News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

RHC vapaaehtoiset alkavat väsyä tilanteeseen

Started by Aksiooma, 18.12.2015, 21:38:44

Previous topic - Next topic

SmallFish

Quote from: Aksiooma on 03.11.2017, 16:29:22
Minne kannattais olla yhteydessä, kun maistraatintyöntekijä on kieltäytynyt tekemästä yhteistyötä, koska toinen osapuoli ei kätellyt häntä?

Asioita, jotka ihan varmasti tapahtui, siis varpilla!

Pullervo

Tuohan on törkeä seksistinen viharikos! Soittakaa poliisi!

Taitaa vain käydä niin, että tuomiolle joutuu tuon törkeän sukupuolisyrjinnän uhri eli virkamiesnaishenkilö, eikä sukupuolten tasa-arvoa halveksiva integroitumiskelvoton shariasovinistinen islamisti. Nämähän pitäisi karsia pois jo siinä vaiheessa, kun tulevat rajalle ja esittävät passinsa ja Schengen-viisuminsa... Ai niin, tosiaan, reaalieurososialismi ja Suomen tulkinta rajatarkastusten mahdottomuudesta. No ainakin turvapaikkahakemus tulisi hylätä välittömästi sovittamattomien kulttuuristen ja käyttäytymisnormistollisten ristiriitojen vuoksi käännytyspäätöksen ja maahantulokiellon kera. Nämä ukot ovat niitä pikku-Bagdadien, -Kabulien ja -Mogadishujen rakentajia, joissa ollaan sitten isismäisempiä kuin isis ja talibanisempia kuin talibanit konsanaan, eikä mikään muu merkitse, kuin sharia ja miehen sana.

guest12632

Quote from: Aksiooma on 03.11.2017, 16:29:22
Minne kannattais olla yhteydessä, kun maistraatintyöntekijä on kieltäytynyt tekemästä yhteistyötä, koska toinen osapuoli ei kätellyt häntä?

https://www.facebook.com/groups/rhc.helsinki/permalink/10155331229848533/

Kannattaisi soittaa päivystävälle imaamille ja tiedustella lentolippua kotimaahansa.

N. O. Hääppönen

QuoteHelena xxxx; Shalaam Aleikum pitäisi kaikkien jo ymmärtää. Kertoo, että uskonto kieltää kättelemisen, muuten mielellään kättelisi. Jotain tällaista.
TykkääNäytä lisää reaktioita · 10 min
Nyt sitten tiedätte, että tuo pitäisi jo meidänkin ymmärtää.

Samat ihmiset jotka vaativat erityiskohtelua muslimeille, pöyristyvät kun nämä saavat sitä baarin ovella,

Tulikohan kukaan tasavertaisuusvaltuutettua suositteleva miettineeksi asiaa ihan loppuun asti.

EDIT:

VITTU, koska Kossu on blandattu? Siinähän on vettä 70%  >:(

Pakko olla joku muslimijuttu  :o
"Jos sukupuolitietoinen budjetointi erkaantuu sekä feministisistä kansalaisyhteiskunnan toimijoista että feministisestä tiedosta, se on vaarassa muodostua tekniseksi hyvän hallinnon käytännöksi, jonka suhde sukupuolittuneisiin yhteiskunnallisiin valtarakenteisiin on ohut."

– THL 23.3.2020

ikuturso

Quote from: N. O. Hääppönen on 03.11.2017, 18:34:33
QuoteHelena xxxx; Shalaam Aleikum pitäisi kaikkien jo ymmärtää. Kertoo, että uskonto kieltää kättelemisen, muuten mielellään kättelisi. Jotain tällaista.
TykkääNäytä lisää reaktioita · 10 min

Shamaani Arabikumi. Uskontoni kieltää minua maksamasta veroja. Muuten mielelläni maksaisin.

