News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Kamppailu-urheilu vetoaa jäseniinsä pakolaiskriisin helpottamiseksi

Started by läskisika, 26.10.2015, 15:45:40

Previous topic - Next topic

läskisika

"Syksyn alussa yhteisiin toimitiloihin Helsingin Pasilassa muuttaneet kamppailulajiliitot vetoavat jäsenkuntaansa käsillä olevan Euroopan laajuisen pakolaiskriisin helpottamiseksi ja ottamaan osaa turvapaikanhakijoiden kokemaan hätään. Ongelma on mittaluokaltaan valtava.

Kamppailulajiliitot päättivät suorittaa rahalahjoituksen SPR:n katastrofirahaston tilille FI06 2219 1800 0680 00 ja toivovat jäsenistöään tekemään samoin omien mahdollisuuksiensa mukaisesti. Näin voimme tukea pakolaisia inhimillisessä hädässä ja vahvistaa samalla vastuullista, avointa ja suvaitsevaa ilmapiiriä Suomessa. Jokainen tekee luonnollisesti ratkaisunsa itse oman harkintansa ja mahdollisuuksiensa mukaan.

Samalla kamppailulajiliitot kehottavat jäsenseurojaan toivottamaan turvapaikanhakijat omaan urheiluseuratoimintaansa mukaan. Urheilu on universaali kieli ja siten erinomainen kotouttamisen väline.

Kamppailulajiliitoissa on yli 500 jäsenseuraa, joissa noin 50 tuhatta harrastajaa.

Suomen Judoliitto
Suomen Karateliitto
Suomen Nyrkkeilyliitto
Suomen Miekkailu ja 5-otteluliitto
Suomen Taekwondoliitto"

http://www.judoliitto.fi/uutiset/kamppailu-urheilu-vetoaa-jaseniinsa-pakolaiskriisin-helpottamiseksi/

Foundation

Quote from: läskisika on 26.10.2015, 15:45:40
"Urheilu on universaali kieli ja siten erinomainen kotouttamisen väline."

"In Finland we have this thing called I have strong belief in my fellow fighters."
"Erityisesti on mainittava kokoomuksen Wille Rydman, jolla on järkeviä näkemyksiä ja joka onnistui toisella yrittämällä." - Jussi Halla-aho 2015

"Koska puheenaihe on jatkuvasti sama, huomaan pitäväni jatkuvasti suunnilleen samaa puheenvuoroa, mutta toistoahan ei koskaan ole liikaa." - Jussi Halla-aho 2015

läskisika

Judo ei ole politiikkaa, judo on tätä: https://www.youtube.com/watch?v=cJTVWcOrUHs

Ei urheiluliiittojen kuulu ottaa kantaa politiikkaan, eikä ainakaan lahjottaa jäseniensä rahoja poliittisiin asioihin

vihapuhegeneraattori

Ainoa mihin noista olen valmis on toivottamaan jokaisen salille rehellisesti oppimaan tulevan tervetulleeksi. Kun oppii lajin, oppii myös itsekuria. Ne katutappelutaidon parantajat karsiutuu viimeistään siinä vaiheessa kun treeneissä aletaan oikeasti ottamaan kontaktia.

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Fiftari

Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

Titus

Quote from: vihapuhegeneraattori on 26.10.2015, 16:08:09
Kun oppii lajin, oppii myös itsekuria. Ne katutappelutaidon parantajat karsiutuu viimeistään siinä vaiheessa kun treeneissä aletaan oikeasti ottamaan kontaktia.

Suoraan sodasta tullut kurkunleikkaaja ja palavalla ruumiilla käsiään lämmittelevä
saa lähinnä uusia ideoita ja rohkeutta toteuttaa niitä. Tuskin pikku kamppailulajien
"oikea kontakti" vetää vertoja oikealle suolistamiselle ?

Kyllä, olen harrastanut "oikea kontakti"-lajeja, eikä yhdessäkään kertaakaan ole oltu vastustajaa oikeasti tappamassa.

that's a bingo!

Marius

Kamppailu-urheiluliitotkin siis kääntyvät kamppailemaan suomalaisia vastaan.

Hyvästi Suomen karateliitto.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Finka

Luulin ettei noissa niin paljon rahaa liiku että sitä voi viljellä kaikkeen varsinaisen asian ulkopuoliseen. Olin väärässä.
"On helppoa olla silmiinpistävän 'myötätuntoinen', jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset."-Murray Rothbard

Mohammed Al-gazzaz: "Iraqis and Finns have never met in thoughts, culture and religions. There is huge gap between them and it will never go away. I'm talking in general ofcourse there is exception" -FB:RHC

Kyklooppi

Ihmisjäte.

