News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Suomalaiset pois suomesta!

Started by Käännynnäinen, 23.12.2015, 21:25:31

Previous topic - Next topic

UgriProPatria

Quote from: Hjuu Hefnöö on 24.12.2015, 00:54:33
Quote from: Käännynnäinen on 23.12.2015, 23:43:03
...Ihan vaan kerroin tunnelmani ja olen huomannut, että samanlaista ilmapiiriä on löytynyt muistakin suomalaisista. Häpeää omaa suomalaisuutta kohtaan. Ei sen kummempaa. Olin maahanmuuttovastainen ennen, mutta sitten työ vei minut maailmalle:Australiaan, Eurooppaan ja sitä vain huomasi, että suomalaisten menestyksen etenemisen suurin este on omat suomalaiset. Meidän umpioitunut mielemme. Senhän näkee kansainvälisessä konferenseissa äkkiä, kuka on suomalainen: pelkää muita, katsoo maahan, ei uskalla ottaa kontaktia. Poikkeuksiakin toki on, luojan kiitos.

Katsoha sie asja o näin. Ei siu kannata noin mitättömmii asjoita alkaa häppee. Kohtahan sie häppeet omaa varjooski.

Suomalaiset ovat rakentaneet yhden maailman parhaimmista(tasa-arvo, vapaus, talous, koulutus, ympäristö) valtioista todella vaikeista lähtökohdista ilman mitään siirtomaavaltioista varastettuja rikkauksia tai muita kusetuksia. Meillä on myös se hyvä puoli, että tunnustamme puutteemme ja osaamme niitä tarvittaessa jopa hävetä.

Kuule, monella meistä on työ vienyt muuallekin kuin Australiaan ja Eurooppaan ja voin kertoa, että siellä ei edes osata hävetä, vaan ollaan ylpeitä naisten, lasten, eläinten, vähemmistöjen, sananvapauden, koulutuksen ja kulttuurin totaalisesta maahan polkemisesta.

Korruptiota, kunniamurhia, kusetusta, lapsiavioliittoja, lapsityötä, järjestettyjä avioliittoja, eläinten kaltoinkohtelua, nepotismia, heimokulttuuria, klaanikulttuuria, taikauskoa, patriarkiaa, teokratiaa, diktatuuria, sotilasjunttia. Kannattaa käydä muuallakin kuin Euroopassa ja Australiassa.

Mutta hei: Mene sinä nurkkaan häpeämään tai sano vaikka olevasi ruotsalainen välttyäksesi kaamealta häpeältä, kun joku maanmiehesi kansainvälisessä konferenssissa katsoo maahan eikä uskalla ottaa kontaktia. Silläkin sekunnilla joku koneinsinööri kunniamurhaa oman tyttärensä tai norsunluurannikkolainen sähköinsinööri puukottaa vaimoaan 27 kertaa, koska seksi ei sujunut, eivätkä he häpeä ollenkaan. Onneksi olkoon, elät unelmaa.

Kun sinä olet nurkassa häpeämässä tai teeskentelet ruotsalaista, minä menen sanomaan sille suomalaiselle maahan katsojalle, että MORO, mitä äijä ja kysyn että lähetkö konferenssin jälkeen kaljalle. 9/10 todennäköisyydellä on helvetin hyvä jätkä.

Enkä häpeä tai ole joutunut häpeämään suomalaisuuttani koskaan. En häpeä edes sinua, vaikka olet pihalla kuin lumiukko, koska nämä "ongelmat" on niin pieniä verrattuna koneinsinöörien ällöttävään kunniakulttuuriin, jota ne ei edes älyä hävetä.

Juuri näin.

Kokoliha

Joulun kunniaksi, lainaus pyhästä vieraskirjasta (boldaus minun):

QuoteJa hän sanoi heille: "Sallikaa nuivien tulla minun tyköni, sillä heidän kaltaistensa on hyvinvointiyhteiskunta."

Ja ihmiset hämmästyivät ja sanoivat: "Onpas hänellä matala ääni" ja "Miksi hänen poskensa punoittavat" ja "Sivari".

