News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Jotain rajaa - uutta putkeen

Started by Miniluv, 29.10.2015, 23:43:32

Previous topic - Next topic

Miniluv

Quote from: vihapuhegeneraattori on 29.10.2015, 10:32:51
Jotain Rajaa jälleen liikkeellä. Nyt ollaan hakemassa vapaaehtoisia toimintaa suunnittelemaan ja toteuttamaan.

Itse olen pahasti kiinni töissä ulkomailla, mutta tulen tukemaan projektia sekä netin ja puhelimen kautta, sekä osallistun rahallisesti. Lisäksi aion itse osallistua lopputuotokseen.

Enempää en tässä vaiheessa voi kertoa. Ilmoittautumiset YV:llä vaikka allekirjoittaneelle. Ilmoitathan ainakin seuraavaa:

1. Erikoisosaamisalueesi

2. Paljonko aikaa voisit kuvitella käyttäväsi

3. Haluatko osallistua vain virtuaalisesti, vai tehdä myös ns. real-world asioita

4. Haluatko toimia omalla nimelläsi vai nickillä? Vai molemmilla? Ilman lupaa emme ikinä yhdistä nickiä/nimeä.

Valitan tiedon vähyyttä, sitä saa lisää myöhemmin. Jotain suurta on kuitenkin tapahtumassa ja mukaan pääsee jo suunnitteluvaiheessa. Toimi nyt, niin ei tarvi huudella perästä että "Mun idea olisi parempi!".

EDIT: Jos on kiinnostunut auttamaan, mutta työ vie ajat, alla tai YV:llä voi ilmaista olisiko valmis osallistumaan rahallisesti (ei sitova).

EDIT2: Kiitos kaikille jo ilmoittautuneille. En ehdi kaikille vastata henkilökohtaisesti, mutta tulen tiedottamaan sitten kun aika tulee kyllä ihan ysärillä, siihen asti tarkkailkaa tätä sivua.

EDIT3: Nyt on aika ja paikka varattu, 6.12 Senaatintorilla. Tarkoituksena järjestää usean eri järjestön yhteinen tapahtumatori, jossa järjestöt voivat kukin esittäytyä omalla tavallaan. Tapahtuman järjestää ITSENÄINEN SUOMI 2015 liike. Kaikkea suunnitelmia ei ole tarkoitus paljastaa liian aikaisessa vaiheessa, mutta tullaan tarvitsemaan rahaa ja vapaaehtoisia (näitä on jo tusina, lisää kaivataan niin kukaan ei joudu liialliseen rääkkiin). Lisätietoja lähipäivinä, kunhan tiettyjä asioita on saatu lukkoon.

^ Törkeää mainostusta.

Seuratkaa Pajan ketjua. Tulossa isompi produktio Helsingin suunnalle.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/