News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

YLE saa valehdella!

Started by sologdin, 09.01.2016, 21:47:50

Previous topic - Next topic

Jorma M.

Totta kai Yle valehtelee ja vääristelee joka päivä. Ja nykyisen mamuhulluuden aikana moninkertaisesti.

Valehtelusta kiinni jäädessään Ylen edustajat tekevät niin kuin Stubb eli selittävät tehneensä virheen ja sori siitä.
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

Kokoliha

Quote from: Eisernes Kreuz on 09.01.2016, 22:59:10
Quote from: John on 09.01.2016, 22:51:42
Vittu miurumauru, kuinka tyhmiä te oikein olette?

Näitä sinun purkauksiasi on muuten aina hauska lukea.

Joskus muinoin tietynlaista reaktiota kuvattiin lausahduksella: ihan kuin olis tärpättiä heitetty munille
Nykyversio: Ihan kuin olis Johnin kuullen arvosteltu persujen aikaansaannoksia

Eisernes Kreuz

Quote from: Kokoliha on 10.01.2016, 00:09:05
Joskus muinoin tietynlaista reaktiota kuvattiin lausahduksella: ihan kuin olis tärpättiä heitetty munille
Nykyversio: Ihan kuin olis Johnin kuullen arvosteltu persujen aikaansaannoksia

Ei tämäkään purkaus taida liittyä suoranaisesti Yleen, vaan siihen, että joku uskalsi arvostella persuja.

Mutta eipä mitään. Hauskastihan tuollainen tuo vähän lisävärinää foorumille.  :D
There is freedom of speech, but freedom after speech, that I cannot guarantee.
- Idi Amin, diktaattori

Marius

Kaikki saavat valehdella ja kaikki valehtelevat.

Minäkään en koskaan puhu totta.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

dothefake

Quote from: John on 09.01.2016, 23:31:22
Quote from: dothefake on 09.01.2016, 23:28:17

Oliko asiaakin?
Luulin, että huomaisit, jotta minun viestissäni oli enemmän asiaa, kuin sinun viestissäsi.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

guest3656

Johnin avatar on Mikael Agricola, jota pidetään suomen kirjakielen ja suomenkielisen kirjallisuuden isänä. Esikuvastaan poiketen Johnin kirjallinen ilmaisukyky, tietotaso ja ajatuksenjuoksu on kuitenkin vaatimatonta luokkaa ellei peräti tahmaista. Johnilla näyttää olevan enemmän yritystä kuin sanoja itsensä ilmaisuun. Valitettavasti.

John

Quote from: Kaupunkisuunnittelija on 10.01.2016, 00:31:55

Johnin avatar on Mikael Agricola, jota pidetään suomen kirjakielen ja suomenkielisen kirjallisuuden isänä. Esikuvastaan poiketen Johnin kirjallinen ilmaisukyky, tietotaso ja ajatuksenjuoksu on kuitenkin vaatimatonta luokkaa ellei peräti tahmaista. Johnilla näyttää olevan enemmän yritystä kuin sanoja itsensä ilmaisuun. Valitettavasti.

Kirjallinen ilmaisukykyni on kiitettävää luokkaa, mutta aina täällä ei jaksa vaivautua kirjoittamaan täydellisellä tavalla, ei ehkä ole sen arvoinen foorumi nykyään.

siviilitarkkailija

Quote from: John on 09.01.2016, 23:27:09
Quote from: Eisernes Kreuz on 09.01.2016, 22:59:10

Näitä sinun purkauksiasi on muuten aina hauska lukea.

Tosiasiahan on se, että aika iso osa hommalaisista näyttää olevan totaalisesti pudonnut reaalimaailmasta ja tosielämästä.

