News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Mielenosoituksista ja kansan kahtiajaosta

Started by Käännynnäinen, 30.01.2016, 20:43:47

Previous topic - Next topic

Käännynnäinen

Taas on marssittu. Kansan kahtiajako on melko selvä. Puhutaan suvaitsevaisuudesta. "Suvakit suvaitsevat kaikkea", huudettiin tänään Senaatintorilla. Itse en ole nuiva, sen enempää kuin suvakkikaan, mutta aika monia suomalaisia en Suomeen suvaitse. Esim näitä, jotka ovat hyväksevät Välimerellä tapahtuvat kuolemat. Oikein iloitsevat siitä.

Me ollaan pulassa. Koko Eurooppa. Rajan takaa tulee hyvää väkeä ja pahaa väkeä. Ei Suomi kuulu mitenkään itsestäänselvästi suomalaisille - jollekin epämääräisesti hahmoteltavalle kansanosalle. Ihmisiä on pelastettava ja suomalaisilta on löydyttävä myös reiluutta.

Edit: muutin otsikkoa, ettei tätä luulla mielenosoituksia koskevaksi tiedotusketjuksi.

Aukusti Jylhä

Quote from: Käännynnäinen on 30.01.2016, 20:43:47
...
Itse en ole nuiva, sen enempää kuin suvakkikaan, mutta aika monia suomalaisia en Suomeen suvaitse. Esim näitä, jotka ovat hyväksevät Välimerellä tapahtuvat kuolemat. Oikein iloitsevat siitä.
....

Eikös nuo välimerenseilaajat ole pääsääntöisesti aikuisia ihmisiä? Kyllä he saavat tuollaista hengenvaarallista seikkailua harrastaa. Mutta se, että tulevat länsimaihin vaatimaan avunantajia muuttamaan yhteiskuntansa sellaisiksi, joista itse "pakenevat", niin sellaista en hyväksy.

Ja kyllä sinä taidat ihan pesunkestävä suvakki olla, tai osa unelmaporukkaa, kuten itse teikäläisiä tituleeraan.
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Aukusti Jylhä

Quote from: Käännynnäinen on 30.01.2016, 20:56:06
30 prosenttia Välimerellä kuolleista on lapsia. Sinusta ihan OK?

No, en hyväksy, että edesvastuuttomat aikuiset lähettävät lapsiaan harrastamaan hengenvaarallista välimeriseilailua. Enkä varsinkaan niitä aikuisia muslimimiehä, jotka heittelevät lapsia mereen turhana painolastina.

Ja kuka noista nyt sitten on lapsi ja kuka ei, niin se onkin jo ihan eri juttu se. Ikätestien perusteella hyvin hyvin harvat.
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Käännynnäinen

Syyriassa on sora. Oletko tietoinen siitä? Oletko lukenut lehdistä?  Mikä on logiikkasi? Yksi kaunis päivä miljoona ihmistä päätti lähteä pois omasta maastaan kylmään pohjolaan? Sekö? Olen aika hämilläni, mikä on ajatusjuoksusi.

DuPont

Quote from: Käännynnäinen on 30.01.2016, 20:43:47
Ei Suomi kuulu mitenkään itsestäänselvästi suomalaisille - jollekin epämääräisesti hahmoteltavalle kansanosalle.

Suomi kuuluu nimenomaan meille. Me päätämme sen tulevaisuudesta.

Omicron

Quote from: Käännynnäinen on 30.01.2016, 20:43:47Ei Suomi kuulu mitenkään itsestäänselvästi suomalaisille - jollekin epämääräisesti hahmoteltavalle kansanosalle.

Kyllä se kuuluu enemmän suomalaisille kuin muille, koska suomalaiset ovat rakentaneet tämän yhteyskunnan, enimmät rakennukset ja mitä kaikkea täällä nyt on, ja me ollaan eletty täällä kauan jne. Jos luon jotain, vaikka jos maalaan taulun, se kuuluu minulle, koska minä maalasin sen. Jos ostan jonkun esineen, se kuuluu minulle.

