News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2016-01-14 Diakonissalaitos: Naiset ostaneet seksiä alaikäisiltä tp-hakijoilta

Started by Roope, 14.01.2016, 20:07:41

Previous topic - Next topic

Skeptikko

Quote from: matriarkka on 14.01.2016, 23:37:31
En tiedä edes ketään, joka kävisi Gambiassa. Mutta aika kaukana on asematunnelista.

En minäkään henkilökohtaisesti tiedä Gambiassa ravaavia, mutta kyllä tämä ilmiö ihan todellinen on. Tässä eräs esimerkki:

Anneli löysi lähes 30 vuotta nuoremman rakkaan Gambiasta
http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2011042613575504_ma.shtml

Anneli, tietää hyvin, että häntä voidaan ivata. Silti akateemisesti koulutettu ja hyvässä virassa oleva monitaitoinen suomalaisnainen kulkee Gambian kujilla mustan rastapään kanssa.

Momon äiti on seitsemän vuotta nuorempi kuin Anneli ja Annelin kahdesta pojasta nuorempi muutaman kuukauden vanhempi kuin Momo.
...
- Gambiassa harva tietää edes syntymävuottaan. Tiedetään vain, onko synnytty kuivana vai sadekautena. Virallisiin papereihin keksitään jotakin.
...
Anneli maksaa kaukaisen ystävänsä opinnot, vuokrat ja ruuan. Hän on luvannut itselleen huolehtia myös Moman 7-vuotiaan veljen koulutuksesta niin pitkälle kuin pojalla päätä riittää.
...
Anneli sanoo, että hän ei tunne itseään taloudellisesti hyväksi käytetyksi, vaikka häntä kujilla nimitetään "goldfingeriksi", kultasormeksi.
...
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

matriarkka

Quote from: koli on 14.01.2016, 23:42:33
Quote from: matriarkka on 14.01.2016, 23:19:53
Miehetkään eivät osta assalta seksiä 20 eurolla, mutta naisista tämä uskotaan heti? On hieman eri asia käydä panettamassa Tallinnassa, kuin ostaa julkisella paikalla seksiä alaikäiseltä.

Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla

No noille matuille kelpaa mikä tahansa, mikä liikkuu panopuuksi, joten kyllähän ne nussii keski-ikäisiä tanttoja vaikka ilmaiseksi. Tokihan ne rahat ottaa vastaan, kun kerran tarjotaan.
Surullisinta tässä on, että suuri osa juoksee nyt avosylin suvakkileiriin, kun yhteinen vihollinen on löytynyt. Suomalainen, vaikka nainen. Hävetkää edes.

"...He wasn't sure he liked everything that was happening, but a lot of it was 'cultural', apparently, and you couldn't object to that, so he didn't. 'Cultural' sort of solved problems by explaining that they weren't really there."
- Terry Prachett, Thief of Time

Risto A.

Quote from: Skeptikko on 14.01.2016, 23:33:49
Quote from: Risto A. on 14.01.2016, 22:39:25
Tuleeko teille kenellekään mieleen omasta lähipiiristä tai kauempaa jotain naista, kenet voisitte kuvitella ostamassa seksiä 20 eurolla matulta? Tai baarissa ehdottamassa jollekin maksullista seksiä?

Keidän luulet esimerkiksi siellä Gambiassa niitä paikallisia miehiä käyvän metsästämässä maksua vastaan?

Ei ole lähipiirissä sellaisia naisia.

