News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Monikulttuuri-elokuvia käsittelevä monipropagandaketju

Started by Hypokriitti, 21.12.2015, 14:07:32

Previous topic - Next topic

VilleJ

Quote from: jostwix on 30.12.2015, 12:23:47
Keinot aidoista aidoimpaan rotuneutraaliuteen varmasti kyllä keksittäisiin, jos vakavasti vain haluttaisiin. Elokuvanteon alkuvaiheessa voitaisiin esimerkiksi järjestää lottoarvontamainen tilaisuus, jos noppia heittelemällä päätetään, mitkä sukupuolet, ihonvärit, ja muut suuntautumiset lankeavat kullekin elokuvahahmolle. Kun arvontatilaisuus on kerran pidetty, ja tallennettu videolle virallisella otteella, sitten niistä tuloksista kanssa pidetään kiinni elokuvan kuvauksien ajan.

Kyllä se pitäisi huomioida jo käsikirjoitusvaiheessa. Ennen kuin kirjoittamisen aloittaa, täytyy olla viranomainen valvomassa hahmojen arvontaa, ettei käsikirjoittaja vaan keksi tuloksia omasta päästä. Jos lopullisen teoksen hahmojen etnisyys ei vastaa arvottuja, niin tulee kiihotus-syyte.

Kerttu Täti

Quote from: Leso on 30.12.2015, 13:02:00
Quote from: Elcric12 on 30.12.2015, 12:12:22Mitäs ovat nämä asiat joihin mustalla ei ole kompetenssia ja millä perusteella? Miksi ei esimerkiksi ko. leffan storm trooper sovellu mustalle?

"Tuhat apinaa,
tuhat kirjoituskonetta,
tuhat vuotta,
ideaalit olosuhteet,
ja yksi apinoista naputtelee Shakespearen koko tuotannon."

Shakespeare tartti vaan yhden valkoisen miehen elämän käsinkirjoittaakseen apinoille naputeltavaa.

Jos tämä kommentointisi koskien ihonväriin perustuvaa arvioita komeptenssista ja vaikkapa tuo rinnastaminen apinaan tässä ketjussa ei ole rasistista niin mitä sitten?

Leso

Quote from: Kerttu Täti on 30.12.2015, 13:36:59Jos tämä kommentointisi koskien ihonväriin perustuvaa arvioita komeptenssista ja vaikkapa tuo rinnastaminen apinaan tässä ketjussa ei ole rasistista niin mitä sitten?

Sinun omaa rasistista tulkintaa.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Elcric12

Quote from: VilleJ on 30.12.2015, 13:34:22
Quote from: jostwix on 30.12.2015, 12:23:47
Keinot aidoista aidoimpaan rotuneutraaliuteen varmasti kyllä keksittäisiin, jos vakavasti vain haluttaisiin. Elokuvanteon alkuvaiheessa voitaisiin esimerkiksi järjestää lottoarvontamainen tilaisuus, jos noppia heittelemällä päätetään, mitkä sukupuolet, ihonvärit, ja muut suuntautumiset lankeavat kullekin elokuvahahmolle. Kun arvontatilaisuus on kerran pidetty, ja tallennettu videolle virallisella otteella, sitten niistä tuloksista kanssa pidetään kiinni elokuvan kuvauksien ajan.

Kyllä se pitäisi huomioida jo käsikirjoitusvaiheessa. Ennen kuin kirjoittamisen aloittaa, täytyy olla viranomainen valvomassa hahmojen arvontaa, ettei käsikirjoittaja vaan keksi tuloksia omasta päästä. Jos lopullisen teoksen hahmojen etnisyys ei vastaa arvottuja, niin tulee kiihotus-syyte.

Mietipä nyt uudestaan että ketkä tässä on olleet ihoväriin perustuvan valinnan tai karsinnan kannalla.

