News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

JR kysely - Miksi en käy mielenosoituksissa?

Started by vihapuhegeneraattori, 25.02.2016, 21:43:13

Previous topic - Next topic

Miksi en käy mielenosoituksissa?

Ei ne auta mihinkään
23 (17.3%)
Odotan vallankumousta
25 (18.8%)
Etäisyys lähimpään miekkariin
36 (27.1%)
Kuulen miekkareista liian myöhään
9 (6.8%)
Pelottaa näyttää kasvoja moisissa
26 (19.5%)
Ei kiinnosta
9 (6.8%)
Pelottaa näyttää kasvoja moisissa
11 (8.3%)
En ole löytänyt sopivaa porukkaa itselleni
17 (12.8%)
Muu
31 (23.3%)
Kyllä minä käyn niissä mielenosoituksissa!
23 (17.3%)

Total Members Voted: 133

Voting closed: 28.02.2016, 22:15:12

guest3656

Quote from: UgriProPatria on 04.03.2016, 20:09:48
Olen kuullut marxilaiselta, että vallankumous onnistuu vain, jos sillä on yli 50% kansan tuki.

Marxilaisuus on ideologia. Ideologisen herätyksen saaneet ovat luonnollisesti valmiit taisteluun.

JR, RK ym. ovat löyhiä yhden asian liikkeitä, joilla ei ole ideologista liimaa. Ihmiset eivät halua samaistua muihin mielenosoittajiin ja pelkäävät miekkareita koska niihin osallistuu muita ihmisiä. Vaihtoehtoisesti pelätään ettei miekkareihin osallistu tarpeeksi samanmielisiä ihmisiä. Lisäksi pelätään poliisia, mediaa, työnantajaa, perhettä, naapuria, tuttuja, kavereita, neekereitä, ählämeitä, anarkoja ja muita kadunmiehiä. Ei ole helppoa olla suomalainen mielenosoittaja kun hävettää ja pelottaa niin perkeleesti.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: Kaupunkisuunnittelija on 04.03.2016, 20:30:15
Olen kuullut marxilaiselta, että vallankumous onnistuu vain, jos sillä on yli 50% kansan tuki.

Marxilaisuus on ideologia. Ideologisen herätyksen saaneet ovat luonnollisesti valmiit taisteluun.

JR, RK ym. ovat löyhiä yhden asian liikkeitä, joilla ei ole ideologista liimaa. Ihmiset eivät halua samaistua muihin mielenosoittajiin ja pelkäävät miekkareita koska niihin osallistuu muita ihmisiä. Vaihtoehtoisesti pelätään ettei miekkareihin osallistu tarpeeksi samanmielisiä ihmisiä. Lisäksi pelätään poliisia, mediaa, työnantajaa, perhettä, naapuria, tuttuja, kavereita, neekereitä, ählämeitä, anarkoja ja muita kadunmiehiä. Ei ole helppoa olla suomalainen mielenosoittaja kun hävettää ja pelottaa niin perkeleesti.

Itse luppan ja vannon että olen mielenosoituksessa mukana heti kun siellä osoitetaan mieltä.
Muokataan sen verta kun mellakoidaan. Sitten kun touhu on enemmän mellakka kuin mielenosoitus niin sitten mukaan.

UgriProPatria

Kyllä ainaskin Narinkkatorilla osoitetaan mieltä. Osallistujat taputtavat, huutavat lyhyitä välihuutoja, jne.

törö

Mulla on tällainen idea, joka saattaa vaikuttaa aluksi vähän hölmöltä, mutta mitä kannattaa fundeerata ajan kanssa.

Mitä jos mielenosoitus järjestettäisiin Second Lifessä?

Siihen voisi osallistua mistä päin maailmaa tahansa, halutessaan voisi käyttää nimimerkkiä eikä anarkoistakaan pääsisi aiheutumaan mitään todellista haittaa, joten toimittajat voisivat kerrankin keskittyä itse aiheeseen.

Miniluv

Quote from: Hämeenlinnan Oraakkeli on 05.03.2016, 03:46:03
Quote from: Kaupunkisuunnittelija on 04.03.2016, 20:30:15

Itse luppan ja vannon että olen mielenosoituksessa mukana heti kun siellä osoitetaan mieltä.

Tunnette sitten minut kyltistä "Behead those who Oraakkeli".
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Justin Case

Miekkarit ovat yleensä liian kaukana. Toiseksi järjestävät tahot ovat epämääräisiä.

