News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Jotain rajaa -mielenosoitus 10.10.2015 Helsinki

Started by Miniluv, 05.10.2015, 15:09:32

Previous topic - Next topic

VilleJ

Quote from: kaneh_bosm on 08.10.2015, 22:34:55
Quote from: Tosiasiallinen Nuiva on 08.10.2015, 22:21:23
Kukaan meidän puolemme mielenosoittajista ei ole kinastellut poliisin kanssa. Ei fdl eikä kiljuskinit tai kukaan muukaan.

Se tosin täytyy todeta viime lauantailta, että fdl:n kersat Helsingissä eivät ilmeisesti ole lukutaitoisia, kun tulivat paikalle juomat mukanaan ja kantoivat tunnuksiaan.
Mutta jos asenne on tämä:
QuoteTällä kertaa olen yrittänyt tähdentää tapahtuman järjestäjälle, että ei liikuta senttiäkään. Viekööt poliisi vaikka putkaan jos ei muuta keksi.

...niin ei kiinnosta olla mukana kovin isolla panoksella.

Tuossa ylhäällä hän taisi puhua tulevasta tampereen mielenosoituksesta.

kaneh_bosm

Quote from: VilleJ on 08.10.2015, 22:47:10
Kukaan meidän puolemme mielenosoittajista ei ole kinastellut poliisin kanssa. Ei fdl eikä kiljuskinit tai kukaan muukaan.

Se tosin täytyy todeta viime lauantailta, että fdl:n kersat Helsingissä eivät ilmeisesti ole lukutaitoisia, kun tulivat paikalle juomat mukanaan ja kantoivat tunnuksiaan.
QuoteTällä kertaa olen yrittänyt tähdentää tapahtuman järjestäjälle, että ei liikuta senttiäkään. Viekööt poliisi vaikka putkaan jos ei muuta keksi.

Tuossa ylhäällä hän taisi puhua tulevasta tampereen mielenosoituksesta.

Okei. Marko voisi ehkä sitten mennä johonkin toiseen viestiketjuun höpöttämään auktoriteettiongelmistaan.

räsänen

Quote from: Tosiasiallinen Nuiva on 08.10.2015, 22:41:56
Poliisin käskyjä tullaan ilman muuta noudattamaan, vaikka ne eivät maistuisikaan. Se, jota ei kiinnosta Suomen lain noudattaminen, jääköön kotiinsa.

Olisi hienoa jos tuollainen ohje annettaisiin "virallisesti" järjestäjän taholta.

Tuohon voisin minäkin sanoa niinkin typerästi että " Ei mulla muuta".

Marko Mjölnir Parkkola

Quote from: kaneh_bosm on 08.10.2015, 22:53:45
Okei. Marko voisi ehkä sitten mennä johonkin toiseen viestiketjuun höpöttämään auktoriteettiongelmistaan.

Menenpä hyvinkin kun näin nätisti pyydetään.

Myrkkymies

Poliisin käskyjä tullaan ilman muuta noudattamaan, vaikka ne eivät maistuisikaan. Se, jota ei kiinnosta Suomen lain noudattaminen, jääköön kotiinsa.

Kävelisitkö kaasukammioon jos poliisi sanoisi niin ja se olisi laillista?

Hallitus on vankka
kätyrlauma sankka
se kauhuntuskaa levittää yli onnettoman maan.
Urhojansa kansanvalta
työntää esiin kaikkialta
elämästä, kuolemasta kamppaillaan.

Hallitus ei ole meidän puolella. Poliisi on hallituksen kätyri.

Poliisi ei ole meidän puolella.

vihapuhegeneraattori

Kuka noin on sanonut, minä, Miniluv vai Kyuu? ME teemme yhteistyötä poliisin kanssa. Poliisi on paikalla suojaamassa MEIDÄN mielenosoitustamme häiriköiltä. Ei tässä MEITÄ olla putkaan viemässä.

Me olemme sopineet missä mielenosoitus järjestetään ensin. Toisen puolen miekkarilla ei ole edes lupaa.

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Miniluv

Quote from: räsänen on 08.10.2015, 23:10:38

Olisi hienoa jos tuollainen ohje annettaisiin "virallisesti" järjestäjän taholta.

Tuohon voisin minäkin sanoa niinkin typerästi että " Ei mulla muuta".