Mr.Reese

Se gene oli kaiken lisäksi huono näyttelijä. Pahis toki pisti pökkelömittarit punaiselle. Miksi nykyleffoihin haalitaan näyttelykyvyttömiä kakaroita?
"Heille kun sanoo disko disko, niin he ovat silleen, että mennään." - Tiia Nohynek

"Yleensä vauvat ja mummot on parhaita mielenosoittajia, koska luovat kuin itsestään turvallista tilaa." - Marjaana Toiviainen

pikkujorma

Jos ei täältä löydä rasisteja niin mistä sitten. Olen rehti ja reipas rasisti, mikäs sen hienompaa.

Kerttu Täti

Quote from: Leso on 30.12.2015, 13:41:23
Quote from: Kerttu Täti on 30.12.2015, 13:36:59Jos tämä kommentointisi koskien ihonväriin perustuvaa arvioita komeptenssista ja vaikkapa tuo rinnastaminen apinaan tässä ketjussa ei ole rasistista niin mitä sitten?

Sinun omaa rasistista tulkintaa.
Minun rasistista tulkintaani? Miten minun rasismini sinua  kohtaan nyt ilmenee?

Leso

Quote from: Kerttu Täti on 30.12.2015, 13:47:40Minun rasistista tulkintaani? Miten minun rasismini sinua  kohtaan nyt ilmenee?

Ai siis tosiaan OLET rasisti minua kohtaan?

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari

Chew Bacca

Stormtrooper on kuin mariannekarkki. Kova ja valkoinen päältä, ruskea ja vetelä sisältä. Kun kypärän alta paljastui tissiposki hehtaariperse siivoojapoika, olin pettynyt. Joku tiukka, trimmattu ja näyttelytaitoinen musta pantteri olisi vienyt potin, eikä olisi jäänyt päällimmäiseksi mieleen hahmon tarpeeton, epätodennäköisen sattumanvarainen mustuus.

Huonoja olivat näyttelijät, hehän olivatkin täysin rekvisiittaa cgi-efektien ja merchandise-promoilun taustalla. Mutta alkup. trilogiassa vasta olikin pökkelöt roolityöt. Harrison Jonesin "näytteleminen" oli ja on aika puisevaa. Ja prequel-trilogia, starring Hey, Don't Act Again as Analkin... Kiusallisen pakotettu romanssi, vaikka molemmat saman rotuisia... Byörk. Näytteleskelijät häviävät aina droideille. Vaikka C3-PO:n saisi työntää Rancorin luolaan...

Leso

Harrison Jones? Tarkoititko Harrison Ford?

Harrison Ford on sitä paitsi Indiana Jones, eikä mikään totta-kai-saa-VH-prinsessan-Han-Solo.  >:(

Miettikää nyt mustaa Indiana Jonesia. Error syntax.
Musta Indiana Jones kyllä myy muinaisia aarteita, vaan ei etsi, eikä ainakaan löydä ihan itse.

Elcric12

Quote from: Leso on 30.12.2015, 14:03:54
Harrison Jones? Tarkoititko Harrison Ford?

Harrison Ford on sitä paitsi Indiana Jones, eikä mikään totta-kai-saa-VH-prinsessan-Han-Solo.  >:(

Miettikää nyt mustaa Indiana Jonesia. Error syntax.
Musta Indiana Jones kyllä myy muinaisia aarteita, vaan ei etsi, eikä ainakaan löydä ihan itse.

Muinaisten aarteiden ryövännässä valkoiset tosiaan taitaa viedä voiton.

Kerttu Täti

Quote from: Leso on 30.12.2015, 13:53:23
Quote from: Kerttu Täti on 30.12.2015, 13:47:40Minun rasistista tulkintaani? Miten minun rasismini sinua  kohtaan nyt ilmenee?

Ai siis tosiaan OLET rasisti minua kohtaan?

Kysyin sinulta miten olettamasi rasismi minua kohtaan sinun mielestäsi ilmenee?

Minä epäilin että mustaihoisen rinnastaminen apinaan ja mustaihoisten kompetenssin kategorinen kieltäminen on rasisitista. Sinä väität, että tällainen epäilyni ilmaisee rasismia.

