News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Jotain rajaa -mielenosoitus 10.10.2015 Helsinki

Started by Miniluv, 05.10.2015, 15:09:32

Previous topic - Next topic

JR

Edustan kanssa sitä linjaa, että joutava lässyttäminen riittää. En pidä roisista puheesta, enkä kiroilusta julkisessa esiintymisessä, sellainen aiheuttaa enemmän myötähäpeää, mutta voimallinen sanoman pitää olla. Kumpa saisimme vielä puhetaidon kunniaan.

Ink Visitor

Quote from: Haukka on 13.10.2015, 14:29:14
Enkä oikein usko, että meidän uudet kunniakansalaiset sentään niin kiitollisia olisivat turvapaikoistaan, että viitsisivät täällä oleskella taikaseinän sulkeuduttua.

Saattavat kyllä yrittää radikaalia omaisuuden uusjakoa ennen poistumistaan...
If I am ever killed in a terrorist attack, I want my candlelight vigil to be done with torches and guns. Rename it posse and go have fun in the night...

Kyuu Eturautti

Kuten on monasti sanottua, minun tyyliin kuuluu aktiivinen "entä jos" kysymysten mietintä. Siitä minulle maksetaan töissä, sitä minä tuon myös ajattelumalliini tässä aiheessa. Maahanmuuttokritiikissä olen tämän ajatuksen matkinut monelta osin eräältä J. Halla-aholta, joka on myös kirjoittanut erinäisistä ratkaisumalleista johon kuuluu tietty rakentava kompromissinhakuisuus, mutta myös kyky ajatella asiaa hieman kyynisemmin - eli mietitään miten autetaan miljoonia eikä sitä miten autetaan kymmeniä. Ns. hillitymässä keskustelussa, pöydän äärellä, blogauksissa, pitää mielestäni voida irrotella ja heittää pöytään näkökulmia. Sitten kun ollaan toreilla, pitää olla paljon terävämpi ja yksiselitteisempi. Eli ensin laaja-alainen pohjatyö, sitten siitä johdettu terävä kärki. Kuten JR muistuttaa, terävä kärki ei tarvitse perkelettä. Meillä on rikas kieli, jota pitää käyttää tehokkaasti.

Siinä ollaan nyt oikeassa että lisää pitää tehdä ja pian. Jyväskylässä on jo homma tulilla, lisäksi tästä paneelikeskustelusta on jo pyöritystä hiukan. Toivottavasti Homma ry pystyy tuota raha-asiaa miettimään myös.

Olen myös pohtinut, pitäisikö tämän teeman ympärillä myös ryhtyä julkaisemaan säännöllistä vlogia, eli joku pieni viiden minuutin palopuhe vaikkapa kerran viikossa.

Tänään kärsin erään kroonisen sairauden aiheuttamasta kiputilasta, huomenna ehkäpä se helpottaa ja pää toimii taas paremmin. Kivussa ei ajatus kulje. Jatketaan tästä. Unessa en ole, eikä näy olevan muukaan porukka.
"Natseja puolustava yrittäjä" - sometotuus.
Blogini Pirkan blogeissa

Foundation

Quote from: Kyuu Eturautti on 12.10.2015, 18:06:33
Suurempi haaste on allekirjoittaneen osalta se, että puuhailen isossa määrässä kulttuuritapahtumia myös järjestäjänä ja nämä varaavat paljon viikonloppuja. Ne on yleensä buukattu semmoiset 12-24 kuukautta etukäteen ja jos olen apuni luvannut, en peru. Tämän myötä keskivertokuukauteen mahtuu 1-2 vapaata viikonloppua.

Ensi viikonloppuna aion itse käyttää yllä mainittua tekosyytä ja olla myöskin kaverin häissä.

Mitäpä tohon voi enää sanoa.

Vähän niin kuin järjestäisi miekkarin, johon ottaa hallituspuolueen jäsenen Jussi Halla-ahon puhumaan.