Ja opetuslapset kerääntyivät hänen eteensä ja sanoivat: "Mestari, mikset kirjoitta Usariin" ja "Mestari, mikset perusta omaa puoluetta" ja "Mestari, mikset perusta keskustelupalstaa" ja "Mestari, miksi käytät sivistyssanoja, karkotat Itä-Helsingin äänestäjät" .

Ja hän loi katseensa heihin surullisena, nousi ja meni Eiraan mietiskelläkseen rauhassa.

Ja opetuslapset olivat kärsimättömiä sillä heillä ei ollut uutta kirjoitusta Mestarilta ja trollitkin olivat tylsiä jankkaajia.

Ei muuta kuin Sianlihhaa illallaah! vaan kaikille. Levitköön suloisen tuoksun kuljettamana sikapartikkelit joka niemeen, notkelmaan ja mikseipä VOKkeihinkin asti.

Jaska Pankkaaja

Quote from: Seiväs-Seppo on 24.12.2015, 10:48:23
Quote from: Käännynnäinen on 24.12.2015, 10:45:55
Siitä tunteesta, kun omasta maasta ei löydy enää reiluutta ja "rehtiä meininkiä" vaan tuntuu, että suomalaisuus koostuu nyt siitä, että maassamakaavaa potkitaan sumeilematta päähän.

Ja paskat. Suomihan on aina ollut tuollainen. Se on vaan perkeleenmoinen myytti, että suomalaiset ovat rehellisiä ja toisiansa auttavia.

Riippuu paljolti sekä piireistä joissa liikkuu niin myös omasta käytöksestä. Itse olen saanut paljonkin apua, ja sitä myös antanut. Jatkuvasti apua pyytelevät mutta itse mitään osaamattomat ja vetelät "suvikset" sitten tietysti harvemmin.

Hyvä ihmistuntemus taas auttaa blokkaamaan höpö-hörhöt esim. kaupanteossa.
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Seiväs-Seppo

Quote from: Jaska Pankkaaja on 24.12.2015, 11:32:56
Riippuu paljolti sekä piireistä joissa liikkuu niin myös omasta käytöksestä. Itse olen saanut paljonkin apua, ja sitä myös antanut.

Oma lähipiiri on aivan eri juttu. Mielestäni tässä puhuttiin koko kansasta.

Timo Rainela

Olin brankkareissa reilut 30v. sitten.
Minulla oli hieman lapsellinen kuvitelma, että tekisin arvokasta työtä ja olisin miehekkäässä, rehdissä porukassa.

Ei toteutunut, isossa kuvassa.

Päätoimi oli spuge,- ja mummorahti, silloin spurguja lelliteltiin ja mummelit asuivat homeisissa korsuissaan tai kammottavissa sairaskodeissaan, löyhkä viipyy onteloissani vuosikymmenienkin jälkeen.

Totesin tuohon aikaan, että olisi hyvä poistaa parisataa tuhatta lontijaa, noin aluksi, pysyvästi.
Vanhuksille se olisi ollut armelias teko - olen korostanut lapsilleni, etten koskaan, milloinkaan, makoile eritteissäni toisten armoilla.

However, tällaista kirjoitin tähänkin foorumiin, teksti tallella, en muista tarkkaa ajankohtaa:

" ...
Kaikkein pahinkin suomalainen katkokävelijä rapajuoppo on kymmenentuhatta kertaa arvokkaampi ihmisenä kuin se paraskin taikauskoinen maahantunkeutuja, romanirikollisista nyt puhumattakaan.
Veritas odium parit."

Osallistun tällä tuotoksella "joulun julmin julkaisu"-kilpailuun. Seiväs-Seppo saa sivukompit, ei tässä olla ihmisystäviä täälläkään. [wink]

TR: Muuten olen sitä mieltä, että naisten olemassaolo politiikassa, virkahallinnossa ja päätöksenteossa on suurin yksittäinen syy kansakuntamme yhtenäisyyden ja moraalisen, eettisen, sivistyksellisen sekä pratopalogistisen rappion ja tuhon liikkeelle panevana voimana. Joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta.

