News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2015-11-28 Abdirahim Husu Hussein kiinnostunut keskustan vara­pu­heen­joh­ta­juu

Started by koli, 28.11.2015, 11:47:46

Previous topic - Next topic

Kallan

QuoteYleisöstä kannustettiin Hussenia: keskusta tarvitsee moni­kult­tuu­ri­suuden asiantuntijaa, koska turva­pai­kan­ha­kijat ovat osa tulevaisuuden suomalaista yhteiskuntaa.

Tuon lauseen kohdalla omat aivot meinasivat nyrjähtää aivan aikuisten oikeasti.

Monikulttuurinen yhteiskunta?
Suomalainen yhteiskunta?

Kyllä keskustassa tiedetään että kyseessä on kaksi eri asiaa. Joko yhteiskunta on suomalainen tai sitten se on sisällissotien repimä erilaisten etnisten ryhmien muodostama alue.

TheVanishedTerrorist

En ole vielä löytänyt mistään Husun kannanottoa suomen sikatalouteen ja paljollako sitä pitäisi tukea. On ollut hyvin hiljaa ilmeisesti tästä varsin suuresta alasta monellakin paikkakunnalla. Onkohan edes käynyt yhdelläkään sikatilalla... Eikös kepulit ole tuottajien asialla?

Eisernes Kreuz

Husu, Musta Mannerheim.  ;D

Toivon mitä parhainta menestystä Husun poliittiselle uralle! Toivottavasti ihan kepun puheenjohtajaksi asti.
There is freedom of speech, but freedom after speech, that I cannot guarantee.
- Idi Amin, diktaattori

MacGyver

Suomen kielen opettajasta tuli varaäiti

"Ali ja Husu -radio-ohjelmaa juontava Abdirahim Hussein, 37, tuli Suomeen teinipoikana ilman vanhempiaan. Äiti jäi Somaliaan, isä oli jo kuollut. Jos Hussein ei olisi tavannut suomen kieltä opettanutta Ulla Järvelää, hänen itseluottamuksensa saattaisi olla paljon heikompi kuin nyt on.

- Hän sanoi minulle, että minusta voi tulla täällä vaikka mitä, vaikka pääministeri, jos haluan. Hän ei nähnyt minun ihonväriäni, uskontoani tai etnistä taustaani, vaan hän näki minussa potentiaalia.

Järvelä kutsui Husseinin kotiin ja opetti hänelle paitsi suomea myös suomalaisuutta. Sanoi, että muualta tullut nuorimies on milloin vain tervetullut kylään.

- Hän oli minulle kuin äiti ensimmäisten Suomen-vuosieni aikana. Hän vaati minulta paljon, ja toivon, että hän voi vielä olla ylpeä minusta. Hän sanoo, että minun pitää edelleen kehittää suomen kieltäni. Se ei kuulemma ole vielä täydellinen.

Nykyisin myös Husseinin äiti ja suurin osa sisaruksista asuu Suomessa. Äiti on neuvonut, että vastoinkäymisistä pitää oppia. Uhriksi ei kannata ryhtyä.

- Kun jouduin lähtemään kotimaastani, hän katsoi minua silmiin ja sanoi lähettävänsä minut pelastamaan itseni ja että hän uskoo minun pärjäävän missä tahansa."

http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/91316-suomen-kielen-opettajasta-tuli-varaaiti

Leso

Quote- Hän oli minulle kuin äiti ensimmäisten Suomen-vuosieni aikana. Hän vaati minulta paljon, ja toivon, että hän voi vielä olla ylpeä minusta. Hän sanoo, että minun pitää edelleen kehittää suomen kieltäni. Se ei kuulemma ole vielä täydellinen.

Voi jumankekka tätä somalien synnynnäistä ylimielisyyttä!
"Se ei kuulemma ole vielä täydellinen."
No ei kuule tod. oo, Husu. Sun suomi on paskaa.
Syö sanas ja kuole pois. Ei mulla muuta.

Jumankekka tätä toimittajien kielitaidottomuutta!
"[...] minun pitää edelleen kehittää suomen kieltäni. Se ei kuulemma ole vielä täydellinen."
Mun kielikorvan mukaan tuon pitäisi kuulua "se ei kuulema vielä ole täydellistä".
Että edes ton vertaa ei osattu muokata.

