News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2015-12-18 Yle: Ivaloon suunnitellaan hätämajoitusta turvapaikanhakijoille

Started by koli, 18.12.2015, 11:36:10

Previous topic - Next topic

takalaiton

Venäjällä on lähes miljoona vankia. Jos olisin tuon maan johdossa ja haluaisin aiheuttaa kaaosta hyväuskoisessa naapurivaltiossa, dumppaisin pahimmat murhamiehet sinne asylum-turistimatkalle. Kaupan päälle tulee tuberkuloosiepidemia, sitä antibiooteille vastustuskykyistä kantaa.

Suomea tämä ei tietysti koske, koska olemme ihmisoikeuksien suurvalta ja noudatamme kv-sopimuksia viimeistä pykälää myöten. Ne sopimukset ovat vähän kuin Sharia-laki, jumalallista sanaa, joita tavalliset maalliset eivät saa kyseenalaistaa. Eikä niissä ole mitään korjattavaa, puutteita, tai väärinkäytön mahdollisuuksia.
Oulu is not safe - start deportations.

koli

Quote from: T-T on 18.12.2015, 16:53:07
Ihan uskomatonta paskaa :facepalm: Kyllä se nyt tuntuu siltä että vaikka nuivascenen hattupäät on radikalisoitumista vastaan niin esimerkiksi "kodinturvajoukot" voisi olla hyväksi monessa paikassa.

Kyllä mä kannatan ihan sellaista vastarintaa, mitä hollantilaiset siinä eräässä kylässä tekivät. Sen lisäksi tarvitaan koordinoitua ja järjestäytyneempää liikehdintää, joka tähtää vallankumoukseen.
Mörökölli

Muuttohaukka

Quote from: Kyklooppi on 18.12.2015, 14:10:50
Oppivatkohan joikhaamahan? Mohmoud joikhaa tunturissa..

Muuten hyvä mutta nuot hoot väärässä paikassa.

Jane Doe

Quote from: beehoo on 18.12.2015, 13:49:54

sain puhelun tuossa viikko kaks sitten, VOKissa oleva työntekijä. oli kuulemma majoitustarpeita tilattu pirusti kun kohta tulee venäjänmaalta musulmaania suomeen niin ettei paskalle taivu.

vinkkejä siis tuo itse boldaamani, NIinistön sanomana "keväällä on pakolaissesonki" jne. puhutaan siis sadoista tuhansista tulijoista Venäjänmaalta. noh katsotaan miten käy. VOKkikeisarin tilaukset olisi olleet isommatkin, mutta ei ollut asumismatskuja valmiina toimittaa. katsotaan miten tämä etenee
No voi helvetin perse, jos kiroilu sallitaan. Teki mieli mennä vetämään itseni tuonne pihakoivuun, mutta koska jälkipolvista täytyy huolehtia, täytyy keksiä jotain muuta. Aivan sairasta, että valtionjohtoa myöten ollaan tekemässä kansallista itsemurhaa ilman, että kukaan  päättävässä asemassa oleva laittaisi stopin. Onko noille luvattu turvapaikka Bahamalta (tai taivaspaikka vip-puolelta), koska ei tämä ole kiva paikka edes Sipilöille ja Orvoille kun se paskamyrsky lopulta nousee.

Masentaa. Vituttaa. Suututtaa.
Wippajei!

Eurytmistinä alkaa mielikuvitus elää..

UgriProPatria

Quote from: Muuttohaukka on 18.12.2015, 17:31:17
Quote from: Kyklooppi on 18.12.2015, 14:10:50
Oppivatkohan joikhaamahan? Mohmoud joikhaa tunturissa..

Muuten hyvä mutta nuot hoot väärässä paikassa.

Opimme lappia: kuuluuko sanoa "joihkaa"?

MW

Miksei Karhusaarelle? Siellä köllisivät turvassa rasistien pontikkapullohyökkäyksiltä?

EDIT: Itse asiassa melkein mikä vain saari käy, kunhan siellä liikennöidään vain poliisiveneillä.

Kunnon muslimihan ei osaa uida. Lastenaltaissa runkkaaminen ei ole uimista. Uiminen on noituutta, ja sopimus paholaisen kanssa.

Tsuudi

Lapissa on semmoinen tapa, että mettäasioissa ei poliisilta ja emänniltä lupia kysellä.
Enkä usko, että tämänkään asian vuoksi tehtäisiin poikkeusta.
"Hyvä pystykorva on parempi kuin huono nainen."

Kim Evil-666

Quote from: Tsuudi on 18.12.2015, 21:21:40
Lapissa on semmoinen tapa, että mettäasioissa ei poliisilta ja emänniltä lupia kysellä.
Enkä usko, että tämänkään asian vuoksi tehtäisiin poikkeusta.

