News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Suomen puolustaminen on ihmisuhrin arvoinen velvollisuus

Started by siviilitarkkailija, 05.12.2015, 22:36:54

Previous topic - Next topic

siviilitarkkailija

Lopullisella rajalla ihmisen ja valtion välisessä keskustelussa ihminen joutuu päättämään antaako hän ihmisuhrinsa valtionsa puolesta vai ei. Kukaan ei voi ihmistä painostaa tai pakottaa. Valtion puolustaminen on aina vapaaehtoinen päätös jossa vapaaehtoisesti luovutaan arvoista ja asioista että muilla on parempi ja turvallisempi olla.

Suomi niminen tasavalta syntyi aikana jolloin valtion hallinto, autonomisen suuriruhtinaskunnan virkakoneisto, paitsi vainosi myös tappoi niitä jotka halusivat Suomesta itsenäisen ja päätösvaltaisen valtion muiden valtioiden joukkoon. Käsite Suomi jakaa ihmisiä. Kannattaako Suomen puolesta marssia ja taistella. Pitääkö Suomen päätösvalta luovuttaa muille? Onko eurooppalaisuus suurempi asia ja arvo kuin suomalaisuus? Onko taistelussa oikein surmata se joka ei enää kykene puolustamaan itseään? Edustaako tämä suomalaisuutta vai suurvallan hallintokoneiston tahtoa?

Juoksuhaudassa ihmisillä ei enää ole ihonväriä, sanottiin...

Olemme tulossa taas kerran tilanteeseen, jossa piittaamattomat ihmiset valtionhallinnossa, ilmoittavat maapallon väestölle, että arvot joita he eivät ole itse henkilöinä puolustamassa aseellisesti, ovat arvoja joita nämä suurpiirteisesti jakelevat mielestään väärinkohdelluille. Parhaimmillaan seurauksena on kaaos, normaalisti seurauksena on jättimäinen sota. Ihmisarvo, oikeus elää ja esittää omat mielipiteensä eivät ole automaattisesti jokaiselle kuuluva oikeus. Jonkun toisen on ensin kuoltava että jälkeenjääneet saavat nauttia tästä oikeudesta, tai kuten valtionhallinnosta voidaan havaita, halveksia uhria jonka avulla ovat asemansa saaneet. Asema voidaan myös menettää.

Aina tasaisin väliajoin ihmiskunnan ja politiikan historiassa ei vaadita vaan pyydetään, nimettömiä tavallisia ihmisiä antamaan valtion ja hallinnon puolesta uhrin, jota pahuus ja julmuus vaatii. En kirjoittaisi täällä tätä jos tietäisin miksi pahuus ja julmuus vaatii uhrinsa. Totean vain että näin ihmiskunnan historiassa on aina ollut. Väkivallan kannattajat ja valtiovallan toimijat väkivallan puolesta ilmeisesti nauttivat aikaansaannoksistaan. Jos huomenna vihavasemmisto aikoo tappaa tai väkivaltaisesti vahingoittaa allekirjoittanutta, en voi sille mitään. Olen päättänyt, ellei kohtaloksen jää kuolla, kaikilla ruumiin ja sielun voimilla, taistella ja säästää lapsilleni oikeuden olla suomalainen ja päättää vapaasti ja vapaana kaikesta mitä heille kuuluu ja on oikein. Sillä mitä olisi olla suomalainen ja väkivaltaan ja uhkailuun alistuva orja? Se ei olisi mitään!