Se mitä olen näistä naisista lukenut, he sanovat hakevansa sieltä sellaista hyväksyntää ja "ihailevia katseita" mitä eivät Suomessa saa. Se ei ole lehtijuttujen perusteella pelkkää seksiä. Naiset ei hae pelkkää seksiä. Mun nähdäkseni tähän voi sanoa end of story. Seksiä tärkeämpää naisille on se, mitä tapahtuu ennen seksiä. Se miten mies saa naisen tuntemaan itsensä seksikkääksi - huolimatta parasta ennen päiväyksen umpeutumista. Mutta, kuten sanoin, siellä mustat miehet osaa tehdä naiselle temput, että nainen tuntee itsensä tosi kuumaksi ja sitten raha vaihtaa omistajaa - ja kaikki on tyytyväisiä. Onko tuo väärin? Ei mun mielestä sinänsä. Bordellit voisi laillistaa mun mielestä ihan hyvin.
premissi = tarkalleen määritelty juurisyy

Pennit ja markat

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1452757045685.html

QuoteSuomalaiset naiset ovat tarjonneet yksinäisille turvapaikanhakijapojille 20 euroa seksistä, kertoo diakonissalaitoksen työntekijä.
Vanhemman suomalaisen naisen epäillään ostaneen seksiä yksin Suomeen tulleelta alaikäiseltä turvapaikanhakijalta. Asiasta on tehty lastensuojeluilmoitus, kertoi Helsingin Diakonissalaitoksen työntekijä Svenska Ylelle.

Diakonissalaitoksella turvapaikanhakijoiden opettajana työskentelevä Taina Cederström vahvistaa asian Ilta-Sanomille.

Cederström jatkaa, että naiset yrittivät ostaa alaikäisiltä seksiä Helsingin rautatieasemalla joulun aikaan. Naiset tarjosivat Cederströmin tietojen mukaan pojille korvaukseksi 20 euroa.
– Tehtiin sellainen johtopäätös, että siellä on varmaan ollut pikkujouluporukkaa liikenteessä. Rahalla on ostettu, Cederström sanoo.
Cederström sanoo, että kahden naisen iskuyrityksistä hän on aivan varma.
– Vastaavia tapauksia on varmasti muitakin. Kysyjiä kuulemma riittää.

matriarkka

Quote from: JoKaGO on 14.01.2016, 23:44:11
Quote from: matriarkka on 14.01.2016, 23:41:36
Quote from: siviilitarkkailija on 14.01.2016, 23:36:25
Quote from: Roope on 14.01.2016, 23:30:29
Quote from: matriarkka on 14.01.2016, 23:28:10
Eihän tätä ollu ilmoitettu viranomaisille edes.

Sepä se. Lastensuojelun olisi luullut ottavan välittömästi yhteyttä poliisiin, mutta joko ei ole ottanut tai informaatiokatkos.

Niinkuin miksi? Niinkuin millä perusteella? Varsinkin jos kyse on alaikäisen hyväksikäytöstä, (vaikka vain toisen sanallisen ilmoituksen perusteella) niin silti rikoksen vanhenemisaika on muistaakseni kymmenen vuotta. Se on pitkä aika se. Ja jos lasketaan keplottelevan henkilön maksimaalinen etu, hänhän voi ryhtyä käräjöimään spr:ää ja Suomen valtiota vastaan jos on tullut vastaanottokeskuksessa hyväksikäytetyksi. Saa juttunsa salaiseksi ja erittäin suurella todennäköisyydellä voittaa ja kerää lottopotin valtionkonttorista.

Tämä on erittäin taitava ja kaunis skenaario. Etenkin jos on vaatinut / pyytänyt jotain jota ei ole saanut, ja tämän jälkeen näppärästi kehittää hyväksikäyttötarinan, jonka todenmukaisuus perustuu alaikäisyyteen.

Mutta älkää kuviteltko etteikö naiset muka osta seksiä nuorilta könsipojilta Hesassa. Kyllä ostaa. Ja huumeita.
Missä olet tähän ilmiöön törmännyt?  En väitä,  etteikö tällaisia yksilöitä olisi. En vaan tiedä minkään näköistä naista,  jonka olisi Suomessa tarvinnut seksistä maksaa.

Etkö?
En.

"...He wasn't sure he liked everything that was happening, but a lot of it was 'cultural', apparently, and you couldn't object to that, so he didn't. 'Cultural' sort of solved problems by explaining that they weren't really there."

siviilitarkkailija

En tiedä edes ketään, joka kävisi Gambiassa. Mutta aika kaukana on asematunnelista.

