News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2016-01-14 Seiska: Seksiskandaali SPR:n naistyöntekijät iskeneet turviksia!

Started by xor_rox, 14.01.2016, 07:06:12

Previous topic - Next topic

Faidros.

Quote from: Sydämistynyt on 20.01.2016, 18:30:55
Taas äsken Yle Uutisten mocupläjäyksessä vokkitäti laulatti matuilla jaakkokultaa.
"Abdi kulta, Abdi kulta, heerää jo, heerää jo!
Pallejasi soita, pallejasi soita.
Dingdangdong, dingdangdong!"

Säv.+san. SPR
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Ouel

Taas äsken Yle Uutisten mocupläjäyksessä vokkitäti laulatti matuilla jaakkokultaa. :facepalm:  Yksi partasuu jopa tapaili kappaletta hammondilla.  Ja miespuolinen ohjaaja peukutti kuten avaruuden arvoituksen ratkaissutta tiedemiestä ainakin.  Opetettiin lasten- ja kansanlauluja, koska niissä on kuulemma sopivasti toistoa... No, matut itse oli toivoneet suomipoppia ja tykästyneet Jenni Vartiaiseen.  Arvatenkin kuvan perusteella.

Kuulin tuo myös ja reaktioni oli jo liiankin tutuksi tullut: wtf?  :facepalm:
Kertoi vielä, kuinka tämmöinen laulaminen ja hoilaaminen auttaa hyvin esim. stressissä ja traumaattisissa kokemuksissa.

Olen muuten huomannut että jatkuvat hyräily ja mumiseva laulu on noilla "tummemmilla pojilla" todella yleistä, kaupan dödö/tukkageeliosastolla pyöri itsekseen yksi irakilaisen näköinen ja kovin oli laulelevalla tuulella. Eipä siinä, ei minua laulu haittaa. Mieluummin hyräilee siellä hyllyjen välissä kuin kourailee.  :D

Tabula Rasa

Quote from: Ouel on 20.01.2016, 18:51:34
Taas äsken Yle Uutisten mocupläjäyksessä vokkitäti laulatti matuilla jaakkokultaa. :facepalm:  Yksi partasuu jopa tapaili kappaletta hammondilla.  Ja miespuolinen ohjaaja peukutti kuten avaruuden arvoituksen ratkaissutta tiedemiestä ainakin.  Opetettiin lasten- ja kansanlauluja, koska niissä on kuulemma sopivasti toistoa... No, matut itse oli toivoneet suomipoppia ja tykästyneet Jenni Vartiaiseen.  Arvatenkin kuvan perusteella.

Kuulin tuo myös ja reaktioni oli jo liiankin tutuksi tullut: wtf?  :facepalm:
Kertoi vielä, kuinka tämmöinen laulaminen ja hoilaaminen auttaa hyvin esim. stressissä ja traumaattisissa kokemuksissa.

Olen muuten huomannut että jatkuvat hyräily ja mumiseva laulu on noilla "tummemmilla pojilla" todella yleistä, kaupan dödö/tukkageeliosastolla pyöri itsekseen yksi irakilaisen näköinen ja kovin oli laulelevalla tuulella. Eipä siinä, ei minua laulu haittaa. Mieluummin hyräilee siellä hyllyjen välissä kuin kourailee.  :D

Lähinnä mua ihmetyttää miten samaan aikaan voidaan kuvitella että lapsen asemaan asetetut voisivat kyetä aikuisten töihin? Ihme paapomispelleilyä. Tuosta tuskin mitään hyvää kasvaa.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Laskentanuiva

Seiska paljastaa lisää:

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/SPRn-tyontekija-kihlautui-turvapaikanhakijan-kanssa/1092814

Nyt klikkailemaan ja ostamaan seiskaa. Kunnon laatujournalismia hyysäreiden ym. viihdelehtien sijaan.

ei mulla muuta tälläkään kertaa, paitsi monikulttuurisuus on rikkaus ja rakkaus
"Monilla on asioihin vain yksi näkemys, vaikka kuinka sanotaan, että ollaan suvaitsevaisia." - Teemu Selänne
(HS 31.1.2017)

Toni R Jyväskylästä

^^^
QuoteEräässä tapauksessa maahanmuuttokriittiseksi kuvailtu SPR:n vapaaehtoistyöntekijä on kääntänyt kelkkansa täysin.

