News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

RHC vapaaehtoiset alkavat väsyä tilanteeseen

Started by Aksiooma, 18.12.2015, 21:38:44

Previous topic - Next topic

Aukusti Jylhä

Quote from: Pullervo on 15.07.2017, 15:11:37
^ Näin se lähtee alkuun. Välillä eivät saa riittävästi lääkeitä ja välillä saavat liikaa lääkkeitä, mutta Oikeus elää/Team Metsälä hoitaa asian.

https://www.facebook.com/groups/rhc.helsinki/permalink/10155040729198533/

Nyt on joku kaivanut tiedon, että poliisi ei saa lääkitä palautettavia toimenpidettä helpottaakseen. Eli ainakin virallinen käytäntö olisi siis se. Saas nähä mitä ketjulle käy. Toivottavasti modet on kesälomalla ja bilettämässä.
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Blanc73

Elintasopakolaisilla on elintasopakolaisten huolet. Itkuhan tässä pääsee :'( Valkoista pimpsaa ja halal-filettä kaikilla lisukkeilla pitäisi olla tarjolla, runsain mitoin.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

ISO

RHC:läiset tekee erittäin arvokasta työtä.

Arvokasta siinä mielessä että ainakin se tulee todella kalliiksi meille veronmaksajille.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Man in a Suit

Quote from: Sekasikiö on 16.07.2017, 21:46:47
Nyt oikeasti alkaa keittää. 99,5%:lle Suomalaisista täysin syötävä annos ja nämä saatanan pellet vaan valittaa. Kyllä, mukana oli muutama palanut koiven palanen, mutta annostelukulhossa oli ihan priima tavaraa. Vielä kehtaavat selittää, että ovat yrittäneet saada vaihdetuksi vok:n kokin, mutta eivät ole onnistuneet Tänään haluaisin olla kalifi, koska silloin kyseistä ongelmaa ei olisi enään huomenna vaan jokainen valittaja olisi omassa maassaan syömässä tai olemassa ilman ruokaa. Ihan sama.

Aina kun näitä matujen videoita ja kuvia sekä valitusta näkee, minulle tulee mieleen Mummoni joka hiljattain kuoli, ei riittänyt koko elämän pituinen työura ja Kannakselle kaatuneet lapset siihen että olisi saanut puuroa kummempaa ruokaa viimeisinä vuosikymmeninä. Se meinaan mitä hänelle syöttivät oli oikeasti paskaa ruokaa. Mummo ei valittanut. Sanallakaan. Ja vanhuuteen kuoli, ei nälkään. Suomessa ei kuole nälkään, vielä.

Lisäksi tulee mieleen siskoni jonka luona vierailen parisen kertaa kuukaudessa. Hän teki muutaman kymmentä vuotta töitä, ensin valtiolle joka leikkasi ja erotti, sitten yksityiselle kunnes työnantajalla ei ollut rahaa enää pitää työntekijöitä ja sisko jäi kortistoon. Sitten tuli nivelsairaus ja nyt liikkuminen on oikeasti vaikeaa. Leikkaus auttaisi mutta sinne ei tunnu pääsevän millään. Huomasin jokin aika sitten että sisko ei sano mitään ja aina tulee kahvia pöytään mutta hänellä on aina samat kuluneet farkut kun tavataan, kengät ovat siistit mutta pohjat puhki (oikeasti) ja jääkaapissa on kovin, kovin tyhjää. Joka päivä ei ole varaa sekä leipään että juustoon, tai edes halvimpaan makkaraan. Vihannekset ovat liian kalliita. Lämmin ruoka saattaa pöytään vilahtaa kerran viikossa. Nykyisin vien mennnessäni aina ruokakassin jota hän ei haluaisi ottaa vastaan sekä esim hampurilais- tai muun aterian jonka lähigrilliltä poimin lämpimänä, purilaiset herkutellaan yhdessä ja puhutaan vanhoista ajoista nauraen.