Minä väitän edellisen perusteella nyt: määrittelet rasisimin täysin päin honkia, eikä sinulla ole aavistustakaan mitä sillä tarkoitetaan.

Leso

Ja minä väitän, ettet sinä tiedä mistä puhut, etkä ainakaan ymmärrä sitä, mihin vastaat.

Kyllähän minä tiedän, miksi sulle on nii-in vaikeaa ollut mulle yleensä vastata.
Vituttais minuakin.  :)

siviilitarkkailija

Hyvä elokuva. Nuorin lapsi meinasi nukahtaa. Vähän tylsä. Itse tykkäsin kovasti. Kauniisti tehty elokuva. Järkevästi tehdyt hahmot (kuin mitä scene antaa myöten). En suosittele 3D kokemuksena.

Joo. Ihan hyvä elokuva. Valittajat vittu vieköön, tehköön paremman.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Leso

Quote from: siviilitarkkailija on 01.01.2016, 23:46:12[...] Ihan hyvä elokuva. Valittajat vittu vieköön, tehköön paremman.

Eli sä kiellät kaikenlaisen valmiin teoksen kritiikin?
Entä tulkinnat, eikö?

Kommarismia.

elukka

Quote from: Miniluv on 21.12.2015, 15:55:52
http://www.returnofkings.com/75991/why-star-wars-the-force-awakens-is-a-social-justice-propaganda-film

Jouduin jokin aika sitten katsomaan animoidun lastenfilmin. Päähenkilö oli poika, joka halusi ritariksi. Ei tietenkään käy käden käänteessä, mutta tavernassa hän kohtasi tytön, joka paiskoi 5 x itseään painavampia korstoja miten halusi. Poika vähän ihmetteli, mutta tyttö selitti, että oli kasvanut viiden isoveljen kanssa.

Jotenkin tuli mieleen.

Samat mielleyhtymät. Upean animaatiotekniikan luomien näkymien lisäksi siellä oli neekerikiintiön lisäksi, naissankari ikäänkuin ruotsalaisten feministien vaatimien naissankareiden kiintiön täyttämiseksi.

Rähmispossu on paljastanut, että tuo naissankarikiintiö on telaketjufeministien vaatimuksissa ja minusta Disney on koko ajan opettanut vahvoja kilttejä tyttösankareita heikoille poikalapsille kuin jotain aivopesua......

Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

elukka

QuoteLieneekö ollut tahallista, mutta suoranaisena juoniaukkona pisti silmään kouluttamattomien mustan stormtrooperin ja naispääosan esittäjän valomiekkailutaidot koulutettua darkside-ritaria vastaan. Naishahmo myös osasi kouluttamatta jeditaitoa. Lukella ei ollut mitään käsitystä valomiekasta ja jeditaitojen oppiminen oli suuren työn ja tuskan takana.

Tämä pisti silmään minullakin. se oli oma kulttuurimarxilainen kiintiönainen asialla.

tässäpä sama arvostelu kertauksena, yhdyn allaolevaan
https://www.youtube.com/watch?v=JwThhlhBZqk
Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

AngleHedd

On teillä ongelmat. Oon noin muuten ollut täysin tämän foorumin aalloilla, mutta tämä ketju on kyllä aiheuttanut hämmästystä. Kyseessä on kuitenkin täysin fiktiivinen elokuva.
Kukaan ei keuhkonnut Lando Carlsinianin himosta Leiaa ja Falconia kohtaan aikaisemmin.
Perkeleen valkoisia naisia varastava carjacker! Vei koirankin, perkele!

Bastion Europa

Leso

Quote from: AngleHedd on 02.01.2016, 01:02:18--- lässynsässyn ---

On aika fiktiivinen kuvitelma se, että kaikki ketjut pitää lukea. Paitsi jos on mode.
On myös aika fiktiivistä kuvitella, että ketään ketjussa aktiivista kiinnostaa vittukarvan vertaa se, että sinua ei kiinnosta.
Joten miksi edes kommentoida? Tulitko ja saitko samaan aikaan?