Ja pidä kuule Husu Hupsukka mielessäs että minua ei pelota.
Älä sitten sinäkään pelkää, ethän, kun kerran olet suomalainen.
Muistutan vaan Suomen historiasta, ja siitä, kun kansa oli jakautunut kahtia.
SuomalainenHAN muistaa sen hyvin, vai mitä, Husu?
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Arto Tuhkamuna

me

Quote from: Eisernes Kreuz on 28.11.2015, 13:16:37
Quote from: MacGyver on 28.11.2015, 13:13:31

Siinä pieni näyte fb:sta tältä päivää;

"Tänään lähden tutustumaan Imatran kunnan, joka on mielestäni kaupungistunut. Täällä on kuulemma enää yhtä ‪#‎karjaaFarmi‬ ja siksi tämä ei voi enää sanoa ‪#‎maalaisKunnaksi‬. Samalla menen Habiibin ja Hemmo:n kanssa tutustumaan pakolais vastaanotto keskuksen jonka täällä perustettu. Täällä tapahtui pak.vokkin poltto pullo iskua. "

Ja tämä mies on Suomen somaleiden terävintä intelligentsijaa.

Empä nyt tiedä aika harva oikeasti älykäs haluaa olla julkisuudessa niin se on sitten jätetty Husun kaltaiselle idiootille.

Siili

Quote from: Eisernes Kreuz on 28.11.2015, 13:16:37
Quote from: MacGyver on 28.11.2015, 13:13:31

Siinä pieni näyte fb:sta tältä päivää;

"Tänään lähden tutustumaan Imatran kunnan, joka on mielestäni kaupungistunut. Täällä on kuulemma enää yhtä ‪#‎karjaaFarmi‬ ja siksi tämä ei voi enää sanoa ‪#‎maalaisKunnaksi‬. Samalla menen Habiibin ja Hemmo:n kanssa tutustumaan pakolais vastaanotto keskuksen jonka täällä perustettu. Täällä tapahtui pak.vokkin poltto pullo iskua. "

Ja tämä mies on Suomen somaleiden terävintä intelligentsijaa.

Älä nyt yksittäistapauksen perusteella tuomitse.  Huomioi myös esimerkiksi Ali Qassimin kontribuutio Suomen somalien edunvalvonnan hyväksi.

Kari Kinnunen

Hehe, jos ei tietäisi, niin Husua luulisi putoushahmoksi. Mutta ilmeisen vakavasti hän itsensä ottaa. Eikä ressukka edes tajuta millaisena pellenä häntä pidetään.

Mutta ehdottomasti kepun PJ ainesta. Joku taisi jo sanoakin, että Husu ehdolle, niin kepu ei voi kuin hävitä. Husu valitaan, katoaa änestäjät ja jos ei valita alkaa itkeminen rasismista ja somaloisten syrjinnästä.

Win-win tilanne tämä.

Paperiton koneinsinööri

Husu on väärässä puolueessa, punavihreänä hän olisi jo eduskunnassa. Pääkaupunkiseudun unelmaporukka karsastaa kepun äänestämistä vaikka husu heidän unelmavävynsä onkin.

Hornsmith

Husu vetäisi merenkulun ammattilaisten ja ammattikalastajien ääniä plakkariin. Somputhan on tunnettua ja arvostettua merenkulkijakansaa. Muutenkin somput sopivat parhaiten nykyaikaisen keskustan riveihin, ovathan he tunnetusti innokkaita "kaupunkiviljelijöitä".
S.N.A.F.U
-------------------
And hey, lets be careful out there!

Kari Kinnunen

Löysin tämän Husun legendaarisen:

Quote from: Abdirahim Hussein

"Minusta Suomea on autettu. Onkse 60 vuotta sitten, Afrikasta käsin, kun Suomessa oli hätää ja ongelmia. Silloin on Afrikasta lähetetty rahaa Suomeen. Oliko se silloin, pitikö silloin miettiä, että se on meidän verorahaa ei sais lähettää Suomeen."

Helsingin keskustanuorten puheenjohtaja Abdirahim Hussein YLE:n A-zoomissa 27.2.2009

Blanc73

QuoteYleisöstä kannustettiin Hussenia: keskusta tarvitsee moni­kult­tuu­ri­suuden asiantuntijaa
Mikä tekee Hususta monikulttuurisuus-asiantuntijan? Se että hän on somali? Melkoinen vitsi.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

MacGyver

Obama tänään tavattavissa Joensuussa;