Eräs perhetuttu, eronnut nainen 60 v kävi hakemassa Gambiasta nuoren miehen 25 v ja viiden vuoden jälkeen nuori mies oli asematunnelin lapsia kun vanhan naisen ja nuoren miehen yhteiselo ei sittenkään onnistunut. Voihan olla että jollekkin toiselle elämä olisi ollut ruusuisempaa, mutta tämä itä-helsingin kukkanen oli päättänyt löytää onnensa afrikasta.

600 000 helsinkiläiseen mahtuu aika monta tarinaa ja ihmiskohtaloa. Mutta keskeytetty jätevesitutkimus huumausainejäämistä kertoo karua tarinaa että pelkästään miehet eivät voi mitenkään tuottaa koko sitä määrää mm amfetamiinijäämiä kuin mitä kaupungin jätevesiin jatkuvasti tuotetaan.

QuoteCederström jatkaa, että naiset yrittivät ostaa alaikäisiltä seksiä Helsingin rautatieasemalla joulun aikaan

Tämä voidaan selvittää n 90 % todennäköisyydellä jos näin on tapahtunut ja halutaan tietää. Siksi assalla ei yleensä myydä seksiä. Se peli loppuu melko pian.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Aukusti Jylhä

Quote from: matriarkka on 14.01.2016, 23:44:41
Miehetkään eivät osta assalta seksiä 20 eurolla, mutta naisista tämä uskotaan heti? On hieman eri asia käydä panettamassa Tallinnassa, kuin ostaa julkisella paikalla seksiä alaikäiseltä.

No noille matuille kelpaa mikä tahansa, mikä liikkuu panopuuksi, joten kyllähän ne nussii keski-ikäisiä tanttoja vaikka ilmaiseksi. Tokihan ne rahat ottaa vastaan, kun kerran tarjotaan.
Surullisinta tässä on, että suuri osa juoksee nyt avosylin suvakkileiriin, kun yhteinen vihollinen on löytynyt. Suomalainen, vaikka nainen. Hävetkää edes.

Avosylin suvakkileiriin???

Mitä sä oikein nyt öyhötät? Miten tämä nyt palvelee naisvaltaista suvakkileiriä, että nuiva uskoo joidenkin epätoivoisten naisten maksaneen seksistä?

Vastaa, pliis.
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Tabula Rasa

Ei edelleenkään kaikki suomalaiset naiset. Ainoastaan ne jotka tätä matuseksibisnestä pyörittävät.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Aukusti Jylhä

Quote from: Risto A. on 14.01.2016, 23:44:45
Quote from: Skeptikko on 14.01.2016, 23:33:49
Quote from: Risto A. on 14.01.2016, 22:39:25
Tuleeko teille kenellekään mieleen omasta lähipiiristä tai kauempaa jotain naista, kenet voisitte kuvitella ostamassa seksiä 20 eurolla matulta? Tai baarissa ehdottamassa jollekin maksullista seksiä?

Keidän luulet esimerkiksi siellä Gambiassa niitä paikallisia miehiä käyvän metsästämässä maksua vastaan?

Ei ole lähipiirissä sellaisia naisia.
.....

Minunkaan lähipiirissäni ei ole yhtään naista raiskannutta matua. Eli niitäkö ei sitten olekaan?
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

koli

Nyt en saa kyllä kiinni, että mitä tarkoitat. Avosylin suvakkileiriin? Faktaahan tuossa vaan puhun. Ruotsissahan nuo matut ovat raiskanneet 90-vuotiaitakin eläkeläisrouvia. Ja sormeilevat vaikka kissan persettä, jos ei muuta ole tarjolla. Miehiäkin raiskaavat ihan huvikseen. Ei noiden seksihaluilla ole mitään rajoja.

Lähetetty minun rasistisesta acerin läppäristä, joka haisee kanalle.
Mörökölli

Skeptikko

Quote from: Risto A. on 14.01.2016, 23:44:45
Se mitä olen näistä naisista lukenut, he sanovat hakevansa sieltä sellaista hyväksyntää ja "ihailevia katseita" mitä eivät Suomessa saa. Se ei ole lehtijuttujen perusteella pelkkää seksiä. Naiset ei hae pelkkää seksiä.