Tuon kättelycaustin uhrin kannattaisi varmaan ottaa yhteyttä johonkin vaikutusvaltaiseen henkilöön, kuten Saudi-Arabian kuninkaaseen. Henkilökohtainen visiitti voisi olla paikallaan.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

kivimies

Quote from: Beenari on 23.10.2017, 20:03:48
Eli Valmet kertoo että hakukierros oli menestys ja pari kuukautta myöhemmin Orpo väittää ettei löydy suomalaisia työntekijöitä....

Otin muuten yhteyttä tuonne Valmet Automotiven viestintäpäällikköön Mikael Mäkeen ja kysyin asiasta suoraan. Sanatarkka vastaus: "käytännössä kaikki hakijat olivat suomalaisia."

Arvatkaa kuka valehtelee, Taloussanomat, Valmet Automotive vai Kokoomuslainen valtionvarainministeri?

Tuo Hesarin vieraskynä juttuhan oli siis kirjoitettu kuntavaalien alla. Ja tättähäärät eivät muuten raivostuneet Hesarille siitä että puolueen puheenjohtaja kirjoittaa kolumnin kyseiseen lehteen. Ilmeisesti Hesarissa saa kirjoitella mutta Maikarilla ei...

Ukissa ei ole mitään työvoimapulaa, vaan hakijoita on enemmän kuin tarpeeksi.
VVM Orpo puhuu muunneltua totuutta, jotta voisi perustella sosiaaliturvan indeksileikkauksia ja työttömyyskorvausten aktiivimallia.

Turvapaikanhakijoita on voitu ehkä palkata, koska heidän työllistämisestään saa jotain tukea SIB-hankkeen kautta.

simppali

Huolestun, ei näin voi olla.
Kun painuvi päät muun kansan, maan,
Me jääkärit uskoimme yhä.

simppali

En tarkoitellusti sutannut nimeä, koska siihen ei ole mitään syytä, ko. viesti on facen julkiseksi määritelemällä sivustolla julkaistu.
Kun painuvi päät muun kansan, maan,
Me jääkärit uskoimme yhä.

Pullervo

^ Eipä löydy tuota postausta enää ryhmästä. Mutta ei Suomi onneksi mitään viisumeita noihin maailmankaikkeuden p*rseenreikämaihin yleensä myönnä, kun kokemusperäisesti on havaittu, etteivät nuo "turistit" ehdi Helsinki-Vantaalla edes passiaan kaivaa esiin, kun ASYLUM jo kajahtaa. Jos turvapaikanhakijalle perheikävä iskee, niin paluulento järjestetään mielellään. Ja pikimmiten.

Sama Henrika kyseli kesäkuussa, voiko turvapaikanhakija reissata Ahvenanmaalle lomailemaan ilman passia. Eilen käytiin Linnanmäellä ja huomenna viedään se Korkeasaareen koko päiväksi. Huvittelemme arvokkaita vieraita viihdyttääksemme itsemme hengiltä muutaman vuohipaimenen vuoksi ja vielä velkarahalla.

Jatkakaamme yhtä ikävällä aiheella:

Mukava irakilainen nuorimies etsii kotimajoitusta Helsingistä. Jaksaa varmasti otella Migrin ja eri oikeusasteiden kanssa vaikka 12-15 erää tippumatta köysiin ja on juuri aloittanut vasta toisen turvapaikanhakukierroksen, kun ensimmäinen päättyi ilmeisen harmittavasti pistetappioon hallinto-oikeudelle eli nuorukainen on riemunamme vielä vähintäänkin muutaman ramadanin tai pahimmillaan loppuikänsä.

Jos säilöönotto- ja palautuskeskuksia ei toteuteta ja edut pysyvät ennallaan, niin nämähän pyörivät rahastamassa ja rötöstelemässä vuosikausia ja koko ajan todennäköisyys "siteiden" syntymiseen Suomeen kasvaa. Eli Unkarin-Halla-ahon -mallia toteuttamaan parakkimajoituksella jokaisen turvapaikanhakijan - mutta ainakin kielteisen päätöksen saaneiden - kohdalla. Ja se EU:n suosittelema 18 kk säilöntäaika, jollei reissumiestä ala koti kutsua aikaisemmin.

https://www.facebook.com/groups/rhc.helsinki/permalink/10155329445883533/

Mr.Reese

Pyhäinpäivän aattona epätietoinen RHC:llä kysyy, voiko vapaaehtoiseen paluuseen tarttumalla kiertää kuitenkin Schengen-säädöksen 2 vuoden maahantulokieltoa työperäisellä olella.