Vesa Heimo

Quote from: elukka on 02.01.2016, 00:01:25

Samat mielleyhtymät. Upean animaatiotekniikan luomien näkymien lisäksi siellä oli neekerikiintiön lisäksi, naissankari....

Ripley, Zula, Sarah Connor, Trinity, Beatrix Kiddo... Ei tuo nyt ihan uusinta uutta ole että nainen on kova ja sankari.

Koko leffa oli toisinto Ep IV. Jos siihen olisi (taas) lätkäisty aavikolta löytynyt orpo poika (Ep 1&4 alku), niin ei siinä kauheasti olisi kaupallisesti järkeä ollut. Kiintiö(t) tuli edelleen siitä mikä myy.

Ai niin, Ep1 Anakin kouluttamattomana 7-vuotiaana oli kovempi kun Ep4 Luke tai Ep7 Rey.
" Onko tarina tosi tai ei, se on toinen juttu. Näin nämä asiat koetaan."  T: Perussuomalaisten puoluesihteeri.

AngleHedd

Olen jo hetken epäillyt stabiiliuttasi.
Lähinnä ulkopuolisena.
Nyt samaan boksiin joutuneena, sain tähän vahvistusta.
Jatkakaa toki.

Mulla ei ole tähän lisättävää vaikka SW hardcore fani olenkin ollut yli 30 vuotta.

"Han acted in self defence!"
Bastion Europa

guest8788

Quote from: AngleHedd on 02.01.2016, 01:02:18
On teillä ongelmat. Oon noin muuten ollut täysin tämän foorumin aalloilla, mutta tämä ketju on kyllä aiheuttanut hämmästystä. Kyseessä on kuitenkin täysin fiktiivinen elokuva.

Kaikki elokuvat ovat fiktiivisiä, mutta se ei tarkoita etteikö niistä voisi keskustella vakavasti. Elokuvat heijastelevat kulttuuriamme ja toiveitamme, sekä ovat myös luomassa niitä. Tämä uusin Star Wars, satuelokuva, on matkalla maailman katsotuimmaksi elokuvaksi. Sen ohjaaja on ilmaissut halunsa lisätä siihen poliittista korrektiutta, koska hahmoista uhkasi tulla liian valkoisia. Kyllä aiheesta voi kannattaa keskustella, sillä se on osa laajempaa trendiä Hollywoodissa, jota on jatkunut tauotta jo 60-luvun puolivälistä lähtien.

Siitä olen samaa mieltä, että tämä ketju on yksi Homman huonoimmista.

Etsi viisi virhettä: https://youtu.be/ydkUqVMXhx8?t=26s

Vesa Heimo

Quote from: Leso on 02.01.2016, 01:09:26

On myös aika fiktiivistä kuvitella, että ketään ketjussa aktiivista kiinnostaa vittukarvan vertaa se, että sinua ei kiinnosta.
Tulitko ja saitko samaan aikaan?

Huikeaa, huikeaa tykitystä. Löytyykö lisää?

Quote from: MrFinland on 02.01.2016, 01:24:33
koska hahmoista uhkasi tulla liian valkoisia. Kyllä aiheesta voi kannattaa keskustella, sillä se on osa laajempaa trendiä Hollywoodissa, jota on jatkunut tauotta jo 60-luvun puolivälistä lähtien.

Siitä olen samaa mieltä, että tämä ketju on yksi Homman huonoimmista.

Menee saman toistamiseksi, mutta jos tavoitteena on saada lisää katsojia niin täytyy seurata trendejä ja ottaa huomioon mahdollisimman laaja yleisö. Vai meinaatko että kun Abrams alkaa pyytämään n. puolen miljardin dollarin leffasarjaan vielä pariasataa miljoonaa lisää, niin hänellä on varaa sanella castaus poliittisen korrektiuden pohjalta sensijaan että siinä tasan mentäisiin sen ehdoilla että leffasarjan pitää tuottaa se alkupanoskin(Lucasille maksettu summa oikeuksista, 4miljardia!) takaisin? Ja siihen hommaan tarvittiin a) nainen (koska juoni oli jo pitkälti toistoa) b) musta mies (ettei leffa olisi tummemmalle yleisölle liian valkoinen) c) vanhat tähdet (jotta vetoaisi myös vanhaan yleisöön) d) riittävän yksinkertainen juoni ja paljon isoja räjähdyksiä

Ei tämä ketju ole suinkaan Homman huonoin, hauskin kyllä.
" Onko tarina tosi tai ei, se on toinen juttu. Näin nämä asiat koetaan."  T: Perussuomalaisten puoluesihteeri.

