News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2016-01-28 Kyllästyneiltä irakilaismiehiltä julkilausuma: "Emme ole vaarallisia"

Started by Afrikan kirjeenvaihtaja, 28.01.2016, 19:36:52

Previous topic - Next topic

epäonnistunut abortti

Joku vois kertoo noille 5 vs 1 naisia vastaan hyökäilleville surkimuksille et Suomi on koht täynnä
teihin kyllästyneitä oikeesti vaarallisia perheenisiä. Joku ku repäsee parilta kuumaverisimmältä sokan
irti niin sit mennään.
Oma kasetti petti jo viime syksynä ku 7v-kummityttö oli tullu koulusta ja kysyny äitiltään:mikä se raiskaus on?
Veti sillon kyl niin sanattomaks ja voimattomaks, et tähänkö vittu on tultu ja reilus puoles vuodes.
Lapselle joka uskoo Joulupukkiin ja enkeleihin, miten kerrot asian et lapsi ei menettäs viel  lapsenuskooaan ja
kasvais normaalisti mut kumminki pystysit suojelemaan sitä. Olen valmis mihin tahansa tekoihin lähimmäisteni
puolesta kuhan vaan joku tekee sen jossain ennen mua,haluu olla eka. eli siis olen tissiposki velliperse.

duc

Quote from: Teepannu on 28.01.2016, 22:13:52
Quote from: Shemeikka on 28.01.2016, 21:49:39
Oman henkilökohtaisen kokemukseni mukaan sellaisia ihmisiä jotka erikseen sanovat "en ole vaarallinen" tai "olen rehellinen", kannattaa varoa. Oikeasti vaarattomien ja rehellisten ei tarvitse vaarattomuuttaan ja rehellisyyttään mainostaa.

Kun joku kehuu omaa ammattitaitoaan ylettömästi tiedän ettei hän kaksinen työssään ole. Tämä myös empiirisen tutkimuksen tuloksena havaittu.
Näin tosiaan on suomalaisten kesken, vaan nuo Lähi-idän "ihmeet" ajattelevat omassa piirissään päinvastoin. Kun opiskelin heprean kieltä Helsingin yliopistossa, opettajani kertoi tästä ajattelutavan erosta näin:

- Kun suomalaisen firman edustajalta Lähi-idässä kysytään: "Osatteko tehdä tämän?", hän sopertaa: "Joo, kyllä me osataan." Heidän firmansa ei saanut tilausta. Kun paikalliselta kysytään vastaavaa, tulee vastaus kuin tykin suusta: "Me osaamme tehdä sen paremmin kuin kukaan muu. Kukaan muu ei oikeastaan osaa tehdä sitä kuin me!"

TämäKIN on mielestäni osoitus, että heidän kulttuuriset (ajattelu)tavat eivät sovi meikäläiseen. Kuvittelevat raukat, että vakuuttamalla hyvyyttään, kuten ovat kotonaan tottuneet, saavat meidät uskomaan. Suomalainen kansa ajattelee hyvin pitkälti toisin. Vaatimattomuus on suomalainen hyve. Lähi-idässä sitä halveksitaan. Kaukana on itä lännestä ja arabi suomalaisesta moraalista.
ὕβρις, νέμεσις, και κριτική 'häpäisy, kosto ja tuomio'

Memento mori 'Muista kuolevaisuutesi'

ISO

Quote from: Afrikan kirjeenvaihtaja on 28.01.2016, 19:36:52
Miehet toivovat, että suomalaiset tulevat juttelemaan heille ja kysyvät arastelematta, jos jokin asia herättää kysymyksiä.

Minua mietityttää, kysynkin tässä nyt arastelematta, miksi ette mene takaisin sinne mistä tulitte ja lopeta tätä helvetillistä pelleilyä tähän.