Melbac

Quote from: Timo Rainela on 24.12.2015, 11:52:35
Olin brankkareissa reilut 30v. sitten.
Minulla oli hieman lapsellinen kuvitelma, että tekisin arvokasta työtä ja olisin miehekkäässä, rehdissä porukassa.

Ei toteutunut, isossa kuvassa.

Päätoimi oli spuge,- ja mummorahti, silloin spurguja lelliteltiin ja mummelit asuivat homeisissa korsuissaan tai kammottavissa sairaskodeissaan, löyhkä viipyy onteloissani vuosikymmenienkin jälkeen.

Totesin tuohon aikaan, että olisi hyvä poistaa parisataa tuhatta lontijaa, noin aluksi, pysyvästi.
Vanhuksille se olisi ollut armelias teko - olen korostanut lapsilleni, etten koskaan, milloinkaan, makoile eritteissäni toisten armoilla.

However, tällaista kirjoitin tähänkin foorumiin, teksti tallella, en muista tarkkaa ajankohtaa:

" ...
Kaikkein pahinkin suomalainen katkokävelijä rapajuoppo on kymmenentuhatta kertaa arvokkaampi ihmisenä kuin se paraskin taikauskoinen maahantunkeutuja, romanirikollisista nyt puhumattakaan.
Veritas odium parit."

Osallistun tällä tuotoksella "joulun julmin julkaisu"-kilpailuun. Seiväs-Seppo saa sivukompit, ei tässä olla ihmisystäviä täälläkään. [wink]
http://www.suomisanakirja.fi/brankkari
Slangisanakirja: brankkari
palokunta / paloauto / palomies : Brankkari meinas ajaa yhen skidin päälle.

Empä itse ole nähnyt noiden roudaavan yhtäkään spurgua/mummoa mihinkään.. :D

B52

On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Paula 8v.

Parzival

Quote from: Käännynnäinen on 23.12.2015, 21:25:31
Olin ennen maahanmuuttovastainen, mutta nyt kun olen katsonut, miten raukkamaisesti suomalaiset suhtautuvat kaikkein viattomiinkiin, niin on tullut toisiakin ajatuksia mieleen. Rajan yli olisi tulossa osaavaa, koulutettua porukkaa samalla kun suomalaisista iso osa käy sossun luukulla tai kuluttaa työpäivänsä keskustelupalstoilla jakaamassa vihaansa. Olen tullut suomalaisena siihen tulokseen, että iso osa suomalaisista voitaisiin mainiosti poistaa, jotta saataisiin vihdoinkin Suomi nousuun hyvillä työntekijöillä.

Tämä trolli olisi ehkä kaivannut hieman tarkempaa miettimistä ja viimeistelyä. Tuohon koulutukseen ja osaamiseen ei kannata vedota koska se on faktatiedoilla kumottavissa. Jos Suomessa noudatettaisiin kontrolloitua maahanmuuttopolitiikka, jota suurin osa hommalaisista kannataa, tänne tosiaan tulisi vain koulutettua ja osaavaa porukkaa. Meidän tämän hetkinen "humanitaarinen maahanmuuttomme" on lähinnä meidän sosiaaliturvaamme kohdistuvaa elintasoturismia ja suurin osa tulijoista ei ole koulutettua mitenkään ja moni on jopa luku- ja kirjoitustaidoton.

Ja vaikka oletkin pettynyt joihinkin suomalaisiin, niin kannttaisi silti miettiä haluatko aidosti korvata heidät ahdasmielisillä mutta aggressiivisilla muslimeilla. Niin kauan kuin lukumäärät ovat pieniä tai siedettäviä muslimimaahanmuutto ei ehkä näy juuri sinun käytännön elämässäsi mitenkään. Mutta oletko tietoinen Keski-Euroopan muslimighetoista ja niiden rikosluvuista? Oletko tietoinen muslimijengien homoihin kohdistamista pahoinpitelyistä joita on alkanut tapahtua Amsterdamissa ja Berliinissä. Viharikollisuudesta, jota ei näissä kaupungeissa juurikaan enää ollut ennen muslimien massamuuttoa. Tätäkö haluat?

