News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

RHC vapaaehtoiset alkavat väsyä tilanteeseen

Started by Aksiooma, 18.12.2015, 21:38:44

Previous topic - Next topic

Tapio Konsala

Kylä ny o riisiterapian paikka!

Mehud

Ideologista vankeutta kutsutaan tässä yhteydessä erheellisesti vapaaehtoisuudeksi ja siksi siihen ollaan väsymässä.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Shemeikka

Kuten ketjussa jo todettiin, ruokakaustiin on yksinkertainen ratkaisu: Ei ole pakko syödä. Se riittää että tarjotaan ruokaa, mutta jos se ei kelpaa, niin ostakoon kotoutumistuilla viinan ja tupakan sijasta sellaista, mikä maistuu.

Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Pullervo

Eira-täti tuon palleron heitti kehiin kesäkuussa, kuten Mr.Reese on dokumentoinut. Lihavoinnit omia.

Quote from: Mr.Reese on 12.06.2017, 00:46:00
Filan avaama ketju on taas jotain ihqua. 20 000 kotia riittää. Ei se oo hei paljoo!
Uusi lempinimi kotimajoitettavalle on Pallero. Myös tuo maininta joukkuehengestä tuo likaiselle nassemielelle kaikenlaisia irstaita mielikuvia.

[...]

QuoteEira *** minulla on jo pallero

e: Kuva lisätty. Tästä ketjusta se lähti: https://www.facebook.com/groups/rhc.helsinki/permalink/10154929272323533/

Eino P. Keravalta

Frida Hotell:

QuoteTulipa mieleen, kun kerran jollekin neuvottiin, että spaghetti on kypsää sitten kun se tarttuu seinään heittäessä. Vähän ajan päästä keittiöstä kuului sellainen ääni kuin iso aalto olisi lyönyt rantaan, kun keittäjä heitti koko kattilallisen seinään.

Kerran päätin tehdä suklaakakun.

Ohjeessa sanottiin, että taikinaan lisätään pari desiä kahvia. No, minä lisäsin. Kakusta tuli pahanmakuinen, syömättä jäi. Selvisi, että kahvi olisi pitänyt keittää ensin, minä laitoin pari desiä puruja. Ohje olisi voinut olla vähän tarkempi.

Että näin tyhmä voi pottunokka olla. Tilanne olisi varmaan pelastunut, jos minulla olisi ollut joku parikymppinen, nätti irakilaisnainen neuvomassa kädestä pitäen.

Ei me täällä mitään osata. Siksi Suomi on kehitysmaa ja Irak on yksi maailman parhaimmista paikoista asua ja elää.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

guest8096

^ Se on nyt todistettu, ettei se riitä että ne lähettävät meille reseptin. Sieltä riisinkeittomaista pitää lähettää puolet nuorista miehistä tänne.

Mehud

Quote from: Frida Hotell on 17.07.2017, 13:22:02
^ Se on nyt todistettu, ettei se riitä että ne lähettävät meille reseptin. Sieltä riisinkeittomaista pitää lähettää puolet nuorista miehistä tänne.

Se on sitä afrikkalaista riisiapua! Reseptiä eivät voi lähettää, kun eivät osaa kirjoittaa. Se on afrikkalaisen kertomaperinteen varassa ja siksi riisiapua lähetetään tänne.

Jännittää ihan miltä se riisipuuro ja sinne piilotettu manteli maistuukaan, kun ollaan päästy oikein valmistetun riisin pariin.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Nuivinator

Itsehän joskus keitän riisin siten, että laitan sekaan lihaliemikuution. Toimii erityisen hyvin jos on tekemässä lihapiirakkaa ja käyttää riisinä ns. puuroriisiä.

Yleensä keitän riisin siten, että mukana on vähän voita tai ruokaöljyä, tuntuu että sillä tavalla riisistä tulee irtonaisempaa. Aiemmin käytin enimmäkseen noita UncleBenin pitkäjyväisiä, nykyään hankin riisit Lidlistä.