Jepulis

Star Wars on kertomus hyvien kapinallisten taistelusta monokulttuuria vaativaa pahaa hallitsevaa suvaitsevaistoa vastaan. Suvaitsevaiston "monikulturismi" sana vertautuu elokuvassa pahan armeijan "rauhanpyrkimykseen".

Näyttelijät toimivat rooleissa hyvin. Olennaista on kertoa siitä, että suvakkien ajamaa monokulturismia voi ja pitää vastustaa eri lähtökohdista. Esimerkiksi kotipaikkakunnallani pizzeriayrittäjä vastustaa maahantunkeutujia (ja islamia) kiivaammin kuin yksikään kantis kehtaisi. Ei tämä taistelu kutsu rotua, vain järkeä.

Valomiekka on valaistumisen ja totuuden symboli. Valomiekka menee metrin paksuisesta valheen panssarista yksin läpi. Planeetan laajuinen yleisradio himmenee jokaisessa pisteessä tai kahvihuoneessa missä yksikin toisinajattelija sanoo totuuden.

Se selittää miekan yllättävän helppouden hyville kriitikoille. Totuus on tietenkin helpompi oppia käyttämään hyväksi sanallisessa miekkailussa. Siksi parhain rasmuslaisen trolli häviää aina. Totuuteen et sotkeudu. Vastapuolella on esittää vain ristiriitaista valhetta tai jankuttamista. Valhe ei kestä ja jankutus vain harventaa ennestään löyhää verhoa. Kyllä lukija sen läpi näkee. Monikulttuurisuus sanakin on valhe, joka oikeasti yrittää peittää monokulttuuripyrkimystä ja islamia. Heidän koko legenda lepää sen perustan päällä. Miten se kestäisi kriitikkonaisen ja mokuttajamiehen välisessä kamppailussa vaikka mokuttajamies olisi 100 vuotta treenannut?

Vastapuoli tarvitsee siksi tuekseen kuolontähden kokoisen Ylen. Ei pimeydellä voi peittää päivänvaloa, valo tuodaan aina pimeyteen. Siksi monokulturistisuvakit on tuomittu tasaisessa matsissa ja tarvitsevat peittää koko auringon kerralla. Yksikin päivänsäde, leffassa pikku torpedo, aukosta sisään ja jopa kuolontähti räjähtää. Siksi tosielämässä Ylen sisäinen sensuuri on ankara. Yksikään maski ei saa olla tauoillakaan pois päästä. Jos otat, kuten Finn, myös lähdet.

Valhe on toki houkutteleva, koska kuten leffassa, sillätavoin saadaan ison organisaation hyväksyntä. Vaikka et osaisi tieteestäsi mitään, saat aina lausuntoautomaatin paikan Ylellä kovalla liksalla kunhan muistat sanat rasisti ja holokausti. Se on voiman pimeä puoli. Hyvällä puolella on aineellisesti alati vaikeampaa. Siksi Soinit ja muut pettävät ja menevät koneiston kelkkaan uhratessaan Tynkkysen tai Immosen viattomasta kielenkäytöstä. Soineille kelpaa audin takapenkki. Kotiplaneetan asukkaat saa jäädä oman onnensa nojaan odottamaan kuolontähden lähestymistä. Enää muutama kriitikko jaksaa puoltaa ihmisiä, lähinnä tällä foorumilla. Leffassa pimeään kääntyneitä edustaa palkkasoturien, kääntyneiden jedien ja muiden petturien iso joukko.