Timo Rainela

Quote from: MelbacEmpä itse ole nähnyt noiden roudaavan yhtäkään spurgua/mummoa mihinkään.. :D

Kiireettömät kuljetukset ovat muilla, kuin pelastuslaitoksella, pääsääntöisesti.
Spuget saavat "kyrdeä", tapauskohtaisesti.

Olin viisi vuotta sitten Marian sairaalassa, infarktia tunki.
Malmin sairaalan reippaat hoitajat olivat evakossa täällä, meillä tuli hyvät mielipiteen vaihdot, samaan porukkaan kuuluttiin.
Mamut opetetaan, pienimissäkin tapauksissa, soittamaan ambulanssi paikalle, koska se on heidän oikeus. Siellä laitetaan laastarit sormeen, kun ei itse viitsitä.
Kiittivät varjelusta, että Maria on "noin kaukana", eikä mamut jaksa pikkuasioistaan tulla sinne valittamaan.
Minä kiitän "varjelusta", etten jatkanut uraani tabis- ja sammuhommissa, en olisi edes vielä päässyt eläkkeelle ja rollaattorikuskin hommat tabiksen kolmantena pyöränä olisivat edessä, ainoastaan.

EDIT Avaudun lisää.
        Mehän tapettiin 80-luvulla lähes kaikki potilaat lanssiin. Oli kaarimalja ja selstoffia, suojahanskat samaa mallia, kun nykyisin esim. hiustenvärin pakkauksessa. Ja ei kova kundi hanskoja laita, samoin oli ajatus paineilmalaitteiden kanssa. Tyhmää touhua, varomatonta ajattelua.
Minä painelin elvytyksessä kylkiluut paskaksi, todettiin vain, että "oli ollut riittävä paino pumppauksessa", hyvin toimittu.
Nyt ovat lanssit aivan eri vuosisadalta, samoin henkilöstö ja osaaminen.
Niin, tilastoja on julkaistu "pelastetuista potilaista", näitä tavan janari syö ja läskiperse tankkiautokuski nyökyttää. Ei se näin mene, mitä tästäkin kerrotaan.
En minä pelastuslaitoksen määrärahoja ole supistamassa, mutta muutamat legendat haluan ampua alas.
TR: Muuten olen sitä mieltä, että naisten olemassaolo politiikassa, virkahallinnossa ja päätöksenteossa on suurin yksittäinen syy kansakuntamme yhtenäisyyden ja moraalisen, eettisen, sivistyksellisen sekä pratopalogistisen rappion ja tuhon liikkeelle panevana voimana. Joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta.

CaptainNuiva

Quote from: Käännynnäinen on 24.12.2015, 10:45:55
Eräs puolituttu kiteytti maan tilan sanomalle, että "Väinö Linnan kuvaama suomalaismies on kuollut. Suomi koostuu nyt tuhansista mammanpojista, jotka jakavat vihaansa ruudun edessä pikku pippeli kädessään." Kyllä räjähti pöytäseurue nauruun kuullessaan tämän luonnehdinnan. Ei siksi, että se olisi kärjistetty vaan siksi, että se on niin totta.

Tämä jos mikä kertoo miten on realismi ja järki heivattu nurkkaan koska mukavampi kuvitella porukalla kuplassa.
Looginen jatko tuolle uskomukselle ja yleistävälle heitolle annettujen näyttöjen perusteella olisi:
"Turvikset koostuvat nyt haudallatanssijoista,raiskaajista,eläinrääkkääjistä ja terroristeista jotka jakavat kultuuriaan pikku (Tai valinnaisesti megalomaaninen) pippeli kädessään.
Kyllä taas räjähti pöytäseurue nauruun kuullessaan tämän luonnehdinnan. Ei siksi, että se olisi kärjistetty vaan siksi, että se on niin totta."

Koska mukaan on otettu myös pikku pippeli ja sen väheksyntä, on ilmeistä että se mikä ei taasen herättäisi tuossa porukassa  naurua vaan todellista ihailua, kiihkoa ja halua, on päinvastainen asia eli turviksen iso pippeli.
Eli teillä taitaa ihan porukkalla olla myös jonkinlaisia ongelmia seksuaalisuudenkin kanssa?
Fantasioitako peniksistä pukkaa, etten sanoisi että ihan homona ?