Näitä ihmisiä minä ajattelen kun katson matujen videoita. Näitä ihmisiä, joka kerta kun luen matujen valituksista.

Kaukaa aroilta kohoaa
Iivana Julman haamu.
Turman henki, se ennustaa:
verta on näkevä aamu.

Pullervo

Quote from: käpykaarti on 16.07.2017, 23:43:04
Quote from: Pullervo on 15.07.2017, 15:11:37
^ Näin se lähtee alkuun. Välillä eivät saa riittävästi lääkeitä ja välillä saavat liikaa lääkkeitä, mutta Oikeus elää/Team Metsälä hoitaa asian.

https://www.facebook.com/groups/rhc.helsinki/permalink/10155040729198533/

Nyt on joku kaivanut tiedon, että poliisi ei saa lääkitä palautettavia toimenpidettä helpottaakseen. Eli ainakin virallinen käytäntö olisi siis se. Saas nähä mitä ketjulle käy. Toivottavasti modet on kesälomalla ja bilettämässä.

Nuo turvapaikanhakijathan tietysti puhuvat aina niin totta, kuin osaavat, aivan kuten turvapaikkapuhuttelussakin. On säilöön haetun laittomasti maassaolevan ex-tph:n kertomus, jonka releoi RHC-ryhmään joku toinen irakilainen. Sitten alkaa kauhea vaahtoaminen, vaikka mistään ei ole mitään näyttöä. Lääkitseminen maastapoiston ajaksi ja sairauden hoito säilöönoton aikana ovat kaksi eri asiaa. Tuosta ensimmäisestä Suomi on aikanaan saanut sapiskaa, mutta säilöönotettujen, kiinniotettujen, pidätettyjen ja vangittujen lääkitseminen on ihan lääkäristä kiinni: jos sairaus ja tila sitä vaatii, niin troppia annetaan. Mieshän on siis säilöönottokeskuksessa, eikä vielä lähelläkään palautuskonetta.

Ihan vaikka vaan lentopelkoon voisi antaa kaikille käännytettäville reiluhkon annoksen bentsodiatsepiineja, niin olisivat rauhallisia ihan reittikoneessakin ja matka sujuu saattajilla ja muillakin matkustajilla rattoisasti ilman ex-tph:n huutamisia, kirkumisia ja riehumisia, eikä anarkistienkaan tarvitsisi irrotella niitä istuinvöitä ja nousta protestoimaan koneessa tai juoksennella kiitoradalla.

Ja noin ruokaan liittyen Migri voisi painattaa joka vokkiin ruokasalin seinälle laitetavaksi isoja julisteita kaikilla asian vaatimilla kielillä:
Quote"Ellei ruoka kelpaa, niin voi jättää syömättä. Se ei ole velvollisuus. - vanha suomalainen sanonta."

e: typööö

Skeptikko

Quote from: Man in a Suit on 17.07.2017, 00:22:52
syöttivät oli oikeasti paskaa ruokaa. Mummo ei valittanut. Sanallakaan. Ja vanhuuteen kuoli, ei nälkään. Suomessa ei kuole nälkään, vielä.

Virallisesti ehkä ei, mutta tosiasiassa monen vanhuksen elämä lyhenee siihen, ettei heitä syötetä riittävän aktiivisesti tai katsota riittävästi syömisen perään. Moni joutuu valitsemaan lääkkeiden ja ruuan väliltä sen mihin raha riittää. Lopputuloksena on aliravitsemusta, lihasten ja muun elimistön kuihtumista, sairastumista ja kuolema.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Maija Poppanen

Quote from: Man in a Suit on 17.07.2017, 00:22:52
...Lisäksi tulee mieleen siskoni jonka luona vierailen parisen kertaa kuukaudessa...

Omakohtainen kokemus antaa ihmeesti perspektiiviä asioihin.

Mä en oo kovin väkivaltainen ihminen - mut näitä ruikutuksia lukiessa mulle iskee murhanhimo. Mun ei tee pelkästään mieli lyödä maahan - vaan potkia vielä maassa makaavaakin.