En ole oikein ikinä pitänyt (ok: on se kuitenkin syömäkelpoista yleensä ollut) noiden ullatus-ullatus-kebabbiloiden riiseistä: paakkuuntunutta ja mautonta. Sellaisessa kävin elämäni viimeisen kerran vuonna 2015.

Ernst: Tuollaiseen hernariin vähän paistettua pekonia sekaan niin hyvää tulee.
Nimitys paperiton laittomasta maassaolijasta on kuin kutsuisi huumediileriä paperittomaksi farmaseutiksi tai myymälävarasta kuitittomaksi asiakkaaksi.

Uuno Nuivanen

Quote from: Eino P. Keravalta on 17.07.2017, 12:53:07
Quote from: dothefake on 17.07.2017, 12:51:01
Tuo riisin pesu niin, että viimeinen pesuvesi on kirkasta, parantaa lopputulosta paljon.

Kannattaako riisi pestä astianpesukoneessa vaiko pyykinpesukoneessa?

Varmaankin riisinpesukoneessa, jollainen noilla ylikehittyneillä kulttuureilla lienee käytössä.

Sator Arepo

Quote from: Eino P. Keravalta on 17.07.2017, 10:58:03
Em mä oo tienny et riisi pitää keittää mä oon syönny semmosenaa

Mitä on keittää? Kun mä laitan vettä liedelle niin se vaan valuu lattialle tai sit kiehuu pois. Joku sano et on sellanen juttu kun kattila, mut en mä osaa tietää sellasesta. Voiks joku kertoo kitchen välineistä? Anyone?

Melkoinen näytelmä kyllä tämäkin. Jengille tulee täytenä yllätyksenä, että suurten ihmisjoukkojen ruokkimiseen tarkoitettu laitoseines ei ole parasta gourmet-tasoa, ja se on ihmisoikeusrikkomus tai "epäsuoraa terrorismia". Toisaalla Eira saavuttaa RHC-viestinnän platonisen ideaalin tilittämällä pallerostaan, joka keittää riisinkin niin paljon paremmin kuin suomalaiset. Jotenkin kyllä epäilen, että jos kyseiselle naiselle annettaisiin sokkotestinä palleroiden ja suomalaisten keittämää riisiä, näiden erottaminen osoittautuisi yllättävän vaikeaksi, kun ei ole niitä unelmoivia suklaasilmiä pöydän toisella puolella tekemässä kaikesta ah niin paljon ihanampaa. Tai sitten sokkotestit ovat kivenkovaa rasismia, fasismia ja sadismia.
Kansa on pettänyt hallituksen luottamuksen ja voisi sen voittaa takaisin vain kahta suuremmalla uurastuksella. Eikö olisi kaikille helpompaa, että hallitus hajoittaisi kansan ja valitsisi uuden?

Hakkapeliitta

Tarkoittaako pallero nyt siis kaikkia turvapaikanhakijoita, vai vaan kotimajoitettuja?
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

Aksiooma

Nyt Fila avasi mielenkiintoisen ketjun:

Fila
Tein tässä pienen laskutoimituksen kun vokki tekee ruat  se perii 225 euroa turvapaikan hakijalta siitä vastaanottorahasta ruokaan. Jos vokissa on 300 ihmistä ja kerrotaan 300X225 se on 67,500 euroa kuukaudessa. Olen sata varma että tuolla rahalla saataisiin paremmin maistuvaa ruokaa, kuin mitä se monissa vokeissa on. Ja mistäkö minä tämän tiedän koska vastaanotto raha on aikuisella 312 euroa hiluja laskematta ja noin 90e jää käteen kun ruoka tulee vokista. Tuolla käteen jäävällä osuudella maksetaan netti, vaatteet, pesuaineet, lääkkeet.