Vaikka naisille kenties on keskimäärin seksin ohella muut asiat tärkeitä ja miehille keskimäärin vähemmän, niin kyllä pelkän seksin perässä olevia naisiakin tuntuu olevan. Tulee mieleen tämäkin:

Mieshieroja avautuu naisten lääppimisestä: "Ei auta muuta kuin vetäytyä taaemmaksi"
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016011220948489_uu.shtml

- Olen miettinyt, paljonko tällaisia naisia on. Kun minulla oli kuukaudessa esimerkiksi noin 40 naisasiakasta, niin ehkä noin 5-7 heistä teki jonkinlaisia ehdotuksia. Pari kolme ryhtyi fyysiseksi.
...
- Hätkähdyttävin tapaus sattui silloin, kun minulla oli taloni yhteydessä hierontakoppi. Asiakkaaksi tuli nainen, joka pyysi panemaan häntä. Hän riisui itsensä alasti ja kävi makaamaan jalat levällään pöydälle.

- Sanoin silloin naiselle, että minulla on vaimo ja tytär talossa. Hän ei uskonut, joten avasin välioven.
...
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

matriarkka

Quote from: siviilitarkkailija on 14.01.2016, 23:46:44

Eräs perhetuttu, eronnut nainen 60 v kävi hakemassa Gambiasta nuoren miehen 25 v ja viiden vuoden jälkeen nuori mies oli asematunnelin lapsia kun vanhan naisen ja nuoren miehen yhteiselo ei sittenkään onnistunut. Voihan olla että jollekkin toiselle elämä olisi ollut ruusuisempaa, mutta tämä itä-helsingin kukkanen oli päättänyt löytää onnensa afrikasta.

600 000 helsinkiläiseen mahtuu aika monta tarinaa ja ihmiskohtaloa. Mutta keskeytetty jätevesitutkimus huumausainejäämistä kertoo karua tarinaa että pelkästään miehet eivät voi mitenkään tuottaa koko sitä määrää mm amfetamiinijäämiä kuin mitä kaupungin jätevesiin jatkuvasti tuotetaan.
Niin, en edelleenkään tiedä ketään, tämä on ensimmäinen,  josta olen edes kuullut. Sen sijaan tiedän ainakin 30 miestä, jotka ovat käyneet huorissa Thaimaassa ja parilla sukulaisilla tuontivaimo. Ihan objektiivisesti mietin todennäköisyyksiä ko tarinalle, jota ei edes raportoitu mihinkään.

Objektiivisuus taisi osalla kadota johonkin?

JoKaGO

Quote from: matriarkka on 14.01.2016, 23:46:18
Quote from: JoKaGO on 14.01.2016, 23:44:11
Quote from: matriarkka on 14.01.2016, 23:41:36
Quote from: siviilitarkkailija on 14.01.2016, 23:36:25
Quote from: Roope on 14.01.2016, 23:30:29
Quote from: matriarkka on 14.01.2016, 23:28:10
Eihän tätä ollu ilmoitettu viranomaisille edes.

Sepä se. Lastensuojelun olisi luullut ottavan välittömästi yhteyttä poliisiin, mutta joko ei ole ottanut tai informaatiokatkos.

Niinkuin miksi? Niinkuin millä perusteella? Varsinkin jos kyse on alaikäisen hyväksikäytöstä, (vaikka vain toisen sanallisen ilmoituksen perusteella) niin silti rikoksen vanhenemisaika on muistaakseni kymmenen vuotta. Se on pitkä aika se. Ja jos lasketaan keplottelevan henkilön maksimaalinen etu, hänhän voi ryhtyä käräjöimään spr:ää ja Suomen valtiota vastaan jos on tullut vastaanottokeskuksessa hyväksikäytetyksi. Saa juttunsa salaiseksi ja erittäin suurella todennäköisyydellä voittaa ja kerää lottopotin valtionkonttorista.

