News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2015-12-02 Hymy: Claudia Eve: ”Pakenin ulkomaalaista ahdistelijaa kaupan sisälle

Started by koli, 02.12.2015, 03:13:46

Previous topic - Next topic

koli

QuoteJulkkis-BB:stä tutun kauhistunut tilitys: "Pakenin ulkomaalaista ahdistelijaa kaupan sisälle"

Julkkis-BB:stäkin tuttu, selvänäkijä Claudia Evenä muistettava Pia Polviander on kirjoittanut kauhistuneen tilityksen sosiaaliseen mediaan.

-Haluan kertoa mitä koin viime keskiviikkona jäätyäni kotimme lähettyvillä pois ratikasta klo 18.00 aikoihin. Valoissa viereeni lyöttäytyi ulkomaalaistaustainen nuorimies. Puhuen huonoa suomea hän sanoi minulle: Olen nähnyt sinut useasti, olen seuraillut sinua. Sinulla poikia ja koira, asut Siwan talossa. Vastasin jep, Claudia kirjoittaa.

Sitten mies oli kysellyt, onko Claudialla miestä. Vaikka nainen vastasi myöntävästi, ehdotuksia alkoi sataa.

-Annan hyvää intiimiä hierontaa, hän sanoi.

-Puhelimeni soi, huokaisin helpotuksesta. Hän lähtee kävelemään, mutta alkaa hidastella ja jää odottamaan minua, tulee iholleni ja alkaa kosketella minua. Lähden juoksemaan hän kannoillani, mutten uskalla mennä rappuun. Pelkään hänen tunkevan rappuumme. Juoksen Siwan ovesta sisään. Mies perässäni. Pyydän henkilökuntaa päästämään minut takaovesta sisäpihalle, mistä pääsen kotiin.

Claudia kertoo soittaneensa poliisit, jotka lupasivat tulla katsastamaan tilannetta. He olivat myös pyytäneet soittamaan, jos jotain uutta ilmenee.

-Pelottavaa, Claudia kommentoi kirjoituksensa lopuksi.
http://www.hymy.fi/uutiset/julkkis-bbsta-tutun-kauhistunut-tilitys-pakenin-ulkomaalaista-ahdistelijaa-kaupan-sisalle
Mörökölli

writer

Jokainen lähentelevä Maahanmuuttaja poliisin majoitukseen eli ensi kerralla poliisit paikalle ja tyyppi putkaan.

Jos jätät äänestämättä niin autat silloin muita puolueita ja eniten sinun äänestämättä jättämisestäsi hyötyy vaalit voittava puolue.

Ne persujen kannattajat jotka jättivät äänestämättä 2015 tukivat käytännössä äänestämättä jättämisellään Keskustaa ja ne jotka jättävät äänestämättä 2019 tukevat Demareita ja Kokoomusta.

Kulttuurimono

Turvapaikanhakijoille ulkonaliikkumiskielto. Armeijassakaan ei päässyt edes sotkuun ennen kuin osasi käyttäytyä (esim. tervehtiä). Oikeasti, turvikset pitäisi pitää lukkojen takana ja ulos saa mennä vain valvotusti, eli esim. ryhmäkuljetuksena kauppaan valvojien kanssa. Huonosti käyttäytyvät eivät pääse jatkossa mukaan.
Persialaisen kalenterin mukaan 15-vuotias.

Alaric

Rasmuslaisten ja muiden vajakkien on helppo kuitata tämä itse henkilöön käyvillä syytöksillä. "Haa, se on BB-tyrkky, koittaa keksiä vaan jotain raflaavaa, että pääsee lehteen."

Hitto, että tuntuu ahdistavalta tuollainen vaikken nainen olekaan. Pelottavaa varsinkin, kun omilla kotikulmilla joku helvetin matustalkkeri seurailee.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

ISO

Kaapu päälle ja katsetta maahan, sen nyt sanoo itsesuojeluvaistokin että noin naisten kuuluu toimia.