https://www.facebook.com/groups/rhc.helsinki/permalink/10155048580213533/

Täytyy oikein seurata syttyykö kenelläkään lamppu päässä paljonko tämä elintasopakoilu tulee maksamaan suomalaisille veronmaksajille ja ymmärtääköhän kukaan miten kalliiksi RHC ämmien pallerot ovat tulleet meille ja tuleville veronmaksajille. Kallista hommaa.
Pahimmat vihollisemme ovat omassa keskuudessamme ne, jotka itsekkäistä syistä ovat valmiit uhraamaan kansakunnan elinedut ja ne, jotka jatkuvasti ja toistuvasti julistavat totuutena sitä, minkä tietävät valheeksi. -Risto Ryti

Jordan Peterson: Postmodernism - How and why it must be fought https://youtu.be/Cf2nqmQIf

Ernst

Quote from: Augustus on 17.07.2017, 12:01:52
RHC on mielestän konseptina ihan hyvä, jossa siis hädänalaiset ja auttamishaluiset vapaaehtoiset kohtaavat toisensa. Nyt kuitenkin tätä RHC-toimintaa seuranneena täytyy sanoa, että RHC:n jäävät näköjään vain ideologiset äärisuvakit, normaalijärkiset tavalliset, kritiikkiinkin kykenevät, auttamishaluiset ihmiset ovat varmaan jo aikaa sitten kaikonneet ja jäljelle jää vain hyväntekijän asuun pukeutuneita ääri-ihmisiä. Toisaalta kyllä turviksetkin ovat varmaan vain hädänalaisen asuun pukeutuneita elintasoshoppareita. Joten kai se vakka tässäkin kantensa valitsee.

Pitäisi varmaan perustaa sellainen Real RHC, jossa oikeasti auttamishaluiset kohtaavat ne oikeat pakolaiset...

Auttaminen on syvästi inhimillistä toimintaa, vieläpä, silloin kun se perimäämme & tapakulttuureihimme asettautui, järkevää eli rationaalista meininkiä. Erämaahan eksyneelle on hyvä antaa vettä, sapuskaa, tervat jalkapohjaan ynnä karkea arvio suunnasta, johon oli pyrkimässä. Kaupunkiin eksyneen lapsen toimittaminen oikeaan osoitteeseen (nykyisin viranomainen) on sydämen sivistystä. Autat. Voit tulla autetuksi itsekin.

Auttamisesta dogmaattisen ideologian tekeminen johtaa kummallisuuksiin. Kun irakin perheiden ne vähemmän prinssiasemassa olleet joutilaat kiertolaiset tulivat vaatimaan apua itselleen ja asialleen, ei siinä enää hädänalaisuus ollut esillä. Äreä vaatimus, syytös, moite...

Mutta kun on puhdas ja aatteellinen, hän näet usein sotkee pahoin, kun osallistuu ja mieli on avoin...

Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Mehud

Jos olisin tiennyt asuvani riisinkeiton kehitysmaassa, niin olisi jo aikoja sitten hakenut turvapaikkaa jostain muualta. Olen joutunut syömään sellaista riisiä, jota kuulemma koiratkaan ei syö kehittyneemmissä maissa

Koska olen jo niin juurtunut tänne takapajulaan, niin teen silloin tällöin turvapaikkamatkailua maihin, jossa riisiä kuulemma osataan keittää. Keväällä espanjassa paellaa syödessäni, en vielä tienyt olevani riisipakolainen. Nyt tiedän.

Kaivonikin olen todennäköisesti kaivanut väärin. Siellä kun ei ole ihmispaskaa ja jätteitä!

Siener

Pari sanaa laitosruoasta:

Pekka Puska pelittää! Kasviöljyjä, kaikki rasvatonta jne. Ja tämä alkaen päiväkodista! Ei ihme, että saadaan tahdottomia zombieita...(:

Että siinä mielessä nuo maahanhaalitut valittajat ovat oikeassa: suomalainen laitosruoka on paskaa!

Shemeikka

Onneksi Suomeen on saatu 30.000 miehen riisinhallintajoukot opastamaan suomalaiset oikeaan riisinkeittosuuntaan.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Eino P. Keravalta

Quote from: Siener on 17.07.2017, 14:28:42
Pari sanaa laitosruoasta:

Pekka Puska pelittää! Kasviöljyjä, kaikki rasvatonta jne. Ja tämä alkaen päiväkodista! Ei ihme, että saadaan tahdottomia zombieita...(:

Että siinä mielessä nuo maahanhaalitut valittajat ovat oikeassa: suomalainen laitosruoka on paskaa!