QuoteIhmisiä on pelastettava ja suomalaisilta on löydyttävä myös reiluutta.

Mutta me emme voi pelastaa liian paljon, koska silloin se vaikuttaa negatiivisesti meidän yhteyskuntaan. Sodat tulevat jatkumaan lähi-idässä, eikä ne lopu vaikka me otetaan kuinka paljon ihmisiä suomeen. Turvapaikanhakijat eivät usein myös kunnioita kaikkea mitä he saavat meiltä, ja he valehtelevat, raiskaavat ja tappavat, niin miksi meidän, kaukaisen pohjoisessa asuvan kansan, kannattaisi auttaa heitä? Parempi jos he muuttavat lähimaihin, jossa kulttuuri ja ihmiset ovat enemmän samanlaisia.

Käännynnäinen

Ei tämä maa kuulu erityisesti millekään suomalaisille ja sanon tämän suomalaisena. Miten määritellään tämä suomalainen? Meistähän suurin osa on siirtolaisia, tavalla tai toisella.  Onko suomalainen se, joka syntyi Suomessa? Jonka isä syntyi Suomessa? Isoisä? Kysymyshän on mahdoton.

Suomalaisilla - tuolla epämääräisesti hahmoteltavalla kansalla - ei ole mitään erikoisoikeutta Suomeen. Pitääkö minun verorahoilla esimerkiksi tukea jonkun kaljaveikon sossuelämää vain sen vuoksi, että hän on suomalainen. No ei. Kyllä minä mielummin otan tähän maahan samalla rahalla ulkomaalaisen, koulutetun työntekijän, joka on motivoitunut rakentamaan tätä maata. Sekä itselleen että muille.

mannym

Quote from: Käännynnäinen on 30.01.2016, 21:21:24
Syyriassa on sora. Oletko tietoinen siitä? Oletko lukenut lehdistä?  Mikä on logiikkasi? Yksi kaunis päivä miljoona ihmistä päätti lähteä pois omasta maastaan kylmään pohjolaan? Sekö? Olen aika hämilläni, mikä on ajatusjuoksusi.

Syyriassa on sota. Sisällissota. Jos siellä olisi linjat vedetty selkeästi kuten Suomessa 1918, olisi sekin sota ollut ohi jo sen vajaa viisi vuotta sitten. Lisäksi ajatuksen juoksuasi kirkastamaan, muitakin suuntia on syyriasta pois kuin pohjola. YLE:n mukaan 2,5 prosenttia, eli noin 700/32 000 viime vuonna saapuneesta turviksesta oli Syyrialaisia.

Lisäksi valtioiden väliset rajat ovat olemassa syystä. Vai oletko jo valmis avaamaan itärajan? Luomaan ns, Shengen tyyppisen avoimen rajan? Miksi et? Koska Kognitiivinen dissonanssi tai puhdas rasismi? Saat valita toki kolmannenkin, jos pökertymiseltäsi kykenet.
"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

Omicron

Quote from: Käännynnäinen on 30.01.2016, 21:45:30
Ei tämä maa kuulu erityisesti millekään suomalaisille ja sanon tämän suomalaisena. Miten määritellään tämä suomalainen? Meistähän suurin osa on siirtolaisia, tavalla tai toisella.  Onko suomalainen se, joka syntyi Suomessa? Jonka isä syntyi Suomessa? Isoisä? Kysymyshän on mahdoton.

Se että me emme ehkä täsmälleen voi määritellä jotain asiaa ei tarkoita että sitä ei ole olemassa. Me emme esimerkiksi voi tarkkaan määritellä sekuntia jolloin päivä vaihtuu yöksi, mutta se ei tarkoita että yötä ja päivää ei ole olemassa.