Kyllä.
Ja jos ahtaaksi käy, sekä ongelmia ilmaantuu, niin kairassa on tilaa.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Lumiukko Jeti

Laitetaanko kaikki Lapin poliisimiehet 24/7 seisomaan siihen vokin viereen? Jos yksi niistä kahdeksasta väsyy niin joku sitten kirkolta voi käydä jeesaamassa sen aikaa kerkiää väsynyt poliisimies ottamaan parin tunnin torkut.

Tolkutonta perseilyä taas. Parempi jättää tuollaiset perustamatta. Se on itseasiassa vetovoimatekijä. Parempi antaa jäätyä hankeen.
"Suomi tarvitsee sekä jatkuvaa työperusteista maahanmuuttoa että vapaan liikkuvuuden tuomaa moninaisuutta. "
- Vihreiden tavoiteohjelma 2014-2019

Hamsteri

Fak, katsoin tuota VOK aka. whiteflight-karttaa, niin Pohjoislappi oli viimeinen paikka päästä turvaan. Sinne meni.
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

MW

Quote from: Hamsteri on 18.12.2015, 21:56:36
Fak, katsoin tuota VOK aka. whiteflight-karttaa, niin Pohjoislappi oli viimeinen paikka päästä turvaan. Sinne meni.

Ei ne matut sinne jää, ehei. Discopallon loisteeseen ällistelemään läntistä rappiota ja raiskailemaan. Jos tuo kriminaalien läpikulkuliikenne saadaan poikki, niin Impivaara.

Ari-Lee

Höpsis. Kutens sanottu satens kunottu, ei aavikon raiskarit jää poromiehen silmätikuksi. Eikäpä tuolla ole sitä hyysäyskapasiteettiakaan mitä kukkais-etelässä. Pidän Lappia Suomen toivona kun roiske alkaa. Lappiin tullaan perustamaan ne joukko-osastot, mitkä ottavat Suomen takaisin suomalaisille.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

MW

Quote from: Ari-Lee on 18.12.2015, 22:23:59

Höpsis. Kutens sanottu satens kunottu, ei aavikon raiskarit jää poromiehen silmätikuksi. Eikäpä tuolla ole sitä hyysäyskapasiteettiakaan mitä kukkais-etelässä. Pidän Lappia Suomen toivona kun roiske alkaa. Lappiin tullaan perustamaan ne joukko-osastot, mitkä ottavat Suomen takaisin suomalaisille.

Tavataan Sodankylässä, ennen sotaa kello kuusi.

Lumiukko Jeti

Pidän Lappia Suomen toivona kun roiske alkaa. Lappiin tullaan perustamaan ne joukko-osastot, mitkä ottavat Suomen takaisin suomalaisille.

Älä pidä. Lapissa asuu n. 5% suomalaisista. Päijät-Hämeessä tai Satakunnassa asuu enemmän suomalaisia kuin Lapissa joka on kuitenkin maantieteellisesti 1/3 Suomea.

Monikultturalismi voitetaan tai hävitään etelän suurissa kaupungeissa.
"Suomi tarvitsee sekä jatkuvaa työperusteista maahanmuuttoa että vapaan liikkuvuuden tuomaa moninaisuutta. "
- Vihreiden tavoiteohjelma 2014-2019

Hamsteri

Kyllä ne istuu siellä sen pari vuotta VOKkeilemassa, kunnes Itä-Helsinkiin saadaan rakennettua lisää kämppiä. Ensi vuonna tulee sitten uusi satsi.

Pyrin tuunata white flightini siihen kuntoon, että meininki olisi sama kuin parivuotta takaperin Itävallassa. Ainoat rikastajat oli mannet ja pari kebab mestaa pyörittävää turkkilaista. Nekin oli ihan ok rikastusta, kun tekivät hyvää dööneriä.

Kyrpiintymispiste siinä kohtaa, etten halua nähdä enään koskaan yhtäkään somalia tai arabia.
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

MW

Quote from: Hamsteri on 18.12.2015, 22:34:03
Pyrin tuunata white flightini siihen kuntoon, että meininki olisi sama kuin parivuotta takaperin Itävallassa. Ainoat rikastajat oli mannet ja pari kebab mestaa pyörittävää turkkilaista. Nekin oli ihan ok rikastusta, kun tekivät hyvää dööneriä.

Kyrpiintymispiste siinä kohtaa, etten halua nähdä enään koskaan yhtäkään somalia tai arabia.

Loputtomiin ei voi paeta. Menee välineurheiluksi ellei päättäjiin saada jotain tolkkua.

Puhumattakaan sen hulluudesta, että pitää paeta, omassa maassaan, joitain tuntemattomia.

MW

Minä olen "hommalainen natsi".