Näin se varmaan on, mutta en usko, että tuolla Lähi-Idässä minulle tarjoiltaisiin ilmaista ruokaa vuositolkulla.

Joten pitäköön turpansa kiinni niin kauan kun ruoka kannetaan ilmaiseksi eteen.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Malla

Quote from: Sator Arepo on 17.07.2017, 14:15:14
Mitä on keittää? Kun mä laitan vettä liedelle niin se vaan valuu lattialle tai sit kiehuu pois. Joku sano et on sellanen juttu kun kattila, mut en mä osaa tietää sellasesta. Voiks joku kertoo kitchen välineistä? Anyone?

Radio Anyone vastaa: Hyvä kattila. Tarpeeksi terävä veitsi, tylsä lipsuu. Paistinpannu.  Keskittymiskykyä. Malttia.

Spesialisti

Miksi palleroille pitää henkilökohtaisesti netti kustantaa? Siksi että lemmenviestittelevät patjojensa kanssa? Jokaisessa VOKissa voisi olla pari käytettynä hankittua yhteiskäyttökonetta, joihin on jonotusvuorot. Kyllä niillä pystyy asyylihylsyposteja lukemaan ja katsomaan sopivaa halpalentoa pois
paskan riisin ja mustaksi hiillostettujen koipireisien banaanivaltiosta.

Azatoth

Tullut aika kauan seurattua tätä ketjua, ja aina kun tuntuu että ei voi enää mennä absurdimmaksi touhu, niin kyllä ne vain uudet "pohjat" onnistuvat jotenkin vetämään. Nämä nyt on jostain syystä nostaneet nämä "turvapaikanhakijat" jalustalle, ja niitä sitten palvotaan kilpaa että kuka on "suvaitsevaisin", eikä näiden turvisten touhussa nähdä mitään väärää. Aikuiset miehet vinkuvat ruoasta pahemmin kuin pikkulapset, ja näiden pitäisi olla ne Suomen "pelastajat" :facepalm:. Eniten tässä loppuunsa kuitenkin tympii se, että näiden sankarien elättämiseen kuluu verorahoja melkoinen määrä, ja niille rahoille ei tulla koskaan saamaan mitään vastinetta.

Alaric

Fila suunnittelee SUVAKKIHYYSÄREIDEN bileiden järkkäystä tälle kesälle eli jotain mökkireissun tapaista tms.

Olisi kyllä mielenkiintoista olla kärpäsenä katossa kuuntelemassa, kun hieman väkijuomaa nauttineet RHC:läiset alkavat kiistellä siitä, että kuka on kaikkein suvaitsevaisin ja kenellä on parhaat pallerot.

Toivottavasti eivät keittele riisiä siellä, koska siinä voisi olla jo ainekset pieneen puukkohippaan. "Sä teet ton ihan väärin! Mun pallero on opettanut, että..."

https://www.facebook.com/groups/rhc.helsinki/permalink/10155048550813533/

QuoteFila xxxx

Olisiko mitään mahdollisuutta pitää tämän kesän aikana SUVAKKI HYYSÄREIDEN bileet syötäs , juotas ja nautittas yhdestä olosta. Paikka voisi olla vaikka Jyväskylä olis vähän kuin keskellä kaikkea.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Elemosina

Riiseissä on eroa, pitäisi osata riisien sivistysmaassa valita oikeanlainen riisi juuri siihen ruokaan jota aikoo valmistaa. Suomi kirii riiseissäkin kehitysmaa-asemasta huolimatta, täältäkin löytyy kaikenlaista riisiä kaikenlaisiin tarpeisiin.

Osaakohan pallero tehdä ruisleipää, kääretorttua, mansikkakakkua, keittää perunoita? Tietääkö pallero miten kala perataan ja miten suomalainen järvikala kannattaa valmistaa. Haluaako pallero pettuleipää, eiköhän vielä jokunen taitaja löydy perinnereseptin elvyttämiseen. Nälkäähän se pallero näkee.