Suomessakin nykyään, koska monikulttuurisuus.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Tapza

Ei löydy Helsingistä klo 18 yhtään suomalaista miestä jolle Pia olisi voinut sanoa että "anteeksi mutta tämä mutiainen ahdistelee minua, voisitko auttaa" ?
Eikä yhtään suomalaista miestä joka olisi itse huomannut tilanteen ja kysynyt että "anteeksi mutta häiritseekö tämä mutiainen teitä" ?

Pitää vain luikkia ja luikkia karkuun kauppojen takaovienkin läpi.

Matut kohtelevat meitä surkeana alistujakansana koska me olemme.
∆v = ve⋅ln(m0/mf)

Marko Mjölnir Parkkola

Tampereella 3kpl 12-13 vuotiasta tyttöä joutuivat pakenemaan kauppaan sisälle, kun heitä yritettiin saada pakettiautoon ja uhattiin nippusiteillä. #unelma porukka tässäkin tapauksessa kyseessä.

Juffe

-Annan hyvää intiimiä hierontaa, hän sanoi.

Tästä voisi päästä jatkamaan mielenkiintoisella kysymyssarjalla:
-Oletko muslimi? Mistä olet oppinut intiimiä hierontaa, kun ei kai muslimin sovi harrastaa seksuaalista puuhailua avioliiton ulkopuolella? Oletko huono muslimi? Vai oletko kenties oppinut asian avioliitossa? Pyrit siis aviorikokseen, eikö se ole vielä pahempi?

Fiftari

Täällä liikkuu huhu että virroilla olisi kopeloitu naista visuvedellä asuvan turviksen toimesta. Huom!! Kuulopuhetta ja tämä on ensimmäinen negatiivinen asia mitä olen kuullut kyseisistä asukkaista.
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

James Hirvisaari

Quote from: Tapza on 02.12.2015, 10:49:43

Ongelmiinhan itse joutuu jos hölmöyksissään väliin menee ja tuuppaa matulle turvan turvoksiin. Tulee vieläpä syyte rasistisesta rikoksesta.
"Riittää, että kansa on sitä mieltä; muita perusteluja ei tarvita."
http://hirvisaari.fi

Ajattelija2008

Claudia Eve on Wikipedian mukaan 47-vuotias. Onpa ollut innokas ulkomaalainen nuorimies.

Tapza

Quote from: James Hirvisaari on 02.12.2015, 11:01:21
Ongelmiinhan itse joutuu jos hölmöyksissään väliin menee ja tuuppaa matulle turvan turvoksiin. Tulee vieläpä syyte rasistisesta rikoksesta.

Tottakai joutuu. Se vain todistaa millaista surkeaa alistujakansaa olemme. Luihun pesälle pyrkivän matun oikeudet ovat etusijalla.

Toisaalta pitäisi löytyä miehiä jotka eivät välitä vaikka potentiaalisesti joutuisikin ongelmiin. En usko että yksinäistä matua tarvitsee edes alkaa leipoa lättyyn. Jämäkkä suusanallinen kehoitus painua muualle tehoaa. Rohkeita he ovat vain kun pääsevät joukolla yksin olevan naisen kimppuun.

Mutta tilanne on mikä on kun meitä on joka tuutista koulittu säikyiksi neuroottisesti "rasismia" kaikista omissa toimissa pelkääviksi individualisteiksi. Ei saa pyytää iholle käyvän matun hätistämiseen apua ettei ole rasisti. Ei saa kysyä tarvitseeko joku apua iholle pyrkivän matun kanssa ettei ole rasisti. Sellainen yhteisöllisyys missä vähän katsottaisiin toistemme perään on rapistunut. Paitsi matujen perään kyllä katsotaan ettei vain kukaan toinen kohtele heitä rasistisesti.
∆v = ve⋅ln(m0/mf)

krauta

Quote from: Ajattelija2008 on 02.12.2015, 11:01:49
Claudia Eve on Wikipedian mukaan 47-vuotias. Onpa ollut innokas ulkomaalainen nuorimies.