Toikin piipin piip oli selvästi kaivanut astiasta ne kaikkein palaneimmat biitit, et sais some-itkee, ja kiitettävästihän hälle ymmärrystä refugee-piipeiltä irtoskin.

Hyi piip!

Edit. Moderoin itse itseäni.

Moderoin Maijan itse moderoinnit, koska punainen on adminien väri. :D

Hitto vie! Oliks punainenkin kielletty? Tänks!

Aksiooma

Quote from: Aksiooma on 16.07.2017, 21:14:29
Nyt on valokuvia ja oikein matujen kuvaama video, miten paskaa ruokaa vokissa tarjoillaan. Kanansiivet on kokki polttanut karrelle ja riisi on raakaa.

https://www.facebook.com/groups/rhc.helsinki/permalink/10155046650328533/

Tämä päivitys on nostanut tunteita myös RHC:ssä. Johanna on aivan selvä rasisti ja tulee todennäköisesti saamaan ikibännit ryhmään. Fila RHC rasistitutkana otti jo kuvakaappaukset Johannan kommenteista ja lupasi lähettää ne MIKSUUN. Onkohan tuo Miksu joku RHC ämmien oma nettipoliisijärjestö  ;D

Eira kertoo, miten hänen palleronsa tekee maailman parasta riisiä.

Johanna
Voisko tällaiset "ruoka-on-paskaa"- päivitykset poistaa. Ne aiheuttaa vain pahaa verta ihmisissä. Tyyppi on tullut sotaa ja vainoa pakoon ja sitten ruikutetaan jostain normiruuasta. Jokainen täälläkin tietää, että suomalainen ruoka on erinomaista, olletikin vaikka soppa joskus palaa pohjaan. Minun sympatiamittari karahti punaiselle.

Fila
Sinut saisi poistaa ryhmästä olet aina ilkeä

Riitta
Ymmärrän täydellisesti, että ruokamme on hyvin epäilyttävää tphjoiden mielestä. Heillä on täysi syy kyseenalaistaa palaneet kanat ja riisi...sillä he itse osaavat riisin keitto taidon...itsekin olen heiltä oppinut miten tulee hyvä riisi...heille on myös tärkeää turvallisten keittovälineiden käyttö. Tuoreen leivän tekeminen on myös yksi heidän juttunsa.

Johanna
Voi itku. Riisin keittämisen osaa kuka tahansa eikä se ole mitään rakettitiedettä. Ihan sama kun selittäis miten tänään opin keittämään vettä. Tuoreen leivän tekeminen on kaikkien maailman ihmisten juttu eikä yksin turvapaikanhakijoiden.

Eira
Jos väität että kuka tahansa osaa keittää riisiä, et ole koskaan syönyt turvapaikanhakijoiden tekemää riisiä! Minun pallero keittää maailman parasta riisiä, ei voi puhua samana päivänä suomalaisten keittämän riisin kanssa :)

Pahimmat vihollisemme ovat omassa keskuudessamme ne, jotka itsekkäistä syistä ovat valmiit uhraamaan kansakunnan elinedut ja ne, jotka jatkuvasti ja toistuvasti julistavat totuutena sitä, minkä tietävät valheeksi. -Risto Ryti

Jordan Peterson: Postmodernism - How and why it must be fought https://youtu.be/Cf2nqmQIf

rooster

Onkos Marjaanasta kuulunut mitään? Ei ole yli viikkoon ainakaan päivitellyt omaa faceaan.

Aukusti Jylhä

Hyvää huomenta!

Oikein mukavissa fiiliksissä on myös matu-ystävämme. Eiköhän tämä toivotus tänne kuulu?

