News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Parempi kauhea loppu, kuin loputon kauhu

Started by Kangastus tulevaisuudesta, 02.01.2016, 09:35:21

Previous topic - Next topic

Kangastus tulevaisuudesta

Saksalaiset näkivät suursodan loppuaikoina häviön siintävän edessä, jolloin syntyi ajatus että ehkä on parempi jos homma romahtaa nopeasti hitaasti kalvavan tuhon sijaan.

Me hävisimme vuoden 2015, mutta etsiessäni pilven hopeareunusta minä löysin sen: ennen pitkää tuuli kääntyy. Mitä nopeammin järjestelmä romahtaa, sitä parempi meille.

UgriProPatria

Jalopeura

Olen itsekin alkanut kääntyä hieman samansuuntaiseen ajatteluun. Kun kenelläkään hallituksessa ei tosiasiallisesti ole minkäänlaista tahtoa oikeasti laittaa Suomea kuntoon ja toimia Suomen edun mukaisesti, en minäkään suostu tinkimään enää yhtään mistään.

Leikkaukset, työelämän ehtojen kiristykset sekä verojen lisääminen kurjistavat vain kantasuomalaisen köyhän ja työtätekevien ihmisten elämää, kun samaan aikaan hallitus sallii maahan kohdistuvan väestönvaihdon tapahtua, ja siihen taas riittää aina rahaa. Leikkaukset ja säästöt menevät lähes suoraan monikulttuurisen utopian rakentamiseen.

Hallituksen aloittaessa suhtauduin myönteisesti moniin kipeisiinkin päätöksiin. Olin valmis siihen että köyhien elämä kurjistuu entisestään, ja olin valmis itse joustamaan työehdoistani sekä palkkatasostanikin, koska se olisi välttämätöntä että Suomen talous saataisiin kuntoon. Sen takia aiheutin työyhteisössänikin pahaa verta kieltäytymällä työtaistelutoimista.

Nyt tekisin täysin päinvastoin. Kaikki joustot ja tinkiminen omista eduista ja vähäosaisten eduista näyttää valuvan VOKkeihin, partalasten elättämiseen, hyväosaisten opportunististien laittomien siirtolaisten unelmaan paremmasta elintasosta. Ja tietenkin marxistien märän unen, länsimaisen markkinatalousvetoisen, yksityiseen omistusoikeuteen, yksilönvapauteen ja kristilliseen arvopohjaan perustuvan yhteiskuntamallin tuhoamiseen. No borders, no nations...

Tästä edespäin en suostu joustamaan yhtään mistään, niin kauan kunnes päättäjät laittavat ensin lopun massamaahanmuutolle ja pakolaisjärjestelmän väärinkäyttämiselle. Nyt jos ay-pamppu määräisi lakon, en pullikoisi vaan tekisin kuten käsketään. En tingi mistään eduistani, olivat ne sitten miten perustelemattomia tahansa, ja niistä joustaminen elinkeinoelämälle miten tärkeää tahansa. Miksi minä suostuisin tekemään enemmän ja vähemmällä korvauksella vain, että  sekin raha käytettäisiin minun ja kansakuntani etua vastaan tukemalla haittamaahanmuuttoa, samalla kun todelliset avun tarvitsijat kylmästi hylätään?

Ehkä kaiken pitää tosiaan romahtaa niin matalaksi, ettei tämä maa ole koskaan aikaisemmin ollut niin alhaalla. Ja vasta sitten voidaan rakentaa se uudelleen. Ehkä Suomi tarvitsee sen että yhteiskunta menee nurin. Työpaikat katoavat kokonaan, ja julkinen sektori joutuu lyömään lapun luukulle. Kaikki tulonsiirrot loppuvat ja palvelut pysähtyvät eikä kenelläkään ole enää työtä, eikä veroja kerry mistään. Siinä voivat sitten vasemmisto ja maahanmuuttajat elää sitä unelmaansa, kun se yhteiskunta mitä he vihaavat lakkaa olemasta. Siinä on aikakin se hyvä puoli että maahantulo luultavasti pysähtyy sillä sekunnilla kun taikaseinän näyttökin pimenee.