Miksi vaivautua, kun ei koske Suomea.
"Erityisesti on mainittava kokoomuksen Wille Rydman, jolla on järkeviä näkemyksiä ja joka onnistui toisella yrittämällä." - Jussi Halla-aho 2015

"Koska puheenaihe on jatkuvasti sama, huomaan pitäväni jatkuvasti suunnilleen samaa puheenvuoroa, mutta toistoahan ei koskaan ole liikaa." - Jussi Halla-aho 2015

Brandis

Annan kannatusääneni tässä kohtaa Lallille, joka toivoi, ettei valituksella pilattaisi tätä (tekemiseen suuntaavaa) keskustelua. Se, että jokainen arvostelee ja kritisoi toisen tapaa vaikuttaa asioihin, ei vie eteenpäin yhteistä hanketta. Tehköön itse paremmin.

Mielestäni tässä Helsingin miekkarissa onnistuttiin erinomaisesti, yli kaikkien odotusten. Jokainen loisti omalla tavallaan, ja sanoma aivan varmasti tavoitti monta henkilöä. Kiitos kaikille osallistuneille!

Darwinisti

Quote from: Kyuu Eturautti on 13.10.2015, 14:37:42
Siinä ollaan nyt oikeassa että lisää pitää tehdä ja pian. Jyväskylässä on jo homma tulilla, lisäksi tästä paneelikeskustelusta on jo pyöritystä hiukan. Toivottavasti Homma ry pystyy tuota raha-asiaa miettimään myös.

Miniluvin kanssa keskustelin tänään puhelimessa mm. tuosta Jyskylästä, menneestä lauantain miekkarista ja ylipäätänsä miekkaroinnista ääri-ilmiöineen. Näyttäisi nyt todellakin Hommafoorumi olevan heräämässä näkyvämmäksikin kansanliikkeeksi. Itse olin hyvin tyytyväinen Miniluvin mietteisiin ja uskon, että täällä foorumilla aktivoituu lähiaikoina meitä muitakin lisää.

...eikun oikeasti suoritettiin vain minun profilointini Dan Koivulaakson fasistigalleriaan. :P

Quote from: Kyuu Eturautti on 13.10.2015, 14:37:42
Olen myös pohtinut, pitäisikö tämän teeman ympärillä myös ryhtyä julkaisemaan säännöllistä vlogia, eli joku pieni viiden minuutin palopuhe vaikkapa kerran viikossa.

Itse odotan lähinnä sinun inputtiasi tuohon sensuroimattomaan asialinjan maahanmuuttopaneeliin. :) Näkisin sen tai muun mediaprojektin seuraavana askeleena miekkaroinnin lisäksi. Vlogit ovat, kuten jo toisaalla sanoin, lähinnä henkilökohtaisia ja omien fanien seuraamia.
"Jos meidän kulttuurimme ei tätä kestä, niin sitten se ei kestä." - Petri Sarvamaa, MEP, KOK, HS 3.9.2015

Miniluv

Quote from: Foundation on 13.10.2015, 14:47:11
Vähän niin kuin järjestäisi miekkarin, johon ottaa hallituspuolueen jäsenen Jussi Halla-ahon puhumaan.

No kun Lapuan liike oli jo perustettu, ei keksitty muutakaan... :o ;D :roll:

En tiedä, miten asian hahmotat, mutta minun näkökulmani on, että Jussia ei otettu vaan pyydettin mukaan.

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Gunnar Hymén

Roast -tyyppinen juttu toimisi kans. sais ihan varmasti palstatilaa. Roastataan sipilä, orpo ja soini. n 3 minuutin tiukka hoovee sulleki vaan -setti toimii aina ja herättää varmasti puhetta + pyörii pitkät pätkät medioissa
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

proi

Quote from: Afrikan kirjeenvaihtaja on 12.10.2015, 23:07:01

Kun ehdotin ilmapalloja, ajattelin ensisijaisesti mielenosoituksen näkyvyyttä. Varsinaiset perhetapahtumat ovat erikseen, mutta keskellä päivää keskellä kaupunkia järjestettävän tapahtuman pitää olla sellainen, että se sopii lastenkin silmille ja korville.