Asia mitä tiedostavat eivät tunnu ymmärtävän millään on se että katu-uskottavuus katoaa alta aikayksikön valikoivalla yleistämisellä.

"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Kari Kinnunen

...ttuako tässä seipäistä käänynnäisiä ottamaan.

Jokainen uskollaan autuaaksi.

Omat, toki subjektiiviset, havainnot eivät vain tue käännynnäisiä visioita. Tämä ihan seivästelemättä.

Hakkapeliitta

Ai suomalaiset pois Suomesta? Ei musta oikeen tunnu siltä.  ;D

https://www.youtube.com/watch?v=-m4tALfqyME
https://www.youtube.com/watch?v=F5zg_af9b8c
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

Paha Pappi

Lähtekööt vellihousut karkuun. Voisivat sieltä onnelasta lähettää paikalliisten antamat runsaat rahat tänne köyhään hölmölään.
Omien ja vieraiden hurmeella kastettua maata puolustamaan löytyy kyllä riittävä määrä miehiä. Jos ei, niin naiset ovat lempeitä Suomen miehiä raaempi takareservi.
Oletan käännyttäneeni jokusen jouluaaton saarnoillani. Totuus on terävä ase.

Kari Kinnunen

Jahas.

Vieläkös kirkosta löytyy tulisieluisia saarnamiehiä jokka pistävät häjykki kurihin.

TheVanishedTerrorist

Quote from: Käännynnäinen on 23.12.2015, 23:43:03
No ei mulla mitään halua ole ärsyttää - jos niin haluaisin tehdä, niin varmasti keksisin räväkämmänkin aihion. Ihan vaan kerroin tunnelmani ja olen huomannut, että samanlaista ilmapiiriä on löytynyt muistakin suomalaisista. Häpeää omaa suomalaisuutta kohtaan. Ei sen kummempaa. Ja vastaus kysymykseen, sori, luin huonosti. Olin maahanmuuttovastainen ennen, mutta sitten työ vei minut maailmalle:Australiaan, Eurooppaan ja sitä vain huomasi, että suomalaisten menestyksen etenemisen suurin este on omat suomalaiset. Meidän umpioitunut mielemme. Senhän näkee kansainvälisessä konferenseissa äkkiä, kuka on suomalainen: pelkää muita, katsoo maahan, ei uskalla ottaa kontaktia. Poikkeuksiakin toki on, luojan kiitos.
Ruokitaan tässä nyt hiukan vaikka ei tällaista saisi tehdä..

Että ihan Australiaan asti. Kävelitkö vaan rajasta yli ilman papereita ja aloit vaatimaan ausseja elättämään itsesi ja hinasitko perheesi (jos sellaista noin katkeralla ihmisellä yleensä on) perässäsi aussien kustannuksella? Vai menikö jotenkin muuten tämä australian valloitus? Ihan mielenkiinnolla kysyn. Kuulostaa niin hurjan eksoottiselle. Entä missä maissa oli haittaa suomalaisuudestasi vai nostitko katsettasi sieltä kengänkärjistäsi tehdäksesi mitään huomioita vai menikö suomalaisuuden häpeämiseen kaikki aikasi? Ihmettelen että tuollainen "maailmanmatkaaja" ja "konferenssienkävijä" sitten palaa vihaamiensa ihmisten keskelle ja kirjoittautumaan vielä hommaan rustataksesi tämän avautumisen.

Minulla on tosin ratkaisu ongelmaasi, lopeta homman lukeminen ja siirry vihreään lankaan, muuta pysyvästi ulkomaille, ja hommaa itsellesi vaikka Somalian kansalaisuus.

shiiiit... en lukenut tätä ennenkuin kirjoitin:

Quote from: Miniluv on 23.12.2015, 23:42:12
Otetaas rento asento ja nautitaan kiltisti, kun vastapuoli kerrankin on uskaltautunut Pimeyden ytimeen.
:)

Skeptikko

Quote from: Käännynnäinen on 23.12.2015, 23:26:51
Ja siihen maahanmuuttajat tuovat hyvän terän ja piristysruiskeen. Senhän meistä tietää jokainen, että siellä on paljon koulutettua väkeä siinä missä suomalaiset ovat apaattisi.

