallisesti korjaa isoja integraatioon ja turvapaikkahakemiseen liittyviä ongelmia.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Lalli IsoTalo

Haram-lihan tuotannon kieltäminen koko maassa olisi hyvä jatko.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

siviilitarkkailija

Minä suhtaudun varauksellisesti kieltoihin ja rajoituksiin. Mutta sianliha - asetus vastaanottokeskustoimintaan on nähdäkseni paras ja ainoa keino edullisesti ja tehokkaasti tukea suomalaista sianlihatuotantoa samalla kun säästetään vok-kustannuksia ja saadaan integraatioon valmiita tp-hakijoita.

Eduskunta voi minä päivänä hyvänsä sianliha -asetuksen avulla korjata monta yhteiskunnan ongelmaa ja tp-hakemisen vääristymää..
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Peltipaita

Kun tänne nimenomaan halutaan sopeutumiskyvyttömiä muslimeja niin tuo konstihan voisi vähentää niitä?
"Kumiluodit ovat hyväksyttävyyden rajoilla"  sanoi Matti Vanhanen, kun Kataloniassa haluttiin saada mielipide selville äänestämällä.

Zakhal

Jokainen voi omalla kustannuksella hankkia mielikuvituskaverien vaatimusten mukaiset elintarvikkeet.

Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla

Faidros.

Quote from: Lalli IsoTalo on 01.02.2016, 07:58:10
Haram-lihan tuotannon kieltäminen koko maassa olisi hyvä jatko.

Eikö kuitenkin halal- ja kosher-lihan tuotannon ja maahantuonnin kieltäminen?
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-