Kyseinen nainen vastusti vielä kesällä kovaäänisesti maahanmuuttoa, mutta otti syksyllä kotiinsa asumaan turvapaikanhakijoita. Sittemmin nainen erosi miehestään ja kertoo nyt avoimesti Facebookissa olevansa kihloissa turvapaikanhakijan kanssa, Seiskalle kerrotaan.

– Kyllä pitää paikkaansa, että olen kihlautunut turvapaikanhakijan kanssa. Sen takia en ole enää ollut SPR:n toiminnassa mukana, 46-vuotias nainen kertoi Seiskalle.

Ööö...mitä helvettiä mää just luin? :o

Blanc73

Eikös tuo kihlautuminen/avioliitto ole Bagdadin elviksille yksi varmimpia tapoja saada pysyvä oleskelulupa ja Kela-gold?

QuoteKyseinen nainen vastusti vielä kesällä kovaäänisesti maahanmuuttoa, mutta otti syksyllä kotiinsa asumaan turvapaikanhakijoita. Sittemmin nainen erosi miehestään ja kertoo nyt avoimesti Facebookissa olevansa kihloissa turvapaikanhakijan kanssa, Seiskalle kerrotaan.
Cool story bro.  :D :D
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Chew Bacca

Kovaäänisesti maahanmuuttoa vastustanut meni vokkivapaaehtoiseksi ja mokkamuna paransi rasismista. Kuin satua.

Ne ovat täällä pyyhkimässä pyllymme ja nuolemassa rasismin kasvoiltamme. Porukalla ja väkisin jos ei hyvällä.

Saturoitunut

Semmosia ne maahanmuuttokriittiset naiset näemmä ovat. He ovat niin konservatiivisia, etteivät anna toosaansa ilman lupausta avioliitosta. Suvaitsevaisille kanssasisarilleen sen sijaan riittää pelkkä seksisuhteilu.

foobar

Quote from: Blanc73 on 21.01.2016, 08:01:57
Eikös tuo kihlautuminen/avioliitto ole Bagdadin elviksille yksi varmimpia tapoja saada pysyvä oleskelulupa ja Kela-gold?

Lapsi on vielä parempi. Parempisyntyperäinen voi suomalaisista poiketen sekä kertoa olevansa isä (saadakseen pysyvän oleskeluluvan) että vapautua taloudellisista seuraamuksista ja muista velvoitteista, koska eihän tänne töitä tekemään ja leipää itse ansaitsemaan tultu. Tai ainakaan laillisesti sitä ansaitsemaan...
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Risto A.

– Kyllä pitää paikkaansa, että olen kihlautunut turvapaikanhakijan kanssa. Sen takia en ole enää ollut SPR:n toiminnassa mukana, 46-vuotias nainen kertoi Seiskalle.

Jännä logiikka. Tuleekohan tuosta miten yleistä?

"nonytkun löysin miehen, en sen takia ole SPR:llä enää töissä".

Eli se ei niin salainen motiivi, miksi tämä kaikki on oikeasti pistetty pystyyn.
premissi = tarkalleen määritelty juurisyy

Elemosina

Jos kyseinen turvapaikanhakija on huomattavasti nuorempi kuin kyseinen nainen, niin tuleekohan seuraavaksi lumeliittotutkimus?

Inhottava kirjoittaa, mutta onkohan nainen ajatellut että turvis haluaa kihloihin jne vain siksi että saa luvan jäädä Suomeen. Vai onko nainen juonessa mukana.

Vai onko todellakin kyse elämää suuremmasta romanssista. "Vaikeuksista voittoon, aavikkoprinssin tarina: Kuinka löysin haaremini ensimmäisen vaimon"

Tietenkin voi olla kyse aidosta rakkaudesta, mutta kyyninen minä en oikein kykene uskomaan sitä.

Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Hakkapeliitta

No siinä on ainakin yksi mies jolta on turviksen toimesta viety nainen ihan kirjaimellisesti. Ei tarvitse tässä kohtaa puhua väestöjakaumista. Toivottavasti heillä ei ollut kotona asuvia lapsia. Mv -lehti kirjoitti joku aika sitten, että huhujen mukaan olisi ollut.
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

Pakkanen

Quote from: Laskentanuiva on 21.01.2016, 07:23:50
Seiska paljastaa lisää:

Hyvä kun selvisi. Itse luulin asioiden edenneen jotenkin näin.