Eli rahat liiviin, lomailee kotimaassaan ja tulee paistamaan pizzaa, kun veronmaksajien kustantama riemuloma on ohi.  :facepalm:

QuoteKun kolmen negan jälkeen poistuu maasta vapaaehtoisesti ja saa "sopeutusrahan" ja kahden vuoden kiellon shengen-alueelle, niin koskeeko tuo kaksi vuotta myös työperäistä oleskelulupaa? Vai voiko sellaisen laittaa heti vireille, jos sattuu saamaan täältä työpaikan?
https://www.facebook.com/groups/rhc.helsinki/permalink/10155332163283533/
"Heille kun sanoo disko disko, niin he ovat silleen, että mennään." - Tiia Nohynek

"Yleensä vauvat ja mummot on parhaita mielenosoittajia, koska luovat kuin itsestään turvallista tilaa." - Marjaana Toiviainen

M13

Offtopic, mutta Evitskogin vokkirakennus näyttää olevan myytävänä. Lopahtikohan rahakkaat businekset? 8)

https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/kirkkonummi/13855336
Näin lasketaan yksittäistapauksia

"Politics is the art of looking for trouble, finding it everywhere, diagnosing it incorrectly, and applying the wrong remedies."
Ernest Benn

Mr.Reese

Quote from: M13 on 04.11.2017, 13:19:35
Offtopic, mutta Evitskogin vokkirakennus näyttää olevan myytävänä. Lopahtikohan rahakkaat businekset? 8)

Ympäristön asukkaat ostaa sen yhdessä ja pitää juhannuskokon, ettei vastaavaa enää tapahtuisi?
"Heille kun sanoo disko disko, niin he ovat silleen, että mennään." - Tiia Nohynek

"Yleensä vauvat ja mummot on parhaita mielenosoittajia, koska luovat kuin itsestään turvallista tilaa." - Marjaana Toiviainen

M13

Quote from: Mr.Reese on 04.11.2017, 14:29:17
Ympäristön asukkaat ostaa sen yhdessä ja pitää juhannuskokon, ettei vastaavaa enää tapahtuisi?

Voisihan sitä taas vuokrata niille työtä tekeville virolaisille, niin kuin ennenkin. En ole itse maksanut kokosta koskaan, vaan olen poltellut naapureiden kokkoja. En toki ehdota mitään.  :roll:
Näin lasketaan yksittäistapauksia

"Politics is the art of looking for trouble, finding it everywhere, diagnosing it incorrectly, and applying the wrong remedies."
Ernest Benn

Alapo

Quote from: M13 on 04.11.2017, 20:55:36
Voisihan sitä taas vuokrata niille työtä tekeville virolaisille, niin kuin ennenkin. En ole itse maksanut kokosta koskaan, vaan olen poltellut naapureiden kokkoja. En toki ehdota mitään.  :roll:

Varmaan se olis jääny virolaisten asutuskeskukseksi, jos kaikki olisi vuokransa maksaneet. Ilmeisesti täyttöaste ei raksaäijillä riittänyt. Oli aika rujon näköstä kun autonromuja oli parkkipaikalla ja välillä ojissakin.

og1967

Quote from: Alapo on 04.11.2017, 22:17:16
Quote from: M13 on 04.11.2017, 20:55:36

Varmaan se olis jääny virolaisten asutuskeskukseksi, jos kaikki olisi vuokransa maksaneet. Ilmeisesti täyttöaste ei raksaäijillä riittänyt. Oli aika rujon näköstä kun autonromuja oli parkkipaikalla ja välillä ojissakin.