QuoteSuomalaisilla - tuolla epämääräisesti hahmoteltavalla kansalla - ei ole mitään erikoisoikeutta Suomeen. Pitääkö minun verorahoilla esimerkiksi tukea jonkun kaljaveikon sossuelämää vain sen vuoksi, että hän on suomalainen. No ei. Kyllä minä mielummin otan tähän maahan samalla rahalla ulkomaalaisen, koulutetun työntekijän, joka on motivoitunut rakentamaan tätä maata. Sekä itselleen että muille.

Ulkomaalaiset, koulutetut ja motivoituneet työntekijät ovat eri asia kuin turvapaikanhakijat.

foobar

Syyriassa on sora. Oletko tietoinen siitä? Oletko lukenut lehdistä?

Suomessa on soraa vaikka muille jakaa. Silti on aivan turha kuvitella, että yksikään Hyvä Ihminen näkisi tätä perusteeksi lähteä ulkomaille elämään pummilla ja valittamaan paikallisesta kulttuurista. Syyrialainen sora kuitenkin kelpaa, niin syyrialaisille kuin paljon etäämpääkin tuleville perusteeksi moiseen.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

mannym

Suomalaisilla - tuolla epämääräisesti hahmoteltavalla kansalla - ei ole mitään erikoisoikeutta Suomeen. Pitääkö minun verorahoilla esimerkiksi tukea jonkun kaljaveikon sossuelämää vain sen vuoksi, että hän on suomalainen. No ei. Kyllä minä mielummin otan tähän maahan samalla rahalla ulkomaalaisen, koulutetun työntekijän, joka on motivoitunut rakentamaan tätä maata. Sekä itselleen että muille.

Kuten niin usein ennenkin, se joka pitää maata hallussaan, omistaa maan. Se erikoisoikeus, voima pitää se maaläntti itsellään. Logiikkasi mukaan yksikään kansa ei omista erioikeuksia asuttamiinsa alueisiin. Kun et osaa määritellä suomalaisena suomalaista, niin miten määrittelet syyrialaisen? afgaanin, venäläisen, ruotsalaisen? Rajan yli tuli viime vuonna reilu 30 000 turvapaikanhakijaa. Aikaisempiin kokemuksiin vedoten, otit juuri khatveikon tai muun sossuelämää lopun elämäänsä viettäviä maahan. Ulkomaalaisen, koulutetun työntekijän sijaan.
"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

Tosiasiallinen Nuiva

Quote from: mannym on 30.01.2016, 21:47:31

Syyriassa on sota. Sisällissota. Jos siellä olisi linjat vedetty selkeästi kuten Suomessa 1918, olisi sekin sota ollut ohi jo sen vajaa viisi vuotta sitten. Lisäksi ajatuksen juoksuasi kirkastamaan, muitakin suuntia on syyriasta pois kuin pohjola. YLE:n mukaan 2,5 prosenttia, eli noin 700/32 000 viime vuonna saapuneesta turviksesta oli Syyrialaisia.

Lisäksi valtioiden väliset rajat ovat olemassa syystä. Vai oletko jo valmis avaamaan itärajan? Luomaan ns, Shengen tyyppisen avoimen rajan? Miksi et? Koska Kognitiivinen dissonanssi tai puhdas rasismi? Saat valita toki kolmannenkin, jos pökertymiseltäsi kykenet.

Nämä suvaitsevaiset lienevät jonkin sortin putinisteja, kun he himoavat vihreiden (tahi muun väristen) miesten invaasiota. Näin he toivovat pääsevänsä himoitsemansa keharidiktatuurin alamaisiksi.
Non poteris veritatem

Omicron

Syyrialaisia tuli suomeen vain 2.5% viime vuonna, niin ei se syyrian sodasta johdu että tänne tulee yhtäkkiä paljon enemmän turvapaikanhakijoita. Yksi syy miksi he tulevat suomeen on esimerkiksi koska Sipilä sanoi että hän lahjoittaa hänen talonsa turvapaikanhakijoille, ja tämä tieto suomesta levisi koko maailmaan median kautta. Poliitikot haluavat turvapaikanhakijoita suomeen, jostain syystä.