No, tässä sinulle sellainen ohje: poliisin käskyjä tullaan ilman muuta noudattamaan.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Pöllämystynyt

Saatan saada paikalle monta kaveria, pääsinpä itse tai en. Suostuttelu ja järjestely on kuitenkin yhä kesken. Osa on tosi uusia näissä kuvioissa, ja vaikka saisin heidät mukaan, niin saattavat silti lähteä pois paikalta inhosta väristen, jos sinne tulee muutamiakin skinin oloisia tyyppejä tunnuksineen ja neekeripuheineen. Tätä ei nyt saa mokata! Mielenosoituksesta ja seuraavista pitää tehdä kaiken kansan tapahtumia. Valtavirtaistaminen on mielenosoitusten menestyksen edellytys.

Tuttua juttua tämä on, mutta halusin vielä avautua omalta osaltani.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

Pöllämystynyt

Jokainen osallistuja, joka haluaa omalta pieneltä osaltaan auttaa vielä epävarmojen tai tutustumisvaiheessa olevien saamista mukaan ja kiinnostumaan, voi tehdä ainakin sen, että pukeutuu hieman tavallista värikkäämpin ja omaperäisempiin vaatteisiin. Tummapukuisten rintama voi oikeasti pelottaa herkimpiä, joita valtamedia ja kaveripiiri ovat koko elämänsä ajan pelotelleet kauhukuvitelmilla "äärioikeistosta". Tämä ei ole mikään vitsi. Tämä on ihan täyttä totta. Näin pienistä ja yhdentekevältä tuntuvista jutuista voi olla kiinni se kuva, minkä monet ihmiset tästäkin miekkarista saavat, ja miten he nyt ja jatkossa sellaisiin suhtautuvat: tulevatko mukaan vai ovatko kenties vastaan koko asiaa.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

mikko.r

Hyvää iltaa,
En ole vielä varma pystynkö osallistumaan lauantaina ja Kyuu Eturautin "filosofia" jostain kompromissimielenosoituksesta herätti kysymyksen että haluanko minä edes tukea tätä "Jotain rajaa mutta jos sellainen nyt tosiaan on tarpeelinen niin voisihan se olla vähän joustava ja tärkein on kuitenkin että emme loukkaa ketään"-mielenosoitusta.
Hommaforumilla on paljon jäseniä ja olisi tosiaan ollut mahdollisuus tehdä tästä jotain "suurta" mutta kun yksi järjestäjistä ryhtyy filosofoimaan ja tuloksena on se että hänen mielestä jokaisen maahanmuuttokriitikon pitäisi vaihtaa linjaa, murinan iloiseen tervehtimiseen ja hyväksyä nämä poikkeukselliset olot niin silloin koko mielenosoituksen tarkoitus jää epäselväksi.

Olen ollut narinkkatorilla ja osallistunut marssiin kaupungin läpi "Rajat kiinni"-ryhmän kahdessa mielenosoituksessa ja tiedän että porukkaa oli lähdössä mukaan nyt lauantaina mutta jotkut ovatkin päättäneet jäädä kotiin.
Miksi muuten ei keksitty parempaa nimeä kuin "Jotain rajaa" jos olette sitä mieltä etta "Rajat kiini" porukka koostuu rasisteista ja viinamäen miehistä?
Kai tarkoitus on saada niin paljon väkeä kuin mahdollisesti paikalle jotka vastustavat valtion "pakolais"-politiikkaa?

Olen samaa  mieltä Mehudin kanssa marssin puuttumisesta.

Tosi hieno juttu että olette saanneet Jussi Halla-Ahon paikalle! Ystävällisin terveisin Mikko

pateulkomaat

Tässähän on nyt varaa valita, millaiseen mielenosoitukseen haluaa osallistua. Itsestä tämä vaikuttaa ihan hyvältä mielenosoitukselta (ja ensimmäistä kertaa elämässäni mielenosoitukseen aion osallistua). Pääasia, että näitä nyt on harva se viikonloppu. Järjesti kuka tahansa. Tuleepahan ainakin aiheelle näkyvyyttä.

On kai siellä useampiakin puhujia, erilaisia näkökantoja varmasti tulee esille. Toivottavasti mahdollisimman moni tulee mukaan.

Kela_Platinum

Oikeasti kyllä huomaa näiden mielenosoitusten määrästä, että kansa ei ole tyytyväinen. Omasta mielestäni ainakin suomalaisten kynnys lähteä osoittamaan mieltään on aika korkea, ja nyt näitä on ollut tiuhaan tahtiin ja väkeäkin ihan kiitettävästi paikalle. Toivottavasti eräs puolue vaikka alkaisi vähän heräillä.