1. Aviossa asuva 46v muija halusi kotiinsa miesturviksen
2. Harrastivat seksiä
3. Kävi käry
4. Tuli ero
5. Pääsi valtakunnan uutisiin
6. Meni maine
7. Joka yritetään palauttaa kilhloilla/rakkaustarinalla.

Minä ja minun mielikuvitukseni.

edit:
Onko siirtolaisen ikä jo tiedossa? Itse veikkaan 30v. Pitkävedon kerroin luokkaa 1,5?

edit2:
Nainen 46v:n ero suomalaismiehestä kävi helposti. Tulikohan hän ajatelleeksi, että jatkossa ei näin välttämättä olekkaan. Koska kunnia.

Tabula Rasa

Suomen ParitusRinki iskee jälleen. Koskahan kosto, poika ja eritoten paluu.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Risto A.

Muistan lukeneeni Aku Ankasta, kun Heluna kaapattiin jonkun arabiprinssin toimesta. Heluna oli ihan täpinöissään asiasta, kun matkasi kamelin kyydissä arabin olkapäillä. Superhessu taisi pelastaa lopuksi. En muista oliko Heluna miten pettynyt.

Näitä SPR:n naisia, jotka ottaa matun itselleen voisin alkaa kutsumaan Helunaksi.
premissi = tarkalleen määritelty juurisyy

Pölhökustaa

– Kyllä pitää paikkaansa, että olen kihlautunut turvapaikanhakijan kanssa. Sen takia en ole enää ollut SPR:n toiminnassa mukana, 46-vuotias nainen kertoi Seiskalle

Aiemmin olen kuullut samaisen sanoman toisessa muodossa:

– Kyllä pitää paikkaansa, että olen kihlautunut Tinderissä tapaamani kanssa. Sen takia en ole enää ollut Tinderissä mukana, 46-vuotias nainen kertoi Seiskalle

Alaric

Quote from: Toni R Jyväskylästä on 21.01.2016, 07:44:54
^^^
QuoteEräässä tapauksessa maahanmuuttokriittiseksi kuvailtu SPR:n vapaaehtoistyöntekijä on kääntänyt kelkkansa täysin.

Kyseinen nainen vastusti vielä kesällä kovaäänisesti maahanmuuttoa, mutta otti syksyllä kotiinsa asumaan turvapaikanhakijoita. Sittemmin nainen erosi miehestään ja kertoo nyt avoimesti Facebookissa olevansa kihloissa turvapaikanhakijan kanssa, Seiskalle kerrotaan.

Oi mikä vuosisadan rakkaustarina. Sydänhän tässä pakahtuu, kun näin ihania uutisia saa lukea.

Todennäköisesti hänen säälittävä, Hommafoorumia lukeva rasistireppanamiehensä oli käännyttänyt naisen puoliväkisin maahanmuuttokriittiseksi, mutta silti vielä pieni inhimillisyyden pilkahdus oli jäljellä, jonka vuoksi hän hakeutui SPR:n vapaaehtoiseksi.

Nähdessään pakolaisten hätää, mutta myös pulppuavaa elämäniloa ja yhteisöllistä kulttuuria, nainen ymmärsi vihdoinkin, että nämä turvapaikkaa hakemaan tulleet ovat aivan samanlaisia kuin mekin. Ennakkoluulot romukoppaan heitettyään hän pystyi tutustumaan näihin pakolaisiin syvällisemmin ja huomasi, että eteläisemmistä kulttuureista tulevat miehet suhtautuvat naisiin paljon huomioivammin kuin suomalaiset jurottajat ja pitävät naista kuin kukkaa kämmenellä. Näiden miesten kanssa nainen sentään saa olla nainen.

Onneksi hän uskalsi ottaa seuraavan rohkean askeleen ja erosi äärioikeistolaisesta miehestään löydettyään rinnalleen komean tumman muukalaisen, joka kunnioittaa ja tukee häntä kaikessa. Heillä on suhteessaan edessä kivikkoinen polku ympäröivän yhteiskunnan ennakkoluulojen vuoksi, mutta uskon, että aito rakkaus voittaa silti kaikki vaikeudet <3
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Mr.Reese

Quote from: Risto A. on 21.01.2016, 08:13:09

Jännä logiikka. Tuleekohan tuosta miten yleistä?

"nonytkun löysin miehen, en sen takia ole SPR:llä enää töissä".