Oli kahvihuoneessa tänä aamuna sellainen keskustelu, työkavereiden kesken, että minä himmailin. Kun olen tottunut Homman moderaatioon. Ja siinä oli toimarit sekä duunarit.

Jos joku poliitikko väittää olevansa "kansan asialla", niin nyt olisi hyvä hetki ottaa selvää kansan mielipiteistä.

Myöhemmin voi olla myöhäistä.

Ari-Lee

Quote from: Lumiukko Jeti on 18.12.2015, 22:33:29
Pidän Lappia Suomen toivona kun roiske alkaa. Lappiin tullaan perustamaan ne joukko-osastot, mitkä ottavat Suomen takaisin suomalaisille.

Älä pidä. Lapissa asuu n. 5% suomalaisista. Päijät-Hämeessä tai Satakunnassa asuu enemmän suomalaisia kuin Lapissa joka on kuitenkin maantieteellisesti 1/3 Suomea.

Monikultturalismi voitetaan tai hävitään etelän suurissa kaupungeissa.

No tuolla Lumiukkokaavalla Vaasaan perustetun itsenäistyneen Suomen joukot eivät olisi mitään ottaneet Hellsinkiä. Toki voi olla, että Kajaanista tulee päämajakaupunki. Yhtä hyvin Kuopiosta. Väestön määrä ei sitä ratkaise vaan kaikki muut tekijät.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Päämaja_(valkoiset)#P.C3.A4.C3.A4majan_perustaminen
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Kameleontti

Quote from: MW on 18.12.2015, 22:56:05

Oli kahvihuoneessa tänä aamuna sellainen keskustelu, työkavereiden kesken, että minä himmailin. Kun olen tottunut Homman moderaatioon. Ja siinä oli toimarit sekä duunarit.

Jos joku poliitikko väittää olevansa "kansan asialla", niin nyt olisi hyvä hetki ottaa selvää kansan mielipiteistä.

Mun kokemus on aika sama. Niiden kesken joita tunnen, sukulaiset, työkaverit, muut kaverit jne.

Homman sensuuri on sitä luokkaa, että ne kommentit ja mielipiteet ei tulis läpi ikinä/poistettaisiin ja bannia ikuisesti.

Tavan kansan keskellä ne todelliset rasistinatsit on, ne ei vaan ole tietosia kaikki hommasta ja muista forumeista. Mutta suu käy ja julmaan tahtiin.

Löytyy insinööriä, poliisia, kasvatustieteiden maisteria, kiljuskiniä, tavan duunaria ja laidasta laitaan.

Todellakin tavallinen kansa on paljon "natsimpaa" kuin hommalla kirjoittelevat.

Tänään taas kävin syömässä lounaan pk-seudun ravintolassa, jossa oli erään ison kosmetiikkayrityksen naisia 30-50v muutaman pöydän päässä. Kyl siel naiset selosti kauheeseen ääneen, et on se nyt eri asia tulla töihin tänne ku sossuturvalle ja et ku ei täs maassa ole enää töitä ku näitä työllistämiskoulutuksia pukkaa, ja koko ravintola varmaan kuuli. Tuo oli asiallista puhetta mut kertoo siitä, että porukka alkaa olla ihan kypsiä ja ei häpeä julistaa sanomaansa niin et kaikki kuulee.

MW

Quote from: Kameleontti on 18.12.2015, 23:11:28
Quote from: MW on 18.12.2015, 22:56:05

Mun kokemus on aika sama. Niiden kesken joita tunnen, sukulaiset, työkaverit, muut kaverit jne.

Odotan jännityksellä joulun viettoa, suht virkamies-suvakki sukulaisissa. Ei me yleensä puhuta politiikkaa, ja tiedetään asemamme.

No, god jul, minä en ala. Niiden "pääoma" alkaa vain vaikuttamaan niin saatanan rumalta, sen oletetun ihanuuden sijaan.

Muuttohaukka

Quote from: UgriProPatria on 18.12.2015, 20:52:15

Opimme lappia: kuuluuko sanoa "joihkaa"?

Ei. Olisi pitänyt sanoa, että tuo toinen hoo.

Joikaamhaan. Mutta tuota joikhaa- en ole kyllä kuullu kenenhän käyttävä. Tuo h on vähän eri puolella eri paikassa mutta itselle tuo joikaamhaan on se oikea.
Sole niin metrilleen mutta perusperiaate on, että  kielitieteen termein jälkitavujen vokaalien välisen h:n säilyminen.

Vaikkapa tämmönen joulunen: Ko ennalat tehyn listan mukhaan villasukkaa koon mukhaan laittellepi pakethiin ja nimiä pääle. Eikhään sole tontun tehtävä se. Se se vain kuuluu meän perinteisheen elämhään, että uskoopi tonttuihinki.

Kuuki se kohta mollottaapi kirkhaalta taivhaalta.

Ota tästä nyt selevää.