On kumma, etteivät he ole onnistuneet tuomaan sitä piristysruisketta esimerkiksi Kreikkaan tai kotimaissaan. Heidän kotimaatkin on lähinnä sillä osaamisella tuhottu sellaiseen kuntoon, että väki pyrkii sieltä kirkuen karkuun tänne umpimieliseen Suomeen. Ja on myös kumma, kun se Australiasikaan ei kaipaa tätä hehkuttamaasi piristysruisketta..
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

onni4me

Vaikkei tälläinen trollaus olekaan sinänsä huomionarvoinen, niin se kertoo siitä ihmistyypistä, joka tälläiseen vaivautuu.

Ensinnäkin hän on pienimunainen ja erittäin huonon itsetunnon omaava suomalainen. Ei todellakaan ainutlaatuinen sarjassaan, sillä Suomi on täynnä tälläisiä kehittymättömiä mammanpoikia, jotka lutkuttavat kaveripiirinsä elimiä saadakseen ryhmävahvistautumisesta egolleen tukea. Tuo ego kun on niin haavoittuvainen ja surkean pellemäinen, ettei se ilman vertaistukiryhmää pysy kasassa hetkeäkään. Mistä muuten puhe pienimunaisuudesta johtuisi, jos ei itse ongelmaa tiedostaisi? Minulla ainakin on iso elin. Voi tulla tarkastamaan ken haluaa.

Tälläinen pälli rakentelee mielessään mielikuvan jostain itseään heikommasta olennosta, jota voi käyttää sitten egobuustaukseensa näppäimistön hetken hekumassa kuvitellessaan näyttävänsä närhen munansa näille olkiukoilleen. Runkkausta kun on niin monentyyppistä. Tämä lienee egorinkionanointia.

Kyseinen henkilö on käynyt ulkomailla työmatkalla pari kertaa ja Suomen pienuus ja etäisyys maailman metropoleista on käynyt selväksi. Itse vierailin juuri Bangkokissa ties kuinka monetta kertaa ja siellä tosiaan tuntee omien muniensa kutistuvan todellisen metropolin sykkeessä. Tämä henkilö tosin palaa sitten buustailemaan vaatimatonta egoaan vaimonsa, puolentoista lapsensa ja kymmenisen vuotta vanhan Volvonsa viereen ja kertoilee naapureilleen kyllästymiseen asti suuren maailman haltuunotostaan ja mondeenista elämäntyylistään. Naapurinsa pitävät häntä kiusallisena ja itseriittoisena tyyppinä, jota nyt vaan täytyy sietää. Vaimonsa harkitsee harva se päivä eroa ja lapset narkkaavat ja ryyppäävät kestääkseen isäänsä.

Tämä oli joulusatu kaikille käännynnäisille. Oikein paskaa joulua teille!
Perussuomalaiset on ihan ookoo tappaa koska he saattaisivat heiluttaa persettä - ja myydä sitä - ja sen takia valtion ei tule turvata heidän elämäänsä.
Asraa mukaillen tämä on ihan ookoo asia sanoa täällä modejen mielestä.

Reinhardt42

Niin mullakin on, isohko. Ei saa kyllä tulla kattoon kun vaimo kieltää.
Eipä ole suomalaisuutta tarvinnut missään hävetä, päinvastoin.
Etelä-Amerikassakin ne jumalauta tietää Suomesta jotakin, jos ei muuta niin joulupukin. Ja aina oon sanonut että Suomesta ollaan vaikka ensin luullaan esim. jenkiksi.
Suomalaisuus on vieläkin valttia ihan kaikkialla maailmassa ja ihmiset  ei kaikesta paskasta huolimatta siellä maailmalla sekoita vahingossakaan "uussuomalaisia" ja oikeita suomalaisia keskenään.
Ikinä.
Aika saatananmoista tiäksäämeininkiä.