Eli se ei niin salainen motiivi, miksi tämä kaikki on oikeasti pistetty pystyyn.
Nyt tarttis pikapassin, jolla pääsisi siihen pisteeseen, kun mokkis on saanut kansalaisuuden. Kalkkuna lentää ikkunasta pihalle ja voi lähteä katselemaan nuorta lihaa steissille.
"Heille kun sanoo disko disko, niin he ovat silleen, että mennään." - Tiia Nohynek

"Yleensä vauvat ja mummot on parhaita mielenosoittajia, koska luovat kuin itsestään turvallista tilaa." - Marjaana Toiviainen

Bwana

Tuosta "Jaakko kullasta":

Ne SPR:n tädit noissa VOKeissa ovat ammattilaisia. Ehkä he näkevät mikä on yleisön kognitiivinen kompetenssi ja laulut/toiminta sitten sen mukaan? Muuta vastausta en keksi tuohon paapomiseen.  :roll:

Tai sitten kyse on jostain muusta.
Nkosi sikelel' Afrika.

Kauhea Ihmismäinen Otus

Quote from: Pakkanen on 21.01.2016, 08:19:38
Quote from: Laskentanuiva on 21.01.2016, 07:23:50
Seiska paljastaa lisää:

Hyvä kun selvisi. Itse luulin asioiden edenneen jotenkin näin.

1. Aviossa asuva 46v muija halusi kotiinsa miesturviksen
2. Harrastivat seksiä
3. Kävi käry
4. Tuli ero
5. Pääsi valtakunnan uutisiin
6. Meni maine
7. Joka yritetään palauttaa kilhloilla/rakkaustarinalla.

Minä ja minun mielikuvitukseni.

edit:
Onko siirtolaisen ikä jo tiedossa? Itse veikkaan 30v. Pitkävedon kerroin luokkaa 1,5?

edit2:
Nainen 46v:n ero suomalaismiehestä kävi helposti. Tulikohan hän ajatelleeksi, että jatkossa ei näin välttämättä olekkaan. Koska kunnia.
Suomalaisten mocunaisten hyveisiin ei uskollisuus taida enää hirveästi kuulua.
Pienetureiällinen lesbotransnainen

RP

Quote from: foobar on 21.01.2016, 08:07:09
Quote from: Blanc73 on 21.01.2016, 08:01:57

Lapsi on vielä parempi. Parempisyntyperäinen voi suomalaisista poiketen sekä kertoa olevansa isä (saadakseen pysyvän oleskeluluvan) että vapautua taloudellisista seuraamuksista ja muista velvoitteista, koska eihän tänne töitä tekemään ja leipää itse ansaitsemaan tultu. Tai ainakaan laillisesti sitä ansaitsemaan...

46-vuotias nainen on toki tuossa suhteessa epäoptimaalinen. Muutaman vuoden pitää kestää (tai saatta toinen suomalainen raskaaksi), vaikka eipä noista juuri ketään toimeenpantu karkotus taida uhata.
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

Faidros.

Quote from: Toni R Jyväskylästä on 21.01.2016, 07:44:54
^^^

Mäkin voisin ottaa panokaverin veronmaksajan piikkiin kiitos. Mistä voin käydä valitsemassa sopivan?

Kun hemmot maksaa tuhansia matkasta tänne, mitähän varmasta kansalaisuudesta maksetaan?
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Faidros.

Quote from: RP on 21.01.2016, 09:06:47
Naps
46-vuotias nainen on toki tuossa suhteessa epäoptimaalinen. Muutaman vuoden pitää kestää (tai saatta toinen suomalainen raskaaksi), vaikka eipä noista juuri ketään toimeenpantu karkotus taida uhata.

Hedelmöityshoito on kova juttu, sillä saa vaikka isoisän poikimaan! ;)
-Matthew B.Crawford-

xor_rox

On se kyllä melkoista, kun suomalaisen journalismin tulevasuus lepää Seiskan ja MV-lehden harteilla. En olisi vielä vuosi takaperin uskonut.

Faidros.

En oo koskaan Seiskaa ostanut, enkä edes muualla kuin Hommassa ja parturissa lukenut, mutta pitäisiköhän tänään antaa henkilökohtainen tiedonjulkistamispalkinto ja ostaapläjäyttää sellainen?  :o
Saakohan sen mukana läpinäkymättömän muovikassin?
-Matthew B.Crawford-

Laskentanuiva

Tuota seiskan tilaamista itsekin harkitsen vakavasti, ihan kannatusmielessä. Näkeehän siitä viikon ohjelma tarjonnan.
Näyttää olevan Aller media joka ei julkaise hyysäri uutisia.
Päätoimittelija on tosin P. Aalto-setälä, mutta jos lehden linja on tämmöinen, niin miksei sitä muutaman kympin vois ihan kannatuksen vuoksi "sijoittaa".