Se ihminen joka huomenna marssii kanssani väkivaltauhkailusta piittaamatta rinnallani Suomen puolesta, on aina oma veljeni ja sisareni. Uskonnosta, ihonväristä ja poliittisesta näkökannasta riippumatta!
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Tietopete

Minä kuulin niihin kyynisiin jotka uskovat vian olevan Suomen kansassa. Suomalaiset käyttäyvät vieläkin kuin orja-kansa. Vasta kun henkiset kahleet on rikottu voi Suomi nousta. En koe nykyistä tynkä Suomea omaksi. Kun valmistun lähden merten taa.
Toivon Suomelle kaikkea hyvää. Toivottavasti Suomi on vielä joskus täysin suomalainen. En puhu geeneistä vaan elämäntavasta.

maltti on valttia

Tuttavan lapsi on eräässä yliopistossa opiskelemassa. Kovin vasemmistolainen on meininki siellä, jopa laulellaan -70-luvun taistolaislauluja. Kuulin tästä aivan juuri. En aivan hirveästi yllättynyt. Mutta tosiaan näyttää siltä että tuhon tiellä ollaan.

https://m.youtube.com/watch?list=PLD429F15DB3988C03&v=wTLScFjXZXE

Raksa_Mies

Quote from: Tietopete on 05.12.2015, 22:53:11
Minä kuulin niihin kyynisiin jotka uskovat vian olevan Suomen kansassa. Suomalaiset käyttäyvät vieläkin kuin orja-kansa. Vasta kun henkiset kahleet on rikottu voi Suomi nousta. En koe nykyistä tynkä Suomea omaksi. Kun valmistun lähden merten taa.
Toivon Suomelle kaikkea hyvää. Toivottavasti Suomi on vielä joskus täysin suomalainen. En puhu geeneistä vaan elämäntavasta.

Mihin MAahan TUnkeudut?

siviilitarkkailija

Voiko kukaan oikeasti suomenkieltä puhuva ja sillä kommunikoiva ihminen olla täysin kylmä ja piittaamaton kanssaihmistemme kärsimyksiin omaan kulttuuriseen perintöön? Minä väitän kokemustaustaani vedoten että jopa ruotsinkieltä äidinkielenään puhuvat ihmiset, jotka kokevat Suomen ja suomalaisen kulttuurin merkityksen, ymmärtävät että Suomi ja suomalaisuus ovat rakentava ja elämää ylläpitävä voima.

Kulttuuri on rakkautta mutta ei yksipuolista. Rakkaus suomalaisuuteen on valinta. Vain jos on valmis puolustamaan omaa kultturiaan verellä ja omalla hengellään, on valmis kohtaamaan monikulttuurisen maailman. Kun näkee maailman ja sen eri kulttuurit, ymmärtää miten rikas ja monipuolinen on suomalainen kulttuuri ja sen ilmiöt. Jos laistaa väkivallan uhatessa, ei sittenkään ole valmis kohtaamaa kulttuurin koko monimuotoisuutta ja kuvaa.

Ei voi olla niin että valtiokoneisto jakelee kulttuurisia vapaamatkustaja-seteleitä ilman vastinetta, tai ainakaan loputtomasti. Kulttuuri olen minä, se olet sinä ja veresi jokainen solu. Se ei ole ilmaistuote.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Tietopete

Quote from: Raksa_Mies on 05.12.2015, 23:50:34
Quote from: Tietopete on 05.12.2015, 22:53:11

Mihin MAahan TUnkeudut?
USA. Töitä on ja muuten hyvä maa. Jos sosialistit onnistuvat pilaamaan sen niin sitten suunnitelma B on Intia.

roskajournalisti

Quote from: Tietopete on 07.12.2015, 09:10:30
USA. Töitä on ja muuten hyvä maa. Jos sosialistit onnistuvat pilaamaan sen niin sitten suunnitelma B on Intia.

Ei sinne USA:aan ole menemistä ellei sinua joku paikallinen työantaja väenväkisin halua kutsua. Hyvin harvalla vastavalmistuneella on sellaista mahdollisuutta. Greencard lottery taitaa olla sinulle muiden MATUjen tapaan paras mahdollisuus.

Minä olen isänmaallinen siinä mielessä, että teen osani, jotta Suomi on jatkossakin sellainen paikka, jossa suomalaisilla on hyvä olla.