Joo ne tietynväriset pallukat ja kyltit ovat tosiaan hyviä siihen että joukko näyttää yhtenäiseltä ja torilla hengailevat tyypit ovat saman asian vuoksi siellä. Samalla tietenkin saadaan mielikuva siitä että 'hei näillä on jotain jaettavaa' -> selvästi panostettu rahaa -> selvästi tärkeä asia  :P

Jos värin halutaan näkyvän, niin paras tapa on tuoda se itse paikalle jaettavaksi - näin sitä voi jakaa paitsi osallistujille, myös ohikulkijoille. Ilmapallot ovat siinä mielessä tehokkaita että porukka ottaa niitä mielellään kannettavaksi ja ne myös leijuvat siinä pään yläpuolella näkyen kauas. 

Esimerkkikuva aiheesta - kumpi joukko näyttää enemmän sille että ovat asiassa mukana?

(http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2013/1/30/1359549064145/Crowd-of-people-008.jpg)

(http://www.ridermagazine.com/wp-content/uploads/2011/11/Crowd-and-balloons-at-Americade.jpg)

vainukoira

Olis muuten hyvä mainostaa mielenosoitusta youtubella, facebookilla ja googlella. Facella esimerkiksi voi aloittaa ihan vaikka 1 dollarin budjetilla. Kaiken voi maksaa etukäteen eikä mitään yllätyksiä tule. Myös mainonnan vaikutuksia on helppo mitata.

Pöllämystynyt

Ihmettelen uusnatseja, skinejä ja vastaavia, koska jo ennen tätä massiivisinta väestönvaihtoprojektia niiden puheet olivat sitä tasoa, että väkivalta on toivottava vastaus jo sen aikaisiin ongelmiin, ja ainakin yleisen stereotyyppisen käsityksen mukaan lähes jokainen niistä olisi myös valmis käyttämään väkivaltaa itse. Kun nyt sitten Suomea ja suomalaisuutta uhataan pahemmin kuin milloinkaan rauhan aikana, niin missä on puheiden mukainen toiminta? Mitä tekevät nämä "maanpuolustushenkiset", sotasankareita ihailevat, fanaattista soturiaatetta kovaan ääneen kannattavat, joista useimmat kai ovat vuosikausia käyneet puntilla ja opetelleet tappelulajeja tai nyrkkeilyä?

Se, minkä lähes kaikki jo silloin tiesivät, se näkyy nyt yhä selvemmin: uusnatsit, skinit tms. ovat lähinnä uhoavia pellejä, jotka kyllä juutalais- ja rotujorinoillaan ja leimoihin pukeutumalla kykenevät ärsyttämään monet ihmiset vastapuolelle, ja siten heikentämään maahanmuuttokriittisten asiaa, mutta joista ei ole mihinkään sellaisissa tilanteissa, joissa niiden oma aate käskisi taistelemaan.

Tokihan skinityyppisiä henkilöitä on Suomessa todella vähän, joka voi selittää tätä osittain.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

vihapuhegeneraattori

Quote from: Bigot on 12.10.2015, 21:09:26
Ainakin kustannuslaskelmat voisi tehdä kevyesti vaikka tässä ketjussa. Näin saataisiin selville, että paljonko sitä rahaa ja työtä tarvitaan per mielenosoitus?
Jo järjestetyistä ehkä jäänyt joku näppituntuma?

Laskelmiin olisi hyvä ottaa huomioon myös, ettei Kyuu tai kukaan yksityishenkilö välttämättä loputtomiin anna välineitään ja osaamistaan ilmaiseksi käyttöön. Vaihtoehtobudjettiin siis hinta, jos kaikesta pitää maksaa.