Taitavat seurata ylen lähetyksiä ja kuvitella että maailma pyörii kuten yle kertoo sen pyörivän.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Hornsmith

Eihän Pohjois-koreankaan media valehtele. Totuksia on monenlaisia. Yle tuottaa omaa- ja sidosryhmiensä totuutta. Tokihan Yle valehteleekin. Pakkohan sen on niin tehdä, omaa totuutta julistaessaan. Yle saa elantonsa veronmaksajilta. Veronmaksajatkin valehtelevat. Yle antaa vastalahjaksi sopivan sisältöistä unilääkettä. Yle puhuu SOPIVAA.
S.N.A.F.U
-------------------
And hey, lets be careful out there!

guest3656

Quote from: John on 10.01.2016, 00:36:21
Kirjallinen ilmaisukykyni on kiitettävää luokkaa, mutta aina täällä ei jaksa vaivautua kirjoittamaan täydellisellä tavalla, ei ehkä ole sen arvoinen foorumi nykyään.

Pakkohan se on uskoa kun sen itse sanoit. Olet varmaankin myös fiksu ja huumorintajuinen? Et vain vaivaudu osoittamaan sitä meille muille.

John

Quote from: Kaupunkisuunnittelija on 10.01.2016, 00:42:29
Quote from: John on 10.01.2016, 00:36:21

Pakkohan se on uskoa kun sen itse sanoit. Olet varmaankin myös fiksu ja huumorintajuinen? Et vain vaivaudu osoittamaan sitä meille muille.

Kyl.

Marius

Itse olen jo vuosia sitten pudonnut.
Pudonnut Yle-kelkasta.

Oli karmeaa huomata, että valtakunnan päätiedotuslähteeseen ei voikaan luottaa.

Nykyään valtamedian valehtelu, vääristely ja puolueellisuus on jo niin läpinäkyvää ja törkeää,
että se on kansalaisten aliarvioimista.

Yle ei ajattele. Tai jos joku Ylessä ajatteleekin, hän on pakosti bipolaarinen:
töissä teeskennellään ja kotona potuttaa.

Yle saa valehdella, mutta mitä tilalle ?

Uusi Yle !! Noin viiden viiva kymmenen vuoden kuluessa Yle tulee kääntämään takkinsa ja kieltämään itsensä ja menneisyytensä
ja kaikki jatkuu "maan tavalla".

Yle saa valehdella.

Pärmi

Mitåhän Yle ja sen edeltäjä Yleisradio ovat pitäneet maanpetturi Hella Wuolijoen (häivähdys punaista-Erkin isoäiti) pääjohtajakaudesta asti esillä? Valhe poikii aina uuden valheen, Yle-kulttuurissa.

Marius

Tietysti kannattaa muistaa, että valta, ei myöskään tiedon valta, ole enää Suomessa.

Jääpää

Kyllä tämä mua hämäis helposti, laadukkaampaa probagandaa, mutta toivottovasti lavasteissa ei ole oikeaa kakstahtia sisällä, tulee muuten rutosti nuoria eläkeläisiä.
Jutun lopussa vahingossa epäilyttävästi t o t u u delta kuulostava lause, kun sen ymmärtää oikein..

http://yle.fi/uutiset/turvapaikanhakijat_turhautuvat_toimettomuuteen__kirjanpitaja_toimittaja_ja_fysioterapeutti_valmiina_metsatoihin/8581122
Perustuslaki 29§
"Kansanedustaja on velvollinen toimessaan noudattamaan oikeutta ja totuutta. Hän on siinä velvollinen noudattamaan perustuslakia, eivätkä häntä sido muut määräykset."

Joku Roti

Quote from: Marius on 10.01.2016, 00:22:30

Olet siis YLEn  :flowerhat:- toimittaja. mot.
€uron jälkeen: 1 tunari = 100 demaria..?

far angst

YLEn rutiinivalehtelu on paaaaljon hienompaa valehtelua kuin ns. tavallinen rahvaanvalehtelu.  Koska YLE valehtelee matuillessaan ja mokutellessaan, on se sitten sitä fiinimpää valehtelua.