Pöllämystynyt

Quote from: mikko.r on 08.10.2015, 23:39:10
Ei pysty yksi ihminen muuttamaan valtaosan näkemyksiä, vaikka olisi itse karvakorva kyseessä. Eikä Suomen kansa milloinkaan hyväksy näitä perusteettomia turvapaikanhakijoita Ruotsista. Ei milloinkaan. Ei hyvällä eikä pahalla. Olimme täällä mitä mieltä tahansa, tai kannatimme mitä tahansa liennytyksiä, niin Suomen kansaa emme voi taivuttaa. Näin sanon minäkin, joka kannatan Eturautin ideaa. Ole huoleti sen suhteen, ja vaadi muiden kanssa hallitusta luopumaan väestönsiirrosta välittömästi. Pyydä vielä kavereitasi mukaan uudelleen. Yritetään kaikki saada kaverimme mukaan. Tehdään tästä iso juttu!

vihapuhegeneraattori

Quote from: Pöllämystynyt on 08.10.2015, 23:21:58
Saatan saada paikalle monta kaveria, pääsinpä itse tai en. Suostuttelu ja järjestely on kuitenkin yhä kesken. Osa on tosi uusia näissä kuvioissa, ja vaikka saisin heidät mukaan, niin saattavat silti lähteä pois paikalta inhosta väristen, jos sinne tulee muutamiakin skinin oloisia tyyppejä tunnuksineen ja neekeripuheineen. Tätä ei nyt saa mokata! Mielenosoituksesta ja seuraavista pitää tehdä kaiken kansan tapahtumia. Valtavirtaistaminen on mielenosoitusten menestyksen edellytys.

Tuttua juttua tämä on, mutta halusin vielä avautua omalta osaltani.

Kaikki ovat tervetulleita, jopa kaljupäiset, kunhan noudattavat sääntöjä. Mainitsemasi järjestötunnukset ja nimittelyt rikkovat sääntöjä.
Säännöt kieltävät myös häiritsevän käytöksen. Eli pilliin puhaltajat ja rasistiksi solvaavat rikkovat myös sääntöjä.

Samat säännöt pätee kaikkiin.

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Myrkkymies

Miten te poistatte ne järjestömiehet mielenosoituksesta, jos ne tulee sinne heilaamaan eikä suostu poistamaan? Aloitatte painimatsin?   ;D

proi

Hyvää iltaa,
En ole vielä varma pystynkö osallistumaan lauantaina ja Kyuu Eturautin "filosofia" jostain kompromissimielenosoituksesta herätti kysymyksen että haluanko minä edes tukea tätä "Jotain rajaa mutta jos sellainen nyt tosiaan on tarpeelinen niin voisihan se olla vähän joustava ja tärkein on kuitenkin että emme loukkaa ketään"-mielenosoitusta.
Hommaforumilla on paljon jäseniä ja olisi tosiaan ollut mahdollisuus tehdä tästä jotain "suurta" mutta kun yksi järjestäjistä ryhtyy filosofoimaan ja tuloksena on se että hänen mielestä jokaisen maahanmuuttokriitikon pitäisi vaihtaa linjaa, murinan iloiseen tervehtimiseen ja hyväksyä nämä poikkeukselliset olot niin silloin koko mielenosoituksen tarkoitus jää epäselväksi.

Ei hätää, tämän miekkarin ainoa aatteellinen vaatimus on että "jos ei kauheasti sikailtaisi" - maahanmuuttokriittisiä löytyy kautta rintaman kaljupäistä rastahippeihin asti, ja eivätköhän sinne kaikki mahdu mukaan yhteiselle asialle. Rintaman ääripäät voivat saada osakseen vilkaisuja, puolin ja toisin, mutta tuskin sieltä ketään pois ajetaan. Järjestötunnuksia ei toivota paikalle, mutta siihen on hyvä ja perusteltu syy, joten varmaan asian puolesta tälläisen uhrauksen voi tehdä.