Jos halutaan jarjestaa samanlainen demo kuin eka, budjettia tarvitaan ehka.. 300e. Jos loytyy C-kortillinen kuski.

Jos halutaan lisaa kamaa, se maksaa lisaa.

Sori skandien puute.

Aikaa itseltani meni 18-20h paivassa 7 paivaa viikossa, vajaan parin viikon ajan. Tosin parina iltana pystyi relaan jo aikaisemmin.. tai oli pakko ainakin. Ja paatellen siita miten usein oltiin yhteydessa, samanlaista paivaa painoi Kyuu ja Miniluvikin.. tosin osa Kyuun paivasta tais menna ihan palkkatyossa. Ma olin viel sillon vapaalla.

Nyt kun monet asiat on jo mietitty ja tehty, uskon etta samanlaisen
En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

MacGyver

Quote from: Pöllämystynyt on 13.10.2015, 17:30:27
...
Tokihan skinityyppisiä henkilöitä on Suomessa todella vähän, joka voi selittää tätä osittain.
Tuossa se vastaus varmasti on.
Asia, joka on häirinnyt anarkisteja koska vastustajaa katutaistoihin ei löydy. Nyt on näkyvissä jotain valoa anarkisteille, voivat kohdistaa tarmonsa Rajat kiinni / Jotain Rajaa -mielenosoituksiin.

vihapuhegeneraattori

Quote from: Foundation on 13.10.2015, 14:47:11
Quote from: Kyuu Eturautti on 12.10.2015, 18:06:33
Suurempi haaste on allekirjoittaneen osalta se, että puuhailen isossa määrässä kulttuuritapahtumia myös järjestäjänä ja nämä varaavat paljon viikonloppuja. Ne on yleensä buukattu semmoiset 12-24 kuukautta etukäteen ja jos olen apuni luvannut, en peru. Tämän myötä keskivertokuukauteen mahtuu 1-2 vapaata viikonloppua.

Ensi viikonloppuna aion itse käyttää yllä mainittua tekosyytä ja olla myöskin kaverin häissä.

Mitäpä tohon voi enää sanoa.

Jos tarkoitat morkata tuolla Kyuuta siita ettei han enaa pysty irrottamaan sita aikaa mita miekkarin jarjestamiseen tarvitaan, niin jarkkaa ensin yksi itse, valita sitten vasta sen jalkeen.

Jos ymmarsin vaarin niin sori.

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Gunnar Hymén

^komppaan vihistä. tämä oli tekijämiesten ketju, hats off pojille. omia mielipiteitä täällä pitää tekijöille nöyränä esittää eikä lässyttää paskaa.

hyvä Homma!
09.11.2016

vihapuhegeneraattori

Quote from: beehoo on 13.10.2015, 16:39:12
Roast -tyyppinen juttu toimisi kans. sais ihan varmasti palstatilaa. Roastataan sipilä, orpo ja soini. n 3 minuutin tiukka hoovee sulleki vaan -setti toimii aina ja herättää varmasti puhetta + pyörii pitkät pätkät medioissa

Ehka mielenosoituksessa vois olla yksi tai useampi puhe Stand-up comedy tai Roast muodossa. Nain voitaisiin myos sanoa asiat just niinkuin ne on ilman etta kukaan voi (uskottavasti) vetaa hernetta nenaan.

Huumorista valittaminen on sama kuin valittaisi siita etta Seppo Lehto nostaa molemmat katensa tanaan. Tiedat kylla etta sulle vittuillaan, mutta et tieda oikein miten siihen tarttua.

