News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

R-kioski: Suunnittele kuppi suvaitsevaisuudelle

Started by leo3, 01.01.2016, 14:29:02

Previous topic - Next topic

leo3

Olin näin uudenvuodenpäivänä tarkistamassa R-kioskin nettisivuilta aukioloaikoja, kun törmäsin tällaiseen:

(http://i.imgur.com/nbEhRXc.png)

http://www.r-kioski.fi/suvaitsevaisuus/

Käyn sittenkin ABC:llä, en kanna euron euroakaan enää tuohon firmaan.

JaaKoo

______ (tyhjää)

Kaiken se suvaitsee, ja kuppi (piikki) on aina auki.

Jepulis

Sainkin heti kivoja kuppi-teksti-ideoita monikulttuurisuuden hengessä.

1. Monikulttuurisuus on rikkaus? Ei mulla muuta.

2. Raiskaavathan suomalaisetkin

3. Mohammed yhtyi 9 vuotiaaseen Aishaan. Tulijoiden yleisin nimi on Mohammed. Do your math.

4. Monikulttuurisuus on kuppaus. Muutakin olis.
Vihapuhe on parempi kuin lässytetty valhe.

Nuivake

Tästä jos kupin tekevät niin hyvä on.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Faidros.

No ei tarvii sitten käydä ärrälläkään enää.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

ämpee

Siinä pitäisi olla kupera pohja, sillä tässä on kohta muutenkin kuppi nurin.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

UgriProPatria

Potan muotoinen muki jossa teksti: "Allahu Akbar!"

Toni R Jyväskylästä

R-kioski nähtävästi haluaa liittyä boikottilistalleni, ainoastaan savukkeita on kyllä tullut tuolta osteltua, kaikki muu on törkeän hintaista.

akez

Propaganda on ulotettu jo kaikille elämänalueille. Myös yritykset on pantu mokuttamaan. Totalitarismi etenee, nomenklatuura riemuitsee. Kohta entinen Neuvostoliittokin jo kalpenee. Aatusta puhumattakaan.
George Orwell: "All that Oceania's citizens know about the world is whatever the Party wants them to know."

[email protected]

Siinä se monikulttuurisuus ihanasti kuplii ja pirskahtelee. Tätä sitten pitäisi suvaita.
Liikakansoitusta ei ratkaista väestönsiirroilla.

UgriProPatria

Quote from: Toni R Jyväskylästä on 01.01.2016, 14:49:15
R-kioski nähtävästi haluaa liittyä boikottilistalleni, ainoastaan savukkeita on kyllä tullut tuolta osteltua, kaikki muu on törkeän hintaista.

R-kioskien homotus sai aikaan sen, että aloin karttaa Ärrää. En muista mitä heidän mukissaan luki, jotain homppeleista.

Kahvimuki sinänsä on fyysinen väline ja siihen liitetty mainos aineellistaa sen tekstin. On ikäänkuin sakramentti: "aine yhdistyy sanaan". Näin suomalaisille fyysisesti "juotetaan" mokutusta ja erilaisia aatteita. Pidän Ärrän toimintaa fyysisenä pahoinpitelynä, sillä ihmiset eivät ymmärrä tällaisen toiminnan, eli "sakramentin" voimaa, eivätkä ymmärrä olla juomatta tällaisesta, eri asioille "pyhitetystä" mukista.

Taatusti niitä mokuttajia naurattaa, joiden keksintöä tuo on ollut.

Eino P. Keravalta

Kupissa pitäisi olla reikä pohjassa, koska ei kannettu vesi kaivossa pysy.

Lisäksi se kuvastaisi valtion taloutta hienolla tavalla.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Janne

Hyvä kun tulivat ulos kaapista. R-kioskit on kuitenkin yrittäjävetoisia yksiköitä, eivätkä kaikki välttämättä ole kovin täpinöissään pääkonttorin markkinointitätien päähänpistoista. Niin tai näin, mutta itse hankin veikkauskupongit ja pahvimukikahvit jatkossa muualta.

Toni R Jyväskylästä

Quote from: UgriProPatria on 01.01.2016, 14:54:19
Näin suomalaisille fyysisesti "juotetaan" mokutusta ja erilaisia aatteita.

Monikulttuuria kurkusta alas :)

Ja ihanan kallista monikulttuuria:

Kahvi 1,70 €
Iso kahvi 2,00 €
Erikoiskahvi 1,70 €
Opiskelija- ja varusmieskahvi 1,50 €
Termosmukin täyttö 1,50 €

Nuivanlinna

Ihan vähempikin "suvaitsevaisuus" riittäisi. Voisihan tuollaisessa suvaitsevaisuuskupissa lukea muutamalla kymmenellä kielellä vaikkapa "Kahvia kaikille".
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Kumkvatti

(http://i.imgur.com/QF8aKq2.jpg)

Miten olisi tämäntyylinen kuppauskuppi?

Eino P. Keravalta

Olen viime vuosina kantanut aika paljonkin rahaa R-kioskille.. olen pelannut rahapelejä säännöllisesti, ostanut olutta ja muita juomia, tilannut paketteja ja niin edelleen.