Kirosanan kirosana.

Pallerot ovat sitten vissiin keittelemässä riisejään kun äsken ohikulkiessa näin vain yhden, ehkä kaksi, palleroa mieltä osoittamassa.
Bad rice, bad weather.
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Eino P. Keravalta

QuoteFila
Tein tässä pienen laskutoimituksen kun vokki tekee ruat  se perii 225 euroa turvapaikan hakijalta siitä vastaanottorahasta ruokaan. Jos vokissa on 300 ihmistä ja kerrotaan 300X225 se on 67,500 euroa kuukaudessa. Olen sata varma että tuolla rahalla saataisiin paremmin maistuvaa ruokaa, kuin mitä se monissa vokeissa on.

Jos olen oikein ymmärtänyt niin vuorokauden ruuat maksavat reilut 7 euroa.

Mitenköhän hienoa ja hyvää ruokaa nämä aavikoiden turhapurot tuolla summalla loihtisivat? Summa ei ole suuri, jos sillä pitää saada kaikki aamiaisesta iltapalaan.

Minä latoisin iniseville karvaperseille kolikot käteen ja sanoisin, että hoitakaa homma sitten itse niinkuin haluatte: hankkikaa oma ruokanne, ostakaa ruuanlaittovälineet ja tiskiaineet, valmistakaa aterianne ja tiskatkaa lopuksi. Jos sillä seitsemällä eurolla tuon tekevät nurisematta ja onnistuneesti niin alan jo uskoa, että ovat moniosaajia.

Toisaalta jos nuo kakkamajaurvelot päästetään tekemään ruokansa, koko paikka on pian remontissa, ellei ole sitä ennen palanut maan tasalle..  :roll:

Toni R Jyväskylästä

Joo, eipä näistä "palleroista" ole iloa kuin noille keski-ikäisille rupsahtaneille suvakeille. Niillekkin ainoastaan makuukammarin puolella ja sitten kun oleskelulupa on taskussa niin pitää etsiä uusi "pallero" punkkaan. Ei se ainakaan itseäni haittaa että matut vievät nämä naiset.

Lahti-Saloranta

Quote from: Aksiooma on 17.07.2017, 14:25:37

Fila
Tein tässä pienen laskutoimituksen kun vokki tekee ruat  se perii 225 euroa turvapaikan hakijalta siitä vastaanottorahasta ruokaan. Jos vokissa on 300 ihmistä ja kerrotaan 300X225 se on 67,500 euroa kuukaudessa. Olen sata varma että tuolla rahalla saataisiin paremmin maistuvaa ruokaa, kuin mitä se monissa vokeissa on. Ja mistäkö minä tämän tiedän koska vastaanotto raha on aikuisella 312 euroa hiluja laskematta ja noin 90e jää käteen kun ruoka tulee vokista. Tuolla käteen jäävällä osuudella maksetaan netti, vaatteet, pesuaineet, lääkkeet.

Täytyy oikein seurata syttyykö kenelläkään lamppu päässä paljonko tämä elintasopakoilu tulee maksamaan suomalaisille veronmaksajille ja ymmärtääköhän kukaan miten kalliiksi RHC ämmien pallerot ovat tulleet meille ja tuleville veronmaksajille. Kallista hommaa.
225 ekua kuukauden sapuskoista on melko vähän, hieman yli 7 ekua päivässä. Sillä saa aamupalan, lounaan, päivällisen ja iltapalan ja taitaa saada vielä iltapäivän kahvitkin tai teen. Tosin riistoahan se on kun kyse on turvisten rahoista mutta toisaalta se paluulippu taitaa olla ihan ilmainen.
Vielä tuosta vastaanottorahasta. matutulvan aikana vastaanottorahassa meni 300 x 30.000 = 9 miljoonaa ekua kuukaudessa pelkästään vastaanottorahana. Turvis saa vielä ilmaisen asunnon ja terveydenhuollon.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Ernst

Quote from: Alaric on 17.07.2017, 14:46:26
Fila suunnittelee SUVAKKIHYYSÄREIDEN bileiden järkkäystä tälle kesälle eli jotain mökkireissun tapaista tms.