Voi ketju lähteä, kunhan modet heräilee.
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Aksiooma

Quote from: Aksiooma on 17.07.2017, 08:28:24

Riitta
Ymmärrän täydellisesti, että ruokamme on hyvin epäilyttävää tphjoiden mielestä. Heillä on täysi syy kyseenalaistaa palaneet kanat ja riisi...sillä he itse osaavat riisin keitto taidon...itsekin olen heiltä oppinut miten tulee hyvä riisi...heille on myös tärkeää turvallisten keittovälineiden käyttö. Tuoreen leivän tekeminen on myös yksi heidän juttunsa.

Tuo on kyllä yksi oudoimmista kommenteista, mitä olen RHC:ssä nähnyt:

Heille on myös tärkeää turvallisten keittovälineiden käyttö.

Onkohan matut polttaneet sormensa kuumaan keittolevyyn tai uunin ovi on auennut ja tullut pipi? Pitäisikö valkoisten rasistien keksimään hellaan laittaa lapsiturvalliset lukot? Kiinnostaisi kuulla, mikä tarina tuolla on takana. Onko olemassa turvattomia keittiövälineitä?

:o
Pahimmat vihollisemme ovat omassa keskuudessamme ne, jotka itsekkäistä syistä ovat valmiit uhraamaan kansakunnan elinedut ja ne, jotka jatkuvasti ja toistuvasti julistavat totuutena sitä, minkä tietävät valheeksi. -Risto Ryti

Jordan Peterson: Postmodernism - How and why it must be fought https://youtu.be/Cf2nqmQIf

Aukusti Jylhä

QuoteTuoreen leivän tekeminen on myös yksi heidän juttunsa.

Kuinka upeaa! Wonderful U guys!!

Suomalaiset perunanenäameebat tekevät vain vanhaa ja homeista leipää.

Veturinainen

Jokainen turvapaikanhakijoina esiintyvien sosiaaliturvasiirtolaisten ruokapäivitys herättää muutamia suomalaisia unelmasta. Lisää niitä näkyviin!
Puolueiden kannatusilmoitukset ovat julkisia. Lue Hesarin viimekertainen juttu tämän linkin takaa.

Aksiooma

Eira
Jos väität että kuka tahansa osaa keittää riisiä, et ole koskaan syönyt turvapaikanhakijoiden tekemää riisiä! Minun pallero keittää maailman parasta riisiä, ei voi puhua samana päivänä suomalaisten keittämän riisin kanssa :)

Nyt Sipilä hereillä. Meille on tullut 30.000 riisinkeiton maailmanmestaria. Tämä pitäisi nyt tuotteistaa ja tehdä siitä uusi Nokia.

Aukusti Jylhä

Miettikää nyt oikeesti: riisinkeitto. Vettä, suolaa ja riisiä. Riisi sitten kypsennetään keittämällä sitä vedessä, suola on antamassa makua. Joissain ohjeissa riisi kuullotetaan öljyssä ennen keittämistä. Tämä proseduuri ei onnistu suomalaiselta alkuunkaan niin hyvin kuin matulta. Matu osaa tämän maailmanparhaiten. Kaikki matut osaavat. Kukaan suomalainen ei osaa.

Jos suomalainen ei tätä taitoa osaa, eikä varmaankaan opikaan, niin sittenhän se on perinnöllinen taito, löytyy siis geeneistä. Arvon RHC-tättähäärät, mitä muuta sieltä matun geeneistä löytyy, mistä suomalaiset olmit vain saavat uneksia? Seksuaalisuus (hätätiloineen)?

internetsi

Quote from: Aksiooma on 17.07.2017, 08:42:56

Riitta

Tuo on kyllä yksi oudoimmista kommenteista, mitä olen RHC:ssä nähnyt:

Heille on myös tärkeää turvallisten keittovälineiden käyttö.

Onkohan matut polttaneet sormensa kuumaan keittolevyyn tai uunin ovi on auennut ja tullut pipi? Pitäisikö valkoisten rasistien keksimään hellaan laittaa lapsiturvalliset lukot? Kiinnostaisi kuulla, mikä tarina tuolla on takana. Onko olemassa turvattomia keittiövälineitä?