Toki se tulee olemaan kamalaa. Niin minulle kuin varsinkin niille jotka ovat köyhiä ja sairaita. Mutta samaan tilanteeseen tämä nykyinen kehityskin johtaa, pala palalta. Pikku hiljaa tapahtumalla kehitys vain kestää niin kauan että sen jäljet tulevat olemaan peruuttamattomia, eikä mitään Suomea ja Suomen kansaa tule enää olemaan olemassa. Nopea romahdus voisi lopulta olla pelastava isku. Herätys, joka avaisi kansan silmät ja opettaisi karulla tavalla miksi sellainen instituutio kun valtio on olemassa, miksi sillä on olemassa rajat, miksi niitä rajoja tosiaankin pitää valvoa, ja mitkä ovat valtion olemassaolon perusedellytykset.

Ehkäpä on parempi että tulee kun romahdus ja kansallinen herätys, kuin hidas kituminen ja kansallinen kuolema.
"The board is set, the pieces are moving. We come to it at last, the great battle of our time"

Jalopeura

Kukaan ei enää edes puhu julkisuudessa suomalaisista köyhistä ja kurjista, vaan pakolaiset sitä - pakolaiset tätä... Suomalaisen työikäisen ainoa olemassaolon tarkoitus tuntuu olevan olla ahkera pikku työmuurahainen, jotta unelma. Ja kantasuomalaisen köyhän kurjan osa on olla hiljaa ja vielä paremmin väistyä syrjään antaa tilaa toisille jotka tulevat heidän tilalleen yhteiskunnan ykkösprioriteetin huolenpidon kohteeksi.
"The board is set, the pieces are moving. We come to it at last, the great battle of our time"

Hornsmith

Eikä helvetissä anneta selän tai mielen taipua. Romahdus, rysäys ja varmaan parahduskin tulee se on varmaa. Meidän pitää olla vahvana ja valmiina Suomineidon nostotöihin jo ennenkuin aallonpohja on nähty.
S.N.A.F.U
-------------------
And hey, lets be careful out there!

kummastelija

Minä luotin siihen että persut olisivat edustaneet virkamiesrälssin ja järjestölinnakkeiden ulkopuolista järjen ääntä. Järjen ääntä sinällään että kun säästetään, se koskettaa kaikkia ja kaikkea. Juuri tämän vuoksi persut saivat ääneni. Ja mikä eniten jyrsii on siinä, että Jabba The Kommari käänsi takkinsa, ja julkisesti ajoi minun kansanedustajani paitsioon. Siksi toivon että tämä koko scheisse loppuisi mahdollisimman pian ja uusien vaalien kautta. Että tällaiset terveiset sinne Jabban sisäpiirille.
"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015

Ari-Lee

Elinkelvotonta yritetään epätoivoisesti tekohengittää. Iljettävintä mitä rojahduksen jälkeen tapahtuu on se, että nuo samat poliittiset voimat, mitkä aiheuttivat rojahduksen tulevat muka pelastajiksi ja sähläävät lisää. Eivät he anna kansallisille voimille tilaa. Valtio ei ikävä kyllä voi mennä konkurssiin ja selvitystilaan. Valtiojohtoa ei voi tuomita liiketoimintakieltoon. Valtio voi ainoastaan suoriutua maksukyvyttömäksi ja luottokelvottomaksi epäyhteiskunnaksi ja €-alueella tissinimijäksi. Sittenpä kiillotetaan toistemme tennareita ja pesemme toistemme selkiä. Kreikka hyvänä esimerkkinä. Siksi olisi tärkeää päästä irti nyt jo ennen totaalirojahdusta. Ei ole realistista, tiedetään, pölkkypäiden tehdessä politiikkaa.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

sologdin

Luulen, että ennen ensimmäistä maailmansotaa fiilikset olivat samantapaiset kuin nyt.  Rappio ja perversiot kukoistivat, hyvinvointiähky vaivasi.  Tuli tunne ettei tämä mätä rakennelma ole enää korjattavissa; se on parempi lyödä maahan ja rakentaa kokonaan uusi.  Tulokset tiedetään.
Jos en muitten kanssa mennä saa, kai yksinäni mennä saan.