Tämä on erittäin taitava ja kaunis skenaario. Etenkin jos on vaatinut / pyytänyt jotain jota ei ole saanut, ja tämän jälkeen näppärästi kehittää hyväksikäyttötarinan, jonka todenmukaisuus perustuu alaikäisyyteen.

Mutta älkää kuviteltko etteikö naiset muka osta seksiä nuorilta könsipojilta Hesassa. Kyllä ostaa. Ja huumeita.
Missä olet tähän ilmiöön törmännyt?  En väitä,  etteikö tällaisia yksilöitä olisi. En vaan tiedä minkään näköistä naista,  jonka olisi Suomessa tarvinnut seksistä maksaa.

Etkö?
En.

Tiedätkö yhtään miestäkään? Minäkään en. Kuka tuollaista nyt tunnustaisi,  kun se on jopa lailla kiellettyä.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Risto A.

Quote from: käpykaarti on 14.01.2016, 23:49:32

Minunkaan lähipiirissäni ei ole yhtään naista raiskannutta matua. Eli niitäkö ei sitten olekaan?

En muista koskaan kuulleenikaan tämänkaltaisista naisista. Ei mitään huhun puolikastakaan. Mistään päin maailmaa itseasiassa. Nuoria poikia hyväksikäyttävistä naisopettajista sen sijaan olen kuullut.

Silti, olen useaan otteeseen tässä sanonut, että voin olla väärässäkin. Ajat muuttuu. Voihan se olla, että tässä on kyseessä aivan uusi ilmiö, kuten taharrus gamai jutussa.

Risto A.

Quote from: Skeptikko on 14.01.2016, 23:50:29

Vaikka naisille kenties on keskimäärin seksin ohella muut asiat tärkeitä ja miehille keskimäärin vähemmän, niin kyllä pelkän seksin perässä olevia naisiakin tuntuu olevan. Tulee mieleen tämäkin:

Mieshieroja avautuu naisten lääppimisestä: "Ei auta muuta kuin vetäytyä taaemmaksi"
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016011220948489_uu.shtml

- Olen miettinyt, paljonko tällaisia naisia on. Kun minulla oli kuukaudessa esimerkiksi noin 40 naisasiakasta, niin ehkä noin 5-7 heistä teki jonkinlaisia ehdotuksia. Pari kolme ryhtyi fyysiseksi.
...
- Hätkähdyttävin tapaus sattui silloin, kun minulla oli taloni yhteydessä hierontakoppi. Asiakkaaksi tuli nainen, joka pyysi panemaan häntä. Hän riisui itsensä alasti ja kävi makaamaan jalat levällään pöydälle.

- Sanoin silloin naiselle, että minulla on vaimo ja tytär talossa. Hän ei uskonut, joten avasin välioven.
...

Mainitsin tästä hierojasta jo aiemmin.

vihapuhegeneraattori

Quote from: koli on 14.01.2016, 20:20:54
"Hehän ovat vain 17-vuotiaita." Heh...

Kuinkakohan moni Refugees Welcome- järjestön kautta asuntopaikan saanut matu maksaa vuokransa ns. luonnossa?

Kuinkakohan moni nainen suvaitsee jotta saa munaa on ehkä parempi kysymys. Eikö näille opetettu mitään kotona YHTEISkunnasta?
En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Skeptikko

Quote from: siviilitarkkailija on 14.01.2016, 23:46:44

Ilmeisesti ei ole kovin harvinaista, että kun ensimmäinen liitto kariutuu "yllättäen" Gambiasta tuodun toyboyn ja ikänaisen kanssa, niin seuraava, sitä seuraava jne haetaan myös Gambiasta.

Tämä voidaan selvittää n 90 % todennäköisyydellä jos näin on tapahtunut ja halutaan tietää. Siksi assalla ei yleensä myydä seksiä. Se peli loppuu melko pian.