Gunnar Hymén

mites jos tohon napataan oikein leipätyökseen standuppia tekevä? mulla on suhteita siihen suuntaan. se vois olla joku piilonuiva joka pääsee annattamaan ihan kunnolla
09.11.2016

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

kgb

Quote from: Haukka on 13.10.2015, 13:18:21
Kun viesti on annettu, niin sitä on vaikea vetää takaisin. Nyt oli pieni tilaisuus kyseessä ja ensimmäinen kerta eli vahinko ei ole suuren suuri, mutta kritiikki oli aiheellista. Otetaan opiksi ja tarkemmin vastaisuudessa, itse kukin minä mukaan lukien.

Täh? Täällä mietitään porukalla miten voisi asiaa esittää, Kyuun ehdotus oli mikä oli ja kun se palautteen perusteella huonoksi havaittiin eikä niin sitten tehty niin se on nyt jotain viestin antamista? Jos on, niin sellaisen viestin, että palautteesta otetaan opiksi eikä toitoteta sitä omaa totuutta ainoana oikeana ja muuttumattomana totuutena. Enkä ole väittänytkään etteikö kritiikki olisi ollut aiheellista, vaan sitä, että kritiikin seurauksena sitä ehdotusta ei sellaisenaan toteutettu.
Tilanne olisi tosiaan merkittävästi erilainen jos Kyuu olisi vetänyt täällä ehdottamansa setin torilla kaiken kansan edessä.
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

Toivoton tapaus

Quote from: kgb on 13.10.2015, 09:21:58
Quote from: Vasarahammer on 12.10.2015, 22:00:07
Juuri näin. Mielestäni Kyuu esiintyi ihan kelvollisesti. Se ennen mielenosoitusta lähetetty kompromissiviesti oli moka mutta tuskin korjaamaton.

Kyllähän sitä viestiä muokattiin saadun palautteen perusteella melko tavalla ja kuten itsekin sanot, lopputulos oli kelvollinen. Vaan tätä korjausliikettä eivät nämä äkkijyrkät omalta möykkäämiseltään noteeranneet.
Tekevät vaan itsensä naurunalaisiksi meuhkaamalla turhasta.

Kuvittelisin, että sama porukka pokeripöydässä nakkaa heti laput pois kun saa kakkosen ja viitosen ja sen jälkeen syyttää jakajaa huonojen korttien antamisesta ja vannoo ettei ikinä ainakaan siinä pöydässä pelaa ja vaatii etteivät muutkaan saisi pelata.

Voisko joku vielä valottaa tuon viestin sisältöä? On päässyt lipsahtamaan täysin ohi...
"Ei erilaisuus ole rikkautta - eikä köyhyyttä. Se on normaalia" Olli Löytty - Kulttuurin sekakäyttäjät

Osiossa rikostarinoita Suomesta: "Epäillyllä on ihonväri, hän osaa puhua ja hänen epäillään edustavan kansalaisuutta." - törö 28.3.2012

Varium et mutabile semper femina.

Nunc est bibendum!

Culus suge!

Toivoton tapaus

Quote from: beehoo on 13.10.2015, 17:53:39
mites jos tohon napataan oikein leipätyökseen standuppia tekevä? mulla on suhteita siihen suuntaan. se vois olla joku piilonuiva joka pääsee annattamaan ihan kunnolla

Kävi sama mielessä, mutta en usko että kukaan tunnetumpi lähtee. Se öyhötys ei lopu koskaan ja sitä myöten sen esiintyjän ura on siinä. Paljon helpompaa ja varsinkin (tätä ei voi korostaa liikaa) TURVALLISEMPAA tehdä pilaa "natseista" ja "katsoi kuin Soini somalia" tyyppisistä asioista.

Puhun itse kuulemastani ja komppaan lisäksi Pat Condellia: Comedians and UKIP - video Youtube
"Ei erilaisuus ole rikkautta - eikä köyhyyttä. Se on normaalia" Olli Löytty - Kulttuurin sekakäyttäjät

Osiossa rikostarinoita Suomesta: "Epäillyllä on ihonväri, hän osaa puhua ja hänen epäillään edustavan kansalaisuutta." - törö 28.3.2012

Nunc est bibendum!