Jaska Pankkaaja

Quote from: Seiväs-Seppo on 24.12.2015, 11:36:39
Quote from: Jaska Pankkaaja on 24.12.2015, 11:32:56
Riippuu paljolti sekä piireistä joissa liikkuu niin myös omasta käytöksestä. Itse olen saanut paljonkin apua, ja sitä myös antanut.

Oma lähipiiri on aivan eri juttu. Mielestäni tässä puhuttiin koko kansasta.

MOT. Koko kansaan kuuluu toki verorahoitteisella de-luxe sosiaaliturvalla loisiva turha- ja haittavirkailijoiden monisatatuhatpäinen joukko, tyypilliset vasurit eli katkeroituneet ikityöttömät juopot sekä taas suurempi ryhmä eli seniilit jotka elävät median luomassa kuplassa ja puolueuskossaan.

Itse en seurustele kahden ensimmäisen ryhmän kanssa joten se lähipiiri on melko nuivaa  :)

Tulikin mieleeni että naapurustossa on ilmeisesti yksi melko suvakki. Hän on lähemmäs 40 vuotias nainen joka ei ole saanut loppuun yhtään tutkintoa ja työvuodetkin voi laskea sirkelimiehen yhden käden sormin..
No mies elättää ja kakarat on hyvin kasvatettu joten en minä millään pahalla tai tuomitsevasti sanonut.
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Lupu(kulkuri)

Quote from: Paha Pappi on 25.12.2015, 04:43:30
Lähtekööt vellihousut karkuun. Voisivat sieltä onnelasta lähettää paikalliisten antamat runsaat rahat tänne köyhään hölmölään.
Omien ja vieraiden hurmeella kastettua maata puolustamaan löytyy kyllä riittävä määrä miehiä. Jos ei, niin naiset ovat lempeitä Suomen miehiä raaempi takareservi.
Oletan käännyttäneeni jokusen jouluaaton saarnoillani. Totuus on terävä ase.

Hyvää joulua !

Lueskelen joulun ratoksi J.Goebbelsin päiväkirjaa/muistiinpanoja keväältä -45. Äijä osas kirjoittaa ja visioida euroopan tulevaisuutta: kuinka bolsevismi ottaisi jalansijaa lännestä - niin kuin tapahtui.
Nyt tarvittaisiin matu-kiiman ollessa voimakas Goebbelsin veroista propagandistia puolellemme, mutta ei, ei, ei, paskaa tuulettimeen on luvassa enemmän. Näen lumettoman joulun olan yli kurkottaessani mustan kevään, tosi mustan.
Mutta: periksi ei anneta ! Ikinä !

ps. en kannata keskitysleirejä tms. hardcorea, vaan jämäkämpää asennetta. Ajattelen päinvastoin kuin Käännynnäinen: Suomi on ollut hyvä yhteisö elää. Kunnes muualta tulleet pilasivat olotilan.
Myötähäpeän poliitikkojemme puolesta aika ajoin.

ilmari3.

Quote from: korpisoturi on 24.12.2015, 06:02:37
Näinhän se menee, että jos loisella ole mitä imeä, niin se itsekin kuolee. Jos suomalaisia ei olis tässä maassa, niin elintasopakolaiset kuolis nälkään. Tämä vaihtoehto kävis mulle erittäin hyvin. Voisin muuttaa muualle!

Näin meidän kesken, siirsin paperini Portugaliin.
Älä kerro muille, että Tyel on verovapaata http://www.portugali.fi/elake.php, mutta Yel saattaa muuttua verolliseksi joskus tulevaisuudessa.

Moni Tyellilainen asuu jo tätänykyä kimppakämpässä verottomalla eläkkeellä. Suosittelen maastamuuttoa.

juonikasmies

https://www.youtube.com/watch?v=I56ubuOPeNo

Sosialismin ytimen hahmotelma

Yhteiskunnan kontrollin lävistävä periaate on "yhdessä tekemättömyyden meininki". Kaikki jättävät yhdessä tekemättä. Yksilöt kykenisivät kyllä jokainen kohdallaan parempaankin mutta kollektiivissa on yhdessä päätetty huutaa tekemättä. Osaamattomuus on hyve. En tee. En osaa. En voi. Hetken päästä kenties en jaksa. Ei aikaakaan, kun jalat nousevat pöydille, pullat lämmitetään mikrossa ja kirjeet lähetettään sähköpostissa. Roskat voi kohta tilata ovelle, sosiaalinen kanssakäyminen tapahtuu erilaisin käsimerkein ja ajatukset koostuvat linnunlaulusta. Ja lahjattomat reenaa! Kyse on pakollisesta laiskuudesta ja asenteesta. Enemmistöllä on perkeleen paskamainen asenne ja kaikkia *ituuttaa.