Käännynnäinen

Rajoista. Meillä on käsissämme ennennäkemätön katastrofi, joka tarkoittaa sitä, että rajat menettävät ennen pitkää, muutamassa vuodessa, merkityksensä. Nämä "aidot suomalaiset" - mitä ikinä ne ovatkaan -  menettävät elintasonsa. Pakolaisia on pakko ottaa tänne. Niitä yksinkertaisesti vyöryy. Ja sen jälkeen nämä aidot suomalaiset valuvat pakolaisina muihin maihin.

Olen Suomessa syntynyt ja kaikenlainen isänmaallisuus on minusta aina tuntunut suloiselta, söpöltä ja aika turhalta.  Pahimmilllaan se voi olla vaan aika vahingollista, kun epämääräisen ja tunkkaisen isänmaallisuuden nimissä hyväksytään mitä vaan, muun muassa viattomien lasten kuolemat.

Beenari

Suomalaisilla - tuolla epämääräisesti hahmoteltavalla kansalla - ei ole mitään erikoisoikeutta Suomeen. Pitääkö minun verorahoilla esimerkiksi tukea jonkun kaljaveikon sossuelämää vain sen vuoksi, että hän on suomalainen. No ei. Kyllä minä mielummin otan tähän maahan samalla rahalla ulkomaalaisen, koulutetun työntekijän, joka on motivoitunut rakentamaan tätä maata.

Entäs kun vaakakupissa kaksi ihmistä joiden ainoa tarkoitus on elellä sossutuilla? Suomalainen vs. vaikka irakilainen?
"Hölmöä miettiä, mikä maan tai maapallon tila on sadan vuoden kuluttua. Meistä kumpikaan ei ole silloin enää elossa"
- Antti Rinne (SDP)

Tosiasiallinen Nuiva

Quote from: Käännynnäinen on 30.01.2016, 22:16:48
Rajoista. Meillä on käsissämme ennennäkemätön katastrofi, joka tarkoittaa sitä, että rajat menettävät ennen pitkää, muutamassa vuodessa, merkityksensä. Nämä "aidot suomalaiset" - mitä ikinä ne ovatkaan -  menettävät elintasonsa. Pakolaisia on pakko ottaa tänne. Niitä yksinkertaisesti vyöryy. Ja sen jälkeen nämä aidot suomalaiset valuvat pakolaisina muihin maihin.

Olen Suomessa syntynyt ja kaikenlainen isänmaallisuus on minusta aina tuntunut suloiselta, söpöltä ja aika turhalta.  Pahimmilllaan se voi olla vaan aika vahingollista, kun epämääräisen ja tunkkaisen isänmaallisuuden nimissä hyväksytään mitä vaan, muun muassa viattomien lasten kuolemat.

Juuri tämänkaltaisesta postailusta tunnistaa trollin. Argumentit ovat "pakko" ja "tulette tuhoutumaan". Ehtaa putinismia.
Non poteris veritatem

Aukusti Jylhä

Irakilaiset ja somalit säntäävät Ruotsista sankoin joukuin Lapin kautta Suomeen, koska Syyriassa on sota? Sekö on sinun looginen ajatusjuoksusi?

JulmaJuha

Asia on monimutkinen ja minun mielestäni tässä on monta toimijaa joilla kaikilla on oma agendansa. Uskon, että useimmat meistä eivät näe eri toimijoiden todellisia vaikuttimia.

Liitän tähän toista ketjua varten tekemäni kirjoituksen siitä, että miten minä näen esimerkiksi anarkistien osuuden asiaan. Kirjoitus liittyy keskusteluun "poliisi on pahin uhka"

Mielestäni Anarkistit haluavat horjuttaa valtiotamme päästäkseen omaan tavoitteeseensa.

Lainaus alkaa.

Jos jaksaa lukea artikkelin https://fi.wikipedia.org/wiki/Anarkismi, niin sieltä löytyy vastaus moniin täällä esitettyihin kysymyksiin.

Esimerkki 1.
Lainaus

Klassisen anarkismin määritelmä

Anarkismin klassisen määritelmän mukaan se on ajattelutapa, jossa vastustetaan valtiota, siihen sisältyvän pakkovallan, poliittisen auktoriteetin sekä valtakoneiston muodollis-oikeudellisuuden ja byrokraattisuuden vuoksi. Perimmäisenä tavoitteena on valtion lakkauttaminen.

Esimerkki 2.
Lainaus

Suhtautuminen poliisiin ja armeijaan

Kuuluisista anarkisteista ainakin Bakunin ajatteli, että poliiseja ei tarvittaisi sosialistisessa yhteiskunnassa, sillä jopa seksuaalirikollisten toimet johtuvat vain repressiivisestä, sorronkaltaisesta, yhteiskuntajärjestyksestä.

Tämä kohta saattaa vastata samalla siihen, että miksi anarkistit suhtautuvat niin välinpitämättömästi tapahtuneisiin raiskauksiin.

Aihetta tutkimalla huomaa, että koko anarkistien paletti naamioiden mallia myöten löytyy jo historiasta.

Katupartiot ja rajat kiinni tilaisuudet ovat anarkisteille pahinta myrkkyä siksi, että ne tekevät heidän omiin tavoitteisiinsa* nähden aivan päinvastaista "katulähetystä".

* Anarkistien tavoitteet:
Ei erilaisia kansoja.
Ei valtakuntien rajoja.
Ei valtioita.
Ei eduskuntaa.
Ei armeijaa.
Ei poliisia.
Ei auktoriteetteja.
Ei kirkkoa.
Ei oikeuslaitosta.

Tässä videossa yksi anarkisti kertoo näistä tavoitteista.
http://www.nelonen.fi/uutiset/viihde/1691815-anarkisti-suvi-auvinen-vallankumoukseen-pyritaan-ja-poliisi-on-vihollinen
Hän asuu omaksi onnekseen valtiossa, jossa tälläisenkin mielipiteensä voi julistaa ilman hengenvaaraa.

Lainaus loppuu.

Ajattelen myös, että retoriikka ja sananvalinnat ovat vihervasemmostolla vahvassa hallussa. Asiat esitetään harkitusti muodossa: "mielenosoitus maahanmuuttoa vastaan, sekä rasismia vastaan". Tälläisillä asetteluilla luodaan mielikuva toisesta joukosta rasisteina. Ilmeisesti meillä kriittisillä on myös taipumus syyllistyä helposti koska olemme heti itse  katsomassa, että nyt he puhuvat sitten meistä. Meidän, siis niiden meistä jotka emme ole rasisteja, niin pitäisi heti torjua päättäväisesti tuon herjauksen liittäminen itseemme.

On ihmeellistä, että Suomen kansalainen joka ilmoittaa televisiossa tavoitteensa olevan vallankumous ja Suomen valtion lakkauttaminen ei saa minkäänlaista kohua aikaan.
Ei tämä meno voi tästä ainakaan enää hullummaksi mennä!
Eihän? ööh siis, ettäkö voi? ettäkö hulluudella ei ole rajaa?