Elokuvassa kiskaistaan lapset jo tarhasta stormtroopersien oppiin, ettei he ehtisi oppia ajattelemaan itse. Sama on varsinkin Ruotsissa ja nyt Suomessakin menossa. Jo tarhasta väki aletaan aivopesemään suvaitsevien porukoihin tietyllä sekoituksella yhtenäiskultturismia, islamin hyvyyttä ja kaikinpuolista toiseutta samalla omia vanhoja perinteitä karsien ja halveeraten. Mukana on kirkko, koulu, valtio, media. Kuten leffassa, väärää ajattelua valvotaan ankarasti. Oma isä pitää elokuvassa tappaa voidakseen todistaa olevansa aito suvakki. Ruotsissa jo on lähes rikollista piirtää kuva tai ottaa valokuva julkiseen esitykseen, missä on esimerkiksi rodultaan kantaväestöön kuuluvia eurooppalaisia. Kaikissa koulukirjakuvissa on aina mustaihoinen ja valkoihoinen varsinkin, jos henkilöt on eri sukupuolta. Äskettäin siellä mainos vedettiin anteeksipyynnöin pois kun siitä puuttui mustaihoiset. Tämä ketju lähtee siitä näkökulmasta mutta on juuri siksi siitä näkökulmasta turhan kapea. Star Wars on loistava maahanmuuttokriittinen teos.

Mm. edeltävien syiden pohjalta pidin kovasti tästä uudesta Star Wars versiosta. Se on niin ajankohtainen ja herättää toivoa.
Vihapuhe on parempi kuin lässytetty valhe.

guest8788

Quote from: Vesa Heimo on 02.01.2016, 01:33:01
Menee saman toistamiseksi, mutta jos tavoitteena on saada lisää katsojia niin täytyy seurata trendejä ja ottaa huomioon mahdollisimman laaja yleisö. Vai meinaatko että kun Abrams alkaa pyytämään n. puolen miljardin dollarin leffasarjaan vielä pariasataa miljoonaa lisää, niin hänellä on varaa sanella castaus poliittisen korrektiuden pohjalta sensijaan että siinä tasan mentäisiin sen ehdoilla että leffasarjan pitää tuottaa se alkupanoskin(Lucasille maksettu summa oikeuksista, 4miljardia!) takaisin? Ja siihen hommaan tarvittiin a) nainen (koska juoni oli jo pitkälti toistoa) b) musta mies (ettei leffa olisi tummemmalle yleisölle liian valkoinen) c) vanhat tähdet (jotta vetoaisi myös vanhaan yleisöön) d) riittävän yksinkertainen juoni ja paljon isoja räjähdyksiä

Väitätkö vakavissasi, että elokuvahistorian ehkä vitivalkoisin ilmiö (katsojina jokainen vitivalkoinen nörttipoika ja heidän lapsensa) tarvitsi Kongon syvästä viidakosta reväistyn näköisen neekerin keskeiseen rooliin? Varsinkin kun koko projekti oli selvästi nostalgiansekainen "paluu juurille" vastapainona sarjan kolmelle viimeisimmälle harharetkelle.

Entä oletko kuullut oheistuotteista?

ruikonperä

Iltalehden arvostelussa oli major spoiler mikä ainakin minua muumittaisi rankasti jos haluaisin nähdä leffan kankaalta.
Mikä on Valitun kansan osuus Euroopan tuhossa

guest8788

Quotejos tavoitteena on saada lisää katsojia niin täytyy seurata trendejä ja ottaa huomioon mahdollisimman laaja yleisö

Enter Political Correctness. Argumentoit puolestani.

Ja tämähän ei millään lailla vastaa Star Warsia (1977), sen alkulähtökohtaa, markkinointisuunnitelmaa tai mitään muutakaan.

Finis Finlandiae

Poliittisen korrektiuden seuraava askel kulttuurin saralla lienee valvontakomissiot, jotka pitävät huolen siitä, että esim. maalauksissa, joissa on 3 tai enemmän ihmistä, vähintään yhden pitää olla kiintiömusta tai homppeli. Mona Lisastakin varmaan jo suunnittelevat Episodi2:sta eli originaalit kasvot tummennetaan Unelmaa vastaavaksi.