YLEn valehtelu on positiivista valehtelua.
Rasisteille muistutan, että maahanmuuttajat ovat yhtä hyviä naapureita, kunnollisia, ammattitaitoisia ja rehellisiä, hyvin koulutettuja, lainkuuliaisia ja töissä käyviä veronmaksajia ja yhteiskunnan hyödyllisiä jäseniä kuin ovat Suomen somalit ja mustalaisetkin.

Marius

Quote from: Joku Roti on 10.01.2016, 02:49:14
Quote from: Marius on 10.01.2016, 00:22:30

Olet siis YLEn  :flowerhat:- toimittaja. mot.

Kunpa olisinkin.
Saisin voita olemattoman leivän päälle.

ismolento

Quote from: Joku Roti on 09.01.2016, 22:38:56
Quote from: millla on 09.01.2016, 21:49:35
Huom, Ylen hallintoneuvostossa on kolme persua. Onko näkynyt mitään kädenjälkeä? Itselläni ei positiivisia havaintoja.

Neljä persua:
puh.joht. Kimmo Kivelä; pappi, eli ei kannata odottaa muutoksia. :P
Jari Ronkainen; kirvesmies ???
Olli Immonen; harjattu pelleksi >:(
Maria Tolppanen; toimittaja (valm. 1980 toimittajaksi YLEn ammattiopistosta - YLEssä töissä 2011 asti) :P

YLE Tv 1:ssa on ainakin kolme niin sanottua viihdeohjelmaa: Uutisvuoto, Pressiklubi ja YLE Leaks ja radion puolella Tohtori Raimo, joiden pääasiallinen tarkoitus näyttää olevan perussuomalaisten halventaminen. Helsingin Sanomien tai iltalehtien samanhenkiset pilkkakirjoitukset ovat yhdentekeviä, koska lehtiä ei ole pakko ostaa eikä tilata. Mutta YLE on eri asia. Perussuomalaiset joutuvat muiden mukana maksamaan YLE-veron ja saavat siitä palkaksi likasangon silmilleen.

Luulisi, että YLEn hallintoneuvoston ps-jäsenet ovat itsekin kokeneet samaa. Onko poliitikkojen nahka jo sen verran parkkiintunut, että YLEn likasankojournalismi ei enää tunnu missään. Itseäni se ainakin sapettaa.

Kyklooppi

Quote from: millla on 09.01.2016, 21:49:35
Huom, Ylen hallintoneuvostossa on kolme persua. Onko näkynyt mitään kädenjälkeä? Itselläni ei positiivisia havaintoja.

Näkyy kokoajan, kuten reaalielämän maahanmuutossakin.
Vain puheissa persu on noheva.
Ihmisjäte.

ismolento

Quote from: Marius on 10.01.2016, 00:59:49
Pudonnut Yle-kelkasta.

Nykyään valtamedian valehtelu, vääristely ja puolueellisuus on jo niin läpinäkyvää ja törkeää,

Tämä ongelma ratkeaa yksinkertaisesti niin, että YLE-vero poistetaan ja YLE saa hankkia rahoituksensa itse vaikkapa muuttamalla kanavansa maksullisiksi. Silloin kansalainen voi päättää kannattaako YLEnannista maksaa vai ei. Luulen että propaganda, vääristely ja suoranainen valehtelu vähenisivät huomattavasti.

Jorma M.

Quote from: ismolento on 10.01.2016, 16:20:47
Quote from: Marius on 10.01.2016, 00:59:49
Pudonnut Yle-kelkasta.

Tämä ongelma ratkeaa yksinkertaisesti niin, että YLE-vero poistetaan ja YLE saa hankkia rahoituksensa itse vaikkapa muuttamalla kanavansa maksullisiksi. Silloin kansalainen voi päättää kannattaako YLEnannista maksaa vai ei. Luulen että propaganda, vääristely ja suoranainen valehtelu vähenisivät huomattavasti.

Hyvä idea, mutta ainoa ongelma on että asiasta päättää eduskunta joka hylkää yleveron poistamisen äänin 165-0, tyhjiä 20 ja poissa 14. Ja housupukuinen peruspuhemies ei saa äänestää.
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".