News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Mosab Hassan Yousef: Hamasin poika - suositeltavaa luettavaa

Started by Artisti, 29.10.2015, 18:24:20

Previous topic - Next topic

Artisti

Selailin tuossa Avainmedian sivua ja huomasin ilokseni, että Mosab Hassan Yousefin omaelämänkerrallista kirjaa myydään kympillä (klikkaa kieleksi suomi):
http://kauppa.avainmedia.org/products.php?g1=1b5444&g2=50cbc3&g3=c331c6

Kyseinen kirja on erittäin silmiä avaava kirja, olen sen itse lukenut läpi, enkä malttanut lopettaa kesken. Kaikki mitä kirjassa kerrotaan, on omaelämänkerrallista kerrontaa.

Tässä Lauri Karhuvaara haastattelee Mosab Hassan Yousefia maikkarilla:
https://www.youtube.com/watch?v=M5xmNZ7wc_g

Tämä kirja pitää jokaisen hommalaisen lukea!

Pro Patria Finlandia

En ole itse lukenut sitä, mutta tiedän toki kirjan ja aika monta sen lukenutta, joten voin suositella näin lukemattakin.

Artisti

Quote from: Punavihervärisokea on 29.10.2015, 18:31:57
En ole itse lukenut sitä, mutta tiedän toki kirjan ja aika monta sen lukenutta, joten voin suositella näin lukemattakin.

Tuo Karhuvaaran haastattelu on ihan helmi. Karhuvaara änkyttää naama punaisena, kun Mosab selittää, että suurin osa muslimeista ei elä Koraanin mukaan, mutta kun he alkavat ymmärtämään omaa uskontoaan paremmin ja seuraamaan Muhammedin jalanjälkiä, heistä tulee terroristeja!

Karhuvaara katsoo silmät pyöreänä ja kysyy, missä on rakkaus? Mosab vastaa tyynesti, että totuuden kertominen on rakkautta.  :-*

Pro Patria Finlandia

Quote from: Artisti on 29.10.2015, 18:38:23

Tuo Karhuvaaran haastattelu on ihan helmi. Karhuvaara änkyttää naama punaisena, kun Mosab selittää, että suurin osa muslimeista ei elä Koraanin mukaan, mutta kun he alkavat ymmärtämään omaa uskontoaan paremmin ja seuraamaan Muhammedin jalanjälkiä, heistä tulee terroristeja!

Karhuvaara katsoo silmät pyöreänä ja kysyy, missä on rakkaus? Mosab vastaa tyynesti, että totuuden kertominen on rakkautta.  :-*

Katsoin nyt tuon haastattelun ja oli todellakin helmi! Mosab tykittää totuuksia islamiin, terrorismiin ja muuhunkin liittyen ja Karhuvaara menee ihan vaikeaksi, kun tulee ruudun täydeltä tavaraa, joka sotii täysin hänen ja myös koko valtamedian ajatusmaailmaa vastaan :D Ei kykene enää tulkkaamaankaan loppuaikoina :D Ei ihme, että Karhuvaara poistettiin ruudusta, kun meni päästämään tällaisen väärää mieltä olevan puhujan telkkariin!