Ei kai se assa ole sen kummempi kaupankäyntipaikka kuin vaikkapa Kampin ostoskeskuksen seutu, jossa ilmeisesti puolestaan (maahanmuuttaja?)miehillä on ollut tapana vikitellä teinityttöjä vaateostoksia tms vastaan. Tässä vähän uutisointia aiheesta:

Teinitytöille yritetään tarjota seksistä siideriä tai vaatteita
http://www.hs.fi/kotimaa/a1305546330992

A-studio: Nuoret myyvät itseään Helsingissä
http://yle.fi/uutiset/a-studio_nuoret_myyvat_itseaan_helsingissa/1785830

Lehti: Miehet ostavat tytöiltä Sellossa seksiä lahjoja vastaan
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288382423767.html

Pennit ja markat

Nainen saa kyllä halutessaan seksiä riippumatta iästä, ulkonäöstä tai koosta. Jos nyt ei kovin tarkasti katso kenen matkaan lähtee. Siksi tätä väitettä on kovin vaikea niellä.

Ehkä ennemminkin harrastettu yhdessä tuumin seksiä hieman juopuneen suomalaisnaisen kanssa ja sen jälkeen "pojat" valittaneet, että ei ole edes ruokaan (tupakkaan) rahaa, ja nainen on antanut kakskymppisen. Sehän on vain "hädänalaisen" ylvästä auttamista, mitä voi sitten kehua kavereille kuinka auttaa pakolaisia (tarkemmin kertomatta auttamisestaan  ;D ), ei maksua seksistä.

Siitä huolimatta... en kyllä ihan osta tätä tarinaa.  ???

matriarkka

Quote from: käpykaarti on 14.01.2016, 23:47:45

Avosylin suvakkileiriin???

Mitä sä oikein nyt öyhötät? Miten tämä nyt palvelee naisvaltaista suvakkileiriä, että nuiva uskoo joidenkin epätoivoisten naisten maksaneen seksistä?

Vastaa, pliis.
Vastaan. Tässä haetaan nyt syyllistä SUOMALAISISTA jälleen kerran. Nyt on otettu naiset kohteeksi. Aika eri tasolla on keskustelu, kun muissa ketjuissa. Tässä ollaan heti valmiita uskomaan "lapsi"matuja,  heidän eiminnekäänraportoidun kertomuksensa pohjalta. Syyllinen on joka tapauksessa suomalainen, joka opettaa heille pahoja tapoja seksistä ja huumeitakin vielä. Etkö oikeasti näe, miten tämä voi johtaa jatkossa siihen, että ME aiheutamme nämä raiskaukset??

Aukusti Jylhä

Quote from: Pennit ja markat on 14.01.2016, 23:55:55
Nainen saa kyllä halutessaan seksiä riippumatta iästä, ulkonäöstä tai koosta. Jos nyt ei kovin tarkasti katso kenen matkaan lähtee. Siksi tätä väitettä on kovin vaikea niellä.

Ehkä ennemminkin harrastettu yhdessä tuumin seksiä hieman juopuneen suomalaisnaisen kanssa ja sen jälkeen "pojat" valittaneet, että ei ole edes ruokaan (tupakkaan) rahaa, ja nainen on antanut kakskymppisen.

Tuossapa se pointti onkin laitettu. Mitäs jos haluaisikin kestävyyttä sänkykamariin, ja vähän lihasta mistä puristaa? Naisilleko ei muka ole mitään väliä kenen kanssa seksiä harrastavat?

Ja kyllähän joillain miehilläkin voi olla haaveena päästä vaikkapa jonkun viehkeän koreattaren kanssa petipuuhiin. Hui kauhistus!  :flowerhat:

törö

Tosta voisi harkita kanssa petossyytettä, koska 20 egeä ei ole prostituoitujen normaaleja taksoja nähnytkään.