"Husu ja Ali -ohjelmasta tuttu radiopersoona Abdirahim "Husu" Hussein vierailee Joensuussa tiistaina ja kohtaa joensuulaisia useissa eri tapahtumissa päivän aikana.
Yleisötilaisuus kauppakeskus Isossa Myyssä kello 15.30-16.20 mahdollistaa keskustelun Husun kanssa maahanmuuton mahdollisuuksista, ongelmista sekä heihin kohdistuvista ennakkoluuloista ja peloista.
Isossa Myyssä on paikalla esittäytymässä ja tavattavissa myös Maahanmuuttajatyön keskus Silta, Joensuun kaupungin nuorisotoimi ja maahanmuuttajapalvelut.
Husu vierailee aamupäivällä myös Pataluodon koulussa Rantakylässä ja iltapäivällä Lyseon peruskoulussa keskustassa.
"

http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/maakunta/item/91578-abdirahim-husu-hussein-vierailee-tanaan-joensuussa-isossa-myyssa-yleisotilaisuus

Blanc73

Quotekeskustelun Husun kanssa maahanmuuton mahdollisuuksista, ongelmista sekä heihin kohdistuvista ennakkoluuloista ja peloista.

Melkoinen spektaakkeli luvassa. Toivottavasti mätiä tomaatteja ja kananmunia lentelee ilmassa...
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Skeptikko

Quote from: Blanc73 on 01.12.2015, 10:23:38
Quotekeskustelun Husun kanssa maahanmuuton mahdollisuuksista, ongelmista sekä heihin kohdistuvista ennakkoluuloista ja peloista.

Melkoinen spektaakkeli luvassa. Toivottavasti mätiä tomaatteja ja kananmunia lentelee ilmassa...

Minusta Husu ei ole oikea kohde protestoinnille, vaan tämä nykyinen petturihallituksemme. Ainakaan toistaiseksi Husulla ei kai juuri valtaa ole.

En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

MacGyver

Radiopersoona Abdirahim Hussein vieraili Joensuussa - "Montako pommia olet rakentanut?" - kuvat

"Hän vieraili Pataluodon koululla ja Lyseon koululla.

Oppilaat olivat "rehellisen brutaaleja", Hussein tuumii. Häneltä kysyttiin, kuuluuko hän Illuminatiin, milloin hän sai silmälasit, miksi hän tuli Suomeen, miksi hänellä on kiharat hiukset ja montako pommia hän on rakentanut.

- En kokenut kertaakaan, että oppilaiden kysymyksissä olisi ollut mitään taka-ajatuksia. He halusivat rehelliset vastaukset rehellisiin kysymyksiin."

http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/91637-radiopersoona-abdirahim-hussein-vieraili-joensuussa-montako-pommia-olet-rakentanut-kuvat
-------------

Vaikuttaa että oppilaat ovat vain v*ttuilleet kysymyksillään.

Kari Kinnunen

Quote from: MacGyver on 01.12.2015, 17:52:35
Vaikuttaa että oppilaat ovat vain v*ttuilleet kysymyksillään.

Paljon mahdollista. Husu vain ei hoksaa, että hänelle muumeiltiin urakalla. :D

Husu kun luulee, että Suomalaiset koululaiset ovat yhtä tyhmiä kuin Husu.

Tosiasiallinen Nuiva

Ei tullut Hususta Kepun varapuheenjohtajaa, joten Husu ei enää halua leikkiä Kepun kanssa:

QuoteHusu Hussein eroaa keskustasta

Somaliasta kotoisin oleva Hussein ilmoittaa eroamisestaan Facebookissa. Hän kertoo erokirjoituksessaan liittyneensä keskustaan 13 vuotta sitten.

Näin Hussein kirjoittaa:

– Keskustapuolueella oli oma ja hyvä osansa kotoutumisessani, sillä se antoi mahdollisuuden vaikuttaa asioihin tässä yhteiskunnassa. Jokainen muualta tänne tullut kokee, ettei ole osa yhteiskuntaa, kunnes löytää sen oman väylänsä. Minun kohdallani tämä tapahtui Keskustassa ja tunsin itseni täysivaltaiseksi jäseneksi, ei vain puolueessa, vaan koko maassa.

– Olen sitä mieltä, että Keskusta kotoutti minut Suomeen ja tästä tulen olemaan aina kiitolinen. Olin ylpeä silloinkin, kun minua kutsuttiin kepuliksi, landelaiseksi jne. Eihän noita toki kehuiksi oltu tarkoitettu, mutta niin minä ne koin. Olin lojaali ja tein kaikkeni aatteen ja ryhmän puolesta. Olin mukana toiminnassa koko sydämestäni ja sielustani.

Kirjoituksessaan Hussein kertoo vuoden 2011 eduskuntavaalien huonost tuloksesta ja siitä, että hän koki, että tappion myötä Keskustan olisi kerättävä itsensä ja löydettävä keino vakuuttaa Suomen kansa ja ansaita taas sen luottamus.

En enää usko keskustan toimintaan."
– Haluan uskoa, että myös minun työlläni oli merkitystä kun vuonna 2015 puolue palasi vaalien voittajaksi. Vaalivoiton jälkeen asiat Suomessa olivat huonosti ja meidän tuli tehdä kaikkemme noustaksemme tuosta tilanteesta. Lupasin tukea niitä kovia päätöksiä, jotka meille myytiin välttämättöminä. Näin myös tein, vaikkei se hyvältä tuntunut. Olen seurannut hallituksen ja etenkin Keskustan nykyistä linjaa, enkä enää usko toimintaamme, Hussein jatkaa.

– En ymmärrä koulutukseen ja kehitysapuun kohdistuvia leikkauksia, yliopistojen lukukausimaksuja tai valtionyhtiöiden yksityistämistä. En tajua hallituspuolueen ulostuloja, joissa kansa nostetaan toisiaan vastaan ilman, että Keskusta puuttuu asiaan. En voi hyväksyä sitä, että vähemmistöjen ja vähävaraisten annetaan nähdä toisensa vihollisina.

(...)

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/400663-husu-hussein-eroaa-keskustasta
Non poteris veritatem

Punaniska

Quote from: Tosiasiallinen Nuiva on 02.06.2016, 16:02:08
Ei tullut Hususta Kepun varapuheenjohtajaa, joten Husu ei enää halua leikkiä Kepun kanssa:

Husu Hussein eroaa keskustasta

No kukas nyt sitten kirjoittaa oikolukee Husun raapustukset tulevaisuudessa? Varmaankin joku vihreä gimma....
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

CaptainNuiva

Quote from: Tosiasiallinen Nuiva on 02.06.2016, 16:02:08

QuoteHusu Hussein eroaa keskustasta

– En ymmärrä koulutukseen ja kehitysapuun kohdistuvia leikkauksia, yliopistojen lukukausimaksuja tai valtionyhtiöiden yksityistämistä. En tajua hallituspuolueen ulostuloja, joissa kansa nostetaan toisiaan vastaan ilman, että Keskusta puuttuu asiaan. En voi hyväksyä sitä, että vähemmistöjen ja vähävaraisten annetaan nähdä toisensa vihollisina.

(...)

Tunnustaisi vaan suoraan että taikaseinän ehtyessä rotat jättävät laivan.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/400663-husu-hussein-eroaa-keskustasta
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

koli

Nyt tulee kova kilpa muiden mokupuolueiden kesken, että kuka nappaa Husun. Viheriät lienee ykkösvaihtoehto ja siellä on aina toteemikiintiössä tilaa.
Mörökölli

Yhteisöjäävi

Elikkäs Husun sisäinen keskustalainen söi paskaa ja kuoli.

Faidros.

Selvästi Vihreät. Kukaan muu puolue ei halua islam-idioottia. Ainoastaan vihreissa menee läpi islamin idiootit.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Kyklooppi

Ihmisjäte.

Faidros.

Nyt odotetaan jännityksellä Husun rasismikorttia. Max. viikko tästä.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Teaparty

Kyllä Vihreisiin mahtuu aina yksi aivoton papukaija lisää kaakattamaan leikkauspolitiikasta, vihapuheesta ja ydinvoimasta.

Kim Evil-666

Keskustasta tuli pykälää parempi puolue, mutta vain erittäin pienen pykälän.

Husuhan voisi lähteä Somaliaan politikoimaan, kaikki voittaisivat, varsinkin Suomi. Ei tarvitsisi itkeä leikkauksistakaan, kun ei olisi mitään leikattavaa, jos ei kurkkuja lasketa, joita Somaliassa tavataan leikkailla.

edit: PerusHusu sopisi kyllä hyvin Persujen nykyiseen linjaan.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Eisernes Kreuz

No voi hitsi! Minä kun olin niin kovasti toivonut Hususta seuraavaa Kepun puheenjohtajaa. Puolue olisi ansainnut hänet. :'(
There is freedom of speech, but freedom after speech, that I cannot guarantee.
- Idi Amin, diktaattori

foobar

Quote from: Kim Evil-666 on 02.06.2016, 16:53:51
Keskustasta tuli pykälää parempi puolue, mutta vain erittäin pienen pykälän.

Husuhan voisi lähteä Somaliaan politikoimaan, kaikki voittaisivat, varsinkin Suomi. Ei tarvitsisi itkeä leikkauksistakaan, kun ei olisi mitään leikattavaa, jos ei kurkkuja lasketa, joita Somaliassa tavataan leikkailla.

Millainenkohan on Somalian Kepun "Näihin nojaa Maalaisliitto" -juliste? Koraani ja Pohjoismaiden taikaseinä?
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.