News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Ruotsin entinen valtiovarainministeri Anders Borg suosittelee:

Started by Eeetuuu, 25.10.2015, 22:04:30

Previous topic - Next topic

Eeetuuu

http://www.kaleva.fi/uutiset/talous/anders-borg-suomen-tulisi-tehostaa-maahanmuuttoa/694116/

Lainaan Rajat Kiinni!-Helsingin FB sivuilta löytämääni keskustelijaa, Tanja Pelkonen Os Halonen:

https://www.facebook.com/events/994712407253871/

Tanja Pelkonen Os Halonen, "Tässä ei ole takana mikään muu kun ahneus...Ja mies nimeltä Anders Borg joka teki hallitukselle suomiraportin Kataisen pyynnöstä...ihan mennään saman kaavan mukaan kun ruotsissa ja sen kyseisen raportin mukaan...ois kiva tietää ottiko hallitus sen käyttöön.Kyseisellä Borgherralla pitkä kokoomustausta ruotsissa...mamuttaa,hommata halpatyövoimaa,ei haittaa ettei ne tee työtä mutta iso työttömyys saa palkat ja työehdot alas,mamubisnes tuo herroille rahaa ja media hiljaiseksi...Stubb valtionvaraministerinä pimittää kustannukset,Orpo pitää sisäministerinä rajat auki,poliisin suut tukitaan sisäministeriön kautta...stupido hoitaa että verot saadaan kierrettyä ja se tietää lisää rahaa....Olen nähnyt aivan saman kuvion ennekin. Mutta Ruotsin puolella."

Onko Tanja paikalla? Ovatko muut nuivat spekuloineet asiasta?
Kysyn siksi, että Borgin osallisuus Suomen nykytilaan tulee minulle uutena teoriana, toisinsanoen onko syy-yhteys todella näin yksinkertainen.
Mitä muut ovat mieltä?
"No bus, no train"

"Rajat on rakkautta!"

Micke90

Ruotsi ja maahanmuutto... En halua edes keskustella ruotsalaisten kanssa aiheesta.  :facepalm:

Eeetuuu

Quote from: Micke90 on 25.10.2015, 22:06:26
Ruotsi ja maahanmuutto... En halua edes keskustella ruotsalaisten kanssa aiheesta.  :facepalm:

Lueppa uudestaan Tanjan mietteet asiasta. Voihan Tanjakin toki olla ruotsalainen, mutta etkö olisi valmis keskustelemaan edes hänen kanssaan, meidän suomalaistenkin asioista?
"No bus, no train"

"Rajat on rakkautta!"

Micke90

roodles.prease

Pitää olla pikea työvoiman tarve että tulijat suomalaistuisi, työttömänä slummiutuminen on takuuvarmaa. Rahaa valtiolta ja raiskauksista ehdollista. Eli palkitaan rikoksista. Slummiutumis ahenda päällä.

MW

Quote from: Micke90 on 25.10.2015, 22:06:26

Minulla oli vknlppna vieras, vanha rakas ystävä. Ei keskusteltu myöskään tästä aiheesta, tai muista matu-aiheista.

Ihan hyvä viikonloppu.

Ei hän ole pitkäaikaisen työnantajansa politiikasta vastuussa, mutta en myöskään halunnut kuulla, mitä hän on siitä mieltä.

Varsinkin, kun politiikan ei pitäisi kuulua siihen ensinkään.

Se järkytti, kun kuulin kuinka paskaa palkkaa hänelle maksetaan. Mutta te tiedätte. Frankilla on tarpeita.

ISO

Minä suosittelen Anders Borgille pistäytymistä lääkärillä, vaikkakin pahoin pelkään, ettei maahanmuuttoharhaan löydy lääkettä.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"