KTM

Tulee kyllä mieleen kuinka kamppailu-urheilijat voisivat helpottaa pakolaiskriisiä, mutta eivät taida sitä tapaa tässä uutisessa tarkoittaa

törö

läskisika

Quote from: Finka on 26.10.2015, 16:56:02
Luulin ettei noissa niin paljon rahaa liiku että sitä voi viljellä kaikkeen varsinaisen asian ulkopuoliseen. Olin väärässä.

Urheilijoiden tukemiseen käytettäviä rahoja löytyy kun tarkoitus on käyttää sitä johonkin erinomaisen hyvään :flowerhat: muuten sitä ei löydykään

Heinämies

Ainoa mihin noista olen valmis on toivottamaan jokaisen salille rehellisesti oppimaan tulevan tervetulleeksi.

Samoin.

Voihan noista löytyä vaikka korkeamman dan-asteen omaavia. Tervetuloa vaan uudet opettajat  ;)

Tabula Rasa

Quote from: Fiftari on 26.10.2015, 16:13:55
Suomen aikidoliitto puuttuu  ;D

Eipä ole myöskään Suomen vapaaotteluliittoa, Painiliittoa, Lukkopainiliittoa, Suomen Brasilialaisen Jujutsun Liitto ja aika iso liuta muita liittoja. Noh. Tietääpähän minkä liiton alaisille tatameille ei mene treenaamaan.

http://kamppailulajit.net/liitot/index.html

Tuossa noita.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

vihapuhegeneraattori

Quote from: Titus on 26.10.2015, 16:27:27
Kun oppii lajin, oppii myös itsekuria. Ne katutappelutaidon parantajat karsiutuu viimeistään siinä vaiheessa kun treeneissä aletaan oikeasti ottamaan kontaktia.

Suoraan sodasta tullut kurkunleikkaaja ja palavalla ruumiilla käsiään lämmittelevä
saa lähinnä uusia ideoita ja rohkeutta toteuttaa niitä. Tuskin pikku kamppailulajien
"oikea kontakti" vetää vertoja oikealle suolistamiselle ?

Kyllä, olen harrastanut "oikea kontakti"-lajeja, eikä yhdessäkään kertaakaan ole oltu vastustajaa oikeasti tappamassa.

Sen verran olen harrastanut että vastaan on tullut tällaisia kovan näköisia "koulukiusaajia". Yleensä katoavat siinä vaiheessa kun ovat itse ottamassa turpaan. Uskon että se pätee myös muihin "väärin perustein" oppimaan tulleisiin, ei tietenkään kaikkiin, mutta nyrkkisääntönä.

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Hornsmith

On se hyvä että kamppailu-urheilua, asetekniikoita sun muuta voi treenata ilman minkään kerhon tai seuran jäsenyyttäkin. Eipähän joudu lammastelemaan vastentahtoisesti, eikä tarvitse olla huolissaan mistään "hyihyi sinä paha soturi" kommenteista.
S.N.A.F.U
-------------------
And hey, lets be careful out there!

TheVanishedTerrorist

Quote from: törö on 26.10.2015, 17:54:33
Samaan aikaan Itävallassa aseet ovat loppuneet kaupoista.

https://www.youtube.com/watch?v=Wb6iqthjYSE
Tämä. Itävallassa realismi ja käytännön järki ovat voittaneet propagandan. Suomessa näemmä jo urheiluliitotkin sekaantuvat politiikkaan ja SPR:n suhmurointiin.

Koekaniini

Kyllä alkaa ärsyttämään tämä SPR-kerjuumafia.
Tästä lähin eroan jokaisesta seurasta joka painostaa jäseniään osallistumaan lahjoitusten muodossa SPR;n toimintaan.
Nyt riitti, multa eivät saa puupenniäkään.
#I wont ride with you

"muistakaa orjalaivojen terva ja inkojen kulta, vitun rasssitistit"  :'(

Punaniska

Quote from: läskisika on 26.10.2015, 15:45:40

Samalla kamppailulajiliitot kehottavat jäsenseurojaan toivottamaan turvapaikanhakijat omaan urheiluseuratoimintaansa mukaan. Urheilu on universaali kieli ja siten erinomainen kotouttamisen väline.

Kamppailulajeja näille bagdadilaisnuorukaisille kannattaakin opettaa. Tappelutaidot yhdistettynä kunniakoodistoon ja bättrefolke-asenteeseen tietävät huonoa.

Ei lopu imbesillit Suomen maasta, ei. Kirkkovene, miten eeppisen typeriä ihmisiä.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me