Firma oli hyvää vauhtia menossa konkurssiin ennen kuin kultainen suudelma tuli pakolaisbusineksen myötä. http://www.lansivayla.fi/artikkeli/559513-konkurssiin-haettu-firma-teki-miljoonavoiton-pakolaisbisneksella-pikavipit

Golimar

Quote from: M13 on 04.11.2017, 13:19:35

Olet maamme armahin Suomenmaa!
Ryysyranta.
Siellä on kirppuja, luteita, täitä
Seassa lapsia pellavapäitä
Itkua, parkua jatkuvaa,
olet maamme armahin Suomenmaa.
Pirtti on ainoa viljelyssarka
Satoa kantaa saa emäntäparka.
Ihanuuksien ihmemaa!
Minkä Jooseppi kylvää
Sen vaimo taas niittää,
On pirtissä Joosepin elämäntyö.
Siinä yhdelle miehelle touhua riittää,
niin pitkä on Pohjolan valoisa yö.
Ryysyranta.
Siellä ei kuljeta pihalle asti,
nurkkaan vain lasketaan kumpikin lasti,
Hajua, lemua jatkuvaa.
Olet maamme armahin Suomenmaa
"Syö mitä saat" on elämisen ehto,
Tyhjänä milloinkaan seiso ei kehto.
Ihanuuksien ihmemaa!
Minkä nuorena oppii,
sen vanhana taitaa.
Sen vilkaisu kamariin voi vahvistaa.
koska vaimokin pitää vain risaista paitaa,
Se vanhankin vielä niin nuoreksi saa.
Ryysyranta.
Limppuunkaan ei riitä puhdasta ruista,
jauho on sekoitettu Kainuun puista.
Havupuusetsuurin ravittaa,
olet maamme armahin Suomenmaa.
Siellä on tupajumiyhdyskunta,
kaikki kuin pahinta painajaisunta,
Ihanuuksien ihmemaa!
Koska lehmä ei lypsä
niin tyhjä maitokannu
ois muuten ehkä ruostunut kokonaan,
mutta siitä on värkätty pontikkapannu,
Iloa murheisiin tiputtelemaan.
Ryysyranta.

https://www.youtube.com/watch?v=78AZnSxws1A

Kni

Nyt hyötypalautukset ovat rasismia:

Mirja
Mielessä pyörii yksinkertainen ja simppeli kysymys. Miksi Suomi ei virallisesti ja tyhjentävästi irtisanoudu rasismista? Jos mulla olis joku mahdollisuus, väylä edistää tätä asiaa tekisin mitä vaan. Mua hävettää lukea näistä pakkopalautuksista ja kaikista törkeistä ihmisoikeuksien loukkaamisista.
https://www.facebook.com/groups/rhc.helsinki/permalink/10155335873433533/

Vai sekö on rasismia että pakkopalautuksista uutisoidaan niin että Mirjan on luettava asiasta? Niin tai näin, tättäjäärät suunnittelevat jonkinlaista keskustelu- /mielenosoitustapahtumaa päättäjille:

QuoteFila
Onko kukkaan valmis tulemaan Kuopioon kokoonnutaan ensin Torille kutsutaan päättäjiä ja poliiseja vastaamaan kysymyksiimme sen jälkeen johonkin yhteinen kahvitteluhetki tai vaikka pv-tanssit. Turvapaikan hakijat ja agtivistit yhteen hiileen puhaltamassa...Meilläkin tarvitaan ääntä Tarinassa on noin 300 pakolaista...

Ensin puhutaan poliiseile järkeä ja sitten pv-tanssit. 300 palleroa valmiina tyydyttämään Filan ja kavereidensa tarpeita...
Turvapaikan hakijat ja agtivistit yhteen :-* :-* :-*
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

ISO

On varmasti aika vaikeaa irtisanoutua rasismista, ainakin siinä muodossaan mitä nämä mirjat sellaiseksi väittää.

Eli, aivan kaiken mikä on niitten omaa ideologiaa vastaan.

Jos mirjalle vaikkapa sanoo, etten pidä valkosipulista, mutta mirja siitä pitää, niin mirjan mielestä olen rasisti.