Ei tämä projekti ainakaan minun kohdallani kaadu siihen jos yksittäinen järjestäjä paatuneena hippinä vähän miettii pehmeitä arvoja ääneen. Päinvastoin, jos halutaan tehdä jotain 'isoa', niin pitää voida venyä mielipiteessä ainakin sen verran että voi edes fyysisesti sijaita samalla torilla erilaisia sävyjä edustavien kanssa. Tulijaan katsomatta lopulta tarkoitus on sama, ja itselleni se monimuotoisuus on jopa torikokouksen mielenkiintoisin puoli - ihmisiä tulee ihan eri suunnista, mutta kaikilla on sama syy olla paikalla!       

vihapuhegeneraattori

Hyvää iltaa,

Olen ollut narinkkatorilla ja osallistunut marssiin kaupungin läpi "Rajat kiinni"-ryhmän kahdessa mielenosoituksessa ja tiedän että porukkaa oli lähdössä mukaan nyt lauantaina mutta jotkut ovatkin päättäneet jäädä kotiin.
Miksi muuten ei keksitty parempaa nimeä kuin "Jotain rajaa" jos olette sitä mieltä etta "Rajat kiini" porukka koostuu rasisteista ja viinamäen miehistä?
Kai tarkoitus on saada niin paljon väkeä kuin mahdollisesti paikalle jotka vastustavat valtion "pakolais"-politiikkaa?

Olen samaa  mieltä Mehudin kanssa marssin puuttumisesta.

Tosi hieno juttu että olette saanneet Jussi Halla-Ahon paikalle! Ystävällisin terveisin Mikko

Tervetuloa hommalle!

Ei me olla sitä mieltä että RAJAT KIINNI koostuu mistään rasisteista yms.. olin kyllä 19.9 ja 3.10 paikalla itsekin.

Meillä on erilainen look & feel tässä mielenosoituksessa. Asia on pääpiirtein sama, mutta yksityiskohdissa on eroa.

Voit myös lukea Kyuun postauksen tästä ketjusta ja sitä seuranneet keskustelut ja muodostaa oman johtopäätöksesi, sen sijaan että luotat netissä velloviin "rikkinäinen puhelin" huhuihin. Muistaaksen myöskin erään Jussi Halla-ahon kirjoituksia on joskus ymmärretty väärin ja niistä on närkästytty. Itsekin.. mutta sitten luin itse mitä sanottiin ja missä kontekstissa.

vihapuhegeneraattori

Quote from: Myrkkymies on 09.10.2015, 00:20:05
Miten te poistatte ne järjestömiehet mielenosoituksesta, jos ne tulee sinne heilaamaan eikä suostu poistamaan? Aloitatte painimatsin?   ;D

Pyydämme virka-apua poliisilta. JV:t eivät tee voimankäyttöä (paitsi lavan suojaajat, pakon edessä).

mikko.r

Quote from: Pöllämystynyt on 08.10.2015, 23:58:19
Ei pysty yksi ihminen muuttamaan valtaosan näkemyksiä, vaikka olisi itse karvakorva kyseessä. Eikä Suomen kansa milloinkaan hyväksy näitä perusteettomia turvapaikanhakijoita Ruotsista. Ei milloinkaan. Ei hyvällä eikä pahalla. Olimme täällä mitä mieltä tahansa, tai kannatimme mitä tahansa liennytyksiä, niin Suomen kansaa emme voi taivuttaa. Näin sanon minäkin, joka kannatan Eturautin ideaa. Ole huoleti sen suhteen, ja vaadi muiden kanssa hallitusta luopumaan väestönsiirrosta välittömästi. Pyydä vielä kavereitasi mukaan uudelleen. Yritetään kaikki saada kaverimme mukaan. Tehdään tästä iso juttu!

Kyllä olen sitä mieltä että kaikki jotka vastustavat tätä "pakolaisvirtaa" Ruotsista ja vaativat hallitukselta toimintaa pitäisi näyttää tyytymättömyytensä ja osallistua näihin mielenosoituksiin mutta tämän karvakorvan mielipiteet kuuluvat mielestäni mualle. En jaa niitä ja uskon että moni muukan ei tee. Mielestäni olisi riittänyt protestoida "pakolaisvirtaan" vastaan. Nyt mielenosoituksen tarkoitus jää, niinkuin sanoin, hieman epäselväksi.
Jos vaan pääsen niin tulen kuitenkin luultavasti narinkkatorille lauantaina.