Mitäs tuo nyt tarkoitti?
"In a time of deceit telling the truth is a revolutionary act."
~George Orwell
"The problem is not that people are taxed too little, the problem is that government spends too much."
~Ronald Reagan

Jorma M.

Ei löydy Helsingistä klo 18 yhtään suomalaista miestä jolle Pia olisi voinut sanoa että "anteeksi mutta tämä mutiainen ahdistelee minua, voisitko auttaa" ?
Eikä yhtään suomalaista miestä joka olisi itse huomannut tilanteen ja kysynyt että "anteeksi mutta häiritseekö tämä mutiainen teitä" ?

Asiaintila todistaa myös sen että suomalainen mies on osittain älykäs. Ei kannata ruveta järjestämään itselleen vaikeuksia ilmaiseksi. Mitä enemmän suomalaisia naisia kiusataan ja ahdistellaan kadulla, sen lähemmäksi pääsemme ongelman kokonaisvaltaista ratkaisua.

Allekirjoittanut puuttuu ahdisteluun vain sellaisessa tapauksessa että ahdistelun kohteena on ystävä tai omainen. Muutoin saa Suominainen nauttia mitä on tilannut.
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

Marko Mjölnir Parkkola

Quote from: Jorma M. on 02.12.2015, 12:47:02
Allekirjoittanut puuttuu ahdisteluun vain sellaisessa tapauksessa että ahdistelun kohteena on ystävä tai omainen. Muutoin saa Suominainen nauttia mitä on tilannut.

Itse kysyisin ensin kannattaako nainen nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa.

Kyklooppi

Ei löydy.
Ihmisjäte.

Vaniljaihminen

Quote from: krauta on 02.12.2015, 12:35:28

Mitäs tuo nyt tarkoitti?

Niin, ei taida Claudia Eve aivan ensteks rumimman näköinen ihminen tässä maassa olla.
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

isomaha

Ei raiskauksen uhriksi joutuminen ikää katso, tässä esimerkkinä Ruotsista tapaus jossa Kenialainen 23.v nuorukainen raiskasi 92-vuotiasta tuntikaupalla kotonaan kaikkiin aukkoihin. Tapahtui vieläpä jouluaattona. Mukava joulu vanhuksella RASMUSlaisten mielestä...

http://rahmispossu.net/2014/02/21/skaraborg-nuorukainen-raiskasi-92-vuotiaan/

http://www.friatider.se/han-valdtog-en-92-arig-kvinna-pa-julafton

Ano Nyymi

Noille matuelukoille kelpaa vaikka viikon vanha vainaja.

Zanaris

''BB-selvänäkijä'', tuskinpa vaan, noh mistä sitä tietämään kun en näitä reality ja muita roskajulkaisuja seuraa.
Bernie Sanders endorsing Crooked Hillary Clinton is like Occupy Wall Street endorsing Goldman Sachs.
Beneficium accipere libertatem est vendere - To accept a favour is to sell one's freedom.

Ari-Lee

Ei saa antaa pelolle valtaa. Suomi ei ole enää lintukoto. Tiedät mitä ahdistavalle kikkaratukalle tulee tehdä.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Kim Evil-666

Quote from: Ari-Lee on 02.12.2015, 22:02:24

Ei saa antaa pelolle valtaa. Suomi ei ole enää lintukoto. Tiedät mitä ahdistavalle kikkaratukalle tulee tehdä.

Jos pelkää syytettä matujen takia,

voi tulla "tuomio" matujen taholta.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

writer

Quote from: Marko Mjölnir Parkkola on 02.12.2015, 10:53:29
Tampereella 3kpl 12-13 vuotiasta tyttöä joutuivat pakenemaan kauppaan sisälle, kun heitä yritettiin saada pakettiautoon ja uhattiin nippusiteillä. #unelma porukka tässäkin tapauksessa kyseessä.