On maailma mennyt kahjoksi, kun näitä feministisuvakki-vihervasemmistolaisia on päästetty valtaan ja ääneen.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Pullervo

^^ Nyt sitten kaikki agtivistit Filan luokse Kuopioon suunnittelemaan tapahtumaa. Aika näyttää, että syntyykö tästä yhtään mitään valmista.

Quote from: Fila@RHCAlustava ajatus olisi kutsua Kuopion päättäjiä paikalle kuulemaan turvapaikan hakijoitten huolia, Jonka jälkeen siirryttäisiin sisätiloihin ruokailemaan yhdessä Ruat valmistaisi turvapaikan hakijat. Ponssorit kerää ruokatarpeet. Idea pussi mukaan että saadaaan mahdollisimman näyttävä tapahtuma.

e: sori, puuttuva linkki kyseiseen postaukseen: https://www.facebook.com/groups/rhc.helsinki/permalink/10155338294078533/

dothefake

Hiukan kirjoitusvirheitä, en edes jaksanut laskea.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Mr.Reese

Quote from: dothefake on 06.11.2017, 13:38:36
Hiukan kirjoitusvirheitä, en edes jaksanut laskea.
No, se on normi-Filaa. Ahdasmieliset rasistit ei vaan ymmärrä, kun Fila on ottanut Jungerin kielioppivinkeistä onkeensa.

Minkä musiikin tahtiin muuten nuo joraa? Kuumien lähi-idän rytmien vai impivaaralaisten tanssi-iskelmien? Onko poliisit ja päättäjätkin tervetulleita tansseihin? Joutuvatko poliisit tulemaan joka tapauksessa(vrt.monikulttuuriset jalkapallomatsit)?

dothefake

Muuten sanat menevät kuitenkin siinä määrin oikein, ettei tarvittaisi kovin suurta ponnistusta saadakseen viestin huomattavasti enemmän oikein.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

og1967

Mitä olen noita työhankijoita haastatellut urani aikana, niin aika usein niistä, jotka tekevät lagmuspaperi ym. tyyppisiä selviä kirjainvirheitä sanoissa on jäänyt kuva, että henkilön mielenterveys ei ole kunnossa. Tämä ei heti yleensä tule esiin, mutta jos jaksaa tarpeeksi kauan jutella, niin aika usein sieltä alkaa tulla kemikaalivanateorioita, liskoihmisiä, illuminaattia ym. työhaastattelutilanteessa esiin.

Tämä nyt ei liity tähän mitenkään tai yhtään mihinkään muuhun, mutta tuli jostain syystä mieleen. Nykyään nuo hakemukset menevät suoraan ei-haastatella -osastoon. Säästää paljon aikaa.

Toni R Jyväskylästä

QuoteSampo: Fasistien maahanmuuttovastainen ohjelma pannaan toimeen maahanmuuttoviranomaisten joukossa olevien fasistien toimesta, korkeissakin asemissa. Lakeja rikotaan siekailematta, muun muassa avoimesti valehtelemalla. Tämä sektori on läpeensä korruptoitunut, kiitos äärioikeistolaisen hallituksen.

Suomessa on äärioikeistolainen hallitus?! :o

Toni R Jyväskylästä

QuoteKaarina: Sama minulla. Olen monena viikonloppuna pyytänyt ryhmäkodin ja vokin nuoria poikia synnyinkotiini maalle. Niin monta kuin hlöautoon mahtuu (4). Ovat laittaneet ruokaa, lämmittäneet saunan, retkeilleet metsässä. Tänä kesänä yhdet pojat siivosivat sen minun kodin, ihan huis hais nopsaan, ja sitten metsäretkelle.
Mukavaa on ollut, ainakin minun mielestäni
Ja jos joku kuvittelee jotain... hmmm no jotain... niin sanon jo heti, että olen mummoikäinen. Näitä epäilyjä olen keskustelupalstoilla saanut torpata.

