News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Suomen somalialaisten liito: Blogi - Suomalaisen miehen oikeus naiseen

Started by Jukka Wallin, 21.10.2015, 14:57:47

Previous topic - Next topic

Leijona78

Jaaha, eli Säkkinen vauhdissa. Tuon alemmalle tasolle ei tiedottaja voi vajota.
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

Chew Bacca

"Vievät naiset" on sen tosiasian kääntöpuoli että suuri määrä ulkomaalaisia miehiä tulee markkinoille mutta naisia ei. Musunaiset ovat oman kansansa omaisuutta hengenmenon uhalla. Aasialaiset taas tulevat naimisiin. Ainoa luonnollinen muuttoliike on lähimaista, oikeasti töihin tai opiskelemaan. Missään näistä ryhmistä ei liene yhtä suurta ylijäämänaisten osuutta kuin mikä on sosiaalisen maahanmuuton ylijäämämiesten osuus.

Olen aika paljon miettinyt tätä rotu- ja risteytymisasiaa viime aikoina. Onko keskiverto ihonvärin tummenenminen oikeasti mikään ongelma? Olen tullut siihen johtopäätökseen että biologisesti ei - ihmisiähän me ollaan, tunnen mulatteja ja puolithaikkuja ja ihan ovat normaaleita, kaksi jalkaa ja jotain siellä välissä. Geneettisesti on, koska kovasti sikiävät menaihmiset tuovat mukanaan omat serkunpökkimisviritteiset ongelmansa. Samoin mustat afrikkalaiset - Tatu Vanhanen ei ollut mikään satusetä. Pahinta on kuitenkin kulttuurinen likaaminen. Kun muslimimies tai afro risteytyy suominaisen kanssa, sääntö on että miehen vierasta (ja paskaa) kulttuuria ja uskontoa palvotaan. Ei ole edes mahdollisuutta kasvaa tavalliseksi suomalaiseksi. Puoliverisyys on aina tummemman osapuolen dominoimaa, jos tämä osapuoli on edes kuvioissa.

Kulttuurinen risteäminen on pahinta koska se syrjäyttää meille tutut ja rakkaat arvot ja perinteet, pitkällä aikavälillä koko yhteiskuntamallin.

Kaikesta tästä olen johtanut päätelmän että ei, en halua perheeseeni muslimia tai neekeriä. Enkä aasialaista. Jos ulkomaalaisia aletaan viihdyttää kattoni alla, siedän parhaiten valkoista, kristittyä länsimaista. Olen siis rasisti. And I'm OK with that.