Olisi kyllä mielenkiintoista olla kärpäsenä katossa kuuntelemassa, kun hieman väkijuomaa nauttineet RHC:läiset alkavat kiistellä siitä, että kuka on kaikkein suvaitsevaisin ja kenellä on parhaat pallerot.

Verikekkereiltä ei voi välttyä moisessa kokoontumisessa. Tai ainakin kyynelten vuo muistuttaa reisivaltimovuotoa. Hiuksia revitään...

Onneksi he ovat niin eriseuraista ja salakaunaista väkeä, ettei parhaiden pallien palleroiden vertailukokoontumisajoa saada aikaiseksi.

Simolin, varo menemästä mukaan...
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Toni R Jyväskylästä

^^ Joo, mummolleni tulee ruoka kotihoidosta tilattuna, 8,5€/vrk ja tolla saa mikrossa lämmitettävän aterian, pienen salaatin ja satunnaisia lisäkkeitä kuten jugurtin tai leivän.

acc

Quote from: internetsi on 17.07.2017, 13:04:02
Voisiko pallero sanan käyttö johtua siitä, että iraqqilaiset miehet ovat keskimäärin suomalaisia naisia lyhyempiä? Suomalaisen naisen keskipituus on 165,9 senttiä, kun taas iraqqilaisen miehen keskipituus (ilman ananastukkaa) on 165,4 senttiä. Moni nainen on siis lemmikkiään pidempi, joten tästäkö johtuu se, että vajakkinaisille iraqqilaiset on paijattavia pikkupikku palleroisia?

Arvauksesi osunee oikeaan.

Raportoin nyt pallerohavainnon Kannelmäen Prismasta 2017-07-16 illalla. Pallero oli yli kaksimetrinen. Punainen pusero. Hyväkuntoinen oikeasti kolmekymppinen korsto. Iso kuin mikä. Siinä tuli mieleen, että ei tuollainen voi olla kokenut mitään vainoa. Näytti pikemminkin upseerilta. Lienee ollut naapuruston kauhu Bagdadissa.

Hyvä puoli asiassa on, että Irakissa asuvien ei tarvitse enää pelätä mitään. Pallero on muuttanut Suomeen.
2017 Personality 13: Existentialism via Solzhenitsyn and the Gulag
(Huomaa: käsittämätön feministin raivokohtaus, kohta 42:00 eteenpäin)
https://www.youtube.com/watch?v=w84uRYq0Uc8

Tapio Konsala

Quote from: Lahti-Saloranta on 17.07.2017, 14:51:40
Quote from: Aksiooma on 17.07.2017, 14:25:37

Fila

225 ekua kuukauden sapuskoista on melko vähän, hieman yli 7 ekua päivässä. Sillä saa aamupalan, lounaan, päivällisen ja iltapalan ja taitaa saada vielä iltapäivän kahvitkin tai teen. Tosin riistoahan se on kun kyse on turvisten rahoista mutta toisaalta se paluulippu taitaa olla ihan ilmainen.
Vielä tuosta vastaanottorahasta. matutulvan aikana vastaanottorahassa meni 300 x 30.000 = 9 miljoonaa ekua kuukaudessa pelkästään vastaanottorahana. Turvis saa vielä ilmaisen asunnon ja terveydenhuollon.

Kyllä meikäläinen tyhjätasku vierailisi erittäin mielellään sellaisessa ruokapaikassa, jossa koko päivän sapuskat saisi vähän yli seitsemällä ekellä!

Tapio Konsala

Palleroista tulee jostain syystä mieleen hanhenmaksapallerot. Uuno Turhapuroko se oli joka niitä mielitteli? En ole päässyt maistelemaan, mutta saattavat olla hyviäkin. Lienevät vielä halalkin, joten niistä hyvinkin saisi kunniakansalaisten arvolle sopivaa ravintoa.