Skeptikko

Kyllä näitä nuorista miehistä sitten vaikka maksua vastaan kiinnostuneita naisiakin on liikkeellä. Olen kuullut useammasta lähteestä eräästä julkisuudestakin tutun naisen touhuista, joka saattaa myös ihan suoraan tarrata takaapäin kiinni saaliilta vaikuttavaan tapaukseen. Tosin eräässä tapauksessa saaliiksi luultu olikin saaliin kääntyessä osoittautunut takaapäin miesmäiseltä vaikuttaneeksi lesboksi ja puuman naama venähti.

Tässä vähän juttua seksipalveluita ostavista naisista. Ilmeisesti myös kehitysmaissa naiset ostavat seksipalveluita:

Career women are buying sex - Sowetan LIVE
http://www.sowetanlive.co.za/goodlife/2015/09/12/career-women-are-buying-sex

Why do women pay for sex?
http://www.smh.com.au/lifestyle/life/why-do-women-pay-for-sex-20131209-2z11k.html

More women than ever are paying for sex because they are too busy for conventional relationships research claims - Mirror Online
http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/more-women-ever-paying-sex-5733702

British women paying for sex with male escorts more than ever | UK | News | Daily Express
http://www.express.co.uk/news/uk/578929/British-women-paying-sex-male-escorts-more

siviilitarkkailija

Nainen saa kyllä halutessaan seksiä riippumatta iästä, ulkonäöstä tai koosta. Jos nyt ei kovin tarkasti katso kenen matkaan lähtee.

Ja sitten kun nainen KOVIN TARKASTI KATSOO KENEN MATKAAN LÄHTEE, niin huomaa että hunksin tai rattopojan kanssa oleilu ei ole ilmaista.

QuoteEi kai se assa ole sen kummemi kaupankäyntipaikka kuin vaikkapa Kampin ostoskeskuksen seutu

On helvetisti eroa harjoitetaanko prostituutiota tallentavalla kameravalvonnalla varustetussa tilassa vain valvotun tilan ulkopuolella. Katuprostituutio on kadulla siksi että sitä ei valvota tai sitä valvoo se kuuluisa poissaoleva poliisi. Asemat, kauppakeskukset yms tilat EIVÄT hyväksy eivätkä salli prostituutiota koska tilat on valvottuja.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Pennit ja markat

Jos turvapaikanhakija on jonkun seksuaalisten unelmien kohde, niin... no... onhan niitä, jotka tykkäävät alistumisesta. (ISLAM=alistuminen)

Tarkoitin sitä, että ilman naama-tms. seulaa baarissa kyllä saa seuraa nainen kuin nainen, jos itse osoittaa hieman aktiivisuutta asiassa. Tällaisia naisia, joille kelpaa ihan kirjaimellisesti kuka vain, on luullakseni melko vähän, ainakin kaikki kaverini pitävät hyvin tarkkaa huolta piparistaan  8) Siis vaikka niitä yhden yön juttujakin olisi, niin todellakaan ei ihan kenen tahansa mukaan lähdettäisi.

JoKaGO

Ehkä ennemminkin harrastettu yhdessä tuumin seksiä hieman juopuneen suomalaisnaisen kanssa ja sen jälkeen "pojat" valittaneet, että ei ole edes ruokaan (tupakkaan) rahaa, ja nainen on antanut kakskymppisen.

Noin, juuri tasan tarkkaan noin se toimii Thaimaassa, Venäjällä, Virossa, Puolassa, Tsekeissä ja Slovakiassa, Sloveniassa, Kroatiassa, Kiinassa, Vietnamissa, Kambodžassa, Brasiliassa, Chilessä ja monessa Afrikan maassa. Tosin lihan saajana ja maksajana on ollut yksi vhm, jonka tunnen helvetin hyvin  8) ja rahan saajana on ollut AINA nainen  ;D
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

MW

Vaikuttaa paskapuheelta, turvikset kyllä panevat vaikka tikapuita, illmaiseksi, jos tikapuut haluavat. Tai eivät halua.

Seksilomaämmät ovat sitten eri juttu, ulkomailla allah ei näe, karrikoiden, mutta steissillä tyrkyttämässä seteliä, samat ämmät. En usko.