Kiusa se on pienikin kiusa muille suvakki mediataloille.

Lisätty linkki http://aller.soihtu.eu/2498/245
"Monilla on asioihin vain yksi näkemys, vaikka kuinka sanotaan, että ollaan suvaitsevaisia." - Teemu Selänne
(HS 31.1.2017)

Mr.Reese

Quote from: Laskentanuiva on 21.01.2016, 10:01:34
Tuota seiskan tilaamista itsekin harkitsen vakavasti, ihan kannatusmielessä. Näkeehän siitä viikon ohjelma tarjonnan.
Näyttää olevan Aller media joka ei julkaise hyysäri uutisia.
Päätoimittelija on tosin P. Aalto-setälä, mutta jos lehden linja on tämmöinen, niin miksei sitä muutaman kympin vois ihan kannatuksen vuoksi "sijoittaa".

Kiusa se on pienikin kiusa muille suvakki mediataloille.
Plus sieltä näkee Tukiaisen Jossun uudet seksikkäät glamourkuvat ja Nykäs Matin viimeisimmat kuulumiset. Paskoja vitsejä yksi aukea. Kaiken tuon kuitenkin sietää, jos ainoana julkaisuna kertovat vok-perseilyistä. Paljon lie irtonumero, taitaa ilmestyäkin näin torstaisin?  :-*
"Heille kun sanoo disko disko, niin he ovat silleen, että mennään." - Tiia Nohynek

"Yleensä vauvat ja mummot on parhaita mielenosoittajia, koska luovat kuin itsestään turvallista tilaa." - Marjaana Toiviainen

Gunnar Hymén

Quote from: Hän on 21.01.2016, 08:02:30
Kovaäänisesti maahanmuuttoa vastustanut meni vokkivapaaehtoiseksi ja mokkamuna paransi rasismista. Kuin satua.

Ne ovat täällä pyyhkimässä pyllymme ja nuolemassa rasismin kasvoiltamme. Porukalla ja väkisin jos ei hyvällä.

nosto tälle, on niin loistavaa

#meilläonunelma
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

Faidros.

Rohkaistuin kuin teininä ensikertaa kortsuja ostamaan mennessä. Loppupelissä ostotilanne olikin yllättävän rento ja vitsailimme myyjän kanssa jopa läpinäkymättömästä muovipussista.
Neitsyys siis meni, ostin ensikertaa Seiskan! :o

www.youtube.com/watch?v=ERuUUPPiwug san. Juha Watt Vainio

Uutisiin.
-SPR:ssä on lehtitietojen mukaan jo pitkään tiedostettu seksiongelma. Useita tapauksia.
-Kihlatun 46v. nuorikon koko perhe on sulkenut hänet pois piiristään, ovat kuulemma ennakkoluuloisia. Mutta rakkaus on kova! :-*
-Myös Luona Oy:ssa on erotettu työntekijä. Oli työpäivän aikana "käynyt miesten huoneissa". VOKin johtaja Olli Kääriäinen ei suostu kommentoimaan.
-SPR:n naistyöntekijöiden kiima on koettu hartaiden muslimien keskuudessa kiusallisena.
-Myös asiakkaiden keskinäisissä suhteissa on ongelmia.
-Poliisille ei kukaan asiakas ole uskaltanut ilmoittaa, arkielämän vaikeutumisen pelossa.
-Ilmikäyneet tapaukset vain jäävuorenhuippu.

7 on maaahtava lukupaketti! Äääähhääähhhähhäää!!! ;D
-Matthew B.Crawford-

Niobium

http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/95585-spr-kommentoi-seiskan-uutta-selvitysta-emme-tieda-enempaa

Juu emme tiedä... SPR:n sisäinen asia, vai mitä?

Haloo, onko SPR:n viestintä hereillä? Siis oikeasti, luuletteko todellakin etteivät tallaiset asiat tule julki? Emmämitääntiedä- asenne vain kasvattaa pottia.
"Varmaan jokaisen venäläisen äidin suurin unelma on synnyttää lisää lapsia tulevaisuuden juoksuhautoihin laittamaan käsikranaatti leuan alle ja vetämään sokka irti. Korvaukseksi saa säkillisen perunoita. " (Jäsen Hohtis.)