Nyt meni kuppi nurin tämän R(asisti)-kioskin kanssa! Pyrin asioimaan muualla mahdollisimman paljon enkä halua tukea suomalaisiin kohdistuvaa kansanmurhaa edes propagandan tasolla!
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Mika

Mitähän R-kioskin franchising-yrittäjät tuumaavat tällaisesta. He saavat yrittää tulla toimeen monikulttuurisuuden kanssa ihan ei tavalla kuin ketjun pääkonttorin "meillä on unelma" -porukka.  Veikkaisin, ettei K-kaupan Annakaan ihan varauksetta kannata Suomen muuttamista Afrikaksi.
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

Riukulehto

Ei tämä mitään uutta ole R-kioskin osalta. Kesäkuusta 2014 asti on ollut itsellä kyseinen pulju boikotissa. Silloin julkaisivat tämmöisen:

(https://thumbs.strutta.com/f:720:405/aHR0cDovL3VwbG9hZHMubWVsdHdhdGVyLmZpbGVzLnN0cnV0dGEuY29tL2NvbnRlc3QvMTExNjE4My9pbnRyby12aWRlbz91PTE0MDI2NDE2Mzkmdj02NzIxOA==)
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

Nuivake

Tästäkään ei tulla kuppia näkemään koskaan.

(http://www.kaleidoscot.com/wp-content/uploads/2015/11/islamrainbow.gif)
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Shemeikka

Ehdotukseni Ärrälle: "Suvaitsevuuden kuppi on täynnä."
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Eino P. Keravalta

Monessa paikassa R-kioskit ovat tyystin kyllästyneet siihen, että suvakkien lemmikit eli rikolliset, narkkarit ja kehariperseilijät pöllivät jatkuvasti kaljaa, mistä johtuen monet R-kioskit ovat osoittaneet suvaitsemattomuuttaan telkeämällä iloliemet lukkojen taakse, mistä niitä saa myyjän ojentamana vasta maksettuaan..

Mika

Täältä voi pistää R-kioskille palautetta https://www.r-kioski.fi/palaute/

Itse laitoin lupauksen etten osta R-kioskilta mitään niin kauan kuin tämä kampanja jatkuu.
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

dothefake

Raiskaajienkin rahat kelpaavat meille.

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Shemeikka

Quote from: Mika on 01.01.2016, 15:10:44
Täältä voi pistää R-kioskille palautetta https://www.r-kioski.fi/palaute/

Itse laitoin lupauksen etten osta R-kioskilta mitään niin kauan kuin tämä kampanja jatkuu.

Palautetta laitettu, suosittelen samaa muillekin.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Kim Evil-666

R-kioski ilmeisesti yrityksenä laskee myynnin tuoton lisäykseen. Sanoisin, että tämänkaltaisessa tilanteessa, missä parhaillaan elämme, väärin laskettu. Yhä suurempi osa kansalaisista alkaa tympääntymään mokupropagandaan, kun huomaavat, ettei propaganda ja todellisuus kohtaa.

Veikkaan, että tuo kahvi tulee lentämään tuulettimeen, ainakin siinä toivossa hyvä elää. Itse en ole kyseisen puljun palveluita käyttänyt vuosikausiin. Tämä alleviivasi sen, ettei näin tule käymään jatkossakaan. Osaltani tulen myös levittämään vastapropagandaa!
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

onni4me

Suunnittelin tässä pikaisesti Profeetta -sylkykupin. Pysyy pystyssä ja palautuu pystyasentoon vaativammastakin etukenosta. On tehty muovista ja siinä on roiskesuojaus eli takaisin ei läiky ja armoitetun profeetan iloisen aurinkoiset äidinkasvot siinä vastaanottavat, mitä ansaitsevatkin.  :roll:
Perussuomalaiset on ihan ookoo tappaa koska he saattaisivat heiluttaa persettä - ja myydä sitä - ja sen takia valtion ei tule turvata heidän elämäänsä.
Asraa mukaillen tämä on ihan ookoo asia sanoa täällä modejen mielestä.

Isäntä ja loinen

VHM on jo pitkään ollut yhteiskunnallisen sylkykupin asemassa, joten ehdotan kampanjan teemaksi valkoisen heteromiehen demonisointia ja syyllistämistä.
- Vapaus vai vastuu?
- Vastuu.
- Oikeus vai velvollisuus?
- Velvollisuus.

KJ

Quotesuvaitsevaisuuskuppi

Täällä Hommallakin on muutamaan kertaan tullut todettua, että vihervasemmistosuvisto ei vaan voi keksiä mitään typerämpää, mitä on jo keksitty.

Noh, näköjään voivat.

Suvaitsevaisuuskuppi, öh.

Lisätään boikottilistaan R-Kioski.

What would Gösta Sundqvist do?

ruikonperä

Se kahden euron kahvikuppi minkä ostin ärrältä tossa kuukausi pari sitten jääköön viimeiseksi ostoksi kyseisistä puljuista.
Mikä on Valitun kansan osuus Euroopan tuhossa