News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2015-12-18 VU: PS:n Saarakkala kriminalisoisi poikien ympärileikkauksen

Started by Alaric, 18.12.2015, 17:56:10

Previous topic - Next topic

repo

Saarakkalan lakialoite on julkaistu eduskunnan sivustolla eilen: Lakialoite LA 52/2015 vp. Käytännössä uusi lakialoite on sama kuin aiempi LA 41/2012 vp  Lakialoite "Laki rikoslain 21 luvun muuttamisesta", mistä kerkesin kysymään.

Quote from: repo on 19.12.2015, 18:59:23
Miksi Saarakkala ei voinut vain uudistaa tätä aiempaa lakialoitettaan?

Itse itselleni vastaten, uudisti. Lakialoitteen perusteet ovat hieman erilaiset, mutta itse ehdotettu lakimuutos on tismalleen sama. Pisteet tästä Saarakkalalle. Tähän on tyytyminen ja on Saarakkalalta paljon parempi toimi kuin vain harjattuna kansanedustajana jäädä hiljaiseksi Soinin napinpainajaksi. Vaikka edelleen tämä toimi tuntuu käsillä olevien ongelmien hoitamisessa näpertelyltä, mutta tätä se on, mihin yksi kansanedustaja pystyy ja voi tehdä.
"Kokoomusvihassa ei ole mitään huvittavaa. Kolmannen polven kokoomuslaisena totesin 2000- luvun alussa, ettei Kokoomusta enää voi äänestää, eikä naurattanut minua yhtään silloin eikä edelleenkään." -- Emo