Kysynpä, nyt rohkaistuneena, vielä toisenkin kysymyksen, minkä vuoksi ylipäänsä tulitte tänne, ja kuvitteletteko tosiaankin, että kaiken tekemänne perseilyn jälkeen teitä yksikään täysjärkinen haluaa tänne.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Tucker

Miten toimii ahdistelun tuomitseva yhteisö kun ahdistelua tapahtuu?

a) Yhteisö raahaa ahdistelijat korvasta vetäen poliisilaitokselle uudenvuodenpäivänä.

b) Annetaan kuukauden päästä julkilausuma yhteisön tiukasta linjasta ahdisteluun.

c) Joku muu, mikä?

Pärmi

QuoteIrakilaismiehet turhautuivat maahanmuuttajien mustamaalaamiseen — he suunnittelevat julkilausumaa arabimiesten maineen palauttamiseksi

Irakilaiset turvapaikanhakijat Reda AlTaii ja Ibraheem Al-Janaby valmistelevat julkilausumaa, jossa arabimiehet kertovat tavoistaan ja taustoistaan.

— Suunnittelemme vasta asiaa, mutta ensi kuussa olisi tarkoitus tehdä jotakin. Tärkein viesti on se, että me olemme ihmisiä samalla tavalla kuin kaikki muutkin. Haluamme myös kertoa, miksi tulimme juuri Suomeen, AlTaii sanoo.

Kannanoton lopullinen muoto tarkentuu lähiviikkoina. Todennäköisesti julkistus ajoittuu helmikuun loppuun.

Monikulttuurikeskus Saagassa järjestetään 24. helmikuuta irakilainen ilta, jossa kouvolalaiset voivat tutustua irakilaiseen kulttuuriin.

— Meidän tavoissamme on eroja. Irakilaiset esimerkiksi puhuvat enemmän ja haluavat tutustua tuntemattomiin ihmisiin. Pohjimmiltaan olemme kuitenkin melko rauhallisia, vähän samaan tapaan kuin suomalaiset, AlTaii sanoo.

Miehet toivovat, että suomalaiset tulevat juttelemaan heille ja kysyvät arastelematta, jos jokin asia herättää kysymyksiä.Emme ole vaarallisia. Me esimerkiksi liikumme paljon ryhmissä, koska kulttuurissamme tehdään asioita porukalla. Sitä ei tarvitse kokea uhkaavaksi. Haluamme sanoa kouvolalaisille selvästi, ettemme hyväksy esimerkiksi naisten ahdistelua, Al-Janaby sanoo.

Kouvolan Sanomat
[/quote

Eli vokkien tähtiluokitus ei riitä?

UgriProPatria

Vai tahdotte te jutella? Hyvää iltaa, olen suomalainen nainen... eikun pidä sinä arabi turpas kiinni kun minä puhun!... Minä puhun nyt, eikä tönitä! ... Ählämäsählämä-ällähy-äk... Ole sinä hiljaa, hei tämä on meidän maamme, ettekä te sanele mitä täällä saavat suomalaiset puhua... SHUT UP!... Mä haen nyt kodinturvajoukot... katupartiot tänne! Heti!

Nou-nou-nou, nou eni proplem, vi meik nou eni... this vuman is ö rasist! Rasist kreisi finis vuman! Si meiks trapls, si spiiks änd spiiks änd si hits... si bait mi! Luk! Blad! Kreisi finis bitsh! Vi gou päk to Irak, kreisi Finland! Shit! Vi kil juu!

:facepalm:

MW

Quote from: ISO on 28.01.2016, 22:52:28
Miehet toivovat, että suomalaiset tulevat juttelemaan heille ja kysyvät arastelematta, jos jokin asia herättää kysymyksiä.

Minua mietityttää, kysynkin tässä nyt arastelematta, miksi ette mene takaisin sinne mistä tulitte ja lopeta tätä helvetillistä pelleilyä tähän.

Kysynpä, nyt rohkaistuneena, vielä toisenkin kysymyksen, minkä vuoksi ylipäänsä tulitte tänne, ja kuvitteletteko tosiaankin, että kaiken tekemänne perseilyn jälkeen teitä yksikään täysjärkinen haluaa tänne.

Hylkäävät isiensä maat, taistelutta, saadakseen illmaisen elätyksen vähempiarvoisina pitämiltään dhimmeiltä, ja päästäkseen ahdistelemaan heidän naisiaan.

Kunnioitusta herättävää porukkaa. Mutta ne ovatkin nomadeja, vaeltavat aina sen puun alle, mistä putoaa banaani ammottavaan kitaan, tai sen veden äärelle, mistä hyppää säynävä suuhun.

Minkälaisena nämä urhot näkevät elämänsä vanhuksina, uraelätteinä, joiden kutreja ei enää geeli kirkasta, kukaan ei kunniota eikä edes pelkää enää, kivipestyt farkut ei reidestä svengaa? Lenkkaritkin varmaan vanhentunutta mallia.

Vaimot on luultavasti jo tapettu, tai lähteneet, tuskin kersatkaan jäivät pihamökkiin asumaan, vaan ovat ryöstelemässä uusia, omia nautinta-alueitaan.

Pärmi

Kuka siellä Saagassa moderoi yleisökysymykset? Keitä siellä on järjestäjien puolesta paikalla?

Northblood

Ihan aikuisten oikeasti, ei kiinnosta p**kan vertaa mitä te aavikon ihmeet enää yritätte sanoa ja sönköttää puolustukseksenne. Ankea maa, kylmä ilma, huono ruoka, missä mun rahat, ullatuskohtaamiset ym ym ovat tehneet harvinaisen selväksi, ei pelkästään jo valmiiksi nuiville, vaan myös monille tavallisille kaduntallaajille, mitä te olette miehiänne. Tai no "miehiä" ja "miehiä".

Mitäpä jos miettisitte, pohtisitte ja fundeeraisitte julkilausumaanne ja anteeksipyyntöänne maamiehillenne, joiden maineen olette myös mustanneet täydellisesti ja totaalisesti, siis sille hiljaiselle vähemmistölle (yksittäistapauksille), jolla olisi aivan oikea tarve hakea turvapaikkaa, ja jotka eivät käyttäydy kuin villieläimet? Miten olis, olisiko teistä miestä siihen?

MacGyver

Quote from: epäonnistunut abortti on 28.01.2016, 22:43:24
....
Oma kasetti petti jo viime syksynä ku 7v-kummityttö oli tullu koulusta ja kysyny äitiltään:mikä se raiskaus on?
Veti sillon kyl niin sanattomaks ja voimattomaks, et tähänkö vittu on tultu ja reilus puoles vuodes.
Lapselle joka uskoo Joulupukkiin ja enkeleihin, miten kerrot asian et lapsi ei menettäs viel  lapsenuskooaan ja
kasvais normaalisti mut kumminki pystysit suojelemaan sitä. ...

Todella hyvä esimerkki tapauksesta joihin varmasti moni perhe törmää kotonaan nykysin. Erittäin sairasta.
Nämä eivät näy missään maahanmuuttotilastoissa eikä niiden seuraumuksia lasten pahoinvointina pysytytä mittaamaan.
Eikä puhettakaan että näihin asioihin jotenkin reagoitaisiin, tällä hetkellä reagoidaan joukkoraiskausten puolustuspuhevuoroilla. Se joka uskaltaa arvostella joukkoraiskauksia, saa koko median (seuraavaksi tulossa oikeusjärjestelmä) kimppuunsa.

Pärmi

Quote from: UgriProPatria on 28.01.2016, 23:06:53
Vai tahdotte te jutella? Hyvää iltaa, olen suomalainen nainen... eikun pidä sinä arabi turpas kiinni kun minä puhun!... Minä puhun nyt, eikä tönitä! ... Ählämäsählämä-ällähy-äk... Ole sinä hiljaa, hei tämä on meidän maamme, ettekä te sanele mitä täällä saavat suomalaiset puhua... SHUT UP!... Mä haen nyt kodinturvajoukot... katupartiot tänne! Heti!

Nou-nou-nou, nou eni proplem, vi meik nou eni... this vuman is ö rasist! Rasist kreisi finis vuman! Si meiks trapls, si spiiks änd spiiks änd si hits... si bait mi! Luk! Blad! Kreisi finis bitsh! Vi gou päk to Irak, kreisi Finland! Shit! Vi kil juu!

:facepalm:

Ja suomityttö jatkaa: "pull your finger out from mai äss, nau!"

Afrikan kirjeenvaihtaja

Reda Al-Taii ja Ibraheem Al-Janaby ovat tavattavissa Monikulttuurikeskus Saagassa päivittäin.

QuotePojat tekevät Saagassa töitä 8h päivässä ilman mitään korvausta, aina iloisina ja kaikille ystävällisinä. Tulkaa ihmeessä tutustumaan!

Facebook (lihavointi A. k.)

Saavathan he täyshoidon suomalaisen veronmaksajan kustannuksella.
Hänen Majesteettinsa palveluksessa.

Pärmi

Quote from: ruikonperä on 28.01.2016, 22:18:25
Quote from: Teepannu on 28.01.2016, 22:13:52
Quote from: Shemeikka on 28.01.2016, 21:49:39
Oman henkilökohtaisen kokemukseni mukaan sellaisia ihmisiä jotka erikseen sanovat "en ole vaarallinen" tai "olen rehellinen", kannattaa varoa. Oikeasti vaarattomien ja rehellisten ei tarvitse vaarattomuuttaan ja rehellisyyttään mainostaa.

Kun joku kehuu omaa ammattitaitoaan ylettömästi tiedän ettei hän kaksinen työssään ole. Tämä myös empiirisen tutkimuksen tuloksena havaittu.
Tämä on totta myös valtiotasolla. Esimerkki löytyy heti tuosta itärajan takaa.

Ja täältä Suomesta, ihan valtiotasolta.

MW

Quote from: Afrikan kirjeenvaihtaja on 28.01.2016, 23:18:03
Reda Al-Taii ja Ibraheem Al-Janaby ovat tavattavissa Monikulttuurikeskus Saagassa päivittäin.

QuotePojat tekevät Saagassa töitä 8h päivässä ilman mitään korvausta, aina iloisina ja kaikille ystävällisinä. Tulkaa ihmeessä tutustumaan!

Todellakin, illman mitään korvausta. Helppo raha, ja elämä naurattaa.

Jotkut paskemmat jätkät joutuvat tekemään niska limassa töitä elämänsä eteen, mutta nämä ovat vaan iloisia ja kaikille ystävällisiä, kunhan kaikki maksetaan ja eteen kannetaan.

Suksikaa iloiset...

Pärmi

Ohjrlmaa kaikenikäisille.... :facepalm:

Sitruunamelissa

QuoteHaluamme myös kertoa, miksi tulimme juuri Suomeen, AlTaii sanoo.
No varmaankin siksi, että lähin turvallinen paikka ei kelvannut. Toisin sanoen, ette edes ole turvaa hakemassa.

QuoteMe esimerkiksi liikumme paljon ryhmissä, koska kulttuurissamme tehdään asioita porukalla. Sitä ei tarvitse kokea uhkaavaksi.
Tässähän heidän yleinen asenne tulee taas esille. Vähän sama kuin sanoisi: "Me tehdään niin kuin halutaan ja meidän kulttuurissa on tapana, te sopeudutte. Ei toisinpäin."
Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä, turvapaikanhakija jatkaa.

MW

Quote from: Pärmi on 28.01.2016, 23:25:41

Ohjrlmaa kaikenikäisille.... :facepalm:

No aivan varmasti. Privaattina tai joukolla. Sukupuolella tai lajilla ei väliä.

pikkujorma

Täytyy sanoa että on komeita nuoria miehiä, hiukset ja parrat trimmattuna. Eiköhän sinne naisia ole menossa tutustumaan heidän kulttuuriinsa ja tapoihinsa.

Eihän niissä välttämättä muuta vikaa ole kuin että ovat ylpeitä ja laiskoja. Varmaankin ystävällisiä ja puheliaita kavereita mutta lähinnä heitä kiinnostaa pukille pääsy. Työn teko ei oikein herroille sovi, kun ei sihen kotimaassakaan ole tottunut.

Muuttohaukka

Olen niin kyllästynyt kaikkeen iRakkilaisuuteen.
Nimim. Kyllästynyt maksaja

korpisoturi

Meillä on haitallinen viides kolonna, jonka avulla tätä invaasiota avitetaan. Surullista, että melkeinen kaikista puolueista kuuluu pettureita siihen, ydinryhmä koostuu kommunisti-anarkisteista, jotka ajaa maatamme katastrofin suohon. Tämä alkaa olla pahempi paikka kuin talvisota.

MW

Quote from: korpisoturi on 29.01.2016, 00:12:20
Meillä on haitallinen viides kolonna, jonka avulla tätä invaasiota avitetaan. Surullista, että melkeinen kaikista puolueista kuuluu pettureita siihen, ydinryhmä koostuu kommunisti-anarkisteista, jotka ajaa maatamme katastrofin suohon. Tämä alkaa olla pahempi paikka kuin talvisota.

Talvisota oli yksi WW2 sivujuoni, mikä kyllä hoidettiin hienosti. Saas nähdä, miten WW3 osaltamme käynnistyy.

Oma veikkaukseni on jumalaton matutulva Venäjältä, perässä vihreät miehet, ja suomen hallitus astuu jämäkästi alas paikaltaan miehityshallinnon edestä.

ArtturiE

Quote from: epäonnistunut abortti on 28.01.2016, 22:43:24
Joku vois kertoo noille 5 vs 1 naisia vastaan hyökäilleville surkimuksille et Suomi on koht täynnä
teihin kyllästyneitä oikeesti vaarallisia perheenisiä. Joku ku repäsee parilta kuumaverisimmältä sokan
irti niin sit mennään.
kasvais normaalisti mut kumminki pystysit suojelemaan sitä. Olen valmis mihin tahansa tekoihin lähimmäisteni
puolesta kuhan vaan joku tekee sen jossain ennen mua,haluu olla eka. eli siis olen tissiposki velliperse.

Normaalisti maalla on hallitus, joka tekee päätökset kansan puolesta, kansan hyväksi.

Suomen nykyhallitus tekee kyllä päätökset (ainakin on tekevinään) kansan puolesta, mutta kansaa vastaan.

Sellainen hallitus ei ansaitse kansan luottamusta, sellaisen hallituksen pitää erota, tai sitten kansan pitää se erottaa.  Jälkimmäisessä tilanteessa jälki ei ole kaunista.
Peace. And that really has nothing to do with islam.
-Pat Condell
Jussi Halla-aho pääministeriksi 2019
Laura Huhtasaari presidentiksi 2024
Giorgia Meloni http://www.fratelli-italia.it
Matteo Salvini http://www.leganord.org

"keskiaasialainen"

Monokulttuuri FM
https://www.youtube.com/channel/UCXDMEjhhzvzqJQvXUPWVXfA

ArtturiE

Quote from: Muuttohaukka on 28.01.2016, 23:41:09
Olen niin kyllästynyt kaikkeen iRakkilaisuuteen.
Nimim. Kyllästynyt maksaja

Vaihdoin kauppaa, Lidlissä liikaa värinää.  Eikä mitä, K-Kauppakin jo matujen mölinällä maustettu.

Yritän olla luomatta katsekontaktia, ettei rasistinen katseeni provosoi, ties mitä sotarikollisia ovat.
-Pat Condell

"keskiaasialainen"

Monokulttuuri FM

Leso

Mä en niinku tajuu, että miksette te tajuu miten paljon älykkäämpiä me ollaan, kerta me osataan opiskella muita kulttuureja. Miettikää nyt vähäsen.

Tää kunniakysymys.
Olen varmaan sataziljoonaa kertaa selittänyt kunnia-asiaa paskastaaneille.

Paskastaniassa kunnioitetaan heti, sitten se lähtee pienestäkin syystä tippumaan.
Suomessa ei kunnioiteta paskan vertaa, mutta sitä saa aina vaan, kun sen ansaitsee.

Huomaatteko eron?
Meidän vahvuus on myös se, että me opitaan muita kulttuureita.
Ja jos ollaan fiksuja, tiedetään, mitä sillä tiedolla tehdä.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

MW

Quote from: ArtturiE on 29.01.2016, 00:28:32
Quote from: MW on 29.01.2016, 00:24:22

Oma veikkaukseni on jumalaton matutulva Venäjältä, perässä vihreät miehet, ja suomen hallitus astuu jämäkästi alas paikaltaan miehityshallinnon edestä.

Astuu jämäkästi alas?  Eikös paska valu alas?

Sopivilla adjektiiveilla orpokin saadaan kuulostamaan arvostetulta suvun vanhimmalta.

korpisoturi

Elämme suuria vaaranvuosia. Suomalainen kulttuuri, maa, kansa on suuresti uhattuna. Ja kun vihollinen (oma sekä vieras) on jo sisäpuolella, niin sen torjuminen, eliminointi on kovin vaikeaa. Puhdistus, sisällissota on ainoa vaihtoehto.

ruikonperä

Quote from: korpisoturi on 29.01.2016, 00:40:25
Puhdistus, sisällissota on ainoa vaihtoehto.

Toivottavasti Ruotsissa syttyy mahdollisimman nopeasti, vielä kun on meillä mahdollisuus korjata politiikkaa oikeaan suuntaan.
Ruotsi on jo menetetty tapaus tehdäänkin siellä mitä tahansa vähemmän kuin Suomessa 1918.
Mikä on Valitun kansan osuus Euroopan tuhossa

ArtturiE

Quote from: Kni on 28.01.2016, 19:41:17
QuoteMe esimerkiksi liikumme paljon ryhmissä, koska kulttuurissamme tehdään asioita porukalla.

Tuo on jo huomattu niin Helsingissä kuin Kölnissäkin.

Meillä Suomessa kun tehdään asioita miesporukalla, niin asiasta kiinnostuu poliisi, maan hallitus, jokainen suvakkihörhö, pyjamapelle ja media.  Siis negatiivisessa mielessä.

Kukaan ei kysynyt suomalaisilta, että haluammeko yhteiskuntaamme vieraita vaikutteita.  Normaali kansainvälisyys lähtee aivan eri lähtökohdista.  Jos haluamme irakilaista ruokaa, se ei tarkoita, että kokki muuttaa meille asumaan.
-Pat Condell

"keskiaasialainen"

Monokulttuuri FM

Tykkimies Pönni

Kyllästyneiltä suomalaisilta julkilausuma: "Meillä ei oikeasti ole rahaa elättää teitä."

ArtturiE

Quote from: korpisoturi on 29.01.2016, 00:40:25
Elämme suuria vaaranvuosia. Suomalainen kulttuuri, maa, kansa on suuresti uhattuna. Ja kun vihollinen (oma sekä vieras) on jo sisäpuolella, niin sen torjuminen, eliminointi on kovin vaikeaa. Puhdistus, sisällissota on ainoa vaihtoehto.

Ilta-Sanomatko se oli, kun julkaisi jonkun erikoisnumeron liittyen tähän:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Asek%C3%A4tkent%C3%A4

Jonkinlaista sattumaa vai ajan enne?
-Pat Condell

"keskiaasialainen"

Monokulttuuri FM