Lalli IsoTalo

— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Mr.Reese

Quote from: Unelma Sirpaleina on 08.10.2015, 16:14:06
Quote from: Rikastettu uraani on 08.10.2015, 15:38:30
Punikkien vastamielenosoitus on luvassa:

Sanotaan EI rasismille! - Sivustakatsomisen aika on ohi

Aika: Lauantai 10.10. klo 14:00
Paikka: Narinkkatori (Kamppi)

http://takku.net/article.php/20151008113705490?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed
Kommentointi auki ja ei tarvitse tunnuksia. Muistakaa olla kilttejä ja kyllähän me ollaan, toisin kuin vastapuoli :)
Nämä jo noudattaa niin samaa kaavaa, että loputkin vastamiekkarit helppo ennustaa. Toimivat lämppärinä pääesiintyjille.
"Heille kun sanoo disko disko, niin he ovat silleen, että mennään." - Tiia Nohynek

"Yleensä vauvat ja mummot on parhaita mielenosoittajia, koska luovat kuin itsestään turvallista tilaa." - Marjaana Toiviainen

mikko.r

Quote from: vihapuhegeneraattori on 09.10.2015, 00:24:20Tervetuloa hommalle!

Ei me olla sitä mieltä että RAJAT KIINNI koostuu mistään rasisteista yms.. olin kyllä 19.9 ja 3.10 paikalla itsekin.

Meillä on erilainen look & feel tässä mielenosoituksessa. Asia on pääpiirtein sama, mutta yksityiskohdissa on eroa.

Voit myös lukea Kyuun postauksen tästä ketjusta ja sitä seuranneet keskustelut ja muodostaa oman johtopäätöksesi, sen sijaan että luotat netissä velloviin "rikkinäinen puhelin" huhuihin. Muistaaksen myöskin erään Jussi Halla-ahon kirjoituksia on joskus ymmärretty väärin ja niistä on närkästytty. Itsekin.. mutta sitten luin itse mitä sanottiin ja missä kontekstissa.

Kiitos!

Olen seurannut keskustelua ja Kyuun postauksia ja ne nimenomaan sai minut epäröimään.

Mutta tärkeintä on tietysti että kaikki jotka vastustavat hallituksen vastuutonta "pakolais"-politiikkaa näyttävät sen osallistuvalla mielenosoituksiin.

Toivonmukaan pääsen lauantaina mukaan.

Artisti

Quote from: saifa on 08.10.2015, 20:43:35
Ettekö te saa paikalle edes yhtä bändiä? Meillä on unelmassa oli liuta eturivin artisteja. Halla-ahon puhe EI tule kuulumaan. Alas rasismi ja fasismi!

Taiteilijat eivät onneksi ole maahanmuuton asiantuntijoita. Taiteilijan kuuluu miellyttää, olla ystävällinen ja kiltti. Taiteilija elää haavemaailmassa, ja hän tahtoo korostaa omaa hyvyyttään ja suvaitsevaisuuttaan.

Vihreiden khmerien entinen kansanedustaja Eero Paloheimo kirjoitti mielestäni erinomaisesti, millä tavalla ns suvaitsevisto eroaa maahanmuuttokriittisistä:

"Jako kahteen!
http://www.eeropaloheimo.fi/jako-kahteen/
Miten jakaisit ihmiset jos heidät pitäisi jakaa kahteen tärkeimpään ryhmään? Naisiin/miehiin tai lapsiin/aikuisiin? Vai haluatko tulla haukutuksi rasistiksi ja jakaa ihmiset mustiin/valkoisiin tai ylennetyksi politrukiksi ja jakaa heidät oikeistoon/vasemmistoon? Entä kaupunkilaisiin/maalaisiin? Voi voi sentään. Kaikki meni pieleen. Oikea jako on: kiltteihin ja rehellisiin.

Kiltit eivät voi olla rehellisiä, koska silloin he eivät enää ole kittejä. Samasta syystä, mutta päinvastoin, rehelliset eivät voi olla kilttejä.

Rehelliset ihmiset sanovat suoraan mitä ajattelevat ja kaikkinainen kohteliaisuus on heille synti. He syyllistävät ja syyttävät jos siihen on aihetta ja yleistävät jos se on perusteltua. He pitävät kiinni loogisista johtopäätöksistään vaikka ne olisivat vaaraksi heidän omillekin ennakkoluuloilleen. He pyrkivät arvioimaan tulevaisuutta realistisesti. Tapakulttuuri ja poliittinen korrektius ovat kuorrutusta. Hyväuskoisuus on pahe. Rotta on rotta, vaikka sen sivelisi hunajalla. Kaiken tämän vuoksi rehellisellä on vähän mutta oikeita ystäviä.