;D

Billy Hill

Quote from: Toni R Jyväskylästä on 06.11.2017, 22:15:18
QuoteSampo: Fasistien maahanmuuttovastainen ohjelma pannaan toimeen maahanmuuttoviranomaisten joukossa olevien fasistien toimesta, korkeissakin asemissa. Lakeja rikotaan siekailematta, muun muassa avoimesti valehtelemalla. Tämä sektori on läpeensä korruptoitunut, kiitos äärioikeistolaisen hallituksen.

Suomessa on äärioikeistolainen hallitus?! :o
Alkaa olla sen tason vainoharhaa että ei voi olla enää terveellistä. Miten koko euroopan löysintä ja porsaanreikiä täynnä olevaa täysin avoimien rajojen politiikkaa voi väittää "äärioikeistolaisten maahanmuuttovastaiseksi ohjelmaksi".

Ernst

Quote from: og1967 on 06.11.2017, 15:12:20
Mitä olen noita työhankijoita haastatellut urani aikana, niin aika usein niistä, jotka tekevät lagmuspaperi ym. tyyppisiä selviä kirjainvirheitä sanoissa on jäänyt kuva, että henkilön mielenterveys ei ole kunnossa. Tämä ei heti yleensä tule esiin, mutta jos jaksaa tarpeeksi kauan jutella, niin aika usein sieltä alkaa tulla kemikaalivanateorioita, liskoihmisiä, illuminaattia ym. työhaastattelutilanteessa esiin.

Tämä nyt ei liity tähän mitenkään tai yhtään mihinkään muuhun, mutta tuli jostain syystä mieleen. Nykyään nuo hakemukset menevät suoraan ei-haastatella -osastoon. Säästää paljon aikaa.

Totta. Kielen ja kielen käytön huononeminen on yksi keskeinen syy, miksi esimerkiksi skitsofreniapotilas alkaa hiljalleen eristäytyä muista ihmisistä ja lopulta masentuakin. Normaali kommunikoiminen ihmisten kanssa käy vaikeaksi tai ainakin työlääksi, kun käsitteet omassa mielessä saavat pääosin subjektiivisia merkityksiä.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Maija Poppanen

^ Mulla on jonkin työharjoittelun verran kokemusta kroonikko-skitsoista, eikä niillä mun tapaamilla olis ollut kyllä mitään mahkua työllistyä. Se oli jotenkin traagistakin, kuinka epäsymppiksiä olivat pääsääntöisesti.

Juuri se kökkö kieli ja tunne-elämän latteus - kumpi noista nyt ensin tuleekaan. En mä mitenkään pelännyt noita, mut aika jäätäviä pääsääntöisesti olivat. Omapotilaani kanssa piti melkein purra huulta välillä.

Yhden kanssa kävin kyllä ihan kivasti keilaamassa - ja toisen kanssa katsomassa Kallen-Gallelan näyttelyn.

Maija Poppanen

^Ton takia mä niitä skitsoja varmaan niin huolissani oonkin vahtinut...

Näyttely oli kyllä hieno.

Khalifatta

Quote from: Toni R Jyväskylästä on 06.11.2017, 23:04:48
QuoteKaarina: Sama minulla. Olen monena viikonloppuna pyytänyt ryhmäkodin ja vokin nuoria poikia synnyinkotiini maalle. Niin monta kuin hlöautoon mahtuu (4). Ovat laittaneet ruokaa, lämmittäneet saunan, retkeilleet metsässä. Tänä kesänä yhdet pojat siivosivat sen minun kodin, ihan huis hais nopsaan, ja sitten metsäretkelle.
Mukavaa on ollut, ainakin minun mielestäni
Ja jos joku kuvittelee jotain... hmmm no jotain... niin sanon jo heti, että olen mummoikäinen. Näitä epäilyjä olen keskustelupalstoilla saanut torpata.

;D

Niinpä niin ja seli seli, batiikkinoidat noin virkkaa:

https://www.youtube.com/watch?v=kBiAUdnLfpE

https://www.youtube.com/watch?v=xElTZdzjVJw  jne., jne...
"Toisista kulttuureista tulevat tutustuvat prinsessoihimme. Tähän myös heillä on oikeus." - Rikoskomisario J. Kiiskinen