Culus suge!

MacGyver

Quote from: Toivoton tapaus on 14.10.2015, 10:45:06
Quote from: kgb on 13.10.2015, 09:21:58
Quote from: Vasarahammer on 12.10.2015, 22:00:07
Juuri näin. Mielestäni Kyuu esiintyi ihan kelvollisesti. Se ennen mielenosoitusta lähetetty kompromissiviesti oli moka mutta tuskin korjaamaton.

Kyllähän sitä viestiä muokattiin saadun palautteen perusteella melko tavalla ja kuten itsekin sanot, lopputulos oli kelvollinen. Vaan tätä korjausliikettä eivät nämä äkkijyrkät omalta möykkäämiseltään noteeranneet.
Tekevät vaan itsensä naurunalaisiksi meuhkaamalla turhasta.

Kuvittelisin, että sama porukka pokeripöydässä nakkaa heti laput pois kun saa kakkosen ja viitosen ja sen jälkeen syyttää jakajaa huonojen korttien antamisesta ja vannoo ettei ikinä ainakaan siinä pöydässä pelaa ja vaatii etteivät muutkaan saisi pelata.

Voisko joku vielä valottaa tuon viestin sisältöä? On päässyt lipsahtamaan täysin ohi...
Tämä turhan suuret mittasuhteet saanut farssi taitaa olla kyseessä;

Kyuu kertoo aikeistaan pitää kompromissin hakuinen puhe;
http://hommaforum.org/index.php/topic,105734.msg2029522.html#msg2029522

Siitä seuraa vähän kiivaampaa keskustelua, Kyuu tekee korjauksia linjaansa, mutta tälle ei kaikki enää anna arvoa;
http://hommaforum.org/index.php/topic,105734.msg2030275.html#msg2030275

vihapuhegeneraattori

Gunnar Hymén

Quote from: vihapuhegeneraattori on 14.10.2015, 11:49:03
Quote from: Miniluv on 13.10.2015, 19:26:49
Tuossa voisi olla ideaa...?

Materiaalista ei ainakaan ole puutetta :)

ok pyörät pyörii, katsotaan mitä käy
09.11.2016

Toivoton tapaus

Täällä mä vaan vieläkin pyörin vaikka päässä hirtti kiinni jo ajat sitten...

Noihin miekkareihin kun saisi edes jotenkin...edes JOTENKIN valjastettua sen tunnelman mikä tällä Hirvisaaren eduskuntapuheen remixatulta videolta löytyy niin avot...

Totuus Suomen nykytilanteesta - Riemurasia

Mä olen kattonu ton pätkän varmaan jo sen 10 kertaa enkä aio ihan heti lopettaa. Niin koukuttava tuo musiikin ja puheen yhdistelmä on. Hirvisaaresta ollaan montaa mieltä, mutta tällä yhdellä puheella hän kävi kaikki naulan kannat läpi mitä käytävissä on. Suosittelen kaikille jo alkuperäisen puheen nähneillekin tämän videon katsomista...monta kertaa.

Yhtenä "ideana" miekkareiden slouganeita ajatellen olen miettinyt jotain tämän tyylistä:

"VOK vai IAK ?" (vastaanottokeskus vs irakilaisten asutuskeskus). Tuosta sais helpon "marssihuudon" jos / kun niitä järjestetään. Ihan vaan siis näin ajatuksena, josko joku saisi hiottua siitä jopa jotain tarttuvaa...

Nunc est bibendum!

Culus suge!

James Hirvisaari

Quote from: Toivoton tapaus on 14.10.2015, 13:15:07
Suosittelen kaikille jo alkuperäisen puheen nähneillekin tämän videon katsomista...monta kertaa.

Mukava kuulla. Onhan sitä katsottu eri puolilla nettiä eri versioina ilmeisesti jo yli miljoona kertaa.