Ilmoitettiinko poliisille?

Otettiinko auton rekkari ylös?

Miksei mediassa ole uutista?
(Edes MV:ssä)

Jos jätät äänestämättä niin autat silloin muita puolueita ja eniten sinun äänestämättä jättämisestäsi hyötyy vaalit voittava puolue.

Ne persujen kannattajat jotka jättivät äänestämättä 2015 tukivat käytännössä äänestämättä jättämisellään Keskustaa ja ne jotka jättävät äänestämättä 2019 tukevat Demareita ja Kokoomusta.

writer

Quote from: isomaha on 02.12.2015, 21:30:38

Ei raiskauksen uhriksi joutuminen ikää katso, tässä esimerkkinä Ruotsista tapaus jossa Kenialainen 23.v nuorukainen raiskasi 92-vuotiasta tuntikaupalla kotonaan kaikkiin aukkoihin. Tapahtui vieläpä jouluaattona. Mukava joulu vanhuksella RASMUSlaisten mielestä...

Tuo raiskaaja ei minun mielestäni ole enää ihminen.

Kukkahatuton täti

Musulmaanimiehen kanssa ei puhuta, eikä katsota päin. Tuijotetaan vain mahdollisimman julman näköisenä suoraan eteenpäin. Lähestyvää musulmaania ohjeistetaan pysymään kauempana "Häivy!" Näillä pärjää kun paikalla on muita ihmisiä. Tällöin musulmaani tyytyy haukkumaan sinut rasistiksi, huoraksi, tai nerokkaasti jopa rasistihuoraksi, mutta jättää rauhaan ja alkaa etsiä seuraavaa stalkattavaa. Jos muita ihmisiä ei ole paikalla niin sitten juostaan ja lujaa.

JoKaGO

Quote from: Marko Mjölnir Parkkola on 02.12.2015, 12:52:59
Quote from: Jorma M. on 02.12.2015, 12:47:02

Itse kysyisin ensin kannattaako nainen nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa.

Minä löisin keppostelijaa ensin, vasta sitten kysyisin.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Skeptikko

Eikö tällä Claudialla ole jo aikaisemmin ollut jonkinsorttinen sattumus maahanmuuttajien kanssa tms - vai muistanko aivan väärin? Tällaisella historialla olisi pelkkien sanojen lisäksi kiva saada jotain lisätodisteitakin väitetystä tapauksesta.

PS, tällaiset ainakin tuli pikahaulla vastaan:

Claudia Eve: Somali piti viidakkoveistä lapseni kaulalla! - Metropoli.net
http://www.metropoli.net/viihdeuutiset/somali-piti-viidakkoveista/

Rasistiksi tullaan kokemuksien kautta! – Claudia Eve | BlogBook
http://blogbook.fi/claudiaeve/rasistiksi-tullaan-kokemuksien-kautta/
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

P

Quote from: writer on 02.12.2015, 22:36:42
Quote from: isomaha on 02.12.2015, 21:30:38

Tuo raiskaaja ei minun mielestäni ole enää ihminen.

Jep, se on sellainen suojeltava hädänalainen, jolle Sipilämmekin antaisi talonsa ja me annamme verovaramme. Sellainen nyky-Euroopan toteemieläin ja puolijumala.
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Vera

Ei muuten kannata olettaa että tämä ongelma johtuu lähinnä nykyisistä turvapaikahakijoista. Kyllä niitä ahdistelijoita riittäa jo maassa pitkään asuneiden lähi-itäläisten ja afrikkalaisten keskuudessa. Nythän niitä on toki tulossa lisää, mutta vaikka joka ikinen tp-hakija istuisi kiltisti vokissa lähestymättä yhtään naista kaduilla olisi yhä aivan riittävästi ahdistelijoita.