News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Mika Niikko Tukholmassa

Started by Miniluv, 15.11.2015, 14:00:56

Previous topic - Next topic

Miniluv

QuoteTänään Tukholmassa T-centranen, bussiasemalla. Minä: "Mistä tulette,minne menossa?" Tulkki (liivit päällä). "Nämä kaksi sekä heidän ystävä haluavat bussilla Suomeen, Tornioon." ("tulkit" opastavat bussiaikatauluissa.) M: "Tiedättekö, että Suomesta vain pieni osa saa oleskeluluvan ja turvapaikan? Jopa 3/4 palautetaan kotimaahansa. Politiikkamme on kiristymässä. Pian Suomeen ei pääse lainkaan, koska Ruotsin rajat pitäisi olla kiinni. Pahimmassa tapauksessa teidät palautetaan Afganistaniin. T: kääntää ja sanoo "emme tienneet". M: "Jos jäätte Ruotsiin, täältä ei juurikaan palauteta ketään". T: "Kiitos näistä tiedoista". M: " itse asiassa olen Suomen parlamentin jäsen. Tässä käyntikorttini". ( jäävät suu auki katsomaan ja ovat hiljaa kun kiiruhdan laivalle menemään bussiin..

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10208098068674614&set=a.2367584954175.208362.1386984636&type=3
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Pro Patria Finlandia

Niikko on asia-mies pakolaisasioissa ja minun mielestäni myös siinä, että on värinsä tunnustava kristitty. Nyt kun kirkko hylkää Suomen kansan, kulttuurin ja uskonnon ja kumartaa islamia, niin on tärkeää, että jotkut muut puolustavat niitä arvoja. Niikkohan ei siis ole ev.lut. vaan helluntailainen.

Sanoin aiemmin, että persuissa on vaan 3 miestä: Laura Huhtasaari, Hanna Mäntylä ja Jussi Halla-aho ja ehkä neljäntenä Sebastian Tynkkynen, muilta vaaditaan vielä lisänäyttöjä, mutta kyllä myös nämä hellarit Mika Niikko ja Teuvo Hakkarainen voidaan nostaa siihen joukkoon, vaikka Tepi onkin joskus vähän höhlä. Niin ja kyllähän Juho Eerolakin on ollut sellainen asiallinen nuiva, ei ole räväyttänyt missään, mutta tuonut esiin nuivuutensa asiallisesti ja edustuskelpoisesti.

Maija Poppanen

Jos Niikko painais siellä asemalla pari päivää duunia, voisi hänet laskea jo hyvinkin tuottavaksi kansanedustajaksi.

Foundation

QuoteM: "Tiedättekö, että Suomesta vain pieni osa saa oleskeluluvan ja turvapaikan? Jopa 3/4 palautetaan kotimaahansa. Politiikkamme on kiristymässä. Pian Suomeen ei pääse lainkaan, koska Ruotsin rajat pitäisi olla kiinni. Pahimmassa tapauksessa teidät palautetaan Afganistaniin.

Niikko ei kuitenkaan ole vielä näyttänyt toteen, että 3/4 on saapunut Suomeen.

Hallituspuolueen jäsen Niikko siis näkee, että Suomeen pääsee eikä joudu, vaikka Suomi on samalla tiellä kuin Ruotsi.
"Erityisesti on mainittava kokoomuksen Wille Rydman, jolla on järkeviä näkemyksiä ja joka onnistui toisella yrittämällä." - Jussi Halla-aho 2015

"Koska puheenaihe on jatkuvasti sama, huomaan pitäväni jatkuvasti suunnilleen samaa puheenvuoroa, mutta toistoahan ei koskaan ole liikaa." - Jussi Halla-aho 2015