News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Mihin katosi nimim. Vääräuskoinen ?

Started by tommi, 30.07.2009, 18:59:44

Previous topic - Next topic

tommi

Muistan kuin eilisen kun elin vihervasemmistolaisuuteni viimeisiä päiviä. Olin jo aiemmin alkanut nuivistelemaan islamille, mutta suhtauduin vielä kriitittömästi monikulttuuriin ja maahanmuuttoon. Satuin käväisemään Suoli24n Yleistä islamista-palstalla, jolla käytiin siihen aikaan suht. laadukkaita keskusteluja (miinuksena se, että kaikki keskustelu joka kääntyi islamille haitalliseksi poistettiin pikaisesti). Sieltä löysin linkin Vääräuksoinen-blogin Euroopan islamisoitumista käsittelevään tekstiin. Aloin lukea lisää blogin kirjoituksia eikä mennyt kauaa kun aloin nuivaksi.

Kun olin lukenut blogia aikani huomasin, että blogi oli päivitetty viimeksi yli puoli vuotta sitten. Miksiköhän mahtoi lopettaa kirjoittamisen? Suunnilleen samoihin aikoihin myös Viimeinen profeetta-blogi vaikeni.

Oli Vääräuskoinen-blogin kuoppaamisen syy mikä tahansa olen sitä mieltä, että moku-kriittinen rintama menetti yhden parhaista kirjoittajistaan.

http://vaarauskoinen.blogspot.com/
"We shall defend our island, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender."  -Winston Churchill

http://sverigedemokraterna.se/

Kowalski

Luultavasti hänelle kävi samalla tavalla kuin useimmille bloginsa lopettaneille - innostus vain loppui kesken. Aika harvalla yksittäisellä ihmisellä riittää sekä asiaa että tarmoa pitämään yllä blogia ja kirjoittamaan uusia kirjoituksia sopivan tasaisesti.

M.

Mahtaakohan hän mihinkään olla kadonnut.  Vääräuskoisen "katoamista" ihmeteltiin Halla-ahon vieraskirjassakin aikanaan, ja sen jälkeen blogiin on tullut päivityksiä. Itseasiassa siellä on linkki Hommaankin, jota ei ollut ennen.