Pennit ja markat

Quote from: JoKaGO on 15.01.2016, 00:04:53

Noin, juuri tasan tarkkaan noin se toimii Thaimaassa, Venäjällä, Virossa, Puolassa, Tsekeissä ja Slovakiassa, Sloveniassa, Kroatiassa, Kiinassa, Vietnamissa, Kambodžassa, Brasiliassa, Chilessä ja monessa Afrikan maassa. Tosin lihan saajana ja maksajana on ollut yksi vhm, jonka tunnen helvetin hyvin  8) ja rahan saajana on ollut AINA nainen  ;D

Voi hyvin olla, että tph "pojat" hyvin osaavat hyödyntää tilanteen ja tehdä näin ihan suunnitelmallisesti.

Totti

Onhan se aina tiedetty, että akat on ruskean kikkelin perään. Gambia ja Jamaika ovat täynnä länsimaisia puumanaisia metsästämässä poikia siinä missä ukot kruisailee Pattayan baareja. Ei siinä mitään.

Mutta erityisesti naisilla on ollut suuri hinku saada näitä ulkolaisia ukkoja tänne. Hehän tässä etunenässä kirkuvat vastuusta "pakolaisista" ja vaativat rajat auki. Todellisuudessa tässä kuitenkin pitkälti pyöritetään vokkibordelleja suomalaisten valkoisten miesten rahoilla.

Kuten tuossa joku jo nasevasti postasi: SSS=Kolme sutenööriä. Ihan oikeasti tämä koko show alkaa näyttää siltä, että Sipilän hallitus pyörittää yhtä helvetin suurta prostituutio-, raiskaus- ja pedofiilirengasta.

Koko maahanmuuttotilanne alkaa jo olemaan niin oksettava, etten edes halua miettiä koko asiaa. Ei ole päivää, ettei monikulttuurisuuden ympärillä paljastu joku uusi skandaali, rikos tai rahastus. Jeesus mikä eeppinen dekadenssi.
Sosialisti on mätä ydintä myöten.
- kansanviisaus

Aukusti Jylhä

Quote from: MW on 15.01.2016, 00:06:46
Vaikuttaa paskapuheelta, turvikset kyllä panevat vaikka tikapuita, illmaiseksi, jos tikapuut haluavat. Tai eivät halua.

Seksilomaämmät ovat sitten eri juttu, ulkomailla allah ei näe, karrikoiden, mutta steissillä tyrkyttämässä seteliä, samat ämmät. En usko.

Keissi kuitenkin vaikuttaa siltä, että nämä naiset ovat menneet setelit ojossa kyselemään seksiseuraa. Matunko olisi pitänyt, että emmää rahaa tarvii...?

Pennit ja markat

Quote from: Totti on 15.01.2016, 00:09:34
Onhan se aina tiedetty, että akat on ruskean kikkelin perään. Gambia ja Jamaika ovat täynnä länsimaisia puumanaisia metsästämässä poikia siinä missä ukot kruisailee Pattayan baareja. Ei siinä mitään.

Mutta erityisesti naisilla on ollut suuri hinku saada näitä ulkolaisia ukkoja tänne. Hehän tässä etunenässä kirkuvat vastuusta "pakolaisista" ja vaativat rajat auki. Todellisuudessa tässä kuitenkin pitkälti pyöritetään vokkibordelleja suomalaisten valkoisten miesten rahoilla.

Kuten tuossa joku jo nasevasti postasi: SSS=Kolme sutenööriä. Ihan oikeasti tämä koko show alkaa näyttää siltä, että Sipilän hallitus pyörittää yhtä helvetin suurta prostituutio-, raiskaus- ja pedofiilirengasta.

Koko maahanmuuttotilanne alkaa jo olemaan niin oksettava, etten edes halua miettiä koko asiaa. Ei ole päivää, ettei monikulttuurisuuden ympärillä paljastu joku uusi skandaali, rikos tai rahastus. Jeesus mikä eeppinen dekadenssi.

Jotkut akat on, ei kaikki. :)

Mutta on mullakin muutama "mamupatja"-kaveri.  :roll: