News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Scoreboard

Started by MW, 25.11.2015, 22:29:41

Previous topic - Next topic

MW

Kovasti on "juupas - eipäs" -vääntöä monikulttuurisen rikkauden siunaksista, ja kyllä -hän suomalaisetkin.

Minimalistinen scoreboard graafeineen joistain mielenkiintoisimmista monikulttuurin illmenemismuodoista voisi olla paikallaan?

Lainaus toisesta ketjusta:

"Laitetaan johonkin etusivulle minimalistinen, visuaalinen "scoreboard". Kansainvälisyys on humanismia ja kansainväliset kisat tärkeitä yhteisymmärryksen ja kanssakäymisen edistämiseksi, tietenkin edustuskertoimella viilattuna. Voi sitten ripotella tuhkaa ylleeen, jos voi."

Vaatisi varmaan datan tuottajilta jotain vastuullisuutta, ja juuri nyt en voi illmoittaua vapaaehtoiseksi. Ehkä jonkun vuoden jänteellä, mutta en nyt.

MW

No support. Tämän takia olen varmaan "asiantuntijatehtävissä", enkä päättäjä.

vihapuhegeneraattori

Quote from: MW on 27.11.2015, 20:57:22

10000 jäsentä, kourallinen aktiiveja. Iso osa hommalla olevista haluaa vain mellastaa netissä ja purkaa tunteitaan.

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Tabula Rasa

Quote from: vihapuhegeneraattori on 28.11.2015, 11:54:16
Quote from: MW on 27.11.2015, 20:57:22

10000 jäsentä, kourallinen aktiiveja. Iso osa hommalla olevista haluaa vain mellastaa netissä ja purkaa tunteitaan.

Njooh, se on ensimmäinen aste. Mutta monikulttuurisuuden jatkuessa se tulnee syventymään.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

endercon

Tuen ideaa. Ehdotan tälle ihan omaa sivua. Sivu voisi olla muotoa velkakello.fi.

Nimi voisi olla muotoa vokkikello.org, kulttuurikello.org, jne.
Jos nimi olisi tätä muotoa niin on takuusti 100%:sti domain saatavilla kaikkine päätteineen (org., net., jne) ;D

MW

Quote from: endercon on 28.11.2015, 18:35:52
Tuen ideaa. Ehdotan tälle ihan omaa sivua. Sivu voisi olla muotoa velkakello.fi.

Jos nimi olisi tätä muotoa niin on takuusti 100%:sti domain saatavilla kaikkine päätteineen (org., net., jne) ;D

Thanks all. Ei ehkä tule tapahtumaan, mutta kiitos kannatuksesta. Itse en osaa pitää paskana ideana vieläkään, mutta tuon datan louhinta voi tosiaan olla konkreettinen ongelma.

endercon

Quote from: MW on 28.11.2015, 19:00:28
Quote from: endercon on 28.11.2015, 18:35:52

Thanks all. Ei ehkä tule tapahtumaan, mutta kiitos kannatuksesta. Itse en osaa pitää paskana ideana vieläkään, mutta tuon datan louhinta voi tosiaan olla konkreettinen ongelma.
Joo, sanoisin että se on ainoa kompastuskivi tämän idean toteuttamisessa.
Jos vain hallitus toteuttaisi sen maahanmuuton kustannuksen selvittämisen mistä on sovittu hallitusohjelmassakin :)
Ainahan sitä voi itse laskea tarkat suuntaa antavat arvot, ja niiden avulla väkästää toimiva multikultikello.
Pitää vaan muistaa ilmoittaa isolla sivulla että kello on suuntaa antava tms. Siis mä olen ihan mukana jos vaan koetaan realistisena ideana toteuttaa ja lähdetään toteuttamaan.