Mainos jolle voi tehdä oman ketjun, mikäli näkee tarpeelliseksi:

QuoteSuomen Sisu järjestää mielenosoituksen Rovaniemellä

Huhtikuun tapahtuman pääjärjestänä toimii Suomen Sisun Lapin piiri. Aiheina tapahtumassa tulee olemaan EU:n liittovaltiokehitys, suomalaisuuden merkitys, sekä pakolaiskriisi. Juhlapuhujaksi saapuu Olli Immonen (ps).

Suomen Sisun Lapin piiri järjestää kanssamme suomen kielen päivänä 9.4 lauantaina kello 12.30 mielenosoituksen kansallisen päätöksenteon puolesta. Tapahtuma pidetään Rovaniemen keskustassa Sampokeskuksen edessä Lordin aukiolla, joka on paremmin tunnettu entisestä nimestään Sampo-aukio.

Tapahtumassa kuullaan puheenvuoroja pakolaiskriisistä, Euroopan Unionin liittovaltiokehityksestä ja suomalaisuuden merkityksestä muuttuvassa maailmassa. Tapahtuman juhlapuhujana toimii kansanedustaja Olli Immonen (ps).

Tapahtumassa kuullaan myös muita puheenvuoroja ja paikalle saapuukin mm. Junes Lokka, Harri Tauriainen, sekä Kalervo Björkbacka. Tapahtumapaikalle on järjestetty soppatykki, josta jaetaan osallistujille hernekeittoa. Tapahtuma on päihteetön.

http://www.kansalainen.fi/suomen-sisu-jarjestaa-mielenosoituksen-rovaniemelle/
www.kansalainen.fi - Maahanmuuttoa vuodesta 2015

Hornsmith

Maajusseilla oli tänään asiallinen miekkari senaatintorilla. Tarpeeksi porukkaa, hyvät puheet, pienet välisoitot ja päättäjiäkin paikalla. Sama meno nuiville maahanmuuttokriittisille. Kunnolla porukkaa ja ääntä. Yhdellä miekkarilla Nergille ja Vuoriolle kenkää!
S.N.A.F.U
-------------------
And hey, lets be careful out there!

guest3656

Muistutan, että huomenna klo 12 pääsee osoittamaan mieltä Pasilaan:

https://www.facebook.com/events/229285820749304/

vihapuhegeneraattori

Quote from: Hornsmith on 11.03.2016, 19:53:58
Maajusseilla oli tänään asiallinen miekkari senaatintorilla. Tarpeeksi porukkaa, hyvät puheet, pienet välisoitot ja päättäjiäkin paikalla. Sama meno nuiville maahanmuuttokriittisille. Kunnolla porukkaa ja ääntä. Yhdellä miekkarilla Nergille ja Vuoriolle kenkää!

Joo, mutta järjestäjät voi tuoda paikalle vain lavan, äänentoiston, puhujat, järjestysmiehet yms.. järjestäjät eivät voi tuoda paikalle sitä yleisöä.

Tietysti ollaan tunnustettu tämä kotisohvan popcorn ilmiö, eli jokainen miekkari tulee tietysti nettiin, että voi olla hengessä mukana niiden popcornien kanssa. Mutta olis silti hyvä jos jengi ois ihan fyysisesti paikalla.

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Hornsmith

^ Sitähän tässä tulee päivästä toiseen ihmeteltyä kun matuvastaista jupinaa ja rähinää kuulee jokapuolelta, mutta se konkretisoidu miekkareissa. Luulisi että käynnissä olevan ärinän ja porinan määrällä helsingissä olisi jo 24/7 miekkari käynnissä ja kovalla asenteella. Tämä oli turha viesti, asia ja syyt on jo monesti käsitelty. Pakko vaan ihmetellä näkyvästi!
S.N.A.F.U
-------------------
And hey, lets be careful out there!

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: Hornsmith on 12.03.2016, 16:25:00
^ Sitähän tässä tulee päivästä toiseen ihmeteltyä kun matuvastaista jupinaa ja rähinää kuulee jokapuolelta, mutta se konkretisoidu miekkareissa. Luulisi että käynnissä olevan ärinän ja porinan määrällä helsingissä olisi jo 24/7 miekkari käynnissä ja kovalla asenteella. Tämä oli turha viesti, asia ja syyt on jo monesti käsitelty. Pakko vaan ihmetellä näkyvästi!

No katotaas jos kesällä jos  joku saa aikaiseksi tai muodostuu iso miekkari, jossa on mellakan elkeitä mukana  niin eiköhän sitten seuraavaan tilaisuuteen tule enemmän väkeä ja niin edespäin.