Koskahan matut pääsevät muuten teatteriin versioimaan 7 veljestä!
Pari kantista ja viisi mylvivää tummapintaista mamua (Aapo, Juhani, Mahmud, Mehmud, Muhamatti, Nuhamatti ja Mehumatti)
Matut oppivat lukemaan kuin vettä vaan, ja jästipääkantikset saavat tukkapöllyä...

PolpoSTASI: "Jos tämä tori olisi tarkoitettu suomalaisille, täällä olisi suomalaisille tarkoitettuja penkkejä. Häivy!"

GER = paskan kemiallinen merkki
Pakkoruotsi = /c:stä!
YLE - powered by 3000+ mokuidioottia.

DuPont

Quote from: Finis Finlandiae on 02.01.2016, 03:32:48
Poliittisen korrektiuden seuraava askel kulttuurin saralla lienee valvontakomissiot, jotka pitävät huolen siitä, että esim. maalauksissa, joissa on 3 tai enemmän ihmistä, vähintään yhden pitää olla kiintiömusta tai homppeli. Mona Lisastakin varmaan jo suunnittelevat Episodi2:sta eli originaalit kasvot tummennetaan Unelmaa vastaavaksi...

Monty Python (3 Jeesusta, 2 laihaa ja yksi lihava), ehkä edellä aikaansa.
https://www.youtube.com/watch?v=l9Aj7W3g1qo

guest8788

Quote from: Finis Finlandiae on 02.01.2016, 03:32:48
Poliittisen korrektiuden seuraava askel kulttuurin saralla lienee valvontakomissiot, jotka pitävät huolen siitä, että esim. maalauksissa, joissa on 3 tai enemmän ihmistä, vähintään yhden pitää olla kiintiömusta tai homppeli.

"Ethnic programming" on hyvässä vauhdissa television puolella.

QuoteInstead of opening the field for actors of any race to compete for any role in a color-blind manner, there has been a significant number of parts designated as ethnic this year, making them off-limits for Caucasian actors, some agents signal. Many pilot characters this year were listed as open to all ethnicities, but when reps would call to inquire about an actor submission, they frequently have been told that only non-Caucasian actors would be considered. "Basically 50% of the roles in a pilot have to be ethnic, and the mandate goes all the way down to guest parts," one talent representative said.

http://deadline.com/2015/03/tv-pilots-ethnic-casting-trend-backlash-1201386511/

On sitten eri asia, että kuinka moni latino haluaa katsella neekereitä tai aasialainen latinoja. Ainakaan Vesa Heimon mukaan ilman kongoneekeriä ei pärjää lippuluukuilla, vaikka latinot ovat Yhdysvaltain aktiivisin vähemmistöryhmä elokuvateattereissa.

Quote from: JepulisStar Wars on kertomus hyvien kapinallisten taistelusta monokulttuuria vaativaa pahaa hallitsevaa suvaitsevaistoa vastaan. Suvaitsevaiston "monikulturismi" sana vertautuu elokuvassa pahan armeijan "rauhanpyrkimykseen".

Eino P. Keravalta on mestari näissä täysin nurinkurisissa väittämissä, missä musta onkin valkoista ja sama toisinpäin. Sinä lähinnä vaikutat hullaantuneen liikaakin näistä $atuelokuvista, mikäli pidät ryhdikästä, teknologisesti ylivertaista ja valtaan kykenevää monokulttuuria (vrt. brittiläinen imperiumi) "suvaitsevaisina", ja universumin diversiteetistä roskasakista koostuvia kapinoitsijoita (vrt. kommarisissit ja '68 -kapinasukupolvi) "hyvinä kapinallisina" (ilmeisesti vertautuvat maahanmuuttokriitikoihin), tai Star Warsia yleensäkin "maahanmuuttokriittisenä teoksena". Tuollainen luenta on täysin sekopäinen, vaikka taisitkin lähinnä hupsutella.