Kiltit ihmiset ovat kivoja. He eivät halua pahoittaa kenenkään mieltä. Hyvä ilmapiiri on tärkeä, ikävien tosiseikkojen jankkaaminen tylsää. He puolustavat jokaista, sillä kukaan ei koskaan ole syyllinen mihinkään, vaan todellinen syyllisyys häipyy taustaan. Kiltit eivät ole kostonhaluisia vaan haluavat uskoa, että ihminen on pohjimmiltaan hyvä. Jos tosiseikat pääsevät joskus yllättämään heidän ennakkokäsityksensä niin silloin saa tosiseikka kyytiä. Rottakin muuttuu hunajapupuksi kun sen vaan voitelee hunajalla. Niin asiat pitää jokaisen nähdä. Kiltillä on paljon ystäviä.

Me suomalaiset olemme jakautuneet maahanmuuttoon liittyvissä kysymyksissä terävästi kahteen joukkueeseen: kiltteihin ja rehellisiin. Ongelma on Suomen tulevaisuuden kannalta keskeinen. Kiistan voittaja ratkeaa vasta parinkymmenen vuoden kuluttua ja arvion tekee silloin seuraava sukupolvi.

Toinen näistä joukkueista – luulen, että kiltit – kirotaan silloin maanrakoon samalla tavalla kuin me kiroamme erinäiset aikaisempien sukupolvien edustajat."

Taiteilijat haluavat olla kilttejä ja kivoja, siksi he aina pitäytyvät suvisleirissä. Siksi Rajat kiinni - mielenosoituksessa on niin vähän taiteilijoita. Siksi taiteilijoita ei edes kaivata eikä tarvita. Jokainen normaali järkevä ihminen ymmärtää, ettei laulutaito ole mikään argumentti maahanmuuttopolitiikassa.

Micke90

Quote from: saifa on 08.10.2015, 20:43:35
Ettekö te saa paikalle edes yhtä bändiä? Meillä on unelmassa oli liuta eturivin artisteja. Halla-ahon puhe EI tule kuulumaan. Alas rasismi ja fasismi!

Häivy sinä tältä palstalta. Voit suvistella ja julistella muualla mielesi mukaan.  >:(

Pennit ja markat

Ikävä kyllä minulla onkin lauantaina töitä, mutta jos lähetätte suoraa livelähetystä, seuraisin sitä kyllä mielelläni. Ja tulee varmasti uusiakin mielenosoituksia, kun tämä hulluus vain jatkuu. Uskon, että pian mukana on jo paljon enemmän jengiä. Näissä ensimmäisissä on ollut vasta rohkeimmat ja valveutuneimmat, mutta monien tavallisten, kilttien mattien ja maijojenkin mitta alkaa täyttyä.

ikuturso

En taida päästä paikalle... Harmi.

Olenko ymmärtänyt oikein, että Takku on kutsunut mustanaamiorummunpäristäjät samalle paikalle tuntia ennen tätä miekkaria? Millä ne on tarkoitus lakaista pois, jos täyttävät koko torin? Vaikka teillä on lupa ja niillä ei, jos ne sanovat osallistuvansa teidän miekkariin, poliisi ei voi työntää niitä pois ennen kuin alkavat rähinöidä. Lava on syytä olla paikalla reilusti ajoissa, tai sen joutuu ajamaan sinne takkulaisten yli.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

MacGyver

^ ikiturso

Viime lauantaina oli samanlainen juttu. Anarkistit ilmoitti järjestävän omansa luvattoman klo 14:30 ja sama paikka. Poliisi ilmeisesti hoiti asian.

Matti Kukkarossa

Ajaj. Se on tultava ihan paikan päälle ihmettelemään kun haja-asutusalueiden natsit tulevat Helsinkiä ihmettelemään. Täälläpäin te olette samanlainen nähtävyys kuin pakolainen Ahvenanmaalla.

ilmaveivi

Olen lauantaina vapaa klo 15 aikaan ja ilmestyn paikalle avoimin mielin hyvän asian puolesta. Jos tapahtuma osoittautuu olevan läpeensä mätä, kuten monet edellä pelkäävät (heilaamista, kännäämistä, ördäämistä), niin poistun. Jos tapahtuma on asiallinen ja hyvä, niin jään. Todennäköisesti jopa taputan ja hurraan.

Järjestäjille kiitos jo etukäteen kaikesta vaivannäöstä. Ei haittaa, jos jonkun järjestäjän tai muun puhujan näkemykset eriävät omistani muutaman asteen. Olemme kai kuitenkin yhtä mieltä siitä, että kyllä tähän maahan puhetta mahtuu, mutta rajattomasti matuja ei.