News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Suomidemokraatteja käsittelevä sivu poistettu Wikipediasta

Started by Noottikriisi, 30.12.2015, 21:55:25

Previous topic - Next topic

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

UgriProPatria

Ja Hyvää Uutta Vuotta 2016 Marko Mjölnirille sinne lomasaarille!

Tule pian takaisin. Me demokraatit emme pärjää ilman sinua!  :)

Tabula Rasa

Itse ihmettelen miksi ylipäätään pitää tukea wikipedia-projektia jos sikäläiset ylläpitäjät ovat vastaan? Eikö hommawikiä voisi laajentaa kattamaan kaikkea tietoa. Eli merkittävyyspykälää ei ole, mutta faktoissa pysyminen sitäkin oleellisempaa. Uusi konsepti kuinka tuonne kirjoitetaan ja kuinka poistetaan. Vaikka wiki onkin iso saitti, niin mikä laittaa sen ainoaksi tiedon lähteeksi? Eikö tuollainen yksipuolisuus ole lisäksi melko vaarallista puolueettomuuden kannalta? Vai paljonko wikiä vastaavan ylläpito vaatisi servereitä?
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Jorma M.

George Orwellin Eläinten Vallankumouksessa on elementti missä kommunistisen aivopesun näännyttämä työhevonen on muistamaisillaan että ennen vanhaan taisi sittenkin olla paremmin. Ja otti lujemmin hampaillaan kiinni köydestä ja rupesi vetämään sosialismia taas kuntoon.

Mäkin olen muistavinani että ennen Junes Lokkaa oli joku. Kukahan se oli? Juneksen muistan mutta pian kai joku väittää ettei Junestakaan  ollut - se toimi jossakin muualla ... Mutta Denominator ainakin oli! Mutta missä on Mjölnir???? Onko sekin jo lähtenyt? Erotettu?

Otetaas taas vittu se köysi hampaiden väliin ja ruvetaan vetämään. Ja vetämään. Ja vetämään.
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

Yoke Pinion

Tapasin Markon kansalaistorilla 6.12 juttelimme pitkään ja tyyppi vaikutti toiminnanmieheltä, huonosta fyysisestä kunnostaan huolimatta. Jäin käsitykseen että hän haluaisi laajaa yhteistyötä. Kansallismielisten kesken. Muuta en tiedä. Enkä ole seurannut toimintaansa tarkemmin. Hyvä kuva kuitenkin miehestä jäi. Karmeassa kelissä.

Olli_Johannes

Quote from: Tabula Rasa on 01.01.2016, 01:45:36
Itse ihmettelen miksi ylipäätään pitää tukea wikipedia-projektia jos sikäläiset ylläpitäjät ovat vastaan? Eikö hommawikiä voisi laajentaa kattamaan kaikkea tietoa. Eli merkittävyyspykälää ei ole, mutta faktoissa pysyminen sitäkin oleellisempaa. Uusi konsepti kuinka tuonne kirjoitetaan ja kuinka poistetaan. Vaikka wiki onkin iso saitti, niin mikä laittaa sen ainoaksi tiedon lähteeksi? Eikö tuollainen yksipuolisuus ole lisäksi melko vaarallista puolueettomuuden kannalta? Vai paljonko wikiä vastaavan ylläpito vaatisi servereitä?

Politiikkaan liittyvissä aiheissa wikipediassa on usein melko selvä antikansallinen agenda. Kyseinen sivusto on muutenkin melko epäluotettava tietolähde. Joutaisi kuihtua omaan mitättömyyteensä.

b_kansalainen

"Viime kädessä artikkeliaiheiden merkittävyydestä päättää Wikipedian muokkaajayhteisö poistoäänestyksen avulla."
Eli artikkelien merkittävyys on täysin subjektiivista.

Golimar

Suomalaisen Wikipedian modet ovat vihervasemmistolaisia pikkuhitlereitä ja sen todistaa heidän omat viestinsä.

QuoteOikeistolaisten keskustelupalsta. Ei sovi Wikipediaan.

QuoteTrooli on pelkästään persupalsta, ei mitään sijoitusasiaa nimeksikään.

http://www.trooli.fi/wiki/Keskustelu_Trooli.fi_Wikipedia.htm

UgriProPatria

Näköjään täältä on poistunut myös Mr. Suomidemokraatti itse, Marko Mjölnir... :(

b_kansalainen

Hänet sentään listataan edelleen viestintä- ja tiedotuspäällikkönä SD-sivustolla. Homma on nyt joko SD-bännissä tai on katsottu paremmaksi, ettei hän esiinny edes omana itsenään. Niin tai näin, niin tällä tavalla ei hommailijoiden kerääminen kannatuskorttien täyttäjiksi toimi ns. optimaalisesti. Joten SD vois herätä. Nyt ei etsitä äänestäjiä vaan demokratian kannattajia.

Itse kannattajakortin täytin ja lähetin. Olen lähettänyt myös Piraattipuoleen kannatuskortin. Itse asiassa voisin lähettää minkä tahansa puoleeksi halajavan yhdistyksen kannatuskortin, jos ei ole aivan täysin oman elämänkatsomuksen vastainen, ja miksei sittenkin. Demokratiassa tarvitaan vaihtoehtoja, ellei sitten tyydy nykypuolueiden (muk. luk. PS) ylimieliseen kansantahtoa väheksyvään linjaan.

Tänään kaikki on olevinaan niin "tolkun ihmisiä", mutta maanantaina ne taas Eduskunnassa ajaa kansan vastaista agendaa.