Käännynnäinen

Siis kumpi? Suomalainen vai irakilainen sossunelätti. Hyvä kysymys. Ja vastaus on tietenkin mahdoton. Mutta jos pitäisi päättää, että kumpi - oikein pakolla pitäisi päättää - niin sanon, että irakilainen. Syy: heillä on vahvempi kulttuuri kuin meillä. Rikkaampi maailmanperintö. Ihan siis ajallisesti, mutta myös sisällöltään. Suomi on tällainen Uuno Turhapuro- maa. Okei, viime ajat eivät ole menneet irakilaisilla hyvin - perspektihän pitää ottaa pitkäksi tällä kysymyksellä -  mutta eipä ole mennyt suomalaisellakaan. Mokasimme tämän maan isosti. Lama on ennennäkemätön ja iso syy tähän on suomalaisen umpioituneessa kansanluonteessa.

Eli mahdottomaan kysymykseen jos pitää vastata, niin suomalainen joutaa mennä. Ja on jo pelistä aika lailla pudonnutkin.

nollatoleranssi

En ole ottanut aloittajaa siitä asti vakavasti, kun kertoi Ali Jahangirin ehdottamista mamukatupartioista ja kerroin mitä tuollaiset partiot ovat saaneet Suomessa aikaan. Siihen tuli sitten vastaus, että "Nokunseoliironiaa....".
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

Ari-Lee

Edelllinen tämän trollin identtinen aloitus lensi perikseen. Eikä peräkammari ole mikään tunkio, vaikka välillä sinne ilmestyykin noita viikonloppupostauksia. Ja trollia ei ruokita oletusarvoisesti.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Tosiasiallinen Nuiva

Quote from: Käännynnäinen on 30.01.2016, 22:24:27
Siis kumpi? Suomalainen vai irakilainen sossunelätti. Hyvä kysymys. Ja vastaus on tietenkin mahdoton. Mutta jos pitäisi päättää, että kumpi - oikein pakolla pitäisi päättää - niin sanon, että irakilainen. Syy: heillä on vahvempi kulttuuri kuin meillä. Rikkaampi maailmanperintö. Ihan siis ajallisesti, mutta myös sisällöltään. Suomi on tällainen Uuno Turhapuro- maa. Okei, viime ajat eivät ole menneet irakilaisilla hyvin - perspektihän pitää ottaa pitkäksi tällä kysymyksellä -  mutta eipä ole mennyt suomalaisellakaan. Mokasimme tämän maan isosti. Lama on ennennäkemätön ja iso syy tähän on suomalaisen umpioituneessa kansanluonteessa.

Eli mahdottomaan kysymykseen jos pitää vastata, niin suomalainen joutaa mennä. Ja on jo pelistä aika lailla pudonnutkin.

Olet varmaankin jo pelistä aika lailla pudonnut. Ei sinun sitä tarvitse julistaa, vaikka voitkin puhua vain omasta puolestasi. Tervemenoa vaan. Älä kuitenkaan kuvittele meidän muiden olevan kehareita. Emme me ole muuttamassa iRakkiin, toisin kuin keharit tännepäin.
Non poteris veritatem

Aukusti Jylhä

Quote from: Käännynnäinen on 30.01.2016, 22:24:27

Eli suomalaisvihamielinen muka-anarkisti sillanrakentajan(en ole nuiva, enkä suvakki) kaapuun pukeutuneena. tuo viha suomalaisia kohtaan on ainakin erittäin huonosti peiteltyä, mikä kyllä laittaa sinun kommentointisi aika hämärään valoon.

Olet siis rasisti, sanan todellisessa merkityksessä. Haluat yhden kansan tuhoa, vedoten heidän huonouteensa. Tuo on juurikin sitä wanhaa kunnon rasismia, aitoa sellaista.

Käännynnäinen

Olet aivan oikeassa. Se minusta on todellakin tullut. Rasisti suomalaisia kohtaan. Maksan toki veroni tänne, asun täällä, mutta että arvostaisin tätä kansanluonnetta, niin en. Eikä moni ystävistänikään.  Mutta eikö kansakuntaan mahdu monenlaista? Ei kai siitä tule mitään, että kansakunta koostuisi pelkästään samanmielisistä. Vai?