:o
Etkö nyt ymmärrä mitä tässä tarkoitetaan? Siis nyt kun vokeissa Kati-kokki ja Sirpa-suurtalouskokki tekee palleroille safkaa, niin ovat tietenkin kurjia suomalaisia rasifisteja jotka ei osaa käyttää keittiövälineitä turvallisesti. Siksi pallerot haluavat tehdä itse ruokansa, koska osaavat sen paremmin kuin suomalaiset rasifistit, jotka tunkevat kätensä blenderiin ja puhkovat silmänsä leipäveitsillä kun eivät rasifisminsa vuoksi osaa. Siksi palleroiden on saatava laittaa ruokansa itse.

QuoteEira
Jos väität että kuka tahansa osaa keittää riisiä, et ole koskaan syönyt turvapaikanhakijoiden tekemää riisiä! Minun pallero keittää maailman parasta riisiä, ei voi puhua samana päivänä suomalaisten keittämän riisin kanssa
Piti oikein käydä tarkastamassa tämä sanamuoto. Kyllä, piti paikkaansa. Eira käytti nimenomaan ilmaisua "minun pallero". Ettei vaan olisi tehnyt syntiä ja lukenut Hommaa?
Lohjan persut

Spesialisti

Täytyy matupalleron neitimäiseen uikutukseen sikäli yhtyä, että olihan tuo kieltämättä aika paskaa ruokaa. En tosin millään jaksa uskoa, että pohjaanpalanutta tavaraa tarjoillaan joka päivä, kokille on vain sattunut huono päivä. Kaiken lisäksi se on ilmaista, eikä sitä ole pakko syödä. Palleroille tiedoksi, että Suomen kestitysleirien helvetistä pääsee pois parempaan maahan vaikka samana päivänä. Ehkä siellä tarjoillaan prinssien herkkää terveyttä ja geelihelttaa vahvistavaa täsmäruokaa. 

Aukusti Jylhä

;D ;D ;D
On nämä kyllä rikkaus ja voimavara. Onneks on myös suomennettu, tämä jalo julistus, että kaikki sen ymmärtävät.

Olkaa hyvä, parantukaa ihmisinä (kait?).

migri

Quote from: Aksiooma on 17.07.2017, 08:50:44
Nyt Sipilä hereillä. Meille on tullut 30.000 riisinkeiton maailmanmestaria. Tämä pitäisi nyt tuotteistaa ja tehdä siitä uusi Nokia.
Alkavat sitten myydä kiinan markkinoille. Eiväthän kai kiinalaisetkaan osaa sitä riisiä keittää...
I haven't seen democrats this mad since Republicans freed their slaves.
"Just because you're offended, doesn't mean you're right" - Ricky Gervais

Ernst

Quote from: internetsi on 17.07.2017, 09:23:22
Eira käytti nimenomaan ilmaisua "minun pallero". Ettei vaan olisi tehnyt syntiä ja lukenut Hommaa?

Hyvinkin mahdollista. Salahommalaisia on maassamme kaapit täynnä.

OT: teillä on ylväs allekirjoitus. Nettipoliisi olisi pikkuisen äreänä, jos samansisältöisen laittaisi allekirjoitukseksi selvällä suomella  :)
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Oto Hascak

Quote from: Aksiooma on 17.07.2017, 08:50:44Nyt Sipilä hereillä. Meille on tullut 30.000 riisinkeiton maailmanmestaria. Tämä pitäisi nyt tuotteistaa ja tehdä siitä uusi Nokia.

Hitto vie, tuossahan on oikeasti ideaa! Miettikääpä nyt vaikkapa, että kuinka paljon kiinalaisia on maailmassa ja riisillähän nuo elää? Sillä samaisella maailman kolkalla taidetaan muutenkin syödä hituksen verran enemmän riisiä. Ja nyt meillä on tosiaankin palttiarallaa parikymmentätuhatta riisinkeitonmaailmanmestaria, jotka ovat vieläpä oivia vientimyyjiä. Alkaa kuulkaas kassakoneet laulaa, kun pistetään nämä riisiä keittelevät vientimyyjät kiinanmaalle riisin keittämisen ikiaikaista taitoa opettamaan.