Tuosta yllä olevasta tehosteversiosta löytyy parempilaatuinenkin:

https://www.youtube.com/watch?v=TNMoYEn5-9g

En tiedä, kuka tuon videon on tehnyt, mutta siinä on oivallusta ja osuvia viittauksia ajankohtaisiin uutisiin.
"Riittää, että kansa on sitä mieltä; muita perusteluja ei tarvita."
http://hirvisaari.fi

Foundation

Quote from: vihapuhegeneraattori on 13.10.2015, 17:47:03
Jos tarkoitat morkata tuolla Kyuuta siita ettei han enaa pysty irrottamaan sita aikaa mita miekkarin jarjestamiseen tarvitaan, niin jarkkaa ensin yksi itse, valita sitten vasta sen jalkeen.

Jos ei nyt irtoa, niin miten sitä myöhemmin sitten irtoaisi.

Mutta minun syytä kaikki joo.  :)
"Erityisesti on mainittava kokoomuksen Wille Rydman, jolla on järkeviä näkemyksiä ja joka onnistui toisella yrittämällä." - Jussi Halla-aho 2015

"Koska puheenaihe on jatkuvasti sama, huomaan pitäväni jatkuvasti suunnilleen samaa puheenvuoroa, mutta toistoahan ei koskaan ole liikaa." - Jussi Halla-aho 2015

Bigot

Quote from: Foundation on 14.10.2015, 15:19:10
Quote from: vihapuhegeneraattori on 13.10.2015, 17:47:03

Jos ei nyt irtoa, niin miten sitä myöhemmin sitten irtoaisi.

Mutta minun syytä kaikki joo.  :)

Sinun syytäsi on se, ettei sinusta ole järkkäämään mielenosoitusta, mutta on urputtamaan sille ainoalle täyspäiselle järjestäjälle. Vai onko se vanhempiesi syytä?

Kyuun "syytä" on se, ettei hän omistaudu mielenosoituksille niin usein kuin sinä haluaisit. Tämän taustasyynä taas lienee se, että hänen kyvyilleen on kysyntää muuallakin. Mikä on Kyuun vanhempien syytä, osittain?

Saturnalia

Quote from: Toivoton tapaus on 14.10.2015, 13:15:07
Täällä mä vaan vieläkin pyörin vaikka päässä hirtti kiinni jo ajat sitten...

Noihin miekkareihin kun saisi edes jotenkin...edes JOTENKIN valjastettua sen tunnelman mikä tällä Hirvisaaren eduskuntapuheen remixatulta videolta löytyy niin avot...

Totuus Suomen nykytilanteesta - Riemurasia

Mä olen kattonu ton pätkän varmaan jo sen 10 kertaa enkä aio ihan heti lopettaa. Niin koukuttava tuo musiikin ja puheen yhdistelmä on. Hirvisaaresta ollaan montaa mieltä, mutta tällä yhdellä puheella hän kävi kaikki naulan kannat läpi mitä käytävissä on. Suosittelen kaikille jo alkuperäisen puheen nähneillekin tämän videon katsomista...monta kertaa.

On kyllä mahtava video. Siinä on kaikki napakassa paketissa. Toivottavasti säilyy jälkipolville.

Kyuu Eturautti

Hepskukkuu, pahoittelen pientä poissaoloa. Näillä keuhkoilla käy joskus niin että tulee muutamia huonoja päiviä eikä pysty tekemään. Näin kävi nyt mutta eiköhän tämä taas parempaan päin ole.

Pidän nyt yllä tätä videomuotoista traditiota, viikkokatsauksen muodossa.

Eiköhän tästä pian ilmesty sopiva uusi ketju ja ruvetaan katsomaan piakkoin seuraavan tempauksen muotoa.
"Natseja puolustava yrittäjä" - sometotuus.
Blogini Pirkan blogeissa