Evoluution väistämätön seuraava askel on palvelut. Siis evoluution. EEVOOLUU... Enemmistö, joka on paitsi helvetin laiska, sekä saatanan *ittumainen, alkaa myös haluta. Kyse ei ole markkinatalouden synnyttämistä tarpeista, vaan laiskuuden synnyttämistä haluista. Ja näitä haluja ei tyydytetä laadulla, vaan määrällä, joten laadullinen tarve ei kasva mutta määrällinen parku sen sijaan lisääntyy. Vaatimukset eivät ole kovin korkealla, niistä selviää afrikkalainen heimokaverikin, mutta niitä on sitäkin enemmän ja erilaisia intensiteettejä; syvyyden määritelmä on intensiteetin taajuus ja kansakunta yksilöidensä synnyttämän kurjuuden summa. Erilaisen kitisemisen ja vonkaamisen monimuotoisuus, lopulta väkivalta, riittävät yhteisen hyvän ylläpitämiseksi. Teoria omasta maalista vaatii systemaattista toteuttamista. Kurjuus lisääntyy. Kansakunnat hajoavat. Hyvinvointi on huumorintajua.

Tahdon vielä tähän lopuksi kiittää karmaa.
"There's so many things for me to go about the wrong way I'm losing my fucking vision."
Älä stn väitä vastaan.

Ugle Byggle

Mut voisi poistaa Suomesta. Ongelma on siinä, että en taida joka paikkaan kelvata. On kyllä yliopistotutkinto ja useampi vuosi työhistoriaa takana, enkku sujuu kivasti ulkomailla vietettyjen työvuosien johdosta. Mutta. Nyt Suomessa olen julkisella sosiaalikalkkuna ja näille ei esim ausseissa ole käyttöä.

T: iloinen veronmaksaja, vittu kun kaikki verotetaan tappiin ja menot menee vok:iin
"Harvoin Eurooppaan pääsee maksamatta mitään. Maksamalla suomalaisetkin lähtivät Amerikkaan."
Maahanmuuttoministeri Astrid Thors

Käännynnäinen

Mistä ihmeestä te löydätte aikaa vihallenne - siis ihan päivän puitteissa. Ihmiset kuluttavat tunnista toiseen täällä hokemalla ihan samoja mielipiteitä kuin edellinen.. Monilla tietenkään ei ole perheitä ja tyhjyyden täyttäminen on luonnollista. Mutta te perheelliset? Ja työssäkäyvät. Perheen parissa vietetyn ajan te korvaatte täällä? Töiden ohella työssäkäyvät kirjoittavat täällä. Maanantaisin, tiistaisin, keskiviikkoisin ym. Ei ihme, kun ei Suomi nouse.
Mutta siis mistä te löydätte ajan? Kysyn ihan kiinnostuksesta.

Uuno Nuivanen

Kyllä niin tärkeään asiaan täytyy järjestää riittävästi aikaa.

Pääsiäisenä trullit ja jouluna trollit...

Haukion Kala OY

No kai ihan samalla tavalla kuin muihinkin keskustelupalstoille ja sosiaalisiin medioihin kirjoittavat ihmiset. Mistä sinä löydät aikasi omalle vihallesi?

Chew Bacca

Kerron huomenna, jos selviät aamuun asti ilman banneja.

Käännynnäinen

Onko todellakin tärkeää työpaikalla kuluttaa aikaa kirjoittamalla tällaisille palstoille. Miten asia voi olla tärkeä jos kaikki ovat siitä samaa mieltä? Eikö se ole vain ja ainoastaan monotonista? Ehkä ei. En vain ymmärrä