Jaaaaaaa jos kiinalaiset eivät halua maksaa, niin pandapolitiikan nimissä voidaan todeta läpsyttäjien olevan lahja. Kipatkoon mereen, jos eivät halua lahjastaan nauttia. Laitetaan somalit kaupantekijäisinä samaan kyytiin...
"Tässä on mun pippeli! Se on huippu pippeli!" X2

Spesialisti

Jos menee Kiinassa ravintolaan, homma menee näin: Ensin yleensä tarjoillaan vihreää teetä. Riisiä tulee pöytään vain pieni kupillinen ikään kuin palan painikkeeksi, ja varsinainen ruoka, liha ja kasvikset on asian pihvi. Eli toimintaperiaate on eri kuin täällä kiinalaisissa ravintoloissa, täällä isonenien pötsi yritetään täyttää riisillä kustannussyistä. Kiinassa toki köyhien massojen ruokavalio koostuu ymmärtääkseni voittopuolisesti riisistä.

SmallFish

Eira

Voi jumalauta. Pallero.  :facepalm: :flowerhat: :o

Näille ihmisille pitäisi oikeasti jonkun selittää kädestä pitäen, että please älkää nyt lisääntykö.

Mehud

Afrikan mantereen valtiot eivät ole kerennet avaruuden valloitukseen, koska heidän resurssinsa ovat olleet valjastettu täydellisen riisin keittämiseen. Nyt tätä resurssia on pikku hiljaa vapautumassa tieteen ja tutkimuksen pariin ja monet tieteellisesti askarruttaneet ongelmat ovat ratkeamisen kynnyksellä, kun riisistä on saatu maailman parasta.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

hulaq

On ne kyllä kovia ukkoloita nuo pakolaiset. Ihan tuoretta leipää leipovat. Mä en osaa leipookaan ku muutaman viikon vanhaa  :facepalm: :facepalm:
Iudex illius ero

ISO

Minun palleroni, aivan kuin tuo eira puhuis lemmikkikoirastaan.

No, ilmeisesti lemmikki kuin lemmikki.
Roslan M Salih:

Augustus

Pallero. Hmm, olen toki sanan ennenkin tiennyt, mutta enpä ole varmaankaan pahemmin käyttänyt. Luultavasti ehkä käyttäisin pallero-sanaa esimerkiksi paistaessani uunissa lihapullia, tyyliin (olen puhelimessa): odota hetki, mä käyn katsomassa ovatko mun pallerot jo paistuneet..

ISO

Pitäis olla jokaisen Suomalaisen kansalaisvelvollisuus seurata muuta viikko kirjoittelua RHC:llä, se on erittäin silmiä avaavaa.

Kuten vaikkapa tuon yhden kajahtaneen ehdotus, että tekohädänalaisten pitäis saada tilata pitsaa niin halutessaan, tuosta vaan, tilata pitsaa meidän piikkiin.

Roslan M Salih:

Pölhökustaa

Ruokakuvien ja -videoiden postaaja eli tämänkertainen ruokakriitikko kertoo tällaisen palvelutason vastaavan terroria, jota hän kotimaassaan joutui kokemaan ennen pakenemistaan (Turkin, Kreikan, Balkanin, Saksan, Tanskan ja Ruotsin läpi) Suomeen

Quote from: Gk HazWhen I was in my country terrorism treated me directly, here treat me indirect.

En ole ihan varma onko tämä turvapaikanhakija paennut kuoleman- vai kidutuksenuhkaa tänne, mutta jotenkin minusta tuntuu että nyt hieman liioitellaan VOKin ruokakokemusta.

Ja ei hyvänen aika: PALLERO :facepalm: Ei ihme että tuo irakilainen poikaporukka käyttäytyy kuin lapset kun heitä kohdellaan kuin lapsia...