Totta on, että rasisti minusta on siis tullut ja en minä siitä erityisen ylpeä tietenkään ole. Things happen.

Aukusti Jylhä

Quote from: Käännynnäinen on 30.01.2016, 22:36:13
...
Totta on, että rasisti minusta on siis tullut ja en minä siitä erityisen ylpeä tietenkään ole. Things happen.

Älä puhu paskaa, se on ruma tapa. Rehellinen kuuluu ihmisen olla. Eikun sekin on tietysti yksi vihaamistasi ominaisuuksista, kuitenkin aika olennainen osa suomalaisuutta.

Tosiasiallinen Nuiva

Olet aivan oikeassa. Se minusta on todellakin tullut. Rasisti suomalaisia kohtaan. Maksan toki veroni tänne, asun täällä, mutta että arvostaisin tätä kansanluonnetta, niin en. Eikä moni ystävistänikään.  Mutta eikö kansakuntaan mahdu monenlaista? Ei kai siitä tule mitään, että kansakunta koostuisi pelkästään samanmielisistä. Vai?

Et selvästikään ymmärrä mitä samanmielisyys tarkoittaa. Emme mekään varmaankaan ole samanmielisiä. Sinä kannatat putinistista vieraaseen maahantunkeutumispolitiikkaa, minä en. Ei siihen tuo uutta näkökulmaa maahantunkeutujien lisääntyminen, vaan se on puhtaasti sinun ja putinistien etu.
Non poteris veritatem

Omicron

Kuinka hyvin viihdyt sitten suomessa? Oletko suunnitellut muuttaa ruotsiin? Se voisi olla hyvä maa sinulle koska se on täynnä kosmopoliitteja jotka inhoavat omaa kansaa ja maata. Tiedän koska asuin siellä.

Tosiasiallinen Nuiva

Quote from: Käännynnäinen on 30.01.2016, 22:41:41
Sinun kielenkäytössäsi "rehellinen" ja "suomalainen" kuuluvat samaan lauseeseen. Laitan "rehellisen" sanan tilalle "raukkamainen ja "pelkuri". Niihin sanoihin minulla yhdistyy suomalaisuus. Mut meitä on moneen junaan - olisi se mahdotonta olla kaikesta samaa mieltä

Et tunne meitä muita henkilökohtaisesti, joten voit käyttää nimityksiä "raukkamainen ja "pelkuri" oikeastaan vain itsestäsi. Onnea vaan.
Non poteris veritatem

Tosiasiallinen Nuiva

Quote from: Käännynnäinen on 30.01.2016, 22:47:22
Ai sori...Ei ollut tarkoitus loukata ketään henkilökohtaisesti. En tietenkään tunne sinua henkilökohtaisesti, joten en myöskään halua sinua loukata. Kyse oli vain yleisluontoisesti suomalaisesti luonteesta, joka aika pienessä ajassa on mennyt aika matalalle. Ja ehkä kyse on enemmänkin suomalaisista miehistä. Naisissa näen kyllä voimaa ja omaehtoisuutta enemmän. Miehissä sitten on enemmän sitä laumasieluisuutta ja heikkoa itsetuntoa. Mut suomalaiselle naiselle ten points!

Et tietenkään loukkaa ketään kutuessasi itseäsi "raukkamaiseksi ja "pelkuriksi".  ;D

Kerro lisää laumasieluisuudestasi ja heikosta itsetunnostasi. Ihan rohkeasti vaan.
Non poteris veritatem

Aukusti Jylhä

Käännynnäiselle kuuluisi ihan oma ketju, näytöt ovat erittäin vahvat.

Vihataan suomalaisia Käännynnäisen opastuksella voisi olla hyvä nimi uudelle ja eeppiselle unelmaketjulle.

Jos ketju syntyisi, niin ensimmäisenä kyselisin hänen ajastaan maahanmuuttovastaisena. Sieltä kyllä irtoaisi kylmäävää tekstiä, otaksun.